המחזור ה26 בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י ג'ובאני אלבר, ‏15/3/07.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    וצריך לזכור שב 31 לחודש שאלקה מגיעה למינכן (ולא לטיול אתרים).
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,032
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    הרטה ממשיכה ליפול ללא מצנח. לא מובן.
     
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,032
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    הבעיה של שאלקה שבמערך הרגיל שלה היא מוותרת על מרכז המגרש בכדי להיות ביתרון בחלק ההתקפי. אך לצערה מסוט אוזיל לא מוצא את עצמו בעמדה הזו וגם חליל נמצא בכושר רע. ככה ששאלקה מוותרת על מרכז המגרש אך לשווא. לקראת המחצית השניה אני ממליץ להוריד את אוזיל לעמדה יותר טבעית לו בקישור ובכך לא רק להרוויח קשר נוסף, אלא גם את אוזיל עצמו. עם זאת ביכולת שלו היום עדיף אולי, להכניס את המיט לקישור. אם סלומקה יבחר לדבוק במערך הרגיל, אז כדי אולי להמר על אסמוה שלא שיחק חודשים במקום אוזיל. בכל אופן שאלקה צריכה לעשות שינוי, אם לא במחצית, אז בסמוך לה.

    סאופן כללי משחק לא מדוייק בהתקפה של שתי הקבוצות ומנגד חשוב לציין משחק מדוייק ומתוזמן בשני העורפים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/3/07
  4. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית ראשונה בפרנקפורט. 0:0.
    ביירן שולטת במשחק עם אחוזי החזקה בכדור שעוברים לדעתי את ה- 65%.
    שתי הזדמנויות ופולדי כמעט ואינו מורגש.
    הבונקר (אבא של הבונקרים) של פרנקפורט עובד בינתיים.

    היה שם רגע של מחלוקת: ואן בומל נופל ברחבה, ובמקום לקבל פנדל השופט שולף לו צהוב. ההילוך החוזר מראה שהצהוב לא מוצדק!
     
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    שלא כובשים סופגים.
    המשפט הזה מכוון לשתי הלוזריות של המחזור שטוטגארט ובאיירן .
    ברמן עם ניצחון מחר יכולה יחד עם שאלקה לפתוח פער בראשות הטבלה.

    מהצד של שטוטגארט לפחות נירנברג, הרטה והנובר לא ניצחו ככה שהעפלה לגביע אופ"א נראה עדיין יותר מאפשרי.
    מרקו שטרלר, מה יהיה איתו????
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עם שאלקה תיקח אליפות, זאת תיהיה האלופה הכי חלשה בגרמניה שאני זוכר- פשוט בושה איך שהם נראים, אפילו האוהדים שלהם שרקו להם בוז, שטוטגארט הית צריכה לנצח היום, התוצאה משקרת.

    אבל בעונה שבאיירן, ברמן, ושאר הצמרת נראים זוועה, גם קבוצה בינונית מינוס כמו שאלקה יכולה לקחת אליפות. מרתק אח עצוב.
     
  7. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    אל תהפוך אותנו לספרד..
    הקבוצות מביאות תוצאות חלשות אבל זה בגלל שכל קבוצה השנה היא חזקה מתמיד ומירוץ המרובע לאליפות הוא מעניין ומהנה לא עצוב.
    נכון ששטוט' היו יותר מסוכנים אבל ככה זה בכדורגל... לא ראיתה מנצסטר ליברפול? ומכאן ולהגיד שמנצסטר מגעילה?
    שאלקה של לפני 4-3 מחזורים הייתה אחת הקבוצות החזקות ביבשת עכשיו בלי לינקולן הכל אחר.
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ליברפול שיחקה בבית, ומנצ'סטר היו ב10 שחקנים, יש הבדל.

    שאלקה שיחקה בבית ונראתה כמו קבוצת תחתית, מדובר בקבוצה לא יציבה ובינונית ביותר, בעונה שעברה לדעתי שאלקה הית קבוצה טובה עם ראלף ראגניק, העונה מדובר בקבוצה סופר בינונית שאפילו הודחה מול קבוצה כמו נאנסי מגביע אופ''א, שאלקה לא הית העונה ולא תיהיה אחת הקבוצות הטובות ביבשת(ברצלונה, צ'לסי, אינטר ולנסיה וכו'), היא מנצלת עונה גרועה של הליגה הברמנית כדאי להיות במקום ה-1 ואולי אפילו לזכות באליפות, בעונה שעברה זה לא היה קורה.

