המלצות ווינר ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏6/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    44. יובנטוס - פארמה

    יובנטוס ללא הפסד מאז ה-23/09/10, אז היא הפסידה 3:1 לפאלרמו בבית (סריי-א), מאז הקבוצה לא מנוצחת כבר 18 משחקים רצופים (כל המסגרות) אבל משום מה היא רק במקום הרביעי בסריי-א ומרחק חמש נקודות מהמוליכה מילאן, היא גם סיימה את דרכה בליגה האירופית כבר בשלב הבתים. למה אתם שואלים ? יותר מידי תוצאות תיקו, יובנטוס אומנם לא מנוצחת כבר 18 משחקים רצופים בכל המסגרות, אבל 11 מתוכם היא בעצמה לא מנצחת ואלו הם משחקים שמסתיימים ללא הכרעה, גם כאלה שנראים פשוטים כדוגמת התיקו ב-ורונה נגד קייבו במחזור האחרון שלפני היציאה לפגרת החורף. פארמה (מקום 16, 19 נקודות) לא תשמש כתפאורה בהצגה של יובנטוס שכבר הבינה שכל משחק בליגה הזו קשה מאוד. מודסטו (קשר) ו-פאלאדינו (חלוץ) צפויים לערוך בכורה במדי פארמה אחרי שהגיעו מגנואה בעסקת חילופין בה המגן לוקה אנטונלי והחלוץ אלברטו פאלושי עזבו את פארמה לגנואה. יובנטוס תשחק ללא בונוצ'י (מושעה), דה צ'ליה (פצוע) ובופון (פצוע) בקו האחורי שלה, גם בהתקפה ייעדר יאקינטה (פצוע), זה עדיין לא אמור למנוע ממנה שלוש נקודות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.

    53. פאלרמו - סמפדוריה

    הליגה האיטלקית הבכירה חוזרת מפגרת חורף קצת יותר מבת שבועיים, פאלרמו תארח בסיצילה את סמפדוריה באחד ממשחקי המחזור ה-18. ה"נשרים" (פאלרמו) יצאו לפגרה מעט מאוכזבים כשסיימו רק בתיקו 1:1 בחוץ נגד נועלת הטבלה בארי, בנתיים בחלון ההעברות הזה השמות של הכוכבים הגדולים בפאלרמו - חבייאר פאסטורה וארמין באצ'ינוביץ' לא כ''כ מוזכרים ופאלרמו תקווה לשמור עליהם עד סיום העונה. הדבר הראשון שסמפדוריה דאגה לעשות בחלון ההעברות הזה זה להיפטר מאנטוניו קסאנו, סמפ' פתחה איתו טוב את העונה אבל מאז שהוא לא משחק היא הפכה לקבוצה בינונית ולא יותר מזה, למרות שרק ארבע נקודות מפרידות בינה לבין פאלרמו אני עדיין לא חושב שיש לה את הכלים להתמודד איתה בסיציליה. סמפדוריה לוקחת את הנקודות שלה בעיקר בתוצאות תיקו (8/16) ונצחונות זעירים מאוד, פאלרמו עם כל הכישרון והטכניקה שיש לה בסגל אוהבת יותר להעז ולהכריע משחקים. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    55. קליארי - מילאן

    ללא זלאטן איברהימוביץ' (מושעה) תנסה מילאן להתאושש מההפסד הביתי לרומא במשחק שלפני היציאה לפגרה ולקחת שלוש נקודות בסרדיניה מקליארי כדי להמשיך להתבסס בראש שקט בפסגת הסריי-א. אין ספק כי חסרונו של איברהימוביץ', השחקן שהפך גם את מילאן לקבוצה שלו (למעשה הוא עשה זאת בכל הקבוצות בהן שיחק למעט ברצלונה), יחסר מאוד ומי שצפוי להחליפו יהיה פאטו הברזילאי שהחלים מפציעה וצפוי לשחק לראשונה מאז חודש נובמבר של השנה שעברה. למעט איברהימוביץ' יהיו עוד שחקנים שייעדרו בצד של הרוסונרי ובניהם הקשרים אנדראה פירלו (שער אחד) וקווין פרינס בואטנג (2 שערים), גם החלוץ אינזאגי (2 שערים) והמגן זאמברוטה שפצועים כבר תקופה ממושכת, עדיין בחוץ. תהיה גם יריבה במשחק, קוראים לה קליארי והיא מתרכזת באיך להמשיך את רצף הנצחונות שלה בבית ואת המאזן החיובי שלה בליגה מאז מונה רוברטו דונאדוני, מאמן נבחרת איטליה בעבר, לתפקיד המאמן של הקבוצה הצנועה מסרדיניה. בחמישה משחקי ליגה לקח דונאדוני עם קליארי 3 נצחונות לצד 2 הפסדים, סגל מלא יעמוד לרשות המאמן שיסתפק לפחות בנקודה שתהיה גם לתיקו ראשון של הקבוצה מאז הוא נכנס לתפקיד, מילאן ללא איברהימוביץ' לא תהיה אותה מילאן. ההימור : X. רמת ביטחון : 2/10.

    83. אינטר - נאפולי (+1)

    המשחק שינעל את המחזור ה-18 בסריי-א ייערך באותו היום בו ישחקו כל הקבוצות וייערך בשעה 21:45 באיצטדיון סן-סירו בו תארח אינטר את נאפולי. כבר שבעה משחקים רצופים שנאפולי מנוצחת באיצטדיון הזה ע''י אינטר אבל במקרה הזה הסיכויים שלה לצאת עם משהו כבר הרבה יותר גבוהים מבעבר. אינטר מגיעה מעט מעודדת אחרי שזכתה באליפות העולם לקבוצות של פיפ''א, זה עוד היה בעידן רפאל בניטז ומאז היא כבר הספיקה למנות את לאונדרו למאמנה החדש, השם שלה גם עלה לא מעט פעמים כקבוצה שבדרך לקלוט לא מעט שחקנים בחלון ההעברות הנוכחי אבל בנתיים למשחק נגד נאפולי לא יופיע שום שחקן חדש בסגל. הפערים בין הקבוצות עומדים כרגע על 10 נקודות, ולא - לא לטובתה של אינטר אלא לטובתה של נאפולי שמדורגת במקום השני בטבלה אך יש לה שני משחקים יותר מאינטר. לאונרדו יתחיל את הקדנציה שלו באינטר תחת לחץ רב וללא מספר שחקני מפתח שייעדרו מהמשחק נגד נאפולי - ווסלי סניידר (פצוע), סמואל אטו מושעה) והשוער חוליו סזאר (פצוע) יהיו השחקנים העיקריים שייעדרו, את הרשימה ישלימו קאוטיניו, סמואל, מטראצי, אובי ומאנסיני. מתברר שאינטר כבר לא כ''כ פייבוריטית כמו שזה נראה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    עוד המלצות ווינר רבות בפורום של http://iwinner.co.il