המלצות ווינר ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏2/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    69. פאריס סן ז'רמן - סביליה

    את בית המוות בליגה האירופית מוליכות סביליה (9 נק') ופאריס סן ז'מן (8 נ'ק') ומשאירות אבק לקבוצה הלוהטת של הליגה הכי נוצצת באירופה, בורוסיה דורטמונד (5 נק'). בהנחה שהגרמנים ינצחו את קרפאטי לבוב (בית) ויגיעו למאזן נקודות זהה כמו של זו מבירת צרפת, זה בהחלט אמור להוות איום על כ''א מהן שתרצה לנצח. פאריס סן ז'רמן הפתיעה את סביליה כשניצחה אותה בספרד (1:0), אבל מאז פתיחת עונה לא מוצלחת של סביליה היא החליפה מאמן ולאט לאט התחילה להציג את הכדורגל האיכותי שלה. בשבועיים האחרונים סביליה חזרה להראות כמו הקבוצה ההיא שפתחה את העונה בצורה איומה, היא הפסידה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה, שניהם בבית, למאיורקה וחטאפה. פאריס סן ז'רמן מפגינה יציבות ברמה גבוהה העונה בשני המפעלים החשובים (ליגה צרפתית, ליגה אירופית) ולמרות שתשחק ללא מבלוט ארדינק (פצוע), היא צריכה לנצל סגל חסר ורוטציה קצרה של האנדלוסים : לואיס פביאנו, חסוס נבאס, לאוטרו אקוסטה, פדריקו פאזיו, טיבריו גוארנטה ואיביציה דראגוטינוביץ' שעדיין לא שיחק העונה. ההימור : 1.

    71. סטיוואה בוקרשט - ליברפול

    ליברפול של רוי הוג'סון לא מצליחה לשמור על יציבות העונה, מהמקום ה-10 בפרמייר-ליג (15 מחזורים) היא יוצאת למשחק חוץ ברומניה מול סטיוואה בוקרשט במסגרת הליגה האירופית, שם מקומה בשלב הבא כמעט מובטח. לסטיוואה גם כן לא הולך כל כך טוב בליגה (מקום שמיני, 26 נקודות) אבל מקסימום נקודות היא חייבת לקחת במשחק הזה אם היא רוצה לחולל סנסציה ולסיים במקום השני על חשבונם של נאפולי ואוטרכט. עבור ליברפול המשחק הזה כמעט חסר חשיבות והמנג'ר כבר הצהיר בתקשורת כי יתן את הקרדיט בהרכב לשחקנים צעירים, כך למשל צפויים מרטין קלי ודני ווילסון לפתוח על חשבונם של ג'יימי קראגר ופול קונצ'סקי בקו האחורי, כמובן שגם ג'רארד וטורס לא המריאו עם הקבוצה לרומניה ומי שינעלו את רשימת החיסורים הם דירק קאוט, ראול מירלש וגלן ג'ונסון. סטיוואה מגיעה עם עודף מוטיבציה למשחק מול ליברפול וחייבת לקחת בו את כל הנקודות, לרוע מזלה גם היא תחסר מספר שחקנים (5 שלא יכולים לשחק איתה באירופה, ניקוליטה ו-אנגלוב הפצועים, קפטאנוס מושעה) ובהרכב של ליברפול עדיין נוכל לראות "מיקס" של צעירים לצידם של שחקנים כמו ג'ו קול, ריאן באבל, קירגיאקוס, אאורליו ופאולסן. ההימור : X.

