המלצות ווינר ליום רביעי מאתר Iwinner.co.il

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏2/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנסו לראות את הגרסה החדשה של אתר http://iwinner.co.il ! תוצאות לייב בתוך התכניה, טבלאות ליגות, ראש בראש, מפגשים אחרונים בכל עמוד משחק ועוד!

    2. הפועל כפר סבא - מכבי חיפה

    סיבוב ח' בגביע המדינה כמו תמיד מספק לנו פיקנטריה ויפגיש את הירוקים של מכבי חיפה - מקום שני בליגת העל ואת הירוקים של הפועל כפר סבא, מוליכת הליגה הלאומית. הפועל כפר סבא מגיעה מאוד מרוממת ומלאה במוטיבציה למשחק כשהיא חזרה במחזור האחרון למקום הראשון וכבר התגברה על חודש דצמבר השחור שעברה וכעת יש לה רצף של ארבע נצחונות בליגה. מכבי חיפה סיימה בתיקו 2 מתוך 3 משחקי הליגה האחרונים שלה וגם האחרון שבהם ביום ראשון נגד בית''ר ירושלים בטדי, אלישע לוי יערוך לא מעט שינויים בהרכב כשיניב קטן (עומס משחקים) יקבל מנוחה, ולדימיר דבאלישווילי וגוטסבו בוקולי (פצועים) גם כן לא נכללו בסגל למשחק. הסיכויים לא גבוהים במיוחד, אבל לאור החיסורים של מכבי חיפה בהרכב, המומנטום הגדול של הפועל כפר סבא והביתיות קיימים סיכויים שמכבי חיפה לא תכריע את המשחק ב-90 דקות. ההימור : X. רמת ביטחון : 1/10.

    6. הפועל ראשון לציון - בני סכנין

    בני סכנין מתחתית ליגת העל יוצאת למשחק חוץ בעיר היין ותפגוש בהפועל ראשון לציון מצמרת הליגה הלאומית. בני סכנין מגיעה בכושר לא רע למשחק ויש לה 4 נקודות מתוך 6 אפשריות בשני משחקי הליגה האחרונים והיא חלפה על פני הפועל פ''ת למקום ה-14 בטבלה, הפועל ראשל''צ לקחה נקודה אחת בשני משחקי הליגה האחרונים וצנחה למקום ה-6 בליגה. פערי הרמות לא כ''כ גדולים וראשון לציון בנתה סגל עם שאיפות לליגת העל בעוד בני סכנין נאבקת כנגד הירידה לליגה בה ראשון משחקת כרגע, הביתיות של הכתומים מאזנת אפילו יותר את הכוחות. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    13. הפועל רמת גן - בית''ר ירושלים

    רוני לוי, מאמן בית''ר ירושלים הטרי, יכול רק לקוות שהקבוצה שלו תשחזר את היכולת שלה בשני משחקי הליגה בהם עמד על הקווים וניהל את המשחק, באותם משחקים בית''ר ניצחה את הפועל ב''ש בוסרמיל (2:1) והחזיקה את מכבי חיפה על תיקו מאופס בטדי. המאמן ייאלץ לערוך לראשונה שינויים בהרכב כשיפוגש את נועלת ליגת העל, הפועל רמת גן, בוינטר בסיבוב ח' של גביע המדינה, משה מישאלוב וקובי מויאל מוצהבים ולא יוכלו לשחק. הפועל רמת גן היא הקבוצה החלשה ביותר בליגה ואפילו פער הנקודות בינה לבית''ר שלא מרשימה בכלל העונה (לפחות עד שלוי הגיע) הוא כמעט 20 נקודות, הרוח החדשה שהביא איתו רוני לוי בית''ר והמומנטום מהליגה צריכים לבוא לידי ביטוי גם במשחק הגביע. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    19. פאלרמו - יובנטוס

    יובנטוס, עדיין ללא רשימה ארוכה של שחקנים פצועים (קווליארלה, טוני, מוטה, פפה, יאקוינטה, טראורה, דה צ'ליה) אבל עם אלסנדרו מטרי שהצטרף מקליארי ברגע האחרון כחיזוק לחוד, תצא למשחק חוץ בסיצילה נגד פאלרמו שצמודה אליה בטבלה (נקודה אחת בניהן). פאלרמו כבר הביסה העונה 3:1 את יובנטוס בטורינו ולמעשה ניצחה אותה בכל שלושת המשחקים האחרונים בניהן, היא עדיין חסרה את החלוץ פינילה (פצוע) אבל היא הצליחה לשמור על כל השחקנים הבכירים בחלון ההעברות ויש לה הרכב שלא נופל מזה של יובנטוס, לבטח לא בבית. ההימור : 1. רמת ביטחון : 3/10.

    39. בלקפול - ווסטהאם

    את המחזור ה-25 של הפרמייר-ליג תבלה ווסטהאם של אברהם גרנט באצטדיון של העולה החדשה בלקפול כשגם למשחק הזה, איך לא, קבוצתו של המאמן הישראלי עולה מהמקום האחרון. בלקפול (12) הפסידה בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים ובכלל ב-6 מתוך 7 האחרונים בכל המסגרות, כולנו כבר הספקנו ללמוד שאת עיקר הכח שלה היא שואבת דווקא במשחקי החוץ (5 נצחונות) כשבבית היא מפסידה % 50 ממשחקייה (5/10). לווסטהאם יש ניצחון חוץ אחד העונה ונגד בלקפול עשויים לערוך בכורה שני שחקני חיזוק משמעותיים בהתקפה - דמבה בה שבא מהופנהיים ורובי קין שבא מהשאלה מטוטנהאם עד סוף העונה, אולי הם יהיו אלה שיעירו את ווסטהאם במשחק בין שתיים מקבוצות ההגנה החלשות בליגה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 2/10.

    כל המלצות הווינר שלנו להיום בפורום שלנו בפייסבוק:
    http://www.facebook.com/board.php?uid=112531148763164