המלצות ווינר ליום שישי מאתר Iwinner.co.il

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏28/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הרבה המלצות ווינר להיום בפורום של http://iwinner.co.il

    2. הפועל רעננה - עירוני ניר רמת השרון

    בשבוע שעבר עירוני ניר רמת השרון הובסה 4:0 בביתה על ידי מכבי הרצליה במה שהיה להפסד הבכורה שלה בליגה, היא אפשרה לכפר סבא לצמצם את הפער ממנה בפסגה לנקודה אחת בלבד. דרבי השרון הזה הוא סוג של משחק עונה, הפועל רעננה חזרה בשבוע שעבר למקום השלישי בטבלה עם ניצחון חוץ בבת ים (2:0). אני לא חושב שהפועל רעננה פייבוריטית בייחוד לאור העובדה שבכל שלושת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה היא נוצחה, רמת השרון לא יכולה להרשות לעצמה הפסד שני ברציפות והיא תעלה במטרה להשיג שלוש נקודות. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    7. אוהה - אוסנאברוק

    אוהה כבר לא מזכירה את אותה הקבוצה שפתחה את העונה ונאבקת חזק בצמרת, בפרק מסויים של העונה אפילו היה לה רצף של 10 (מתוכם 7 נצחונות) משחקי ליגה ללא הפסד. לאחרונה חלה מגמת ירידה ניכרת ביכולות שלה ויש לה ניצחון אחד בחמשת משחקי הליגה האחרונים שהביאו לצניחה עד המקום ה-7 בטבלה ! אוהה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה ולמרות שהיא מדורגת רק במקום השביעי יש לה כמות נקודות זהה (34) לכל ארבע הקבוצות שנמצאות מעלייה ועוד משחק חסר, משחק הבית נגד אוסנאברוק (מקום 15, 18 נקודות) מהתחתית הוא בגדר ניצחון חובה. אוסנאברוק היא יריבה נוחה מאוד - גם בתחתית, גם מאזן החוץ הגרוע בליגה (8/9 הפסדים ללא נצחונות) וגם תגיע ללא הכוכבים הגדולים שלה בחוליית הקישור : סיגרט בנג'מין (מושעה, פתח ב-17/19, שער אחד, 5 בישולים), נילס האנסן הבלגי (פתח ב-15/19, 3 שערים, 3 בישולים) ומיכאל לייאן (שותף ב-17/19). יותר נוח מזה לא יכול להיות עבור אוהה כדי לשמור על מעמדה בצמרת. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.

    9. וארגם - גנק

    בשבוע שעבר הליגה הבלגית חזרה מפגרת החורף, החזרה מהפגרה בישרה טובות לגנק שרשמה ניצחון ביתי על קורטייק (2:3), בשני המשחקים שלפני הפגרה היא סיימה פעמיים בתיקו וכעת הפער מאנדרלכט שמדורגת במקום הראשון עומד על 6 נקודות כשלגנק בה משחק אליניב ברדה הישראלי (במשחק האחרון נכנס כמחליף) יש משחק פחות. זולטה וארגם (11) הובסה 0:3 בחוץ ע''י גרמינל בירשחוט במחזור האחרון אבל הסיכויים שהיא תמצא את עצמה במאבקי התחתית נמוכים מאוד, הפער בינה לבין אחד משני המקומות האחרונים עומד על 15 נקודות, היא כנראה תשחק ללא מלך השערים מוחמדו חביבו (8 שערים) שנפצע בשבוע שעבר וירד מהמגרש כבר בדקה ה-21. לא פשוט לנצח משחקי חוץ בליגה הזו וגם קבוצות הצמרת מתקשות לעשות כן, המאזן של גנק עומד על 5 נצחונות ב-11 משחקי חוץ לצד 5 תוצאות תיקו והפסד אחד, כל משחק מעתה הוא כמו גמר גביע ואסור לה לתת לאנדרלכט לברוח בפסגה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    11. באייר לברקוזן - האנובר 96 (+1)

    לא הרבה מחובבי הכדורגל הגרמני היו מאמינים שאת המחזור ה-20 בבונדסליגה יפתחו באייר לברקוזן והאנובר 96 כשהן מאיישות את מקומות 2-3 בטבלה, כמובן שהמיקום של האורחת הרבה יותר מפתיע מאשר זה של לברקוזן. זו המציאות של עונת 2010/11 ולהאנובר 96 יש כבר 11 נצחונות ב-19 משחקי ליגה, המאמן מירקו סלומקה מוציא את כל הפוטנציאל שבסגל שלו ומביא לפריחה של שחקנים בעיקר בחלק הקדמי. באייר לברקוזן ניצחה את בורוסיה מינשנגלדבאך (3:1, חוץ) במחזור האחרון אך בפעם היחידה בה היא שיחקה העונה ביום שישי היא נוצחה 3:1 בביתה ע''י דורטמונד ומאזן הבית שלה (3-4-3) הרבה פחות טוב ממאזן החוץ שלה שנקי מהפסדים ! האנובר תגיע בסגל מלא ובצל העובדה שהיא נוצחה בכל שלושת המשחקים האחרונים של ב-באי ארינה של לברקוזן שבעצמה עדיין חסרה מספר שחקנים חשובים במערך - החלוץ פטריק הלמס (5 שערים ובישול), והקשרים טרנקילו ברנטה (2 שערים, 3 בישולים) ולארס בנדאר (שער ובישול). ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    עוד הרבה המלצות ווינר להיום בפורום של http://iwinner.co.il
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/1/11