המלצות ווינר ליום שלישי מאתר Iwinner.co.il

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏25/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הרבה המלצות להיום בפורום של http://iwinner.co.il

    14. ארסנל - איפסוויץ' (+1)

    איפסוויץ' טאון מליגת הצ'מפיונשיפ בהחלט הצליחה להפתיע את ארסנל במשחק הראשון של חצי גמר גביע הליגה האנגלי אותו היא אירחה ויצאה ממנו עם מקדמה קטנה לאמרויות - ניצחון 0:1. ארסן ונגר כבר אמר לתקשורת האנגלית כי בעקבות עומס המשחקים הכבוד בינואר הוא יעשה רוטציה משמעותית בהרכב, כך למשל יעלה מרוואן צ'מאח בחוד ההתקפה על חשבונו של רובין ואן פרסי שכבש שלושער בניצחון על וויגאן בשבת. המאמן הצרפתי בהחלט יודע על מה הוא מדבר, זה יהיה המשחק ה-8 של ארסנל ב-25 הימים של חודש ינואר ויש כבר עוד אחד בפתח (בגביע האנגלי). איפסוויץ' היא בסך הכל יריבה מתחתית הצ'מפיונשיפ ובבית עם תמיכה מהקהל ארסנל חייבת להשיג את הכרטיס לגמר הגביע, אולי בדרך לתואר ראשון אחרי שנים של בצורת. ההימור : 1. רמת ביטחון : 8/10.

    16. וויגאן - אסטון וילה

    התקופה האחרונה של אסטון וילה הופכת אותה בדיוק למה שמצפים ממנה, קבוצה חזקה ואיכותית שנאבקת בכל המפעלים ומתמודדת שווה בשווה גם נגד יריבות מהצמרת : היא סיימה ב-3:3 עם צ'לסי (חוץ) בליגה, התקדמה שלב בגביע עם ניצחון חוץ נגד שפילד יונייטד (3:1) ובמחזור האחרון נהנתה משער בכורה כבר במשחק הבכורה של הרכש היקר בהיסטוריה שלה, דארן בנט שבא החודש מסנדרלנד. החלוץ האנגלי נהנה מבישול של אשלי יאנג ולפתע אפילו ז'ראר הוויה, מאמן הקבוצה, מביט על ההרכב שלו ויכול לגלות לא מעט כוכבים שפרחו בשנה-שנתיים האחרונות דוגמת אשלי יאנג, גבריאל אגבונלהאור ועוד מספר שחקנים צעירים. וויגאן הבוסה 0:3 באמרויות ע''י ארסנל במחזור האחרון והפעם תשחק ללא המגן הסקוטי גארי קלדוול שהורחק באותו משחק, גם הקשר הנדרי תומאס (פתח ב-21/23) שצברה חמישה כרטיסים צהובים לא ישחק. אסטון וילה מנצחת את כל שלושת משחקי החוץ שלה בליגה נגד וויגאן מאז 2007, גם הפעם היא מגיעה כפייבוריטית והיא חייבת להמשיך במסע הבריחה שלה מהתחתית. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    19. נוטינגהאם פורסט - בריסטול סיטי

    נוטינגהאם פורסט אומנם מדורגת רק במקום ה-6 בטבלה אבל עדיין נחשבת לאחת המועמדות העיקריות לסיים את העונה עם כרטיס לפרמייר-ליג : יש לה 25 משחקי ליגה במאזן, לשתי הקבוצות שנמצאות במקומות 4-5 (סוונסי, לידס) יש 28 משחקים ולכל הקבוצות במקומות 1-3 (ק.פ.ר, קרדיף, נוריץ') יש 27 משחקים, בקיצור נוטינגהאם שייכת לפחות למקום השני אם תנצח את כל משחקי ההשלמה וכבר הערב היא יכולה לטפס שלב אחד למעלה במידה ותנצח את בריסטול סיטי (מקום 17, 32 נקודות) שעדיין חסרה את החלוץ ג'ון סטיד (6 שערי ליגה) וקשר המפתח דני רוס. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    21. פאלרמו - פארמה

    המשחק בין פאלרמו לפארמה שייערך בסיציליה יוציא לדרך את חגיגת רבעי גמר הגביע האיטלקי (קופה-איטליה) וייערך בשיטה של משחק אחד עד שתושג הכרעה. פאלרמו מדורגת במקום ה-7 בסריי-א ויש לה 34 נקודות, פארמה מדורגת במקום ה-12 ויש לה 25 נקודות, המשותף לשתיהן הוא שהן שתי הקבוצות היחידות שניצחו את יובנטוס בטורינו העונה - פארמה עשתה זאת 4:1, פאלרמו "הסתפקה" ב-3:1. שתי הקבוצות שיחקו ביום שבת בליגה וניצחו בבית, שתיהן גם צפויות להעלות הרכב "מיקס" שישלב בין שחקני הרכב לשחקנים צעירים או כאלה שלא מקבלים דקות, לפאלרמו יש הזדמנות נהדרת לעלות לחצי גמר המפעל - היא קיבלה את היריבה הכי חלשה שעוד משתתפת בגביע ועוד בבית, הזדמנות כזו היא חייבת לקחת בשתי ידיים. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    עוד הרבה המלצות להיום בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    המשחק של יונייטד בבלקפול כ"כ זועק לתיקו...