המחזור ה27 בליגה הלאומית: ב"ש מנצחת בקריה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏31/3/06.

  1. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמממ אין הרבה מה לספר האמת
    בן 20-21 אם אני לא טועה
    מגן שמאלי , מהנוער שלנו
    יכול לשחק גם כבלם
    שחקן נחמד מאוד, צריך לטפח אותו , הוא יכול להיות שחקן הרכב קבוע תוך עונה - שתיים
     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אוי עכואיסטים... דיברתם כל הזמן בתחילת דיון המחזור "מה יהיה טוב לעכו", רק שאתם שוכחים דבר אחד-כדי שכל זה יהיה אפקטיבי,גם דבר שלכאורה פשוט כמו ניצחון בית על מכבי ב"ש,אתם צריכים לעשות.

    מין "תסמונת עכו" שחוזרת יותר מדי. שלקבוצה הזאת יש מצב טוב לצמק/להתקרב לארץ המובטחת,היא נכשלת. לא שחכתי איך בעונה שעברה מספר מחזורים לסוף עכו בהזדמנות אדירה לצמק או לעבור את נתניה (לא זוכר כבר) אירחה את הפועל י-ם שאיבדה עניין בליגה מול מגרשים מלאים. והפסידה.

    ודווקא זה קורה במקום שאמור להיות ה"מבצר" של הליגה הזאת.

    לא רואה מה עכו יכולים לעשות עוד. גם 20-0 על הרצליה לא ממש יעזור להם.
    יש להם בהמשך גם את ק"ש,גם את ב"ש,וגם את הכח. בנוסף במחזור האחרון יש להם את רעננה(שכמו שזה נראה תהיה חייבת נקודות) ועוד לשחק בקרית אליעזר.

    קשה לי לראות אותם עושים משהו.

    קשה לי להאמין שהם יעלו= מאה אחוז הם עולים.

    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/4/06
  3. אלכס לויט Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/06
    הודעות:
    118
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמין לי המזל שלנו שאנחנו נפטרים מהוכנבלוף עוד 6 מחזורים...
    רבאק הקבוצה בפיגור אתה מחליף את המגן שמאלי הטוב ומכניס איזה שחקן ספסל חרא?
    אין שיטה בעכו משחקים סטנגה מעיפים למעלה קבוצה גועל נפש עכו בחיי לא מגיע לנו אפילו להיות בצמרת... עכשיו צריך להילחם על כל נקודה כי אפילו ההישארות בליגה לא מובטחת לנו!
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    שיש 18 נק' בקופה 10 נקודות מהמקום הלפני האחרון יספיקו בהחלט. אם כבר אתם יותר קרובים לעלייה(8 נקודות). אבל זה לא כזה משנה.

    מקום טוב באמצע.

    מבחינתינו אני חושב שזה טוב. חששתי שעכו תנצח ותבוא להרצליה כדי לאכול את הדשא באולי משחק ההזדמנות האחרונה שלהם. לא שעכשיו הם יוותרו על המשחק או משהו כזה,אבל אני מניח שתהיה פחות דריכות...שזה לא רע מהצד שלנו כמובן.
     
  5. אלכס לויט Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/06
    הודעות:
    118
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכו קבוצה משוגעת וגם קצת דפוקה בראש..
    תאמין לי אני לי יתפלא אם ינצחו אותכם מחזור הבא
     
  6. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,304
    אני לא יתפלא אם תשחקו בונקר מטורף ותצאו בקושי ל-2 מתפרצות כל המשחק כמו בסיבוב הראשון.
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    עכו לא תבוא לסגור את המשחק.אין לה בשביל מה. להפך אם כבר.
     
  8. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני עדיין לא מאמין שמכבי ב"ש ניצחה את הפועל עכו.
    ב"ש עדיין לא הספיקה להתרגל לאהוד כחילה כמאמן , הקבוצה עם השחקנים הכי גרועים בליגה, ובכל זאת היא מנצחת את עכו שהייתה צריכה לפרק אותה.
     
