המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏8/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    16. קלוז' - רומא

    זה כבר יהיה המשחק הרביעי בין קלוז' לרומא במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות בשנתיים האחרונות, במשחק הקודם שלה ברומניה (2008) היא ניצחה 3:1 את קלוז'. במקרה הזה גם תיקו עשוי להספיק לרומא כדי לעלות לשלב הבא ולא להיות תלויה בתוצאה של באזל נגד ביירן מינכן, אבל כמובן שהשאיפה של ראניירי היא ניצחון נוסף במפעל היוקרתי. קלוז' פתחה את שלב הבתים עם ניצחון ביתי על באזל אבל מאז הפסידה את כל ארבעת המשחקים וגם הפעם, כמו ב-2008, היא תסיים את הבית במקום האחרון. משחק הליגה הבא שמצפה לרומא לאחר סיום שלב הבתים יהיה כארבעה ימים לאחר שתשחק ברומניה, אבל אפשר להגדיר אותו כנוח מאוד מול נועלת הסריי-א, בארי, באולימפיקו. קלוז' תשחק ללא שחקני ההגנה פליסה פיקולו (מושעה) וגבריאל מורשאן (פצוע), גם הקשר האחורי ממוצא ארגנטינאי, תומאס קוסטה, פצוע ולא יטול חלק במשחק. למרות עונה דיי מאכזבת ולא כל כך מוצלחת של הרומאים, ברגעי המאני טיים וכמעט בכל המשחקים החשובים (כמו בשוויץ נגד באזל או בדרבי נגד לאציו) היא מצליחה לנצח או לפחות לקחת נקודות. ההימור : 2.

    22. מארסיי - צ'לסי

    אחד האתגרים הכי גדולים בתור ממליץ, הוא לנסות ולפענח משחקים מהסוג הזה, ברמות הגבוהות ביותר אבל לפרוטוקול בלבד ושתי קבוצות שיעמידו הרכבים משולבים (ספסל, צעירים, שחקני הרכב). תמונת הבית הזה כבר הושלמה - צ'לסי תסיים במקום הראשון, מארסיי במקום השני וספרטק מוסקבה במקום השלישי, עבור הצרפתים המשחק הזה בסטאד-וולודרום הוא בעיקר בשביל היוקרה, צ'לסי תשמח לניצחון שיחזיר לה קצת מהמוראל שהלך לאיבוד בתקופה האחרונה. צ'לסי לא ניצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים (2 הפסדים, 2 תיקו) ובמשחק האחרון שלה בליגת האלופות היא בקושי ניצחה את ז'ילינה בבית (1:2), מבט לעבר משחקי הליגה של אנצ'לוטי ושחקניו בחודש הקרוב יכול לבשר על משחקים מאוד קשים שמצפים לבלוז - ארבעה ימים אחרי מארסיי תשחק צ'לסי נגד טוטנהאם בדרבי לונדוני, שני משחקי הליגה שלאחר מכן כבר יהיו הרבה יותר קשים נגד מנצ'סטר יונייטד בבית וארסנל בחוץ. תקופת מבחן רציני תעבור על צ'לסי עד סוף החודש, לכן המאמן האיטלקי העדיף להשאיר שחקנים פצועים או כאלה שנמצאים בספק עקב פציעות (למפארד, אשלי קול, אנלקה, ז'ירקוב) באנגליה. גם מארסיי לא משכנעת בשבועיים האחרונים והפסד מפתיע לניס (חוץ) ביום שבת הוריד אותה מפסגת הליגה הצרפתית (ממנה היא נהנתה קצת יותר משבוע בסה''כ) עד למקום הרביעי. כמו שהתחלתי את ההמלצה : משחק ברמות הגבוהות ביותר, לפרוטוקול בלבד, בו שתי הקבוצות לא יעלו עם ההרכבים הראשונים, עדיף להתרחק אבל הנטייה היא 1X. ההימור : X.

    26. מילאן - אייאקס

    מילאן הבטיחה את מקומה בשלב הבא של ליגת האלופות וכל תוצאה במשחק האחרון של שלב הבית םנגד אייאקס בסן-סירו, תשאיר את הרוסונרי במקום ה-2 בבית אחרי ריאל מדריד. אייאקס מגיעה למשחק בכושר לא טוב בכלל (ניצחון אחד בארבעת משחקי הליגה האחרונים), אבל תקווה ששחקנים כמו לואיס סוארז יקחו מנהיגות במשחק שבו היא חייבת את הנקודות במאבק על המקום ה-3 שיזכה אותה בכרטיס לליגה האירופית, כדי לא להיות תלויה בתוצאה של אוקזר שתשחק במדריד. למעט פאטו ואינזאגי הפצועים, במילאן יתנו מנוחה לעוד שחקני הרכב רבים (איברהימוביץ' מהבולטים) ותעלה בהרכב מאוד משני לאור העובדה שהמשחק הוא לפרוטוקול בלבד וכדי לתת דקות גם לשחקני הספסל. ההימור : X.

