המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏3/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    25. דרבי קאונטי - מילוול

    מילוול מפתיעה מאוד ביכולת שלה בחודשיים האחרונים - 7 משחקים ללא הפסד (4 נצחונות, 3 תוצאות תיקו), בארבעה מתוכם היא לא סופגת, בשלושת המשחקים מאז החל הכריסמס היא לוקחת 7 נקודות מתוך 9 אפשריות. הקבוצה הקטנה עם הקהל המפורסם כבר נושקת לפלייאוף העלייה כשהיא נמצאת במקום השביעי עם נקודה אחת פחות מווטפורד שנמצאת במקום השישי, מפתיע משהו הייתי אומר. לדרבי קאונטי שנמצאת במקום ה-12 בטבלה יש בסך הכל שתי נקודות פחות ממילוול, את השנה החדשה היא פתחה עם ניצחון חוץ על פרסטון (2:1) שעצר לה רצף בן חמישה הפסדים. מילוול תשחק פעם נוספת ללא הבלמים הבכירים פול רובינסון ודן שיטו בנוסף למגן אלן דאן המושעה, דרבי קאונטי כאחת מקבוצות ההתקפה החזקות בליגה (כובשת כמעט הכי הרבה גם בבית) קיבלה בחזרה את הביטחון מהניצחון על פרסטון ותנצל את החיסורים של מילוול בקו האחורי. אגב, מילוול עשויה לשחק גם ללא מלך השערים שלה סטיב מוריסון (8) שנמצא בספק גדול. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    31. קריסטל פאלאס - פרסטון

    קריסטל פאלאס מתחילה דרך חדש ללא המאמן הסקוטי ג'ורג' בארלי שפוטר מיד לאחר ההפסד 0:3 למילוול (חוץ) ביום הראשון של השנה החדשה (שבת). מי שיעמוד בנתיים על הקווים של הקבוצה יהיה עוזרו של בארלי, דאגי פרידמן. כבר חמישה משחקים רצופים שקריסטל פאלאס ללא ניצחון והיא נמצאת בצרות מתחת לקו האדום, הקבוצה היחידה שמעלייה פאלאס נמצאת בטבלה היא פרסטון שנמצאת במקום האחרון עם שלוש נקודות פחות מקריסטל פאלאס אבל גם משחק פחות. פרסטון נוצחה בשני המשחקים האחרונים שלה, ניצחה את קריסטל פאלאס במשחק הקודם בניהן העונה (3:4 בבית) אבל הפסידה בכל ארבעת הביקורים האחרונים שלה אצל פאלאס. אני מאמין שהיתרונות של קריסטל פאלאס גדולים מאוד : יתרון ביתיות, מאמן חדש - דרך חדשה, היא תהנה לראשונה משרותיו של החלוץ הנורבגי הותיק סטפאן אייברסן שמצטרף אלייה מטוטנהאם בעוד פרסטון מאבדת את מלך השערים שלה - ג'ון פרקין (7 שערים) שהשלים את מעברו לקרדיף. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    39. מכבי חיפה - מכבי תל אביב

    חמישה ימים בלבד חלפו מהמפגש בין מכבי תל אביב למכבי חיפה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו בו חלפה הקבוצה הצהובה על פני זו הירוקה לשלב חצי הגמר עם ניצחון 0:1 בהארכה (0:0 בתום 90 דקות), כעת הן נפגשות במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל כשמכבי חיפה מארחת את המשחק בקרית אליעזר. שתיהן צפו בצלע השלישית של משולש הצמרת, הפועל תל אביב, מביסה 0:5 את הפועל חיפה ביום שבת ובכך "גונבת" למכבי חיפה את המקום הראשון וגם פותחת פער בן שש נקודות ממכבי תל אביב שנמצאת במקום השלישי. תאמינו או לא, יש לפחות חמש קבוצות בליגה שניצחו יותר משחקי בית ממכבי חיפה העונה ועוד חמש קבוצות שהשיגו כמות נצחונות זהה לזו שהירוקים צברו בקרית אליעזר, אלישע לוי בהחלט לא יכול להתגאות במאזן הבית שצברו השחקנים שלו. מבחינת מצבת הפצועים במכבי חיפה אומנם יהנו מחזרתם להרכב של יניב קטן וניר דווידוביץ שלא שיחקו נגד מכבי ת''א בגביע הטוטו אבל מי שעדיין ייעדרו הם פיטר מסיללה, ליאור רפאלוב ומוחמד גדיר, מכבי תל אביב תחסר את ג'יבריל סידיבה (מושעה) וג'יזרמו ישראליץ' (פצוע). אני מאמין שגם בקרית אליעזר מכבי תל אביב לא נופלת ממכבי חיפה לה היא הפסידה בסיבוב הראשון (1:0) ובשלושת המשחקים האחרונים בניהן בקרית אליעזר, חוסר היכולת ההתקפית של מכבי חיפה תקשה עלייה להכריע את המשחק. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    48. מאיורקה - הרקולס

    אין ספק שמשבר גדול פוקד את קבוצתו של השוער הישראלי דודו אוואט, מאיורקה. הקבוצה שכבר הדהימה העונה את הליגה עם תוצאות תיקו נגד ריאל מדריד (בית) וברצלונה (חוץ) ובנצחונות על ולנסיה וסביליה (חוץ), חוזרת מהפגרה ברצף נוראי של 3 הפסדים בליגה ועוד אחד בגביע. הרצף הזה הוריד את מאיורקה של מיכאל לאודרופ למקום העשירי בטבלה עם מאזן של 21 נקודות ויחס שערים שלילי. הרקולס (13) לקחה רק שתי נקודות פחות ממאיורקה ולעומת מאיורקה היא מגיעה בכושר קצת יותר טוב - תיקו נגד ראסינג סנטאנדר (חוץ) במשחק הליגה האחרון וניצחון ענק על מלאגה (1:4) במשחק הבית האחרון, נלסון ואלדז ודוויד טרזגה צפויים לשחק למי ששואל את עצמו. מי שכן ייעדרו בהרקולס הם רויסון דרנטה (2 שערים), הקשר טיאגו גומס (פתח ב-12/16, בישול אחד), הבלם פאקו פניה (פתח ב-15/16) ושחקני ההתקפה אוליביה תומר ו-טוטה. מאיורקה לא יכולה להרשות לעצמה הפסד נוסף, גם אובדן נקודות לא בא בחשבון נגד הרקולס בבית. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    עוד שפע המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il