המחזור ה13 בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏8/11/07.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    כל הכבוד לשטוטגארט על הניצחון, באיירן בהחלט לא מזכירה את הקבוצה המפחידה של תחילת העונה, והאמת באיירן עדין לא ברמה של הקבוצות הגדולות באירופה, ברצלונה, ארסנל, אינטר וכו'.

    רק אני פה מאוכזב מהיצפלד?

    ומה יהיה עם שאלקה, עוד משחק בית שלא מצליחה לנצח, עוד תיקו, קבוצה לא יציבה בלי מחץ, והגורם לכך הוא מאמן בינוני בדמותו של מירקו סלומקה. והפציעה של קוראני זה לא תירוץ, קבוצה טובה צריכה גם מחליפים טובים, וסורן לארסן הוא לא מחליף ראוי.

    באיירן תיקח אליפות רק בגלל חולשתה של הליגה הגרמנית, בליגת האלופות אני לא רואה אותה מגיעה ליותר מחצי גמר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/07
  2. Ribery 17 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/07
    הודעות:
    377
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב עכשיו תגובה יותר רצינית :

    התרוץ היחידי כאן זה התירוץ שאתה תכתוב בתגובה להודעה הזאת שלי .
    קוראני כבש ! , כן כבש !!!

    אבל זה לא באמת אכפת לך , לך אכפת רק לעקוץ , כמו דבורה , דבורה צוענית .

    אף אחד לא מסכים איתך כאן .
    לפי משחק אחד ,או 3 משחקים לא טובים אתה קובע שבאיירן לא ברמה של הקבוצות הכי טובות .
    מעניין מאוד .
    נראה לי שמי שלא ברמה כאן זה אתה .

    כן כי לא כול כך מגיע לה , היא לא מספיק חזקה , אז היא תעזר בחולשה של הליגה הגרמנית .
    כמו שריאל מדריד נעזרה בחולשה של הליגה הספרדית ,וגם באיירן תרמה לה ועזרה לה להתרכז בעיקר בליגה .
    אתה היית זה שאמרת במחצית כשהיה ריאל - באיירן :

    "באיירן קבוצה כול כך עלובה "

    ואחריי ההדחה לא ידעת איפה לשים את עצמך .

     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/07
  3. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי עם השורה האחרונה.

    אני דווקא שמח 4-0 מוחץ בבית בלי סאנוגו ופרינגס מול ה4 בטבלה וכרגע אנחנו נק' 1 מבאיירן כאשר מדובר בסגל משני. CA היום עורך בכורה אחרי הבעיות הארוכות שלו ודייגו מנסה להחזיר לקהל על האדום המטומטם שהוא חטף. תראו - קלוזה או לא קלוזה חזרנו למקומנו הטבעי בתור הקבוצה שכובשת הכי הרבה בליגה וסופית אפשר לומר שלברמן אין בעיה בהתקפה. אבל מה הקטע של אלמיידה ומשחקי בית? מוזר...
    למרות ששוב לא יכולתי לראות את המשחק עם השידורים הטיפשיים באינטרנט מבטיח להגיב אחרי שהוריד אותו.
     
  4. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    ריברי, הדיבור הזה לא מקובל כאן. ראה הוזהרת.
     
  5. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סלע,אתה רואה..לפעמים האופטימיות משתלמת :)
     
