המחזור -27 בסריה A:: המאבק על הסגנות או האליפות?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏5/3/10.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    התחלנו רע את החודש וכנראה נתרחק עד 9 נקודות מאינטר. למרות זאת, כל המשחקים הכי קשים על הנייר (חוץ מאינטר) כבר מאחורינו ובשלושת המחזורים הקרובים אולי נזכה לקצת נחת מחזרתו של פרנצ'סקו טוטי ומשחקים נוחים יותר לפני משחק העונה שיפתח או ינעל סופית את מאבק האליפות.
     
  2. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חלק בשער, גם אם "קטן מאוד", עדיין שווה טעות, לא? דה צ'לייה התמקם לא טוב וטעה כשאיפשר למרקיוני לקבל את הכדור ולכן רוב השער באשמתו, אבל גם היציאה של מאנינגר הייתה לא אחראית ומיותרת. הוא היה צריך להשאר בשער.

    בקשר למשחק השני - יכול להיות שאני מגזים עכשיו, אבל אני חושב שהרבה זמן לא ראיתי את מילאן כל כך טובה כמו ברבע השעה הראשונה של המחצית השנייה. המילאנזים שלטו לחלוטין במרכז המגרש, חטפו המון כדורים בחצי של רומא וחדרו את ההגנה הג'אלורוסית פעם אחר פעם. זה הזכיר לי קצת את הקבוצה הגדולה של אנצ'לוטי, רק שהפעם זה לא הספיק לשער ובערך בדקה ה65 הם התעייפו והמשחק פחות או יותר התאזן. חבל מבחינתם, הגיע להם לנצח במשחק הזה. ועוד יותר חבל שהמרוויחה הגדולה מההפקר היא שוב פעם אינטר.
     
  3. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    ראיתי את המשחק באיכות ממש גרועה, אבל דה שצ'ליה לא שמר במקרה על שחקן ובגלל זה מארקיוני היה לבד?
     
  4. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    שבוריילו והונטלאר ממשיכים להיות התקווה של מילאן ככה נמשיך להיראות. אח"כ עוד מרשים לעצמם אוהדים מסוימים לוותר על אפשרות הבאתו של דזקו. רונאלדיניו? מה חדש בעצם?
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    פרוטה שיחק אתמול ליד שני שחקנים שלא היו בכשירות מלאה (דה רוסי ופיזארו) ולא הצליחו להשתלט על מרכז השדה לכל אורך המשחק. פרוטה נאלץ לרוץ הרבה יותר והיה חייב להצמד לרונלדיניו. אני מסכים שמבחינה התקפית הוא יכל לתרום קצת יותר (למרות שהוא לא בונה משחק אלא חוליה מקשרת), אבל לא דה רוסי ולא פיזארו לא היו מסוגלים אתמול לעשות את העבודה השחורה שלו. לך תדע איך היה נגמר המשחק אם רונלדיניו לא היה מקבל שמירה אישית מפרוטה.
    באפטיסטה, מנקודות האור הבודדות שהיו לרומא במחצית הראשונה, בה היה קרוב לכבוש שלושה פעמים ושיתף פעולה לא רע בכלל עם ווצ'יניץ'. על פרוטה אולי קשה להגיד שהיה טוב אתמול למרות שעשה את העבודה שציווה עליו ראניירי אך באפטיסטה היה טוב ובכלל נראה בכושר מצויין בזמן האחרון.

    אחרי ששיבחתי את ריסה בדיון של רומא, הוא ענה לי עם טעויות טפשיות בהגנה ותרומה אפסית להתקפה (פרט לבעיטה בדקה ה90 שהייתה קרובה לנצח את המשחק).

    טוני נראה טוב בדקות ששיחק. אם ימשיך את היכולת שהציג ברומא עד כה, אין סיבה שלא יטוס לדרום אפריקה, בטח כאשר לאלטרנטיבות שלו קוראים בוריילו,ג'ילרדינו וקווליארלה.

