המלצות ווינר ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏20/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות להיום אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il !

    8. גנואה - רומא

    רומא שוב במשבר שמזכיר את היכולת שלה מפתיחת העונה, בשני משחקי הליגה האחרונים היא הפסידה לאינטר (3:5) ונאפולי (2:0) אבל הנפילה הגדולה הגיעה באמצע השבוע שעבר עם הפסד ביתי לשחטיור דונייצק (3:2) במשחק הראשון של שמינית גמר האלופות שכנראה גם מפלס את דרך היציאה של הרומאים מהמפעל הבכיר. גנואה משתפרת מאוד לאחרונה ובמשחק השלמה באמצע השבוע היא ניצחה בדרבי הגדול של העיר את סמפדוריה, היריבה המושבעת, ראפיניה הברזילאי שבא משאלקה בקיץ כבש את שער הניצחון. ראניירי סוחב איתו לא מעט כאבי ראש למשחק בגנואה ונוסף להכל ייאלץ להסתדר ללא דניאלה דה רוסי, מרקו קאסטי, אלאהנדרו רוסי (מושעים), מירקו וויצי'ניץ' (פצוע) ואולי גם ללא מרקו בוריילו שנמצא בספק או בקיצור - חצי הרכב של רומא וכל שחקני המפתח. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    21. אוססונה - אספניול

    אספניול (6) נמצאת בתקופה רעה מאוד ויש לה כבר שלושה הפסדים רצופים, היא יוצאת לשחק בחוץ נגד אוססונה (18) שנמצאת מקום אחד ונקודה אחת מתחת לקו האדום אך מוגדת כקבוצה ביתית מאוד חזקה - יש לה הפסד אחד ב-11 משחקי בית בליגה, רק ארבעה קבוצות נוספות מצליחות לשמור על מאזן בית נקי מהפסדים או מאזן בית שכולל הפסד אחד, במקרה מדובר בכל הרביעייה הראשונה. בסיבוב הקודם אספניול ניצחה 0:1 בבית, אני לא מאמין שהיא תדרדר להפסד רביעי ברציפות והיא גם תהנה מהעובדה שהמארחת תשחק ללא שחקני ההגנה הבכירים, דמיה ומיגל פלאנו, שניהם מושעים. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    32. בורוסיה מינשנגלדבאך - שאלקה 04

    כשכבר היה נדמה שנועלת הטבלה, בורוסיה מינשנגלדבאך, מגלה סימני חיים וחזרה מפגרת החורף בסערה של 2 נצחונות ב-3 משחקים היא שוב שקעה עמוק בתחתית עם שני הפסדים רצופים במשחקים קריטיים. שאלקה של פליקס מגאת ניצחה את פרייבורג (0:1) בבית במחזור האחרון אבל ההצלחה הגדולה שלה הייתה באמצע השבוע שחלף, היא חזרה עם תיקו 1:1 מולנסיה במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. מינשנגלדבאך כבר 7 נקודות מתחת לקו האדום ונגד שאלקה היא תחסר את החלוץ איגור דה קמארגו (מושעה) שכבש 6 שערים והוסיף בישול, הוא גם כבש בשלושת המחזורים האחרונים. שאלקה מעודדת מאוד מהתיקו בספרד ועם ההרכב החזק צריכה לנצל את היתרונות הרבים שיש לה על נועלת הטבלה ולחזור משם עם ניצחון. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    35. הפועל קרית שמונה - הפועל עכו

    בלא מעט חלקים של העונה שתי הקבוצות הצפוניות המפתיעות, הפועל ק''ש והפועל עכו, היו מדורגות במקומות 1-3 אך ערב המחזור ה-23 הן כבר חלק מהשלישייה השנייה של הטופ-6 : קרית שמונה מדורגת במקום ה-4 עם מאזן של 39 נקודות, להפועל עכו יש 33 נקודות והיא מדורגת במקום ה-6. עירוני קרית שמונה חזרה לנצח במחזור האחרון נגד הפועל אשקלון (1:0) בחוץ בעוד הפועל עכו שתשחק שוב ללא שמעון הרוש וכנראה גם ללא מהראן ראדי, חזרה להפסיד ושוב פעם זה קרה לה במשחק החוץ, הפעם בבלומפילד נגד בני יהודה (0:1). במשחק הקודם בניהן העונה הפועל עכו ניצחה 0:3, הפעם הביתיות בצד של קרית שמונה והיא צריכה לנצל אותה כדי לנצח את השכנה מהצפון שגם נחלשה מאוד לאחרונה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.