המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏8/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    45. שפילד יונייטד - אסטון וילה

    אסטון וילה היא אחת מהקבוצות שזכו הכי הרבה פעמים בגביע האנגלי, היא עשתה זאת שבעה פעמים אך הפעם האחרונה הייתה איי שם בשנת 1957, בשנת 2000 היא הצליחה להגיע לגמר אך גם הפסידה. המשחק הזה, כמו רבים מסוגו ביום שבת, יפגיש בין קבוצת פרמייר-ליג לקבוצת צ'מפיונשיפ, שתי הקבוצות סוחבות אחריהן "שק" של צרות מהליגה : כ''א מהן לקחה נקודה אחת מתוך 12 אפשריות בארבעת משחקי הליגה האחרונים, אסטון וילה התדרדה עד למקום ה-18 ונמצאת כרגע מתחת לקו האדום, הפער בין שפילד יונייטד לקו האדום בליגה שלה הוא נקודה אחת בלבד. ז'ראר הוויה יעלה הרכב חזק מאוד וינסה לרכך את הצרות בליגה ע''י העפלה לסיבוב הבא בגביע, אגבונלהאור ישחק כחלוץ מטרה במקומו של אמיל הסקי (מושעה). שפילד יונייטד תיאלץ להסתדר ללא הקשרים המושעים אנדי ריד וסטפאן קווין, גם החלוץ ריצ'ארד קרסוול (4 שערי ליגה) יחמיץ את המשחק בשל פציעה. אני אתן את הקרדיט לאסטון וילה שלה הרכב הרבה יותר איכותי ומשחקי גביע מהסוג הזה תמיד טובים כדי להחזיר את הביטחון או להתחיל במומנטום. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    47. בני יהודה ת''א - הפועל באר שבע

    שבוע דיי סוער ומאכזב עבר על בני יהודה ת''א לאחר ההדחה בחצי גמר גביע הטוטו ע''י הפועל קרית שמונה בפנדלים במשחק אותו היא כבר הוליכה והייתה דומיננטית לאורכו. הקבוצה של דרור קשטן חוזרת למציאות העגומה של הליגה ומארחת הפועל באר שבע שנמצאת מעלייה בטבלה ותקווה לעצור רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון (3 הפסדים, תיקו) בהם הקבוצה כובשת פעם אחת בלבד. הקפטן אסי בלדוט והחלוץ משה ביטון "נזרקו" ע''י המאמן דרור קשטן (שמנסה לעשות זעזוע) מסגל הקבוצה, מי שעוד יחשבו ביציע הם הקשר עמרי אפק והבלם איבן גארידו שעדיין סובלים מפציעות. את כל המצב המתיש הזה של בני יהודה תנסה לנצל קבוצתו של ניר קלינגר שבשבוע שעבר הרשימה בניצחון הביתי על מכבי פתח תקוה בבית ושמרה על מעמדה בחלק העליון של הטבלה. הפועל באר שבע תקווה שכמה דברים מהסיבוב הראשון לא יחזרו על עצמם הפעם - היא הפסידה לבני יהודה בוסרמיל (1:0) וגם הייתה לקבוצה ש"מסייעת" לקבוצות שמגיעות במשברים מהסוג של בני יהודה, כך למשל היא הובסה ע''י בית''ר בטדי ונוצחה ע''י נתניה בקופסא במשחקים בהן שתי הקבוצות (בית''ר ונתניה) היו שרויות במשבר מסויים וללא רצף נצחונות בליגה. באר שבע עדיפה במקרה הזה, דרור קשטן לא יתן לקבוצה שלו להפסיד בקלות. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    56. הפועל עכו - הפועל פתח תקוה

    שבוע סוער עם המון מתח ועצבים עברה ה"סינדרלה" של הליגה, הפועל עכו. לאחר ההפסד ל-מ.ס. אשדוד (1:3) בשבוע שעבר הטיח יושב ראש הקבוצה את אשמת ההפסד על הצוות המקצועי ואף הקניט את המאמן המצליח אלי כהן שמשפחתו לחצה עליו לעזוב את הקבוצה. סוף טוב הכל טוב - הפרשה הסתיימה בהתנצלות מסויימת של היושב ראש כלפי המאמן שהחליט להישאר, בסופו של דבר אי אפשר לקחת ממנו את ההצלחות הגדולות שהוא חווה עם השחקנים שלו העונה. שבוע לא פשוט עבר גם על הפועל פתח תקוה שאיבדה סופית את השחקן הטוב ביותר שלה העונה ואת מלך שערי הליגה דודו ביטון (יחד עם רועי דיין מהפועל עכו, 11 שערים כ''א) שעבר לשרלרואה הבלגית והותיר אחריו חלל עצום בקבוצה שחוששת מאוד מירידה לליגת המשנה. הפועל פתח תקוה גם שיחקה באמצע השבוע במסגרת גביע המדינה והודחה עם הפסד מפתיע לעירוני בת ים מהליגה הלאומית, מאז שחזרה מהפגרה היא גם הספיקה להפסיד להפועל אשקלון בבית. לעכו יש 12 נקודות יותר ותהיו בטוחים שאם הפועל אשקלון, כמעט ללא שחקני התקפה, כבשה נגד הפועל פתח תקוה פעמיים ועוד בביתה של פ''ת, אז הסיכויים של עכו לכבוש כאן כמה שערים גדולים פי כמה. אני בספק אם פתח תקוה ללא דודו ביטון תצליח לכבוש, גם הקפטן ג'ונתן אסוס צפוי להחמיץ את המשחק בשל פציעה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    62. מכבי נתניה - בני סכנין

