המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏4/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0

    45. מנצ'סטר סיטי - בולטון

    ערב המחזור ה-16 ובסך הכל שלוש נקודות מפרידות בין מנצ'סטר סיטי לבולטון, לא יודע אם להגדיר את זה ככישלון גדול של מנצ'סטר סיטי או הצלחה גדולה של ה-וונדררס. מנצ'סטר סיטי יכולה לפחות להיות מרוצה מהניצחון על זלצבורג ביום רביעי שהבטיח לה מקום בין 32 האחרונות בליגה האירופית וכעת היא יכולה לרכז את מירב המאמצים בליגה, לפחות עד שלבי הנוק-אאוט של המפעל. בבולטון לא זוכרים כבר המון זמן פתיחת עונה טובה שכזו, לאחר 15 מחזורים יש לה במאזן 2 הפסדים בלבד - רק מנצ'סטר יונייטד שלא הפסידה בכלל עוקפת אותה מהבחינה הזו. כשאני לוקח מבט על התוצאות של הקבוצות בליגה אני כמובן לא יכול להעלים עין מהקלות שבה מנצ'סטר סיטי מאבדת נקודות במשחקים מול יריבות חלשות ממנה - הפסדים לוולבס וסנדרלנד (חוץ) ותוצאות תיקו מול בלקבורן, בירמינגהאם (בית) וסטוק (חוץ). באותה המידה אני לא יכול להתעלם מהתוצאות המרשימות של בולטון - 2:2 עם מנצ'סטר יונייטד, 2:4 על טוטנהאם ו-1:5 במשחקי הבית שלה באיצטדיון ריבוק, אבל גם במשחקי החוץ היא מצליחה לאסוף נקודות, 10 מתוך 21 אפשריות. יש הרבה גורמים שפוגעים במנצ'סטר סיטי העונה - חוסר יציבות, אגו גדול בקרב השחקנים ואפילו דיבורים על מחנות בתוך הקבוצה של מאנסיני, שלא מצליח להשתלט על כמות כל כך גדולה של "כוכבים", לא יודע כבר אם המילה הזאת הולמת אותם. ההימור : X.

    47. הפועל פתח תקוה - הפועל תל אביב

    במחזור האחרון הפועל תל אביב הופתעה בבלומפילד ונוצחה 2:0 על ידי מ.ס. אשדוד, דווקא לאחר הניצחון אולי הגדול בהיסטוריה של המועדון, 0:3 על בנפיקה ליסבון בשלב הבתים של ליגת האלופות. אולי היה מדובר בעייפות של השחקנים או שאולי הם עדיין היו באופוריה מהניצחון, אבל מעידות קורות לפעמים גם לקבוצות הגדולות ביותר. ה-1:7 שחטפה על הראש הפועל פתח תקוה מהאדומים בעונה שעברה עדיין יושב לה טוב בראש, וגם היא מגיעה לאחר הפסד 0:2 בשבוע שעבר (בני יהודה בחוץ). הפועל תל אביב מפספת פעם אחר פעם לעלות לפסגת הליגה, שם היא עדיין לא הייתה העונה ולאלי גוטמן זה כבר נמאס, מול הפועל פתח תקוה שנמצאת עמוק בתחתית ובכמה רמות פחות ממנה, היא צריכה לנצח את המשחק שייערך באיצטדיון רמת גן. ההימור : 2.

    51. בית''ר ירושלים - הפועל אשקלון

    מישהו עוד זוכר את ה-7 לנובמבר, יום אחרי ההפסד האחרון של בית''ר ירושלים בליגה (הפועל פ''ת) ? שביתה איטלקית, איום על מכירת שחקנים בינואר ואפילו עזיבה אפשרית של אורי מלמיליאן, ובקיצור - בלאגן אחד גדול שהתחיל להגיע לסיומו עם הניצחון המדהים על מ.ס. אשדוד (0:8) בגביע טוטו. מאז לקחה בית''ר 7 נקודות מתוך 9 אפשריות בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה ובצורה מרשימה מאוד - 0:0 מול הפועל ת''א בבלומפילד, ניצחון 2:3 על הפועל רמת גן בבית ובשבוע שעבר 2:0 על הפועל חיפה בחוץ. סמואל יבואה פצוע וייעדר אבל בבית''ר בהחלט יכולים להרשות לעצמם לבנות על חן עזריאל שכבש ארבעה שערים בשני משחקי הליגה האחרונים ואולי לקוות שסרג' איליי ישחזר את היכולת שלו מהעונה שעברה כשיקבל הזדמנות להוכיח את עצמו בהרכב על חשבון הניגרי הפצוע. בהפועל אשקלון מן העבר השני יש כאוס רציני ורצף מדהים בליגה - 5 משחקים רצופים ללא שער זכות ! בכולם היא גם הפסידה והשבוע זה היה יותר מידי עבור הספונסר של הקבוצה, פרוספר אזגי, שנכנס לאימון הקבוצה ופשוט השתולל על כולם. אני לא בטוח שהמהלך הזה היה חכם ובטח לא העלה את המוראל של שחקני אשקלון, באותה "פלישה" של אדון אזגי הוא גם החליט לקנוס ולהשעות מהקבוצת את ערן לוי (היחיד שמסוגל לשבור את הבצורת) וזוראב מנטשאשווילי, שניהם שחקני מפתח בהרכב של גיא עזורי שייאלץ להסתדר פעם נוספת גם ללא הבלם דרקו לובריץ'. ההימור : 1.