    33. ארסנל - פרטיזן בלגרד

    גם ניצחון של ארסנל בבית על פרטיזן בלגרד במשחק האחרון של שלב הבתים בליגת האלופות ככל הנראה לא יסדר לה את העפלה מהמקום הראשון, ולמרות פתיחה מבטיחה במפעל (3/3 נצחונות), בשני המשחקים האחרונים היא מנוצחת ואפילו נמצאת בסכנת הדחה שהסיכויים בה נמוכים מאוד. אלופת סרביה, פרטיזן בלגרד, מוליכה את הליגה המקומית בפער של 5 נקודות לאחר 15 מחזורים, אבל כנראה שליגה האלופות עדיין נמצאת כמה רמות מעל קבוצתו של אלכסנדר סטנוייביץ' שהפסידה בכל חמשת המשחקים בשלב הבתים. ארסן ונגר ייאלץ להסתדר ללא פברגאס, דיאבי, אלמונה ו-ורמלאן (פצועים) אבל בניגוד להרכב שפתח בהפסד לבראגה (0:2) בפורטוגל, נסרי שלא פתח בהרכב וארשבין שכלל לא היה בסגל, יהיו לפחות שניים מהשחקנים שיעשו את ההבדל. ההימור : 1.

    36. שחטיור דונייצק - בראגה

    המשחק של שחטיור דונייצק נגד בראגה שינעל את שלב הבתים בליגת האלופות תופס את כל הכותרות במדורי הספורט, לאחר שנים של בנייה (2000-2001) בעזרת כספים רבים שהוזרמו אלייה, אליפויות וגביעים באוקראינה, שחטיור תעשה היסטוריה בסוף הערב הזה כשהיא מוצאת את עצמה בשלבי הנוק-אאוט של הבמה המרכזית באירופה, ליגת האלופות. הקמפיין של שחטיור היה מוצלח מאוד, בליגה המקומית היא מבוססת היטב במקום הראשון ובפער של 12 נק' מדינמו קייב. בראגה נמצאת במומנטום אדיר במפעל וניצחה בכל שלושת המשחקים האחרונים (2 נגד פרטיזן, ארסנל בבית), ערב המחזור האחרון מאזן הנקודות שלה זהה לזה של ארסנל (9 כ''א) אבל הסיכויים לנס שבו ארסנל צריכה לאבד נקודות בבית ובעצמה לנצח את שחטיור באוקראינה, נמוכים מאוד. עצם ההשתתפות בליגת האלופות מהווה לבראגה עונה מתישה ולא קלה, המיקום שלה בליגה (7) והפערים שבינה לבין קבוצות הצמרת יכולים להעיד על כך. בראגה ככל הנראה תסיים את דרכה במפעל בצורה מכובדת עם כרטיס ביד לליגה האירופית, פערי הרמות בינה לבין שחטיור שנמצאת במגמת עלייה מתמדת ככל שהיא צוברת ניסיון ורצה עם הרכב חזק כבר כמה שנים, עדיין גדולים מאוד. ההימור : 1.

    עוד המון המלצות להימורי ליגת האלופות עכשיו בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
  3. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    יש משהו טוב היום בNBA?
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההמלצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לך היא לא לגעת ב-נ.ב.א. הליגה הכי קשה בעולם להימור וחיזוי. משום מה אנשים בכל זאת מתעקשים לגעת שם.
     
  5. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    אוקיי, קבלתי.
    מה ההמלצה הכי בטוחה שאתה יכול לתת לי להערב באלופות?
     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת שהיום יום מאוד קשה באלופות משום שרוב העולות כבר הוכרעו. אני מאמין מאוד בניצחונות של מארסיי, שחטיור דונייצק וז'ילינה. פוטנציאל להפתעות: אוקזר ואייאקס לא מפסידות
     
  7. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    נפילה מבאסת:
    שלחתי ב20, הייתי אמור לקחת בערך 270 משהו כזה
    נתתי נצחון לבאיירן, תיקו בין רומא לקלוז' ותיקו בין מארסיי לצ'לסי -פה נפלתי
     
  8. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבל שלא נצמדת למהדורה, היית תופס 3/3