  6. john Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    1,123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיקו קצת מאכזב בין המבורג לשאלקה, ציפיתי קצת ליותר, אבל המבורג פשוט לא הייתה במשחק במחצית השניה , ייתרון חסית מוקדם של שאלקה, השאיר אותי הרבה זמן בלחץ, ורק בדקות ה25 התחלנו לשחק כדורגל להציג תצודה, עד שהגיעה השער של אוליץ', הלך הכל טוב, ויצאנו למחצית עם טעם טוב בפה, בתקווה שננצח, כי היכולת שהייתה, מהדקה ה-25, הייתה יכולת שמריחה כמו שער גדול. מחצית שניה, לשלאקה היה מגיע שער, הם שיחקו נהדר, השאירו אותנו רק עם כמה התקפות, שלא הראו הרבה. 3 חילופים מהירים של סטיבנס, חבל הוא בזבז אותם מהר, היה אפשר קצת לחכות, ולהכניס את קאסטלאן אוחר יותר, קאסטלן, רק נכנס וישר נותן צבע למשחק של המבורג, אבל סטיבנס רצה ישר תוצאה, רצה ישר שער. הטעות הזאת השאירה אותנו רק עם נקודה.

     
  7. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוזנר ה24 שעות האלה מאוד משמעותיות בעניין של משחקים כאלו. 24 שעות זה עוד זמן מנוחה, זה עוד אימון חשוב והכרחי. כמה אימונים תקינים באיירן יכלה לקיים ב44 שעות הללו? אני בטוח שאולי אימון שיחרור אחד. וגם ההרכב היה שונה והרבה יותר קשה להתאפס, מה גם שבאיירן במשבר.

    באיירן במשבר עמוק ממה שחשבנו. תצוגת הנפל הזאת בשטוטגארט יחד עם כל התצוגות של באיירן בתקופה האחרונה מצביעות על בעיות רבות שיש לטפל בהם בהקדם האפשרי. ברגעים כאלה, אני שמח שהעונה באיירן לא משחקת בצ'מפיונס מכיוון שהיה לנו הרבה פחות זמן לטפל בבעיות. עכשיו יש שבועיים מנוחה, והיצפלד צריך לטפל בבעוית. בראש ובראשונה בעיית ההגנה. היצפלד צריך להכניס ללוסיו לראש שבשביל להוית קפטן צריך לשחק כמו קפטן, עם אחריות. לא יכול להיות שהוא כל פעם שהכדור אצל הקישור יוצא קדימה כדי "להציל את המולדת" ואילו משאיר את גומז וקאקאו לבד עם מיקו המסכן. היצפלד גם חייב לקבוע מגנים קבועים. לטעמי צמד המגנים שראוים לפתוח הם מרסל ינסן ופיליפ לאם, ללל יש כמה טעויות לא מקובלות במשחק, היום מאניין פשוט הרג אותו וסניול פצוע ולא נראה לי שהוא יחזור באיזשהו שלב בעתיד להיות אותו מגן שהיה. הבעיה הבאה היא הרוטציות בקישור שהיצפלד החליט לעשות לאחרונה. כשבאיירן הייתה משחקת עם חלוץ אחד בלבד לא הייתה שום בעיה, כאשר ואן בומל וזה רוברטו היו משחקים בקו האחורי וחמיט אלטינטופ שווני וריברי בקו הקדמי. אבל מה לעשות שקבוצה כמו באיירן חייבת לשחק עם שני חלוצים ולכן היצפלד עדיין לא החלטי בונגע לקישור שלו. אני מאוד בעד לשלב את קרוז אבל יש זמן ויש מקום והיום בגוטליב-דיימלר שטדיון לא היה המקום. וואן בומל היה חייב לשחק, החיבור שלו עם זה רוברטו מצוין, מה גם שואן בומל יודע את המקום שלו במגרש ואיך לאזן את עצמו מה שקרוז אין לנו מספיק ניסיון ולכן הרבה פעמים הוא מתפתה לפקוץ קדימה גם כשלא צריך ומותיר את זה רוברטו לבד בקישור. בחלק הקדמי של הקישור, באמת יש דילמה אדירה. בהתחלה היצפלד השאיר את אלטינטום על הספסל ושווני וריברי שיחקו ולדעתי הם היו זיווג מוצלח והתוצאות של באיירן היו בהתאם. אבל אז ריברי נפצע, שווני איבד את מקומו ואני חייב לציין שגם חמיט אלטינטופ מציג יכולת נהדרת. אבל... שווני חייב לשחק. לשווני יש יכולות שחמיט אלטינטופ לא מביא איתו למשחק ושווני דווקא כן. לאלטינטופ אמנם יש את ערך המוסף שלו, אבל לכן אני חושב שהוא צריך להישאר בגדר מחליף בלבד. עוד נושא שמאוד מאוד מדאיג אותי זה נושא ההתקפה. בתקופה האחרונה אנחונ עדים לכך שטוני וקלוזה במגמת ירידה. זה התחיל בווסטפלן-שטדיון ונמשך עד היום. בחמישי האחרון מאוד שמחתי לשמוע על הצמד של פולדי אך היום הוא חזר להיות אותו שחקן בינוני מהעונה שעברה. קלוזה וטוני מתקשם להבקיע והשער היום של טוני בעיתוי כל כך גרוע לא ממש משנה את העובדות. באיירן חייבת להתאמן על כיבוש שערים והרבה.