    74. ראפיד וינה - פורטו

    פורטו, בעיניי לפחות, היא המועמדת המובילה לזכות במפעל השנה. בפעם האחרונה שזה קרה לה (2002/03), שנה לאחר מכן היא גם זכתה בליגת האלופות. דברים טובים לפורטו קורים לה בליגה האירופית או גביע אופ''א דאז, בעונת 2010/11 היא נראית בלתי ניתרת לעצירה - ללא הפסד מפתיחת העונה (כל המפעלים), מוליכה את הליגה בפורטוגל בפער 8 נקודות מבנפיקה (2) אותה היא גם הביסה 0:5 בתחילת נובמבר, וכבר הבטיחה את מקומה בשלבי הנוק-אאוט של הליגה האירופית. אז נכון שהיא תשחק ללא המושעים מייקון ו-רודריגז, אבל למעט שני החיסורים הללו אנו צפויים לראות הרכב מאוד חזק של פורטו ויכלול בין היתר את האלק ו-פלקאו בחוד ההתקפה. ראפיד וינה, שהפסידה את שני משחקי הבית שלה במפעל (בשיקטאש, צסק''א סופיה) זכורה לנו מההפסדים גם להפועל ת''א אשתקד ולמרות שהיא מגיעה בכושר נהדר למשחק, הסיכויים שלה לקחת משהו מול קבוצה שנמצאת כמה רמות מעלייה שואפים לאפס. היא תשחק ללא הקפטן סטפאן הופמן (פצוע) ושלושה ימים לאחר המשחק מול פורטו מחכה לה קרב צמרת מול ריד בליגה, שם הראש שלה נמצא. ההימור : 2.

    86. שריף טירספול - אלקמאר

    שריף ואלקמאר נמצאות בדיוק באותה סיטואציה, שני מחזורים לסיום שלב הבתים שתיהן עם 3 נקודות בלבד ומחזיקות בסיכוי מאוד נמוך לעלות לשלב הבא. אני אסתמך במשחק הזה בעיקר על פערי האיכות בהרכב של אלקמאר, שצפויה להיות הרכב חזק, לעומת זה של שריף טירספול - מדורגת 4 בלבד בליגה במולדובה, בעוד אלקמאר מדורגת 5 בליגה בהולנד. אפשר גם להביט על הכושר הנוכחי של אלקמאר ולהבין כי אולי כמה שנים שהיא לא מצאה את עצמה ברצף כל כך מדהים ובתוך פחות מחודש היא מנצחת 2 מתוך 3 המוליכות : 0:2 בבית מול אייאקס ו-2:1 בחוץ על טוונטה, בין לבין היא גם הצליחה לעלות שלב בגביע ההולנד ולמעשה לא מנוצחת כבר חמישה משחקים. שריף טירספול היא קבוצה יותר חלשה מאלקמאר ומגיעה מליגת הרבה יותר חלשה מזו של אלקמאר. ההימור : 2.

    87. פאלרמו - ספרטה פראג

    יש האומרים שפאלרמו של הסריי-א ופאלרמו של הליגה האירופית זה שתי קבוצות שונות לגמריי, אני פחות או יותר מסכים עם העובדה הזאת. למעט ניצחון ביתי על לוזאן החלשה (0:1), פאלרמו נחלה הפסדים בכל שלושת המשחקים האחרים - פעמיים מול צסק''א מוסקבה (בית/חוץ) ומול ספרטה פראג בצ'כיה, אותה קבוצה שתגיע לסיציליה ותחפש שם נקודה להבטיח העפלה לשלב הבא. פאלרמו מגיעה בכושר מעולה למשחק וניצחה בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, הנשרים שמים דגש גדול על הסריי-א והראש כבר במשחק החוץ הקשה מול נאפולי (חוץ) שייערך כארבעה ימים לאחר המשחק מול ספרטה, שחקנים רבים לא צפויים לשחק בניהם כוכבים כמו נוצ'רינו (מושעה), באצ'ינוביץ' (פצוע) ואילצ'יץ' (לא מורשה לשחק באירופה), שחקנים נוספים שצפויים להיעדר בשל פציעות הם קסאני, הרננדז ומוניוז. ספרטה פראג מגיעה בריצה מטורפת של 6 נצחונות בכל המסגרות, ההפסד היחיד שלה במפעל (לצסק''א ברוסיה) היה אומנם 0:3, אבל כשצפיתי במשחק לפחות במחצית הראשונה ראיתי קבוצה מאוד יציבה שקשה להכריע. במקרה הזה נקודה תספיק לספרטה פראג, שמשחקה האחרון היה ב-21/11, ז''א 11 ימים של מנוחה והכנה עד המשחק בסיציליה. ההימור : X.

    עוד הרבה המלצות בפורום של http://iwinner.co.il