המחזור ה15 בליגת העל:הפועל וחיפה נפרדות ב0-0

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏29/12/05.

  1. Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/05
    הודעות:
    1,121
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע מה איתכם, אבל צומח לנו חלוץ ברמה גבוה ביותר, קוראים לו: עומר פרץ, בכל נגיעה אפשר לראות שיש בבחור פוטנציאל אדיר, אני מאמין שדרכו סלולה לנבחרת, ובמיוחד שקשטן יאמן את הנבחרת, שימו עיין על הבחור הזה מדובר בחלוץ מדהים.

    משחק טוב, מכבי חיפה היא הצ'לסי של הכדורגל הישראלי, מבקיעה גול ומעבירה את הזמן, היום היא לא הצליחה להשים את הגול, אבל זה פחות או יותר הצורת משחק הדי מגעילה שלה צריך לציין.
     
  2. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמת, אני יותר שמח עכשיו מאשר שאם ישראל תזכה במונדיאל, איזה כיף!
    number 1, משוגע בירוק, M_T_A, יצאתם אהבלים.
    תבריזי- אפס, פנדל לחיפה לא נשרק, אדום לבאדיר שלא יצא, צהוב לטל ולדירסאו לא יצא.. א-פ-ס!!!
     
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מרגיז תכלס עם שני חצאי מצבים לכל קבוצה. חיפה לא שיחקה טוב, לא ניצלה עשרות איבודי כדורים של הפועל ת"א במרכז המגרש לתרגום למצבי הבקעה של ממש, וזה בגלל שבוקולי, זנדברג וקטן, שאחראים על העניין לא היו במיטבם ולא הזכירו את הרמה שלהם ממשחקים אחרים העונה. גם קייסי צריך לשבת עכשיו ולחשוב איך ורמוט עבר אותו ככה באגף.
    קשטן לדעתי מאמן גרוע, מאמן מרגיז שהייתי נוהג מנהגי אבלות אם הוא היה מאמן את הקבוצה שלי, ואני ממש מבואס שהוא מאמן את הנבחרת שלי. מאמן פחדן והססן כזה- סיכוי אחרון לצמצם פערים ממכבי חיפה, משחק בית והוא רואה שחיפה לא משחקת טוב, אבל הוא מחליף חלוץ בחלוץ פעמיים. רוני לוי לעומתו עם ביצים, הכניס את ארבייטמן כחלוץ נוסף בסיום המשחק, וזה כמעט עזר אבל אלימלך היה ערני בסוף ובוקולי בעט ממצב קורץ החוצה. שילמד לו קשטן שבכדורגל באים לנסות לנצח, לנסות להבקיע. הוא אימת כל מה שנכתב עליו במקומון חיפאי בסוף השבוע, שעשה כתבה גדולה על כך שקשטן תמיד חושב קודם על הגנה נגד מכבי חיפה ומאז 1999 כבש נגדה לא יותר מ-6 גולים ב-13 משחקים (לא זוכר מספרים, זה הבערך). חבל שככה גם תראה הנבחרת.

    *מעניין איך המשחק היה מתפתח אם היה לנו אדום ופנדל לטובת חיפה ב-5 דקות הראשונות של המשחק, מעניין גם מה היו אומרים אחר כך בעיתונים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/1/06
  4. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אני יכול להגיד? חבל. במחצית הראשונה אם לא כמה עצירות של דוידוביץ', הפועל הייתה יכולה לנצח את המשחק הזה. ואז במחצית השנייה ראינו שעמומון, מחצית חלשה של שתי הקבוצות. אז אפשר להגיד שהפועל היו יותר טובים, כי גם חיפה לא שיחקה טוב בכלל (אבל זה לא רק חיפה ששיחקה רע, אלא גם הפועל שגרמה לה להראות ככה) ועם קצת מזל הפועל הייתה יכולה לנצח.

    המשחק הזה הוכיח סופית כמה דברים: הפועל היא הקבוצה הכי טובה בארץ אחרי מכבי חיפה. שתיים- לשחקנים שלנו בארץ במשחק עם קצב מהיר, כמו שהיה במחצית הראשונה, נגמר האוויר מהר מאד (במיוחד עידן טל הפוזאיסט, שעוד חושב לשחק באירופה- וחבל, תפסתי ממנו שחקן יותר טוב עד למשחק הזה, וגם אני זוכר לו את התקופה בהפועל). ושלישי ואחרון- להפועל אין חלוץ גבוה טוב. עומר פרץ חלוץ שני מצוין, אבל הוא צעיר ויש לו עוד מה ללמוד. חוץ ממנו, להפועל אין חלוץ. לא זיטו האפס, שנותנים לו איזה שיטת אימונים מיוחדים; לא יבוריאן, שחוץ מלעשות תנועה טובה ולקבל את הכדור עם הגב, הוא לא יודע הרבה (וחבל, אם היה לו טכניקה קצת הוא היה יכול להיות חלוץ טוב); ובטח שלא ברדה, שמאכזב אותי מתחילת העונה.
     
  5. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יואו הייתי מעדיף שהפועל ינצחו רק בגלל כל העקבים של זנדברג והניחותא שבקבוצה... גם בוקולי וקולאוטי משחקים בהליכה.. שלא נדבר על אדורם קייסי שהחליט שהוא ווינגר שלא חוזר להגנה... חרזי היה גרוע, וסבן ברבע ששיחק היה בסדר גמור, צריך לחשוב על העתיד..
     