    ניצחון אחד בשמונת משחקי הליגה האחרונים, או בעשרת המשחקים האחרונים אם נחישב את גביע הטוטו, זה כל מה שהצליחה להשיג מכבי נתניה בתקופה האחרונה. בקבוצה מעיר היהלומים היו מאוד מרוצים מהתיקו המאופס והמשמים נגד בית''ר ירושלים בטדי בשבוע שעבר, אבל אובדן נקודות נוסף במשחק נגד בני סכנין בקופסא עשוי להביא את מכבי נתניה למצב לא נעים - במקרה שכזה היא עשויה לרדת אל מתחת למקום העשירי בו היא נמצאת כרגע, משמע הדבר : פלייאוף תחתון. ראובן עטר כמובן יעשה הכל כדי לא להגיע למצב כזה בפעם הראשונה העונה, ונגד בני סכנין שנמצאת במקום הלפני אחרון עם 11 נקודות, תשעה פחות מנתניה, הוא חייב לדרבן את השחקנים אך ורק בשביל שלוש נקודות. בני סכנין ניצחה 0:1 ביום שבת את קרית שמונה בדוחא, זה אומנם ניצחון מרשים על הנייר אבל בהתחשב במצב בו קרית שמונה הייתה שרויה באותו משחק (ללא עמאשה ואלרואי כהן, שני הכוכבים הגדולים) זה כבר לא הופך לניצחון כ''כ מרשים. האורחת מהמגזר תשחק ללא הקשר נסטיה צ'ה שסוחב פציעה וכנראה גם ללא הבלם טל חן שנמצא בספק גדול ויפספס את מה שעשוי להיות משחקו האחרון בקבוצה. אם מכבי נתניה לא תנצח בבית משחקים מהסוג הזה, כנראה שהיא באמת שייכת לפלייאוף תחתון. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    70. ריאל סוסיאדד - סביליה

    מאז התיקו הביתי נגד בורוסיה דורטמונד (2:2) שהעלה אותה על חשבון הקבוצה הגרמנית לשלב הבא בליגה האירופית, סביליה מצליחה להביא לידי ביטוי את הפוטנציאל שיש לה בסגל ולמרות שמאז היא גם הפסידה בחוץ לריאל מדריד (0:1) במשחק צמוד בברנבאו, למשחק הזה נגד ריאל סוסיאדד הבאסקית היא מגיעה ברצף של שלושה נצחונות, שניים בגביע ואחד בליגה. סביליה האנדלוסית וסוסיאדד הבאסקיץ מדורגות זו בסמוך לזו במרכז טבלת הליגה הספרדית, לסבילה (10) יש 23 נק' ואילו לסוסיאדד (11) יש 22 נק'. זוקורה (מושעה) יצטרף לרשימת החיסורים בסביליה שכוללת את גווארנטה, נאבאס, דראגוטינוביץ' וקונה (פצועים), גם לסוסיאדד יש שני העדרויות מאסיביות בסגל והיא תיאלץ לשחק ללא הקשר אנתוני גריזמאן (מושעה, שותף ב-17/17 משחקי ליגה, כבש 3 שערים) והבלם קרלוס מרטינס (פצוע, פתח ב-16/17, שיחק 1440 דקות). סביליה מנצחת בפעמיים האחרונות בהן היא מתארחת אצל ריאל סוסיאדד, ישנה סבירות גבוהה לתיקו כיוון שסוסיאדד עדיין ללא תיקו ב-8 משחקי בית (5 נצחונות, 3 הפסדים) ואילו סביליה עדיין ללא תיקו ב-8 משחקי חוץ (3 נצחונות, 5 הפסדים), אני עדיין מאמין ביכולת של סביליה שמגיעה בכושר טוב. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    עוד הרבה המלצות ווינר לשבת בפורום של http://iwinner.co.il