המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏19/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות הרבות לשבת אפשר לקרוא בתכנייה באתר http://iwinner.co.il !

    41. מכבי תל אביב - הפועל חיפה

    מכבי תל אביב והפועל חיפה יוציאו במשחק בניהן בבלומפילד את המחזור ה-23 בליגת העל לדרך, מכבי ת''א מדורגת במקום השלישי בטבלה עם מאזן של 45 נקודות ומאזן ביתי של 7 נצחונות, 2 תיקו ו-2 הפסדים בעוד הפועל חיפה שהופתעה בביתה בשבוע ע''י מכבי נתניה (הפסד 2:1) ירדה למקום התשיעי בטבלה כשבמאזנה 30 נקודות ומאזן חוץ לא רע, 4-3-4. מוטי איווניר עשוי להמשיך עם מגמת הצעירים גם במשחק נגד הפועל חיפה (אלירן ג'ורג' ? ברוך הבא !) אך כמות הכוכבים שמשחקים ליד הילדים כבר הופכת אותם לאחד משלהם, יואב כץ (כהרגלו) חולם על ניצחון ומקום בפלייאוף עליון, אולי בשבוע הבא נגד מכבי פתח תקוה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.

    52. בני סכנין - בני יהודה ת''א

    בני סכנין (מקום 15, 18 נקודות) ובני יהודה ת''א (מקום 10, 29 נקודות) ניצחו בשבוע שעבר במשחקי בית את בית''ר ירושלים והפועל עכו (בהתאמה) ובתוצאה זהה, 0:1, כעת שתיהן ינסו ליצור המשכיות ובפעם הראשונה העונה (כן כן) לצבור רצף של שתי נצחונות. כעבדכם הנאמן אני מנסה, רק מנסה, להריץ בראש איך המשחק הזה יתפתח : לבני יהודה יש הרבה מה להציע אבל היא קבוצה מאוד מאופקת בגלל האיש הזהיר מאחורי הקווים (קשטן), בנמי סכנין שתשחק ללא באסם גנאים (מושעה) וחמד גנאים (פצוע) היא קבוצה שבעיקר מלחמת על הדשא ומוותרת על הכדורגל היפה. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    62. ולנסיה - ספורטינג גיחון

    ספורטינג גיחון, הקבוצה שהדהימה בשבוע שעבר את ברצלונה ועצרה אותה על תיקו 1:1 בבית יוצאת למשחק חוץ במסטאייה ותנסה לנצל את המוראל הנמוך של העטלפים בעקבות התיקו 1:1 באמצע השבוע נגד שאלקה 04 (בית) במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות שנערך בשבוע החולף. ספורטינג גיחון תחסר את הגיבור מהשבוע שעבר, דוויד באראל (כובש השער, מושעה), פערי הרמות גדולים מאוד (13 מקומות ו-24 נקודות לטובת ולנסיה). ולנסיה חייבת לעשות את הסוויץ' מליגת האלופות לליגה אם היא לא רוצה לאבד את המקום ה-3 לויאריאל שאורבת לה מעבר לפינה, היא חייבת להמשיך בריצה המדהימה שלה בליגה שכוללת כבר 7 נצחונות ב-8 משחקים ללא הפסד. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.

    68. הפועל באר שבע - הפועל תל אביב

    הדאבליסטית יוצאת למשחק חוץ קשה בדרום הארץ ומתארחת בוסרמיל של הפועל באר שבע, ניצחון של הפועל תל אביב יעלה אותה זמנית למקום הראשון, לפחות עד שמכבי חיפה תשחק ביום שני. עדיין תחת הדרכתו של יוסי אבוקסיס (ושוב ללא אלרואי כהן בהרכב) בהפועל יודעים שהמשחק הזה הוא כלל לא שלוש נקודות ושום דבר לא בטוח, באר שבע אומנם הפסידה 1:3 להפועל פ''ת בשבוע שעבר אך במשחק הבית האחרון היא התפוצצה 0:5 על מ.ס. אשדוד. קלינגר מתכנן מהפכה קטנה בהרכב ואולי לתת לשחקנים צעירים, דוגמת משה אסולין, בכורה בהרכב, מכאן עשויה לבוא הטעויות של המנג'ר וכשפוגשים את הפועל ת''א הדרוכה זה לא זמן לשינויים בהרכב או נסיניות. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    86. סארגוסה - אתלטיקו מדריד

    מתישהו אתלטיקו מדריד תהיה חייבת להגיב לכל מה שקורה סביבה, איזה עונה איומה שנפתחה דווקא לא רע. ל-קולצ'ונרוס יש כבר חמישה הפסדים רצופים (4 ליגה, 1 גביע) ובמחזור האחרון הם לפחות מוצאים את הרשת אחרי ארבעה משחקים ללא שער זכות, היה זה רייס שנתן לה יתרון זמני בהפסד הביתי 2:1 לולנסיה. אתלטיקו כבר התדרדרה למקום ה-11 בטבלה והיא רחוקה שבע נקודות בלבד מריאל סארגוסה שנמצאת מקום אחד מעל הקו האדום ונעצרה אחרי ריצה טובה עם הפסד להרקולס (1:2) בשבוע שעבר. אנחל לאפיטה (מושעה) ו-הנדר הררה (פצוע) שניהם שחקנים חשובים בחוליית הקישור של סארגוסה ולא ישחקו, אני עדיין שובר את הראש, תרתי משמע, בניסיון להבין איך הרכב כ''כ חזק (אגוארו, פורלאן, טיאגו, רייס, חואנפראן) מביא כ''כ הרבה כשלונות, הערב זה עשוי להשתנות. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.