המחזור ה19 בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏7/2/08.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    הכל נכון, חוץ מזה שטוני לא מסוגל לעבור שחקנים, אלא רק בתוך הרחבה. העניין שהוא שלקלוזה יש משחק ראש קצת יותר טוב (לדעתי) וקלוזה גם יודע לשחק רחוק מהשער (אם כי לא להבקיע מרחוק). הוא יודע להוציא מתפרצות יודע לעבור שחקנים תוך ריצה ושמירה על הכדור ויודע למסור הרבה יותר טוב מטוני.
    אבל, שוב, אין לי שום טענות לטוני (בניגוד לריברי, למשל). הטענה שלי היא כנגד המאמן שלא נותן קצת לפולדי לשחק עם קלוזה. איתו הוא משחק הרבה יותר טוב מאשר עם טוני וזאת משום שטוני מחוץ לרחבה (איפה שפולדי אוהב לשחק) לא אפקטיבי בכלל בעוד שקלוזה כן.
     
  2. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור לי שאתה קצת כועס על ריברי, אבל שים לב לעובדה הפשוט שכתובה ד"א בכל כלי תיקשורת אפשרי ונאמרת על ידי כל פרשן שריברי חסר לבאיירן חסר הברק.
    וד"א שוויני היה אתמול חושך כמו גם קלוזה. שניהם עוברים תקופה רעה מאד.
    לעומת זאת פולדי מאז שעבר לבאיירן חושך, מעניין אותי למה היצפלד ממשיך להתעלם משלאודרף וממשיך להתעקש על סוסה ואלטינטופ הבינונים.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני לא כועס עליו קצת ולא כלום. אני לא רוצה לראות טיפוס כמוהו בקבוצה שלי.
    ואם אתמול, נגד היריבה הכי גדולה שלנו, שלטנו ללא עוררין והגענו לפחות ל 4 מצבים לגול (בלי להזכיר את הגול, הפנדל ושני הנבדלים שלא היו), עם 10 בעיטות מול 1 במחצית השניה, וקצב מסחרר של המשחק, זה נקרא לא מבריק, אז אני לא יודע מה כן מבריק. אז אף אחד לא הסתובב סביב עצמו ואף אחד לא העביר לעצמו בין הרגליים. לא צריך את זה. נראנו אתמול מצויין, לא פחות ואני מאוד מרוצה. אם נמשיך ככה בסופו של דבר ההחמצות תפסקנה, טוני לא יבעט יותר פנדלים ואני לא מודאג.

    ד"א למה שוויני היה חושך אתמול? מה בדיוק לא היה בסדר אצלו? בכלל, יש לי תחושה שמה שהוא לא יעשה הוא יקבל ציון נמוך. למשל, במשחק של הנבחרת, למרות שהוא הוציא את ההתקפות לכל הגולים הוא קיבל ציון יותר נמוך מיינס להמן, שכבר כולם מסכימים שנראה כמו בדיחה.
     
  4. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    אני לא אשקר, זה כואב וזה מבאס אבל צריך להסתכל קדימה. המטרה היחידה שנותרה לנו המועדון הצהוב שחור היא לקחת את הגביע הגרמני בתקווה שהקבוצה תציג יכולת כדורגל טובה מה שלא נראה שיקרה. אין לי הרבה מה להגיד על המשחק אתמול, פשוט מבאס ומעצבן. תומאס דול, עד מתי ? כנראה שבאמת הוא ישאר במועדון עד סיום חוזהו. שתי נקודות האור היחידות אתמול במשחק ללא ספק, מלאדן פטריץ' ששוב כובש ואלכס פריי שמבשל שני שערים שלא מספיקים בכדי לקחת נקודות. מילה טובה כרגיל לקהל המדהים שלנו שהוא מספר 1 בעולם.

    לסיכום אוהדי שאלקה היקרים, Ihr werdet nie Deutscher Meister
     
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    יוני, חבל רק שאתה כל פעם משלה את עצמך לגבי דול. מאמן לא רע לקבוצה כמו בוכום שחייה מבינוניות אבל לא לאימפריה כמו דורטמונד.
    ד"א מה מסתתר מאחורי ההחלטה להחליף את ציגלר.
     
  6. Frings Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/07
    הודעות:
    325
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יודע שטושיץ הוא מגן שמאלי , אבל הכוונה שלי הייתה שכשפריץ יחזור לשחק , הוא ישחק בתפקיד מגן ימני ואילו טושיץ ישב על הספסל ובמקומו ישחק פסאנן שמשחק מגן ימני כשפריץ לא על המגרש.
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  7. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    פציעה בכתף!