המלצות ווינר ליום שישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏22/4/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר iwinner.co.il

    5. הכח עמידר רמת גן - הפועל נצרת עילית
    המשחק שפותח את הפלייאוף התחתון בלאומית בין הקבוצות המדורגות 3 ו-4 כשלשתיהן 12 נק'. מקום 4 להזכירכם מוביל למשחקי המבחן נגד הירידה לליגה א'. הכח מגיעה במומנטום טוב אחרי הפתעה גדולה וניצחון 0:2 ברמת השרון בעוד נצרת עילית ניצחה רק פעם אחת ב-5 משחקיה האחרונים. הסגולים יודעים שעכשיו מתחיל המאני-טיים שלהם וזו הזדמנות טובה לנצל את המשבר של האורחים כדי להתחיל במסע להבטחת עונה נוספת בלאומית. ההימור: 1. רמת בטחון: 6/10.

    6. מכבי באר שבע - אחווה עראבה
    ב'ש מתחילה את הפלייאוף התחתון במקום הראשון ואחרי שכמעט עלתה לפלייאוף האמצעי. הקבוצה רחוקה אחרי הקיזוז רק 4 נק' מהמקום המוביל למשחקי המבחן נגד הירידה ובמשחק בית נגד עראבה האחרונה היא יודעת שזו הזדמנות טובה להתחיל להבטיח את ההישארות כמה שיותר מוקדם. ההימור: 1. רמת בטחון: 9/10.

    7. מכבי בת ים - מכבי ג'ת אל אהלי
    עוד משחק פלייאוף תחתון בין המדורגת 2 למדורגת 5. בת ים הפתיעה במחזור הקודם את ראשל'צ עם ניצחון ביתי 0:2 אבל אחרי הקיזוז רחוקה רק 3 נק' מהמקום שמוביל למשחקי המבחן נגד הירידה. אל אהלי השיגה רק 2 נק' ב-5 משחקיה האחרונים ומרות שאחרי הקיזוז יש לה סיכוי סביר להינצל (רחוקה רק 2 נק' מהמקום בו נשארים ליגה) היא תאלץ לחכות ולהתחיל בניסיון ההישרדות שלה רק אחרי המשחק בבת ים. ההימור: 1. רמת בטחון: 7/10.

    8. מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון
    המשחק שפותח את משחקי הפלייאוף העליון בלאומית, בין הקבוצות המדורגות 3 ו-4 בטבלה ורחוקות רק 3 נק' (הרצליה) ו-4 (ראשל'צ) נק' מרמה'ש השנייה שבמקום המוביל לליגת העל. זהו גם קרב ישיר, לפחות בשלב זה, על המקום ה-3 שממנו הולכים למשחק המבחן על העלייה והרצליה נראית יותר טוב עם 3 נצחונות ב-5 המחזורים האחרונים. ראשל'צ נעצרה במחזור הקודם עם הפסד 2:0 בבת ים שקטע לה רצף של 3 נצחונות והקבוצה כנראה עדיין לא יציבה מספיק כדי להאבק על העלייה. הרצליה תמשיך את המומנטום ועם הביתיות גם תנצח. ההימור: 1. רמת בטחון: 6/10.

    9. נוטינגהאם פורסט - לסטר
    קרב ישיר על הכניסה לארבעת המקומות (3-6) בפלייאוף על העלייה בסיום העונה. פורסט שביעית ורחוקה 2 נק' מלידס השישית, בעוד לסטר במקום ה-11 ועם 3 נק' פחות מפורסט. שתי הקבוצות בתקופה גרועה ובמיוחד אמורים הדברים לגבי נוטינגהאם שניצחה רק פעם אחת ב-11 (!) המשחקים האחרונים. לסטר עשתה ניצחון אחד 'רק' ב-5 המשחקים האחרונים ובשבילה מדובר במשחק שהוא עוד יותר 'להיות או לחדול' מבחינת הפלייאוף. אנחנו חושבים שהמפגש בין 2 התקופות החלשות של 2 הקבוצות יוביל לחוסר הכרעה. ההימור: X. רמת בטחון: 5/10.

    18. דן האג - טוונטה
    3 מחזורים לסיום העונה הסדירה וטוונטה שנייה עם אותו מס' נק' כמו לאיינדהובן הראשונה אך עם הפרש שערים נחות. איאקס גם נושפת בעורפה עם נקודה פחות והקרב על התואר בהולנד פתוח לגמרי. הקבוצה ניצחה בתחילת החודש 0:2 את איינדהובן ולאחר ההדחה מהליגה האירופית היא יכולה להתרכז כעת בליגה. הרצף של האדומים נעצר מעט עם 2 תוצאות תיקו ב-2 המחזורים האחרונים והם פוגשים את דן האג החמישית, לה 10 נק' פחות מלטוונטה אך הם במקום שמוביל לפלייאוף על הכרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה. האג ניצחה ב-3 מ-5 המשחקים האחרונים ובשני האחרים הפסידה, אנחנו נלך כאן עם העדיפות הדי ברורה של האורחים. ההימור: 2. רמת בטחון: 6/10.