    אני מאוד מקווה שנצא לדרך חדשה כבר עם סיום הפגרה.
     
  8. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא טוני היה היום נקודת אור יחידה מבחינתי. אל תשכח שנפסל לו שער חוקי למהדרין במחצית הראשונה, כך שבעצם היה לו צמד...
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אופיר, חוסר הזמן של באיירן לנוח ממשחק למשחק(אם המועדון היה מבקש להזיז את המשחק להתאחדות או מי שזה לא יהיה לא הייתה ברירה), לא מסביר את היכולת החלשה של באיירן ולא בפעם הראשונה העונה. אני חושב שהתבוסה הזו טובה לבאיירן מינכן, היא תחזור לקרקע, תחזור להילחם ותדע שיש עוד המון משחקים והאליפות לא בכיס שלה. באיירן כבר עם שלושה משחקים ללא ניצחון והאמת שחוץ מהמשחק נגד ברמן היא כשלה נגד יריבות קשות - שטוטגארט, המבורג, שאלקה ודורטמונד(לא אימפרייה, אבל הקהל שלה זה כמו עוד שחקן). שריברי לא טוב שום דבר בבאיירן מינכן לא עובד וההגנה שלה אולי לא ספגה הרבה גולים, אבל הסטט' מטעה, ההגנה שלה בינוני מאוד. לוסיו לטעמי לא שחקן ברמה של באיירן מינכן והוא בלם בינוני מאוד. כמה זמן סניול פצוע? מה שהיה חלש היום בבאיירן זה גם הקישור האחורי.
    וורדר ברמן מנצחת בקלילות 4-0 היום והיא והמבורג בפער של נקודה אחת בלבד מהמוליכה, הבונדסליגה חייה ובועטת, אבל למרות זאת הכל תלוי בבאיירן.
     
  10. bayer04 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/05
    הודעות:
    1,109
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ברורה לי ירידת המתח הזו אצל באיירן. מה לעזאזל חושבים בבאווריה? שהאליפות תבוא מעצמה?! כדאי שמישהו יתחיל להזיז שם את הישבן, אחרת גם 70 מיליון היורו שהתנדפו מכיסו של הבוס לא יעזרו לבאיירן העונה.
     
  11. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    חברים, אני לא יודע איזה שידור ראיתם, אבל השער של טוני לא היה ולא נברא. במהלך ההתרוממות של טוני לנגיחה הוא נשען על מיירה באופן ברור, עד כדי כך שהוא לא נתן למיירה אפילו סיכוי להתרומם, הכל טוב ויפה רק שזה לא חוקי. אופ"א מאד מוגדרים בעניין, עבירת תוקף! משמע, שער לא חוקי, עבירה של טוני, באסטה! תפסיקו כבר לעוות את המציאות לכיוון שלכם. וחבל שאתם נשענים על הפרשנים הישראלים שיושבים באולפן מבלי זווית ראיה חדה והילוכים חוזרים נוספים שאת חלקם אתם לא ראיתם. בתקציר של ARD הראו בברור עבירה של טוני והשדרן הצדיק את השופט. כמובן שאתם תקראו עכשיו לשדרן מושחט.

