המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏22/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות להיום אפשר לקרוא בתכנייה באתר http://iwinner.co.il!

    35. קרדיף - לסטר

    כבר כמה שנים שה"ציפורים הכחולות" מסיימים עונה בצ'מפיונשיפ עם טעם מר של המחצה ופספוס, אולי השנה קרדיף הוולשית סוף סוף תצליח לפרוש כנפיים ולעוף לפרמייר-ליג כשיש לה בסגל לא מעט שחקנים איכותיים דוגמת קרייג בלאמי, אהרון ראמסי וכן, גם דקל קינן הישראלי. בין כל הצפיפות בטופ-7 קרדיף עולה למחזור ה-33 מהמקום הרביעי בטבלה עם מאזן של 55 נקודות, היריבה היא לסטר (מקום 7, 51 נק') שמחפשת להיכנס לטופ-6 ונמצאת בריצה מדהימה של חמישה נצחונות רצופים. הבעייה הגדולה של לסטר היא היכולת במשחקי החוץ, מבין כל 13 הקבוצות הראשונות בטבלה לסטר חתומה על הכי הרבה הפסדים במשחקי החוץ (9/16), קרדיף צריכה לנצל את הביתיות ואת העובדה שהיא מועמדת הרבה יותר רצינית לעלייה ולבטא את זה בשלוש נקודות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    36. ליון - ריאל מדריד

    בחמש השנים האחרונות ליון וריאל מדריד נפגשו 6 פעמים במסגרת ליגת האלופות, ריאל מדריד לא הצליחה לנצח את ליון באף אחד מהמשחקים ולצד 3 הפסדים בסטאד דה ז'רלאן (מגרשה של ליון) היא רשמה נגדה 3 תוצאות תיקו בברנבאו, בעונה שעברה זה הסתיים בהדחה משפילה כבר בשמינית הגמר ע''י הקבוצה הצרפתית. השנה יש בריאל הבדל אחד משמעותי שנקרא ז'וזה מוריניו, מאמן שזכה בעבר עם שתי קבוצות במפעל (פורטו, אינטר) וינסה לעשות זאת גם כמאמן הבלאנקוס, בשלב הבתים זה הלך קל בבית קשה שבו ריאל ניצחה 5 משחקים (כולל בצרפת נגד אוקזר ובהולנד נגד אייאקס) ואובדן הנקודות היחידי היה רק בתיקו 2:2 בסן-סירו נגד מילאן, ליון סיימה את משחקה האחרון בבתים בתיקו 1:1 נגד הפועל תל אביב. שתי הקבוצות שואבות עידוד מהיכולת שלהן בליגה במשחקים האחרונים, ריאל חייבת להתגבר על המחסום הזה שנקרא ליון והכל צריך להתחיל כבר על אדמת צרפת, ליון גם תשחק ללא הכוכב ליסנדו לופז (פצוע) מה שיקשה עלייה מאוד לכבוש. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    42. פ.צ. קופנהאגן - צ'לסי

    פ.צ. קופנהאגן מדנמרק הייתה קבוצה סולידית מאוד ומהדרג הנמוך ביותר ברמת ליגת האלופות בשנים האחרונות, הופעות חלשות (אם בכלל) בשלב הבתים של המפעל, אבל העונה היא עשתה קפיצת מדרגה לליגה של הגדולות : בדרך לשמינית הגמר היא חלפה על פני רובין קאזאן ופנאתינייקוס, סיימה שנייה בבית וגם הצליחה לסיים עם ברצלונה הגדולה בתיקו 1:1 במשחק בניהן שנערך בדנמרק, את הליגה הדנית היא מוליכה בבטחה אחרי 19 מחזורים (19 נקודות מהמקום ה-2, עדיין ללא הפסד העונה). במשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית הגמר צ'לסי מגיעה לדנמרק, צ'לסי בעונה מאוד מאכזבת וחלשה שרק ביום שבת ידעה עוד אכזבה גדולה עם הדחה מהגביע האנגלי ע''י אברטון במשחק בית, גם את שני המשחקים האחרונים בליגה צ'לסי לא מצליחה לנצח. היחס על צ'לסי מאוד נמוך, זה נכון היא פייבוריטית אבל קופנהאגן לעיני הקהל הביתי תקשה עלייה מאוד. קצת פיקנטריה : צ'לסי וקופנהאגן נפגשו בעונת 1998/99 בסיבוב השני של גביע המחזיקות, צ'לסי ניצחה 1:0 בדנמרק משער של בריאן לאודרופ, אגדה דנית בפני עצמה, אחרי 1:1 במשחק שנערך באנגליה. ההימור : X. רמת ביטחון : 2/10.

