המלצות ווינר ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏3/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    72. אלמריה - ראסינג סנטאנדר (1+)

    לדעתי האישית אני שולל כמעט כל סיכוי שאלמריה תסיים את המשחק הזה עם שלוש נקודות, היא כנראה הקבוצה החלשה ביותר בליגה (חרף ההצלחות הנלוות בגביע המלך), מגיעה במומנטום גרוע מאוד וחסרה שלושה שחקני מפתח בהרכב, שלושתם מושעים. ראסינג סנטאנדר הרבה יותר איכותית, הכלים ההתקפיים שלה חזקים מאוד (מרכוס רוזנברג, ג'ובאני דוס סאנטוס) והיא גם מגיעה במומנטום נהדר למשחק. ההימור : 2. רמת ביטחון : 8/10.

    73. סלטה ויגו - הואסקה

    סלטה במקום הראשון ונראית בדרך הבטחוה לחזור לליגה הראשונה. ב'בלאידוס', איצטדיונה הביתי, היא כבר ניצחה העונה 8 משחקים מתוך 12, סיימה ב-3 בתיקו והפסידה רק באחד. הואסקה, שמדורגת 15 בטבלה אך עם מרחק ביטחון של 5 נקודות מהקבוצה שמתחתיה, שיחקה העונה עד כה בחוץ 12 פעמים, ניצחה רק ב-3, 5 סיימה בתיקו והפסידה ב-4. סלטה חייבת לנצל את ההזדמנות הביתית הנוחה כדי לנצח ולפתוח פער של 4 נקודות מראיו וייאקנו שבמקום השני. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.

    74. פונפרדינה - בטיס

    בטיס במאבק צמוד על העלייה לליגה הראשונה מול סלטה ויגו וראיו וייאקנו, אך היא חסרת יציבות לאחרונה. הפער שלה מ-וייאקנו שבמקום השני עומד על 4 נקודות, וניצחון הערב יצמק אותו לנקודה אחת בלבד. חוסר היציבות שלה בחוץ מתבטא גם ב-13 משחקי החוץ שלה העונה, בהם ניצחה ב-5, הפסידה ב-5 ו-3 סיימה בתיקו. פונפרדינה סוגרת את טבלת הליגה השנייה, כשהפער שלה מאלבסטה הלפני אחרונה עומד כבר על 5 נקודות ומשחק חסר. ב-12 משחקי הבית היא ניצחה העונה ב-2 בלבד, הפסידה ב-4 וסיימה 6 בתיקו. הפערים גדולים, אך בטיס צריכה לנצל את ההזדמנות כדי לסגור פערים מהמקום השני. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    85. ריאל מדריד - מלאגה (+1)

    מלאגה בלתי מנוצחת לאחרונה, וכאשר החלוץ רונדון ביחד עןם האורוגוואים פרננדז ובאפטיסטה מתחברים הם סכנה לכל הגנה. הניצחון האחרון על אלמריה (1:3), יריבתה הישירה לתחתית, הביא למלאגה בטחון נוסף. ריאל מהצד השני קיבלה הזדמנות לצמצם פערים מברצלונה כששיחקה בלה קורוניה, אבל נכשלה וסיימה בתיקו מאופס. היא מגיעה למשחק אחרי שמוריניו כעס על החלוצים שלו שהירבו להחטיא במשחק, מה שיביא לה לאובר מוטיבציה הערב. הניצחון אמש של ברצלונה ב-ולנסיה (0:1) פתח פער של 10 נקודות (!) בין הקבוצות, וריאל פשוט חייבת לתת כאן הצגת תכלית, גם כדי לצמק פערים וגם כדי להרגיע את המאמן הפורטוגלי. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.