  6. John Barnes Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/04
    הודעות:
    2,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק טוב של ברוך דגו? דגו, מאז שהגיע להפועל וגם היום, נמצא בכושר הגרוע בקריירה. היום זה היה השיא, כאשר הוא הצליח לאבד כל כדור שנשלח אליו ו\או לבזבז הזדמנויות קורצות. הוא החוליה החלשה בהפועל הרבה מאוד זמן, מפתיע אותי שקשטן לא רואה את זה, וממשיך להרכיב אותו פעם אחר פעם. דגו טוב רק באמצע, וגם זה לא בקביעות.


    ולמשחק עצמו- איכס, גועל נפש, ביזיון, בחר את המתאים. 2 מאמנים פחדנים, שבאו לסגור אחד את השני. השיא היה כאשר רוני לוי הורה (ממש לא בצדק) לקשרים המרכזיים שלו לא לעלות למעלה, ועם משחק בינוני של האגפים, מכבי חיפה הפסידה את האפשרות היחידה שלה לעשות משהו בהתקפה, ונדמה לי שזה מה שרוני לוי רצה. גם לשמרנות בקשר לחילופים יש אשמה בתיקו, כשרון גדול כמו רפאלוב נרקב על הספסל כאשר זנדברג (היום בכושר נוראי) מקבל קרדיט. אני בטוח שחילוף כזה, בתחילת המחצית השניה, היה משנה את כל המשחק.

     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    מסכים.כל כך רואים שהוא לא גדל בארץ.
     
  8. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה הערות שלי..

    קודם כל מכבי חיפה היתה חלשה ולא התקרבה ליכולת הרגילה שלה,הבועל לא ניצלה
    את זה וחבל מבחינתם. דווקא מקשטן הייתי מצפה ברבע השעה האחרונה להטריף
    ולעודד את השחקנים שלו כדי לנצל את החולשה של הירוקים. מאכזב..

    כל הכבוד לקהלי 2 הקבוצות שפירגנו לקטן כשהוחלף בדקות הסיום,מראה יפה ונדיר אצלנו.
     
  9. EL Capitan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/05
    הודעות:
    5,181
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דור, אנטבי מזכיר את ימי אופ"א? לא הגזמנו? אמנם שיפור יש בו מהעונה שעברה, אבל זה עדיין אותו שחקן שהוא סתם מטאטא, עם טעויות מעצבנות, ורחוק להיות מאותו אנטבי. אז להפועל היה משחק אגפים קטלני ולא בגלל הקשרים על הכנף, שדווקא היו נכנסים לאמצע הרבה מאד, אלא בגלל בכר ואנטבי, שהיו מגינים שכל כך מעורבים במשחק התקפי ומוסיפים לו. היום, ועם כל הכבוד לפנסטיל, אין את זה.

    גל, כשאין לך כלים לא צריך לעשות סתם. עוד חלוץ ומה היה קורה? אתה יודע בדיוק מה אוגבונה שווה, ברדה ופרץ, שכבר נגמר לו האוויר, היו כבר על המגרש ויבוריאן בחוץ. לא היה לדרור קשטן ברירה אחרת. תגיד מה שתגיד, אבל להגיד מאמן גרוע על דרור קשטן זה לא אמירה חכמה בכלל וזה בלשון המעטה. (ושוב יבואו האוהדים שיגידו שהוא בונקריסט, אבל גם לוי הוא כמו קשטן, מאמן שאוהב שהקבוצה שלו מאורגנת מאחורה. מה שמבדיל בין קשטן ללוי היום הוא שלו יש כלים יותר טובים מקשטן).

    עריכה: John Barnes, זה או שראית רק את המחצית השנייה, או שאתה פשוט לא יכול לפרגן להפועל על מחצית ראשונה מצוינת (תוריד את ה5 דקות האחרונות).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/1/06
  10. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    אנטבי בחיים לא היה שחקן טוב.
    מגן שמאלי אפור שרץ את כל המגרש ללא מטרה.

     
  11. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסך הכול היה קצב טוב, מחצית ראשונה נהדרת. הפועל שלטה חיפה היתה נורא אנמית. הנעת כדור טובה שלנו וכמה הצלות טובות של ניר מנעו 1-0 לאדומים.
    מחצית שניה חיפה שלטה יותר, בוקולי במשחק חלש...מאכזב שקטן לא הבקיע אבל בקטנה נורא נהנתי מהמשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/1/06
  12. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב סליחה קשטן לא מאמן גרוע, אבל פשוט פחדן ומעדיף לא לספוג מאשר להבקיע. המשחק הראשון בין הקבוצות העונה היה בונקר שלא היה כדוגמתו ואז ריחמתי אל אוהדי האדומים. דווקא לזכותו של רוני לוי יאמר שהוא פחות מתגונן כי הוא יודע שהוא מקבל 2 אז נותן 4. אבל כמו שאמרת, יש לו כלים טובים בהרבה.
     
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכל נכון ריקי..רק שאני ממש לא נהנתי מהמשחק וחבל באמת שלוי לא העז יותר.

    מילה טובה לקהל של הפועל על המחיאות כפיים לקטן...בדרך כלל הקהל הזה אוהב ששונאים אותו אבל
    היום הם יצאו גדולים.
     
  14. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תקשיב זיו אני מבינה את העובדה שחיפה לא שיחקה ממש התקפי.
    משחק חוץ בכל זאת, נגד אחת מהקבוצות הבודדות שבאמת יכולות לדגדג לנו.
    ואל תשכח את ההגנה המרתיעה של קשטן, תכלס במצב הנתון אני חושבת שהינו בסדר גמור.
     
  15. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    אגב שלושה משחקים במחזור הזה הסתיימו בתיקו 0-0
    כמה עצוב.