    חייב לציין לטובה גם את השיפוט שהיה מושלם ובצדק גרף מחמאות מראניירי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/3/10
  6. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה משחקים עוד פלאמיני יצטרך לשחק כדי שמישהו שם יבין שהוא חייב לשחק בהרכב הראשון, גם אם זה על חשבון אמברוזיני. (שלא לדבר על גאטוזו שזה פשע לעלות איתו במקום פלאמיני)

    מיותר לציין שעם טוטי התוצאה היתה נראת אחרת אמש. אבל גם למילאן היה חסר את פאטו,מאנסיני וסיידורף אז זה מתאזן.

    יותר מדי פעמים היו לרומאים נגיחות חופשיות ברחבה שרק בנס לא הלכו למסגרת. נסטה וסילבה חלמו.
    בהתקפה לא היינו חדים, חבל. גם רונאלדיניו לקח יום מנוחה לקראת יום רביעי, הרי אם אין מצלמות מכלל העולם שצועקות מונדיאל/דונגה, יונייטד אפשר לשחק בהילוך שני.
    מצד שני אי אפשר להיות חזירים יותר מדי, הוא היה פשוט הקשר היצירתי היחיד שלנו, אפילו החלוצים לא מסוגלים לייצר כלום, ועדיין מילאן הגיע למספר לא מועט של מצבים בטוחים.

    לא היו לי ציפיות גדולות מהמשחק הזה לנוכח הסגל הקצר, ואפילו יש הרגשה של פספוס בסוף.
    שיחקנו מול הקבוצה הכי חמה בליגה ועוד באולימפיקו, ושלטנו בחלקים נכבדים מהמשחק.
    כל הכבוד לבחורים על רוח הלחימה, וכל זה עוד לפני המאני טיים ביום רביעי.
     
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,008
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ועדיין, אם ראניירי היה רוצה לנסות לנצח את המשחק, הוא היה עושה חילוף על חשבונו לטובת מנז או צ'רצ'י, אלא שראניירי הראה כמו בכל הקריירה שלו, שהוא לא מאמן בעל מעוף ועוז רוח, אלא שמרן שהולך על בטוח. תיקו או הפסד לא היה משנה יותר מדי, נצחון, ורומא שוב יושבת על אינטר. הפעם אין לו אפילו את התירוץ של "המטרה שלנו זה ליגת אירופה".

    גם לאונרדו לא נקי מטעויות, לדעתי כל החילופים שלו היו שגויים. התנועה של בוריילו החוצה הפכה את מילאן למסוכנת, ברגע שהונטלאר ופיפו התישבו יחד על אותו מטר מרובע, היה ברור שרק מזל של כדור טועה היה יכול לסדר להם שער. פלאמיני הצטיין היום, אז למה להוציא אותו תמורת בקהאם? וגם החילוף של אבאטה לא היה מובן עבורי. אנטוניני עלה בצורה טובה בצד שמאל, בונרה לעומתו לא יכול לשחק בצד שמאל כפי שעושה בימין. אם זכרוני אינו מטעה אותי, עד החילופים מילאן שלטה במגרש, ברגע שלאונרדו ביצע את זממו, רומא חזרה לתמונה ונראתה מאיימת יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/3/10
  8. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנטוניני ופלאמיני סבלו מבעיות בשריר ולכן ירדו מהמגרש. החילופים הטיפשיים של לאונרדו כרגיל לא עוזרים. אפילו כשהוא העלה את הונטלאאר שניצח לנו משחקים אי אפשר לרשום לזכותו כי הוא הודה שזה היה נסטה שייעץ לו להכניס את הצייד.

    יאנקולובסקי במקום אנטוניני, אבאטה במקום בוריילו, ויש לך על מה לשחק.
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אני האחרון שיתמוך בכדורגל שאיפיין את ראניירי לפני הגעתו לרומא, אבל בנסיבות שנוצרו, אי אפשר היה לוותר על הקשר השלישי לטובת שחקן התקפה. ביום רגיל בו פיזארו ודה רוסי כשירים ומחזיקים לבדם את האמצע, לא היה צורך בפרוטה ו\או טאדיי וככה גם ראניירי מתכוון לשחק כאשר טוטי יחזור מפציעה. במצב שבו 3 קשרים לא מסוגלים להחזיק בכדור יותר משתי שניות, עם רק שניים מהם זה היה הופך לטיילת של ממש, וכנראה גם להפסד. אחרי הכניסה של טוני רומא המשיכה להגיע למצבים עם ווצ'יניץ' וטוני בלבד ולא היה מקום לשנות את המערך במחיר של הפקרות בהגנה.
     