    48. בלקפול - טוטנהאם

    שבוע אחרי הניצחון הענק על מילאן בסן-סירו (1:0) בשמינית גמר ליגת האלופות ועשרה ימים אחרי הניצחון סנדרלנד (חוץ) בליגה טוטנהאם יוצאת למשחק חוץ בבלקפול שבמשחקה האחרון בליגה (לפני עשרה ימים) הצליחה לעצור רצף של חמישה הפסדים כשסיימה בתיקו 1:1 נגד אסטון וילה. הפעם האחרונה שבה טוטנהאם ניצחה את בלקפול במשחק חוץ בפרמייר-ליג הייתה איי שם בחודש ינואר 1964, שחקניו של הארי רדנאפ שוב נמצאים בכושר שיא (3 נצחונות בליגה, 1 בליגת האלופות) אבל בכדורגל כמו בכדורגל תמיד חייב להיות משהו שיהרוס את האופוריה, בלקפול היא מעין קבוצה שיודעת להסב לא מעט נזקים אך בעיקר מסתכלת לכל יריבה בגובה העיניים גם כשהיא לא משחקת טוב. ברמת הטבלה זה משחק שטוטנהאם חייבת לנצח כדי לבסס את מעמדה במקום הרביע ולפתוח פער משמעותי מצ'לסי, בלקפול חייבת לברוח מהתחתית (2 נקודות מעל הקו האדום). ההימור : 1. רמת ביטחון : 1/10.

    המלצה אחת ליום רביעי 23.02.11 :

    אינטר - ביירן מינכן

    שחזור הגמר מהעונה שעברה בו אינטר ניצחה מצמד שערים של דייגו מיליטו (אטו וסניידר בישלו), ז'וזה מוריניו היה בזמנו המאמן שהביא לאינטר את התואר הנחשק. אינטר תנסה להחזיר את הכבוד לקבוצות הסריי-א' שיודעות השנה בעיקר כישלון בזירות האירופאיות השונות : מילאן ורומא הפסידו בבית במשחק הראשון של שמינית הגמר ונמצאות בדרך החוצה, יובנטוס פאלרמו וסמפדוריה נזרקו מהליגה האירופית כבר בשלב הבתים, כישלון נחרץ לקבוצות האיטלקיות השנה. ביירן מינכן ואינטר שתיהן נמצאות בכושר טוב ודורסות כמעט כל יריבה שהן פוגשות בליגה, מגמת השיפור של ביירן צברה תאוצה בעיקר מאז שאריאן רובן ופרנק ריברי חזרו לשתף פעולה עם מריו גומז בהתקפה, אצל אינטר הגיע השינוי מאז שהיא נפטרה מרפא בניטז האפור ומינתה במקומו את לאונרדו הצבעוני ששדרג את משחק ההתקפה בצורה משמעותית והחזיר לשחקנים את שמחת החיים. קצת פיקנטריה : גם בעונת 2006/07 נפגשו אינטר וביירן בליגת האלופות (שלב הבתים), ביירן ניצחה 2:0 בסן-סירו במשחק שאותו אינטר סיימה בתשעה שחקנים, בגרמניה הן נפרדו בתיקו 1:1. מאזן הבית של אינטר ב-15 משחקים נגד קבוצות גרמניות במפעל אופ''א השונים עומד על 10 נצחונות, תיקו אחד, 4 הפסדים, מאזן החוץ של אינטר ב-15 משחקים נגד קבוצות מארץ המגף עומד על 4 נצחונות, 2 תיקו, 9 הפסדים. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.
     
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אחי, לסטר עם 7 ניצחונות ותיקו ב 8 האחרונים בליגה. משחק של משולש.