    מה שכן, הבעיטה של פולדי לקורה לא היתה ממצב של נבדל והריבאונד שיכול היה להיכנס לשער של שטוטגארט היה חייב להיחשב.

    לגבי באיירן, לדעתי הרוטציה המוגזמת של היצפלד ( שגם אני הייתי מהתומכים שלה במיוחד שיש לך סגל רחב כמו לבאיירן) הוציאה לבאיירן את האוויר מהבלון. פתאום ריברי לא פוגע, טוני למרות משחקים טובים פתאום לא חד, פולדי כבר מזמן צל של עצמו ואל תתנו למשחק אחד להשלות את עצמכם ופתאום קלוזה הביטוח של באיירן שחקן ספסל שמחפש את הפורמה שלו.
    על ההגנה לא צריך להרחיב, אני מעולם לא הייתי ולא אהיה אוהד של לוסיו, דמיקלס ובלם חדש צריכים לאייש את מרכז ההגנה. בעמדת המגן הימני, לל אומנם שחקן לא רע, אבל במשחק כ"כ חשוב לך תפתח עם הכלים הכי חזקים שלך, משמע לאם ויינסן. בקישור אלטינטופ הוא לא יותר משחקן אלטרנטיבה, שוויני חייב לפתוח בכל מצב ובמקומו. ולמה אלטינטופ, סוסה וקרוז מקבלים הזדמנויות בעוד שלאודראף נטחן על הספסל?
    כמו שאמרתי רוחות רעות מנשבות בבאיירן, ועד שהיצפלד לא ידע לסלק את האחד או השניים ( אפילו מחוץ לקאדר) ולהרגיע את המצב הוא לא יסיים את העונה כמאמן באיירן.

    ואופיר, לא מקבל את העניין, במיוחד באיירן עם הסגל שלה יכולה להגיע 48 שעות אחרי המשחק ולתת הופעה הרבה יותר טובה ממה שהיא נתנה בשטוטגארט. אתם יכולים להמשיך לתרץ או פשוט לקבל הפסד ראשון ( שלנו יש את הכבוד להנחיל לכם) , הרי אני כבר סבלתי את זה העונה 4 פעמים, או שפשוט להמשיך הלאה, יש שבוע להירגע ולחזור למוטב, וזה לא הרי שלבאיירן ולהיצפלד אין את הכלים.

    לגבי שטוטגארט, משחק גרוע?
    חברים אתם מדברים על קבוצה נחותה מבאיירן, שחטפה אפטר שוק של אליפות וליגת אלופות ונראתה כמו הצרות שלי עד לפני שבוע, אם זה משחק גרוע אז אתם שוב נותנים לפנאטיות שלכם לדבר. מחצית ראשונה טובה, מחצית שניה רעה. העיקר סופר מריו חוזר לעצמו, מגאנין אחרי חרפת ליון נתן משחק ענק, והיצלספרגר פשוט ענק!