  10. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחח אין על נסטה, נראה לי הוא חזר מפציע שגומרת קריירה לכל שחקן אחר, רק אחרי שראה את אוגוצ'י עושה טאצ'דאון בסן סירו.
    מעניין מי מייעץ לו לייבש את הגרוזיני ואת גראנדה ג'וזפה (פעם או פעמיים לא הצליח להתאפק והועדף על פני יאנקו מול היונייטד בחילוף של אנטוניני?) .
     
  11. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    לא נמאס לכם מהביקורות המוגזמות נגד רונאלדיניו?
    משחק אחד שהוא לא כובש\מבשל וזהו, לצלוב אותו? נגד פיורנטינה הוא הביא שני בישולים, נגד אטאלאנטה גם היה מאוד מעורב, נגד היונייטד שער ובשיול, ופעם אחת שהוא לא מבשל או כובש הוא 'אפס', כשהוא בכלל משחק במערך מוזר שהוא לא רגיל אליו והכי חשוב, בלי קשר מרכזי-התקפי (כמו סידורף, או אינייסטה בתקופה האחרונה שלו בבארסה או דקו בשנים הגדולות שלו) ועדין הוא היה היחיד שהראה קצת יצירתיות. מלך הבישולים של הליגה ואתם מאשימים אותו בתיקו (במשחק קשה נגד אחת הקבוצות הכי חמות בליגה ובחוץ).

    המערך היה מוזר אבל מאולץ (כנראה שאדייה לא בתוכניות), החילופים די טיפשיים, פלאמיני נתן משחק טוב ומגיע לו יותר דקות. הכי הרגיז אותי בוריילו שבעט כשיש לו את הונטלאר חופשי למצב של מאה אחוז גול.
     
  12. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המערך היה 4-3-3 ורונאלדיניו "שיחק" (היה, נוכח, תפס מקום) באגף כהרגלו. על מה אתה שח?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/3/10
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    המערך אתמול היה עקום עם הונטלאר ובוריילו ובלי חלוץ כמו פאטו שרונאלדיניו יכול לשלוח אותו לפריצה כמו שהוא עשה המון עם פאטו. זה שהצורה היתה 4-3-3 לא אומר שזה היה אותו סגנון משחק כמו תמיד. חוץ מזה, הבעיה המרכזית של רונאלדיניו היא בחוסר היצירתיות במרכז הקישור.
     
  14. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא היה שום דבר עקום, המערך היה רגיל לחלוטין. רונאלדיניו תמיד היה באגף, הונטלאאר קיבל כדורים בימין. המשחק אתמול היה קשוח וסגור, כל השחקנים נדרשו להילחם, ולא פלא שפלאמיני היה המצטיין ורונאלדיניו המזדיין.
     
  15. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יונדב נכון שלא היה לדיניו עם מי לשחק, אבל אתה לא יכול שלא להסכים שכאשר דיניו באמת רוצה והוא בכושר לא מעניין אותו מי נמצא מולו או לידו. מול היונייטד במשחק הראשון, ונקווה גם בשני נראה ממנו את התפוקה הדרושה (איך שהוא נראה אתמול מול ההגנה של רומא, זה נקרא לנוח לקראת האלופות במונחים שלו). הוא מחכה לבמה הזאת כדי להוכיח לדונגא שמקומו במונדיאל.
    אנחנו כנראה נדפק מזה בעקיפין ע"י זריקת זין כזו או אחרת בין לבין אחרי המונדיאל, אבל זה האיש לטוב ולרע. ההנהלה שלנו עדיין לא ברצלונה שיש שם פריבילגיה (וכמות כשרונות) להזיז הצידה שחקנים שמיצו את עצמם מבחינו זו או אחרת.