המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏16/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל המלצות הווינר להיום נמצאות באתר http://iwinner.co.il

    4. פיורנטינה - אינטר

    המשחק היה אמור להיות משוחק בדצמבר אך נדחה בשל השתתפותה של אינטר באליפות העולם לקבוצות. לאונדרו כבר הזהיר את שחקניו לא להפסיד כאן, אחרי ההפסד 1:0 ליובה בשבת, מאחר וזו גם הזדמנות מצויינת לצמק את הפער ממילאן המוליכה ל-5 נק'. אינטר ניצחה רק 2 מ-7 משחקיה האחרונים מחוץ לסן סירו, כשפיורנטינה לעומת זאת לא נוצחה במגרשה מאז ה-3 באוקטובר ונמצאת ברצף של 3 משחקים ללא הפסד בהם אספה 7 נק'. היא מגיעה למשחק אחרי 4:2 מרשים בפאלרמו ביום ראשון, במשחק בו סיים ג'ילארדיניו את בצורת ההבקעות שלו. אינטר תחסר את מוטה המושעה ותאלץ להסתפק הפעם בנקודה. ההימור : X. רמת ביטחון: 3/10.

    13. וויגאן - בולטון

    משחק חוזר בסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, אחרי 0:0 במשחק הראשון. שני המפגשים העונה בין הקבוצות בליגה הסתיימו גם הם ללא הכרעה - 1:1 בשניהם. למעשה כל המפגשים בין הקבוצות בשתי העונות האחרונות במגרשה של וויגאן הסתיימו בתיקו, כשהמשחק האחרון שהוכרע בין הקבוצות היה במארס 2008 כשאז ניצחה וויגאן 0:1. הערב בכל מקרה צריכה להיות הכרעה. וויגאן לא נוצחה ב-4 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות אך הערב היא תחסר את המגן בויס הפצוע, כשבולטון תחסר את המגן נייט ואת החלוץ החשוב סטארידג', מה שיקשה על הקבוצה שוב להשיג ניצחון חוץ - היא לא השיגה אחד מאז נובמבר. שתי הקבוצות מגיעות מעודדות למשחק - וויגאן אחרי 1:1 בליברפול ובולטון עם 0:2 נגד אברטון. היתרון פה הוא של וויגאן בסגל ועם הביתיות, אך אני חושב שיש סיכוי סביר שאם היא תנצח זה יקרה רק בהארכה אם לא בפנדלים. ההימור : X. רמת ביטחון: 4/10.

    16. ארסנל - ברצלונה

    המפגש בין ארסנל לברצלונה יעמוד במוקד המשחקים בשלב שמינית גמר ליגת האלופות שיצא לדרך כבר ביום שלישי בערב. בעונה שעברה הקבוצות נפגשו בשלב רבע הגמר, המשחק הראשון שנערך באמרויות הסתיים ב-2:2 אחרי שברצלונה כבר הוליכה 2:0, הגומלין בקאמפ-נואו כבר היה אופרה על שם ליונל מסי שכבש רביעייה בדרך ל-1:4 גדול על התותחנים. את המפגש בניהן אפשר לסכם במשפט אחד - ארסנל היא עוד אחת מלפחות 6-7 קבוצות פייבוריטיות שרואות בעצמן מועמדות לזכייה בתואר, ברצלונה היא אחת מהחבורה הזאת אך נמצאת לפחות רמה אחת מעל כולם עם כדורגל מעולם אחר, אין כרגע אף קבוצה שמשתווה לרמה שלה ומגיעה למשחקים הגדולים האלה מוכנה כ''כ כמו שרק הקטאלונים יודעים. מכונת התקפה משומנת, משחק קבוצתי מסודר ומאורגן, יציבות אדירה ורעב גדול לנצחונות מאפיינים את ברצלונה יותר מכל העונה, ארסנל שעדיין משחקת עם השוער השלישי (בגלל ההימורים של ונגר) וגם ללא סמיר נסרי הפצוע תיאלץ כנראה לחכות עוד שנה, עוד שנה עד ש'הדור שונגר בונה' יצבור ניסיון וארסנל תצליח לא להפסיד משחקים ביתיים פשוטים בליגה, כמו ההפסדים שלה העונה כבר לניוקאסל, טוטנהאם ו-ווסט ברומיץ', כולם בבית וכולם בליגה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    23. רומא - שחטיור דונייצק

    האוקראינים חוגגים הופעה ראשונה בשלב שמינית הגמר, אחרי שהקדימו בשלב הבתים את ארסנל. מאמן רומא, ראניירי נתן לכמה כוכבים בקבוצה לנוח במשחק ההפסד בסוף השבוע בליגה לנאפולי, במה שהיה הפסדה הביתי הראשון של רומא העונה בבית. טוטי ומנז נחו ולקחו את הזמן להתכונן למשחק. שחטיור תחסר ככל הנראה את פרננדיניו שמחלים מפציעה. לרומא יש כאמור מאזן ביתי מצויין העונה, והיא תהיה הדומיננטית במשחק כאשר האוקראינים יהיו מרוצים גם מתיקו. ההימור : 1. רמת ביטחון: 3/10