    61. שאלקה 04 - ביירן מינכן

    המשחק שינעל את משחקי יום שבת בבונדסליגה ייערך בשעה 19:30 (שעון ישראל) ובו תתארח ביירן מינכן בולטינס-ארינה, גלזנקירשן, אצטדיונה הביתי של שאלקה 04. מאמנה של שאלקה, פליקס מגאת, הוא האחרון שהצליח "לגנוב" מביירן מינכן את צלחת האליפות בגרמניה (על הקווים של וולפסבורג) ונראה כי התוכנית שלו לעשות זאת גם אם שאלקה, לא תיצא לפועל. כשכבר היה נדמה ששאלקה 04 התחברה בעיקר בזכות שיתוף פעולה מרשים בין ראול להונטלאר בהתקפה ולקיחת אחריות של מצלדר על הקו האחורי, היא יצאה למשחק חוץ מול קייזרסלאוטרן בשבוע שעבר ולא עמדה בלחץ (או בעומס המשחקים) וקרסה בהפסד 0:5 שפעם נוספת גורם לענן ערפל כבד לרחף סביב הקבוצה המאכזבת שלפחות הבטיחה מקום בין 16 האחרונות בליגת האלופות. ההפסד האחרון של ביירן מינכן בליגה היה איי שם בתחילת חודש אוקטובר, ניצחון 1:4 על איינטרכט פרנקפורט במחזור האחרון כבר העלתה אותה למקום ה-5 בטבלה והמטרה של לואיס ואן חאל עד פגרת החורף הוא להכניס את הבווארים לטופ-3. ההפסד המשפיל לקייזרסלאוטרן היה יותר מידי עבור פליקס מגאת שהחליט לשלוח שחקנים בכירים כמו ג'רמיין ג'ונס והאנס סארפיי לשחק בשבת הזאת עם קבוצה המילואים, גם הקשר כריסטופר מוריץ (פצוע) לא בסגל למשחק. כשאני מביט על ההרכב של ביירן מינכן למשחק אני יכול לסמן אותה כפייבוריטית גדולה : מולר, שווינשטייגר, ריברי - גומז יובילו התקפה קטלנית, גם אנטולי טימושצ'וק (קשר אחורי) שכבש פעמיים בשבוע שעבר כבר נחשב לשחקן שיכול להיות המנוע של הקבוצה ביום רע. אז למרות ששאלקה נהנית גם היא מסגל איכותי אך מבוגר, זה נראה כי לביירן עדיין יש הרבה יותר שחקנים איכותיים שיכולים להניע את הקבוצה לניצחון. ההימור : 2.

    64. מכבי תל אביב - בני יהודה ת''א

    ביום שני חזרה מכבי תל אביב לנצח בליגה ועשתה זאת מול מכבי נתניה (2:0) בקופסא, גם היריבה העירונית, בני יהודה, ניצחה בתוצאה זהה את הפועל פתח תקוה בבית ורצף המשחקים של דרור קשטן וחניכיו ללא הפסד כבר מטפס לשישה (כל המסגרות). מכבי תל אביב יתן את הקרדיט ל-11 שהביאו את שלושת הנקודות היקרות מנתניה בשבוע שעבר ויקוו שאלירן עטר יוכיח את עצמו גם במשחק נגד האקסית. דרור קשטן ייאלץ לעשות שינוי כפוי בהרכב שלו כיוון שהקשר קסטוטיס איבסקביצ'יוס מושעה ולא יוכל ליטול חלק במשחק. בני יהודה תעשה לא מעט צרות למכבי תל אביב במשחק הזה, יש לה את הכח בעמדת המאמן ולא מעט שחקנים איכותיים בהרכב ובראשם עומד פדרו גלבאן שלא מפסיק לקרוע רשתות. מאז רצף של 6 נצחונות בפתיחת העונה (כל המסגרות, כולל הניצחון על פ.ס.ז') מכבי ת''א השיגה רק פעם אחת רצף של יותר משתי נצחונות, יכולת כזו לא תספיק לאליפות ואפילו לא לסגנות, מכבי חייבת להמשיך להשתפר ולצבור רצף של נצחונות. ההימור : 1.

    עוד הרבה המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il