    שיהיה שבוע טוב ורגוע http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/11/07
  12. bayer04 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/05
    הודעות:
    1,109
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מודה, אני טיפוס ששונא רוטציות. לדעתי מאמן צריך לגבש לעצמו 11 שחקנים שאיתם הוא הולך בלב שלם, וכל השאר..שחקני ספסל. אין מה לעשות. נכון שיש סגלים עמוקים, עם שחקנים טובים שכל אחד רוצה לשחק, אבל רוטציות גורמות לקבוצה פשוט להיראות לא טוב, פתאום ההרכב הראשון שלך, שאתה חושב שאתה סומך עליו נראה חסר ביטחון, וכל שחקן כבר לא נותן את ה-100% שהיה יכול לתת לו היה פותח משחק אחרי משחק. ראו דוגמת ליברפול, גם רפא בניטז כבר מתחיל לגבש לעצמו הרכב יותר ויותר מאוחד, ומפסיק כבר עם הרוטציות המוגזמות שהוא עשה בתחילת העונה. ונכון, יוסי בניון בהרכב הפותח! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  13. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    הלכת על ליברפול, אבל מה תגיד על ארסנל ?
    ובמיוחד באיירן שאפילו ההרכב השני שלה יכול להקים הרכב משלו שירוץ חזק!
    הבעיה שצריך כמו בכל דבר לדעת לעשות את העניין בטקט ולתת לשחקנים המובחרים שלך יותר כמובן את הדקות החיוניות שלהם ( מה לעזלאלזל היצפלד חשב לעצמו עם משחק שני רצוף עם הסקורר שלו קלוזה על הספסל?) !
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/11/07
  14. bayer04 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/05
    הודעות:
    1,109
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שימו לב לממוצע השערים בבונדסליגה עד עתה בעונה הנוכחית: 2.73
     
  15. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    תוצאות המחזור ה-13, משחקי יום שבת :

    פ.צ שאלקה 04 - המבורג 1-1 : לשאלקה: מלאדן קרסטאייץ' דקה 12, להמבורג: איביצה אוליץ' דקה 35. צופים: 61482(Sold Out)

    הנזה רוסטוק - אנרגי קוטבוס 2-3 : לרוסטוק: אנריקו קרן דקות 18,54,74, לקוטבוס: דה סילבה דקה 58, ארוין סקלה דקה 90. צופים: 20000

    ורדר ברמן - קרלסרוהה 0-4 : לברמן: דייגו דקות 25,45, הוגו אלמיידה דקה 66, נאלדו דקה 76. צופים: 39669

    שטוטגארט - באיירן מינכן 1-3 : לשטוטגארט: מריו גומז דקות 10,42, ילדריי באשטורק דקה 30, לבאיירן: לוקה טוני דקה 86. צופים: 55600(Sold Out)

    בורוסיה דורטמונד - אינטרכט פרנקפורט 1-1 : לדורטמונד: פלוריאן קרינגה דקה 80, לפרנקפורט: יוהניס אמנאטידיס דקה 55. צופים: 74.000

    הרטה ברלין - האנובר 96 0-1 : לברלין: אנדרה לימה דקה 87. צופים: 33000

    בסך הכל יום מעניין ומפתיע במיוחד באצטיונה הביתי של האלופה שהצליחה להנחיל לבאיירן הפסד ראשון העונה עם כדורגל יוצא מן הכלל של חניכי ארמין פה. בדרבי המזרח, בין הנזה רוסטוק לאנרגי קוטבוס ראו 20000 צופים משחק מרובה בשערים ועם המון הזדמנויות לשתי הקבוצות. באחד מהמוקדים של המחזור הזה היה המשחק של שאלקה שאירחה את המבורג, בצורה כל שהיא המשחק איכזב את צופיו שמילאו כל פינה באצטדיון הנהדר בגלזנקירשן. ורדר ברמן מציגה כדורגל איכותי עם צמד של הקשר הברזליאי הנהדר דייגו ומביסה את קרלסרוהה בביתה בלי הרבה בעיות, כדורגל שהזכיר את ברמן של שנת הדאבל. לדורטמונד הגיעו שתי קבוצות הנחושות לנצח את המשחק המותח, המון החמצות של המארחים מנעה מהם לקחת את שלושת הנקודות מהמשחק הזה והסתפקה בתיקו קטן עם פרנקפורט שגנבה שער בתחילת המחצית השנייה. הרטה ברלין והאנובר לא סיפקו כדורגל איכותי כלל והמשחק הוכרע בשלבי הסיום של המשחק. סה''כ נכבשו היום 18 שערים והאצטדיונים היו מרובים בצופים. מחר יפגשו וולפסבורג נגד באייר לברקוזן וארמיניה בילפלד תארח את פ.צ נירנברג.