    אין ספק כל קבוצה השנה היא חזקה מתמיד, בוא נראה:

    שאלקה של ראלף ראגניק טובה יותר משאלקה הנוכחית.
    באיירן של היצפלד, זאת שזכתה בליגת האלופות טובה בהרבה מבאיירן הנוכחית.
    ברמן של 2005 טובה יותר מברמן הנוכחית.
    שלא נדבר על דורטמונד, הרטה, ושאר הקבוצות שנמצאות בשפל.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/3/07
  9. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    קודם כל בוא נדבר על שאר הקבוצות... למשל על שטוטגראט,נירנברג, האנובר, לברקוזן ולאחרונה גם מיינץ והמבורג שכושרן הנוכחי הוא נפלא (המבורג אוליי לא דוגמא טובה אבל לאחרונה היא חוזרת לעצמה) ברמן של שנה שעברה נהנתה מקלאסניץ אבל הפציעות עושות את שלהן והשנה ברמן קבוצה מצויינת ולא פחות טובה משנה שעברה (זו דעתי בלבד).
    ביירן בשלוש שנים האחרונות היא זו שנהנתה מליגה חלשה ולכן האליפות באה כל כך בקלות, ברגע שהליגה התחזקה הם כבר ראו שהתואר הוא לא זנב לשם של הקבוצה.
    ולהגיד ששאלקה של עונה שעברה הייתה טובה משל העונה? פחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חוץ מהמשחק האחרון ראית עוד משחק של שאלקה העונה? ראיתה שאלקה ברמן? ראית אותם לפני ואחרי אליפות החורף?
    אל תבסס דעה על משחק או שתיים ואל תשפוט אותם בשפל.
    ודרך אגב כיום כל הצמרת בשפל אבל זה עיניין זמני שקרה בחודש וחצי האחרון.
     
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    עמי, כל מה שרשמת אני מסכם בפיהוק וגיחוך.
    שאלקה של לפני חודש היתה אחת הקבוצות האימתניות שאני זוכר, שטוטגארט, באיירן, ברמן לכל אחת היתה את התקופה הרעה שלהן, אבל תקופת העומס שכוללת בתוכה משחקים באירופה ובגביע עושה את שלה. אבל בסה"כ מירוץ האליפות פתוח לא בגלל שהליגה חלשה, אלא בגלל שהקבוצות הבינוניות כמו נירנברג והנובר לדוגמא העונה משחקות נהדר ולוקחות נ"ק מהגדולות, מה שבשנים האחרונות כמעט ולא קרה. דומגא לכך אפשר לקחת מההפסד של באיירן לפרנקפורט היום.

    וד"א המצב בספרד אותו הדבר, תקופת העומס השפיעה על סביליה, ברצלונה, ולנסיה וריאל כאחת, כבר כמה מחזורים שכמעט שום דבר לא זז שם.

    ולגבי ההדחה של שאלקה מול נאנסי, בתחילת העונה שאלקה לא היתה בכושר הנוכחי, אם זה היה קורה אין לי שום צל של ספק ששאלקה היתה מדיחה בקלות את הצרפתים.

     
  11. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1- בדקה ה60 אוליבר קהאן צועק על שחקניו להתעורר ולהתחיל לשחק מהר יותר כי אנחנו לא מובילים.
    2- בדקות האחרונות פיזארו האידיוט מתחיל לריב עם כל שחקני ההגנה של פרקפורד שמגיע לו פנדל ומהמט שול בא דוחף אותו כמו גננת ומעיף אותו קיבינימט מכל הבזבוז זמן שהוא גרם.
    זו באיירן מינכן של היום, חוץ מהיצפלד, קהאן ושול בדקות המעטת שלו אין שום דבר שמזכיר לנו את הקבוצה הבוגרת מנטלית והמרוכזת שהייתה עדיין לקראת סוף עידן ימיי היצפלד הראשון.

