המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏2/5/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות לכל משחקי היום אפשר לקרוא באתר
    http://iwinner.co.il

    66. אנרגי קוטבוס - אוגסבורג
    לקוטבוס עדיין סיכוי קלוש להשיג את המקום ה-3 ממנו מגיעים לפלייאוף על העלייה: היא מדורגת 6 ובמרחק של 8 נק' מהמקום ה-3 כשנותרו עוד 9 נק' בקופה. עבור אוגסבורג שמדורגת 2 ובפער של 2 נק' מבוכום ה-3 במקום ממנו הולכים רק לפלייאוף, ניצחון הערב יעניק לה סופית את הכרטיס הישיר לליגה הראשונה. בוכום כבר שיחקה (וניצחה) במחזור הזה ביום שישי כך שגם תיקו עשוי להספיק לאוגסבורג מאחר והפרש השערים שלה טוב בהרבה מזה של בוכום. אוגסבורג נוצחה במחזור האחרון אחרי רצף של 4 משחקים ללא הפסד, בעוד קוטבוס ברצף של 2 נצחונות אחרי 3 הפסדים רצופים. אנחנו חושבים ששתי הקבוצות יסתפקו בתיקו, שאמנם יגנוז את חלומות העלייה של המארחים שגם ככה קלושים, אך יעניק לאורחים את הכרטיס לליגה הראשונה. ההימור: איקס. רמת בטחון: 6/10.

    68. אביאן - לה מאן
    קרב צמרת ישיר בין 2 קבוצות שלוטשות עיניים לכרטיס העלייה לליגה הראשונה. אביאן נשארה ראשונה למרות שכל יריבותיה לצמרת כבר שיחקו במחזור הזה, ולזכותה הפרש של 3 נק' מסדאן הרביעית שבמקום ממנו לא עולים ליגה. היא סיימה במחזור האחרון בתיקו אחרי 3 נצחונות רצופים, ומארחת את לה מאן ה-5, שרחוקה ממנה גם היא 3 נק' בלבד בצמרת הצפופה. האורחים האטו את הקצב לאחרונה וסיימו 4 מ-5 המשחקים האחרונים בתיקו, מה שפגע בסיכוייהם לעלות. אנחנו חושבים שאביאן תנצל הערב את התקופה הלא טובה של יריבתה כדי לנצח בבית ולפתוח פער מבטיח של 6 נק' מהמקום ה-4. ההימור: 1. רמת בטחון: 6/10.

    70. לאציו - יובנטוס
    מפגש חשוב שיסגור את המחזור ה-35 בליגה האיטלקית. לאציו מדורגת 4 במקום ממנו הולכים למוקדמות הצ'מפיונס ויש לה עדיין סיכוי תיאורטי לסיים במקום ה-3 בו מגיעים ישירות לשלב הבתים. בעורפה נושפות אודינזה ורומא שמסכנות את הכרטיס שלה לאלופות. היא מנצחת ומפסידה לסירוגין ב-5 המחזורים האחרונים (3 נצחונות ו-2 הפסדים) ומארחת את יובנטוס המאכזבת שמדורגת 7, במקום בו לא זוכים בדבר. יובה רחוקה 6 נק' מהמקום ה-6 שמעניק כרטיס לליגה האירופית וסיימה ב-2 המחזורים האחרונים בתיקו לאחר 3 נצחונות רצופים. אנחנו חושבים שהביתיות של לאציו תכריע פה ותסגור לה את הפער מהמקום ה-3 ל-5 נק' בלבד. ההימור: 1. רמת בטחון: 6/10.

    73. פורטסמות - נוריץ
    נוריץ' השנייה בטבלה נמצאת בקרב צמוד עם קרדיף ועם סוונסי על המקום ה-2 שמוביל ישירות לפרמייר ליג בסיום העונה ללא צורך במשחקי פלייאוף. היא ברצף של 3 נצחונות ופוגשת את פורטסמות שבמקום ה-15 וכבר סיימה את העונה. הכחולים לא ניצחו ב-5 המחזורים האחרונים (2 הפסדים ו-3 תיקו) ולא ימנעו מנוריץ' עוד 3 נקודות. ההימור: 2. רמת בטחון: 7/10.

    76. אספניול - אתלטיק בילבאו
    שתי הקבוצות צמודות במקומות 7 (בילבאו) ו-8 (אספניול) אך ביניהן מפרידות 6 נק'. הנצחונות של סביליה ושל אתלטיקו מדריד במחזור הזה הורידו את בילבאו למקום ה-7 ממנו לא מגיעים לליגה האירופית, והיא רחוקה מהמקום ה-6 שמעניק את הכרטיס רק נקודה אחת. בילבאו ברצף של 2 נצחונות ו-3 מ-5 האחרונים בסה'כ בעוד אספניול בצניחה חופשית וללא ניצחון ב-5 המחזורים האחרונים בהם נוצחה 3 פעמים וסיימה 2 בתיקו. הקבוצה רחוקה כבר 7 נק' מהמקום ה-6 ממנו כאמור מגיעים לאירופה, ואנחנו נלך בזהירות עם האורחים הערב, שנראים הרבה יותר נחושים. מומלץ לגבות באיקס. ההימור: 2. רמת בטחון: 5/10.