המלצות ווינר ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏6/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    5. ליברפול - מנצ'סטר יונייטד

    שלושה המשחקים האחרונים בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד נערכו באולד-טראפורד, בכולם ה"שדים האדומים" לקחו את כל הקופה. מנצ'סטר יונייטד הפסידה לצ'לסי (חוץ) במחזור האחרון וראתה כיצד ארסנל סוגרת ממנה פערים, למזלה שוב הגיעה מעידה של התותחנים בשבת (1:1 עם סנדרלנד) ולמנצ'סטר יש הזדמנות כעת להחזיר את הפער בפסגה ל-6 נקודות אם תנצח באנפילד כמובן. ליברפול הובסה 1:3 ע''י ווסטהאם של אברהם גרנט במחזור האחרון, הפסד שבא אחרי שמונה משחקים רצופים (כל המסגרות) ללא אחד כזה. החלוץ אנדי קארול שהצטרף בינואר מניוקאסל ועדיין לא שיחק בגלל פציעה צפוי לערוך הופעת בכורה במדים של ליברפול, בצד המקצועי של היונייטד יש לפרגוסון לא מעט כאבי ראש : וידיץ' (מושעה), פארק, אנדרסון, אוונס, ולנסיה, הארגריבס (פצועים) ייעדרו בודאות בעוד אברה ו-פרדיננד נמצאים בספק גדול. יש תחושה שליברפול עם קני דלגליש לא תפסיד את המשחק, מאידך יהיה לה מאוד קשה לנצח אותו. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    32. אנדר/אובר שערים (2-3) - מכבי חיפה/הפועל רמת גן

    שוב יחס מאוד מוזר ונמוך במקרה שיובקעו ארבעה שערים או יותר במשחק ליגה של מכבי חיפה, דבר שלא קורה לה לעיתים קרובות העונה ובואו נאמר שהיא סיימה יותר משחקי ליגה באנדר 1.5 שערים (8/24) מאשר באובר 3.5 שערים (7/24). מחצית ממשחקי הליגה של הפועל רמת גן (12/24) הסתיימו עם כמות של 2-3 שערים, זה לא יהיה משחק דרמטי מידי. ההימור : X. רמת ביטחון : 4/10.

    45. לאציו - פאלרמו

    31 מאמנים החליף נשיא פאלרמו, מאוריציו צמפריני, ב-24 שנים שהוא מנהל את הקבוצה מסיציליה, את מחיר ההשפלה במחזור האחרון (תבוסה ביתית 7:0 לאודינזה) שהיה להפסד השלישי ברציפות של ה"נשרים" שילם כמובן המאמן דליו רוסי ומי שמונה במקומו לתפקיד הוא סרזה קוזמי שכבר במשחקו הראשון כמאמן הקבוצה עומד בפני אתגר לא פשוט - משחק חוץ באולימפיקו נגד לאציו (4) החזקה שרוצה לחזור למסלול אחרי הפסד 0:1 לקליארי בשבוע שעבר. מאמן חדש תמיד מביא איתו רוח חדשה לקבוצה וסרזה קוזמי נחשב למאמן מאוד צבעוני בכדורגל האיטלקי והצבתו של חבייאר פאסטורה בחוד ההתקפה במשחק הזה כבר מסמלת סוג של שינוי. פאלרמו לא נופלת בסגל השחקנים מזה של לאציו זה בטוח, עם קצת ביטחון היא גם יכולה לנצח. ההימור : 2. רמת ביטחון : 2/10.

    50. מארסיי - ליל

    הצמרת המשוגעת בצרפת מסדרת לנו לא מעט הפתעות העונה, אתמול (שבת) ראן ניצחה את מונפלייה וחלפה על פני ליל למקום הראשון בטבלה, כעת רק ניצחון של הקבוצה הצעירה והמפתיעה בסטאד-וולודרום על מארסיי יחזיר אותה לפסגה. מארסיי בעצמה מדורגת במקום השלישי, מתחת ליל ו-ראן, בשקט בשקט ומבלי שנשים לב היא מנצחת כבר ארבעה משחקים רצופים בליגה ועוד אחד על ליל (אותה כבר ניצחה 3:1 בסיבוב הראשון, חוץ) יעלה אותה למקום השני בטבלה ומרחק של נקודה אחת בלבד מהמקום הראשון. חיסורים משמעותיים אין לאף אחת מהקבוצות וזה לא יתן טון בשיקול שלי, אני פשוט מאמין שמארסיי בסטאד וולודרום הרבה יותר חזקה מליל, למרות שזו מחזיקה בכמות עצומה של כישרון ופוטנציאל התקפי, הניסיון של מארסיי והביתיות יעשו את ההבדל. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.