    כל המשחק באיירן שלטו בכדור אבל לא הצליחו להגיע למצבים מסוכנים ובסוף גם ספגנו.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באיירן הפסידו היום סיכוי לאליפות, מאבדים יותר מדיי נקודות לקבוצות תחתית, עדיין יש להם עבודה להבטיח את מקומם בליגת האלופות בשנה הבאה. מקווה שברמן תעשה מחר את העבודה ושיהיה תחרות עדיין על האליפות בגרמניה, שום דבר לא סגור. כמה הכדורגל הפכפך, לפני שבוע באיירן יכלה להיות בפער של 4 נקודות משאלקה ועכשיו הפער הוא 9. אם באיירן לא יכולה לסכן את השער של אחת הקבוצות החלשות בליגה, קצת יותר מפעמיים וחצי, לא מגיע לה לקחת אליפות.
     
  13. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קודם כל לאוריטוטי. אני לא חושב שאוזיל היה חלש. נכון שהוא לא שיחק בעמדה שלו ולכן הוא גם נסוג אחורה כל הזמן, אבל הוא היה בסדר גמור.

    ריקלמה. כמה פעמים עוד תמשיך עם השטות של שאלקה ונאנסי. שאלקה עפו בגלל גול אחד שהם קיבלו יותר מידי זה הכל. ואני כמעט משוכנע שלא ראית את המשחקים ביניהן אז גם יכול להיות שהגול הזה היה גול שטותי או מטעות שופט. חוץ מזה מה זה אומר על ברצלונה וריאל?

    היום, למרות מיעוט השערים היו משחקים מצויינים ומלאי הזדמנויות עם תצוגות שוערות נהדרות. סימון יינש עם כמה הצלות מדהימות, רפאל שפר עם כמה הצלות מדהימות, רוברט אנקה לוקח שלושה גולים בטוחים בהתקפה אחת ובתוך כ - 5 שניות מצד אחד כשמולו גם פרנק רוסט עם לא מעט הצלות נהדרות. גם השוער המחליף של קוטבוס אתמול עם לא מעט הצלות מדהימות (דרך אגב, מישהו יודע למה הוא בכה בסוף המשחק?).
    באיירן היו צריכים לנצח. שני פנדלים (כולל זה על ואן בומל, בהילוך החוזר רואים איך הרגליים של קיריקוס מפילות אותו) ברורים נגזלים ממנה, לא מעט החמצות ובסופו של דבר שער מדהים של כריסטוף פרוייס. האמת, אם כבר הפסדנו אז לפחות אני שמח שמי שהרוויח זה פרנקפורט. קבוצה סימפטית מאוד שסבלה העונה מהמון חוסר מזל והפסידה לא מעט משחקים שלא הגיע לה להפסיד. בכלל יש אצלה כמה שחקנים שהם בין החביבים עלי בליגה - אלברט שטרייט, קרייקוס, אלכס מאייר ופטריק אוקס.
    אאכן עם ניצחון שלישי רצוף (פעם ראשונה בהיסטוריה של המועדון) ובכלל עם 6 משחקים ללא הפסד ברציפות שמתוכם 4 נצחונות. ניצחון חשוב מאוד בקרבות התחתית. גם שם יש שחקן שאני מאוד אוהב. סאשה רוסלר. תענוג לראות אותו.
    המבורג אמנם רק תיקו, אבל פתאום היא הפכה לקבוצת ההגנה הכי טובה בליגה כשלפרנק רוסט יש את הסטטיסטיקה הכי טובה בסיבוב השני מבחינת אחוזי הצלות.
    בשטוטגרט נראה שמריו גומז הרבה יותר חשוב לקבוצה ממה שחשבנו. קקאו חוזר להיות קקאו של שנה שעברה. עושה הרבה עבודה אבל זה לא זה. כנראה, שכמו שכבר אמרתי, הוא חלוץ טוב רק כשיש לידו חלוץ ברמה גבוה ואז יש לו יותר אפשרויות לעשות את זה. ואם כבר בעניין זה. אני לא מבין מה שטרלר עדיף על לאות. אני חושב שהיה עדיף לנסות את לאות בהרכב הפותח ולא את שטרלר.
    הרטה אכן בצניחה חופשית. אמנם הם קופחו בפנדל שהיה מגיע להם. אבל, פנטליץ' דרש 3 פנדלים ששניים לא היו ולא נבראו והוא הופך לאותו הנער מ"זאב זאב" וכבר לא מאמינים לו, כך שכשהגיע לו הוא לא קיבל. מצד שני איך הקוון לא ראה שמק'אנה תופס לו את החולצה כשהם באחד על אחד אני לא מבין. השער של דז'גה נפסל בצדק. הוא עצר את הכדור עם היד קודם לכן. פלקו גוץ ממשיך, לטעמי, להוכיח שהוא מאמן בינוני לקבוצות אמצע טבלה מקסימום ואם הרטה רוצים לעלות מדרגה הם צריכים לחשוב על מישהו אחר לשנה הבאה.
    על דורטמונד אין הרבה מה להגיד. נכון, הייתה התלהבות, אבל זה עדיין לא זה. בזה אי אפשר להאשים את דול שעוד לא הספיק לעשות כלום. המעניין הוא שכשואן מרוויק הלך דורטמונד הייתה במקום 9 עם מרווח ביטחון רציני ובלי שום סכנת ירידה. היום הם רק 2 נקודות מהקו האדום ומקום אחד מעליו. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx במשחק עצמו מצלדר חטף אגרוף מזעזע מהשוער שלו (תוך כדי נסיון הרחקה של השוער) ששלח אותו לבי"ח כשהוא חוזר משם עם עין סגורה. סבסטיאן קל נפצע ונאלץ לעזוב את המשחק. לא יודע מה חומרת הפציעה בנתיים.

