המלצות ווינר לשישי-שבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏31/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    12. הפועל ראשון לציון - עירוני ניר רמת השרון

    הליגה הלאומית יוצאת לחלק השני של העונה אחרי פגרת החורף הקצרה ועירוני ניר רמת השרון שממש לקראת סיום החצי הראשון של העונה התבססה בפסגת הליגה תנסה להמשיך בדהירה לעבר ליגת העל כשתפתח את הסיבוב השני בעיר היין ותפגוש בהפועל ראשון לציון, קבוצה נוספת שרואה בעצמה מועמדת להעפיל לליגת העל בתום העונה. קבוצתו של מומי זפרן, עדיין מעט מאוכזבת מההפסד בגמר גביע הטוטו לאומית לנס ציונה (לפני שבועיים), מרכזת כעת את מירב המאמצים בליגה שם היא עדיין ללא הפסד ב-15 משחקים (10 נצחונות, 5 תוצאות תיקו). לפני היציאה לפגרה היא ניצחה בשלושת משחקי ליגה רצופים ובכל אחד מהם גם כבשה שלושה שערים או יותר, תוך כדי שהיא מנצלת מעידות של כפר סבא היא מתברגת במקום הראשון בטבלה עם 38 נקודות מתוך 45 אפשריות ומאזן חוץ כמעט מושלם (6 נצחונות ותיקו בשבעה משחקים). להפועל ראשון לציון יש סגל מאוד חזק ואיכותי ולא סתם היא פתחה את העונה עם ציפיות והצהרות לליגת העל, היא גם הרשימה לפרקים וחתומה על מספר נצחונות גדולים אבל חוסר יציבות והפסדים כמעט לכל קבוצות הצמרת (רעננה בחוץ, נס ציונה וכפר סבא בבית) מספיקים לה למקום חמישי בלבד ו-13 נקודות פחות מרמת השרון, בהחלט פערים גדולים. הנתון הפיקנטי יכול לספר כי בכל עשרת המשחקים האחרונים בין השתיים אף אחת מהן לא ניצחה את השנייה בבית, שבעה מתוכם גם הסתיימו ללא הכרעה. חובת ההוכחה והלחץ בעיקר על המארחים, עירוני רמה''ש הרבה יותר טובה וגם נראית בטוחה בעצמה בכל משחק - אפילו בחוץ יותר מאשר בבית. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    15. הפועל רעננה - בית''ר/שמשון ת''א

    דווקא במחזור האחרון של הסיבוב הראשון ראה אייל לחמן כיצד הפועל בני לוד מנחילה לקבוצה שלו, הפועל רעננה, הפסד ליגה ראשון העונה ונתן למאמן הרבה חומר למחשבה בפגרה. היה זה הפסד דיי מאכזב להפועל רעננה (3) שבא דווקא אחרי רצף מרשים של שתי נצחונות בחוץ (מכבי אחי נצרת, מכבי באר שבע) ותוצאות תיקו במשחקים קשים מאוד (כפ''ס בבית, מ.הרצליה בחוץ). הטופ-6 בליגה מאוד צפוף וגם לחמן יודע שעוד הפסד או אפילו תיקו והדרך למטה כבר תהיה קרובה מתמיד, דווקא בעונה כל כך יציבה של קבוצת ההגנה הטובה בליגה. כדי לצאת מההלם שאחרי הפסד ראשוני להפועל רעננה היה שבועיים של הכנה והמשחק הזה נגד בית''ר/שמשון ת''א (9) שלקחה 12 נקודות פחות ממנה וגם ספגה 15 שערים יותר, מגיע בזמן, בייחוד כשהמשחק ייערך ברעננה. בית''ר/שמשון היא בדיוק מסוג הקבוצות שמתאימות למקומות 7-10 (פלייאוף מרכז טבלה) : היא מצליחה לנצח ולקחת נקודות מהקבוצות שנמצאות מתחתייה (4 נצחונות העונה - אחווה עראבה, מכבי ג'ת, הכח עמידר, הפועל נצרת) ומפסידה לכל הקבוצות שנמצאות מעלייה, למעט תיקו מפתיע בחוץ נגד המוליכה רמת השרון. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    54. בני סכנין - הפועל קרית שמונה

    הפועל קרית שמונה שמדורגת במקום הרביעי בטבלה עם מאזן של 26 נקודות עולה כפייבוריטית ברורה למשחק החוץ בסכנין (15), לה יש 18 נקודות פחות מהקבוצה היא תארח. שתי הקבוצות יצאו בכושר לא טוב לפגרה - בני סכנין מפסידה שלושה משחקים רצופים (הניצחון האחרון על הפועל רמת גן בסוף נובמבר) ואילו קרית שמונה מפסידה פעמיים 0:1 - למכבי חיפה בבית ובית''ר ירושלים בחוץ, הפסדים שגרמו לה לצנוח מהמקום ה-1 למקום ה-4. קבוצתו של בן שמעון גם שיחקה באמצע השבוע נגד מ.ס. אשדוד (שלישי) במסגרת רבע גמר גביע הטוטו ועם ניצחון 0:1 חלפה על פניה לשלב חצי הגמר. העייפות של קרית שמונה ממשחק רבע הגמר וחסרונם של אלרואי כהן ו-וויאם עמאשה (שחקני המפתח) ואולי ברק בדש (נמצא בספק גדול) עשוי להיות גדול עלייה אפילו נגד בני סכנין החלשה, שיכולה לנצל את המצב. ההימור : 1. רמת ביטחון : 2/10.

    83. ווטפורד - פורטסמות

    בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, ווטפורד הצליחה להפתיע רבים מחובבי הצ'מפיונשיפ עם נצחונות מרשימים על המדורגות 1-2 בטבלה : ב-10 לדצמבר היא ניצחה 3:1 את המוליכה קווינס פארק ריינג'רס בחוץ וביום שלישי האחרון הביסה 1:4 את המדורגת שנייה בטבלה, קרדיף. כשהיא מגיעה באופוריה מסויימת ועם שאיפות אולי לפלייאוף עליון אחרי נצחונות כ''כ מרשימים, פורטסמות עשויה להיות מוקש גדול באמצע הדרך. שתי תוצאות תיקו לפורטסמות במשחקי הליגה האחרונים (לידס בחוץ, מילוול בבית) קצת עצרו לה מומנטום חדש שהתחיל בנצחונות על סוונסי ונוריץ' במשחקי חוץ. פרוסטמות ניצחה 2:3 את ווטפורד במשחק הקודם בניהן העונה וגם כאן, עם כל הכבוד לכושר של ווטפורד וליתרון הביתיות, אני מגדיר את פורטסמות כפייבוריטית. לא מעט פעמים בכתבות שלי על קבוצתו של אברהם גרנט אשתקד סיפרתי על האיכות בסגל של פורטסמות (אוטקה, מוקואנה, נאג'ט, לורנס, קיטסון) וכשזו קבוצה עם פוטנציאל לנצח כל יריבה בליגה הזו ובכל איצטדיון. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/12/10