המלצות ווינר ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏9/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    80. ארגנטינוס ג'וניורס - לאנוס

    לאנוס היא אחת מכמה קבוצות בודדות שעוד נותר להן על מה לשחק בשני המחזורים האחרונים של חצי העונה הראשונה בארגנטינה (אפרטורה) שנערכת בין חודשים אוגוסט - דצמבר. הטבלה אומנם מספרת לנו על שתי נקודות הפרש לטובתה של האורחת, אבל תאורטית עדיין יש לה סיכוי (לא גדול) לשריין לעצמה מקום בגביע הליברטדורס. במחזורים האחרונים לאנוס הוכיחה היטב שהיא זקוקה לנקודות ולקחת 7 מתוך 9 אפשריות, ארגנטינוס ג'וניורס מן העבר השני "נתנה" את הנקודות להן הייתה זקוקה אסטודיאנטס כשהפסידה לה 1:3 (חוץ) במחזור האחרון. כמות הנצחונות שהשיגה לאנוס במשחקי החוץ שלה עומד על ארבע, זהה לכמות הנצחונות שהשיגה ארגנטינוס ג'וניורס בבית. ההימור : 2.

    82. ניואלס אולד בויס - אולימפו

    ניואלס אולד בויס היא עוד אחת מכמה קבוצות בודדות שיש לה עוד הרבה לעבור בשני המחזורים האחרונים שנותרו לליגה. היא מדורגת במקום השביעי בטבלה ועם מאזן של 26 נקודות, המאבק שלה הוא על מקום בגביע הליברטדורס. היריבה שלה במשחק הזה תהיה אולימפו (16) שלא נותר לה על מה לשחק, לקחה 11 נקודות פחות ממנה וגם מתפקדת כקבוצה החוץ הכי חלשה בליגה - 8 הפסדים ב-9 משחקים וללא ניצחון. היחס (1.40) קצת מרתיע והייתי מעדיף להתרחק מהמשחק הזה, אבל על פניו זה נראה כמשחק נוח מאוד עבור ניואלס שחייבת מקסימום נקודות. ההימור : 1. (לאוהבי ההפתעות - X).

    84. לוטון - צ'רלטון

    הגביע האנגלי עדיין נמצא בשלבים הפחות מתקדמים, בגומלין של הסיבוב השני (2:2 בניהן במשחק הראשון) תארח לוטון (אנגלית מחוזית) את צ'רלטון (אנגלית ראשונה) ואחת מהן תזכה בכבוד לשחק מול טוטנהאם בסיבוב הבא. המפגש הקודם בין השתיים היה גם לפני 12 ימים היה גם המשחק האחרון של כל אחת מהן בכל המסגרות, שני משחקי הליגה האחרונים של לוטון ומשחק הליגה של צ'רלטון שהיו אמורים להיערך בימים הללו, נדחו בגלל השלגים שפוקדים את המדינה. שתי הקבוצות הן מועמדות בכירות להעפיל מהליגה שלהן, צ'רלטון מדורגת במקום השני לאחר 18 מחזורים והדרך חזרה לצ'מפיונשיפ נראית בטוחה מתמיד, לוטון מדורגת במקום השלישי בליגה האנגלית המחוזית ועם סיכויים גדולים למצוא את עצמה בליגה האנגלית השנייה בשנה הבאה. ברמות האלה ובייחוד שמדובר במשחקי גביע אני לא נוהג להתייחס לפערי הליגות בין הקבוצות, לוטון הוכיחה את עצמה היטב במשחק שנערך בצ'רלטון וחזרה פעמיים מפיגור כדי להעביר את ההכרעה לבית שלה, ומי יודע ? אולי לא לחינם. משחקי הגביע מהסוג הזה באנגליה, לפחות השנה, מאופיינים בעיקר כמשחקים שמסתיימים לרוב ללא הכרעה, הקור העז בתקופה הזאת של השנה לא תטיב עם השחקנים. ההימור : X.

    עוד הרבה המלצות בפורום של http://iwinner.co.il