  9. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שקורה בעכו זה שהשחקנים משחקים ללא ביטחון בין אם מנצחים מפסידים או עושים תיקו היכולת נשארת תמיד אותה יכולת הקבוצה נראית על הפנים הייתי במשחק היום וכמו כל פעם עכו תמיד מנסה להתקיף עם 3-4 שחקנים גג!!! כרגיל חסן או האגן עם הכדור ולפניהם יש עוד 2 חלוצים שברב הפעמים לפחות אחד מהם נמצא בנבדל או שבכלל יש שם רק שחקן אחד איזה נימבה כזה שרץ קדימה בנסיון אולי לקבל כדור....ובסוף באה איזה נסיון הקשתה מעל ההנגה ושום דבר...או שאחד המגנים עושה טובה ועולה להתקפה ואז הוא מגביה כדור סתמי....ואני שואל את עצמי איפה הטקטיקה של שנה שעברה...איפה התצוגות? למעט 2 משחקים {3-1 בחוץ על חיפה, ו2-0 בבית על מכ' ב"ש} כל שאר הנצחונות שלנו הסתיימו בהפרש של שער אחד בלבד וזה כבר אומר הכל! מאמן פחדן שחקנים עייפים לא יודעים מה הם רוצים מעצמם קובי חסן זה לא קובי חסן שחקני רכש מגיעים ולא משחקים בכלל או שלא מספקים את הסחורה כגון: לצ'ינסקי ושלומי חנוכה שאני בתור מאמן איך שנגמרת העונה נותן לשניהם בעיטה בתחת ומעיף אותם לכל הרוחות שלום ולא להתראות....סימנטוב עדיין ללא שער...גיטא לא טוב מספיק...חסן כמו שאמרתי נהיה גרוע ואני לא שוכח לו שבהתחלה הוא היה טוב בנתניה ששיחק..רפי כהן שהגיע כולו שבור מסכנין הגיע שנה שעברה והיה סקורר השנה הוכנבוים הרס אותו ויש לו רק 4 שערים מה גם שהוא סיים פציעה לפני כחודש ועדיין לא ראה דשא{הוא האחד השחקנים שהכי שונאים את המאמן} השחקנים כל פעם מחזירים כדור אחורה בלי קשר נותנים כל פעם את הכדור אחד לשני וכאילו מפחדים לשחק כל הזמן בלי קשר מסירות מעצבנות ואיטיות ובסוף בסוף בסוף אחרי שוידאו שכל אחד נגע לפחות פעם אחת בכדור כולל השוער, אז אולי הם עושים איזה יציאונת להתקפה בתקווה ששורצמן יעשה משהו...או שאלכס לויט יעורר קצת ת'משחק כפי שעושה בתקופה האחרונה...
    וכל זה רק שתדעו לכם רק בגלל הוכנבוים אז אולי אתם שונאים או לפחות לא מתים על הפועל עכו ואולי אתם עכשיו גם שמחים בנפילות שלנו אבל בתוך תוככם אני בטוח שאתם זוכרים טוב מאד ששנה שעברה בתור "העולה החדשה ללאומית" הבאנו תצוגות כדורגל מצויינות למעט תקופה של איזה חודש וחצי שלא היינו טובים....אבל משחק אחרי משחק היה מצויין...ועם שחקנים של ליגה ארצית ומטה עשינו דברים יפים.

    בקיץ שהוכנבוים הגיע שמענו עליו הרבה דברים לא טובים ולא כ"כ רצינו שהוא יגיע ביחוד אחרי שהוא התחיל לשחרר שחקני בית והעיף הרבה שחקנים או שלא הצליח לפתור את "בעיית" {כן,ממש} המגן השמאלי,שלידיעתו אורן יעקב שיחק בעמדה הזו כל השנה שעברה וכולם אהבו ואוהבים אותו בגלל שהוא שחקן נשמה - זה התחיל בבלוף הגדול שהגיע איסלאם כנעאן, ממשיך בכך שהוא שם את קוז'וק שהגיע על תקן קשר\מגן ימני ושם אותו מ. שמאלי מדהים ששחקן מגן שמאלי לא יכול להרים בשמאל כי הוא ימני...ממשיך בזה שהוא שומ ר טינה לאורן יעקב על משחק לא טטוב שלו ומוריד אותו לספסל ועוד ממשיך בזה שהוא מביא את לצ'ינסקי שאחרי 3 משחקים רצופים שהוא משחק חשו מה קורה איתו? נכון מאד, לספסל חזרנו לאופציית אורן יעקב...כנראה שבסוף גם לנפיל הזה יתברר שאין עליו...
    ותאמינו שכל מה שאני כותב זה אפילו לא שליש ואפילו לא רבעעע ממה שהוא עושה בקבוצה מפעם לפעם!!
    כל משחק מעלה הרכב שונה גם מבחינת הסגל וגם מבחינת מיקום השחקנים {"הרצועה"} על המגרש. הרס לנו את כל הכדורגל היפה שהיה לנו הוריד את המשחת חיים ואנחנו פשוט שונאים אותו ל ידענו שהוא כזה גרועעעע.... תאמינו לנו שאם אנחנו מתנחמים ומרוצים במשהו מהעונה הזו זה רק בגלל שהוא עוזב וזה בדוק שנה הבאה ולוקח איתו כמה שחקנים בלופים גמורים שהוא הביא איתו ככה על הדרך..ומתחילים להשתקם מחדש ולשחק את ההתקי שנחנו יודעיםי ושנה הבאה הפועל עכו זו הפועל עכו וליגת העל תקטוף אותנו בסוף העונה הבאה אם אפשר לרשום את המשפט האחרון שאמרתי כרגע באיזו כותרת כדי להוכיח זה יהיה טוב...

    וכמו שאמרתי בעבר- אלישע לוי אחד המועמדים הגדולים לאימון הפועל עכו בעונת 2006\2007

    תמה העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/4/06