המלצות ווינר ליום שני מאתר Iwinner.co.il

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏24/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הרבה המלצות ווינר להיום בפורום של http://iwinner.co.il

    56. מכבי בת ים - הפועל רעננה

    לא היה קשה לנחש שהיכולות ההגנתיות של הפועל רעננה והקושי של קבוצות לנצח אותה יתחילו לאבד את המשמעות, אחרי שרעננה הפסידה פעמיים בלבד ב-20 המשחקים הראשונים שלה העונה (כל המסגרות), אז ב-3 מתוך 4 משחקי הליגה האחרונים היא כבר יורדת מנוצחת ובכל הפסד גם סופגת פעמיים. רעננה כבר צנחה מהמקום השלישי לחמישי ולפחות ממאזן חוץ נקי מהפסדים (5 נצחונות, 4 תוצאות תיקו) היא יכולה לשאוב עידוד. מכבי בת ים (12) איבדה לאחרונה את מקומה בין קבוצות פלייאוף מרכז טבלה, היא כבר לא ניצחה תשעה משחקים רצופים בליגה ובארבעת האחרונים היא מפסידה פעמיים, מההרכב שלה ייעדרו החלוץ נימבה מפטי (מושעה, פתח ב-16/18, 4 שערים) והמגן ינאי דרעי (פצוע, פתח ב-14/18). הפועל רעננה חייבת להתאושש מהתקופה הלא טובה, ביום טוב היא לא צריכה להתקשות נגד מכבי בת ים גם במשחק חוץ. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    65. הפועל קרית שמונה - הפועל תל אביב

    המשחק שינעל את המחזור ה-19 בליגת העל הישראלית יהיה קרב הצמרת בין הפועל תל אביב (2) שתנסה להחזיר לעצמה את המקום הראשון עם ניצחון לבין הפועל קרית שמונה (4) שתנסה להצמד לשלישיה המובילה. שתי הקבווצת מגיעות במומנטום נהדר למשחק, תקציר קצת של הפרקים הקודמים - להפועל ת''א יש חמישה נצחונות רצופים בליגה (מאז עשתה סופית את הסוויץ' בין ליגת האלופות לליגת העל), הפועל קרית שמונה ניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים וביום רביעי של השבוע שחלף היא אף קטפה תואר ראשון כשניצחה את מכבי פ''ת בגמר גביע הטוטו. הבשורות הטובות ממשיכות לזרום לכיוונה של הקבוצה מהצפון עם חזרתו הצפויה של הכוכב אלרואי כהן להרכב (החלים מפציעה) בעוד שמעון אבוחצירא שבא מאריס סלוניקי צפוי לפתוח בחוד ההתקפה. הדאבליסטית זוכרת לרעה את המשחק הקודם שלה העונה נגד הקבוצה של רן בן שמעון, היא נוצחה על ידיה 4:2 בבלומפילד ובסך הכל יש לאדומים ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים נגד קרית שמונה. זה יהיה קרב צמרת לכל דבר ובייחוד לאור העובדה שקרית שמונה מגיעה במומנטום נהדרת ומקבלת חיזוק מכיוונים של כהן ואבוחצירא בהרכב, הנטייה היא עדיין הפועל תל אביב שחייבת להחזיר לעצמה את המקום ה-1. הההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    73. אתלטיק בילבאו - הרקולס

    עם ואלדז, טרזגה ו-דרנטה בהרכב שלה תצא הרקולס (12) למשחק חוץ בסן-ממס של אתלטיק בילבאו (8) במשחק שינעל את המחזור ה-20 בליגה הבכירה בספרד. הרקולס חזרה רק העונה לליגה הבכירה אחרי גלות ארוכה מאוד בליגת המשנה (13 שנה), בנתיים היא הקבוצה היחידה שניצחה את ברצלונה הגדולה בליגה ומסתכלת לכל יריבה בגובה העיניים. האומץ הזה והיכולת ההתקפית שמעניקים לה ואלדז וטרזגה לא תמיד מספיקה, בעיקר לא במשחקי החוץ (6/10 הפסדים, ניצחון אחד), כך למשל היא נוצחה 0:2 ע''י ספורטינג גיחון החלשה במחזור האחרון. אתלטיק בילבאו כבר ניצחה את הרקולס (חוץ) בסיבוב הראשון ובבית (7/10 נצחונות) היתרון שלה כבר גדול הרבה יותר, הניסיון והיציבות שלה מתבררים כיעילים יותר מאשר היכולות ההתקפיות החד-פעמיות של הרקולס. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    76. בולטון - צ'לסי

    מאזן משחקי העבר בין בולטון לצ'לסי עשוי לעניין רבים מאיתנו - צ'לסי לא ניצחה את בולטון ב-15 משחקים האחרונים בין השתיים (14 ליגה, 1 גביע) מתוכם היא מפסידה 12 פעמים, באצטדיון הריבוק (מגרשה הביתי) היא ללא ניצחון על הבלוז מחודש אוקטובר 1997 ! בעונה שבה בולטון כבר מנצחת את טוטנהאם בבית וסוחטת גם נקודה ממנצ'סטר יונייטד היא בטוח תעשה גם צרות לצ'לסי, אחת כזו שכבר הפסידה לוולבס ובירמינגהאם במשחקי חוץ בליגה. אצל צ'לסי ניכרת מגמת שיפור לאחרונה - היא ניצחה 0:7 את איפסוויץ' (גביע) ו-0:2 את בלקבורן (ליגה) בשני המשחקים האחרונים שלה, מי שנמצאים אצלה בספק הם הקשר פרנק למפארד והקפטן ג'ון טרי. בולטון עדיין חסרה את לי צ'ונג-יאנג (2 שערים, 4 בישולים) שנמצא עם נבחרתו בגביע אסיה, גם החלוץ איבן קלאסניץ' (2 שערים, בישול) ייעדר בודאות, המגן גרטר סטיינסון (שער אחד) והקשר סטיואט הולדן נמצאים בספק גדול. יהיה מאוד קשה לצ'לסי אבל היא חייבת לחבר סוף סוף רצף של שני נצחונות בליגה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    עוד הרבה המלצות ווינר להיום בפורום של http://iwinner.co.il