    היום לדעתי, שאקלה הוכתרה כאלופה. ושוב אני חוזר על הערה שלי מלפני כמה זמן. שאלקה הם לא רויאל בלו'ז, אלא רויל'ז בלו. לא המלכותיים הכחולים, כי אם הכחול מלכותי (גוון של כחול) והם נקראים כך על שום צבע החולצות שלהם שהוא כחול מלכותי (או לפחות היה כך פעם). אין שום דבר מלכותי או עם קשר מלכותי בשאלקה. להיפך, זו קבוצה שהוקמה וייצגה את הפועלים (כורי הפחם) בעיר גלזנקירשן (בזמנים ההם).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/3/07
  14. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרגשה ענקית של החמצה ותסכול משולבות כרגע יחדיו, שאלקה לקחה היום אליפות בודאות כמעט ורק הפסד מחר של ברמן יסגור את הסיפור. כל שנותר לבאיירן זה להיאבק בצ'מפיונס בעונה הבאה, שלא נצטרך להיפגש עם הפועל\מכבי ת"א בעונה הבאה בגביע אופ"א. כי כמו ששטוטגארט נראתה היום יהיה קשה מאוד להשיג אותה. ואני וחשב שהפער קשה מאד לסגירה ויתר מבחינה פסיכולוגית כי ההפסד הזה יהדהד בבאיירן עוד הרבה מאוד זמן, כמו ההפסד במיינץ ובנירנברג שלאחריהם ראינו שינוי ואני מאמין שכבר ב31 לינואר, מה שאמור להיות משחק ההכתרה של שאלקה נראה באיירן שונה, יותר נכון אני מקווה לראות באיירן שונה, כי הפסד באליאנץ ארינה יסגור סופית את הסיפור, לשני הצדדים- האליפות והמקום בצ'מפיונס.
     
  15. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    מה פתאום,שאלקה עוד שבועיים במינכן ואני לא רואה את שאלקה מנצחת ביכולת שלה כיום,כי באיירן הייתה
    צריכה לנצח גם היום וגם נגד ברמן בשבוע שעבר.בוודאות וכמעט לא הולך כל כך ביחד,אני לא חושב ששאלקה
    מסוגלת לקחת את האליפות היא לא נראית מדהים בכלל.יהיה מעניין,ברמן יקחו לטעמי.