המחזור ה-8: הרטה ברלין וקלן נפגשות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Franco, ‏21/10/16.

  1. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,489
    לייקים שהתקבלו:
    2,239
    משחק הזוי לגמרי לדורטמונד, אמנם יש נסיבות מקלות לטוכל בגלל הפציעות אבל לעלות עם ויינגפלר בשער ולשים יהלום כמו פוליסיץ' על הספסל?
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,459
    לייקים שהתקבלו:
    6,387
    כל המשחק הזה היה מביש במיוחד אבל הרגע שאיבדתי את זה וכמעט שברתי משהו פה בחדר היה כשפוליסיץ' כבש והלך לחגוג כאילו זה שער ניצחון. ומבחינתי טוכל קנה עוד קצת ימי חסד כשגער בו והעיף אותו בחזרה לחצי כדי לחדש את המשחק. ואפילו אם זה היה שער ניצחון, אין שום סיבה לחגוג אחרי הופעה כזאת. צריך ללכת להודות לקהל ולעשות חשבון נפש.

    יש פה כמה שחקנים שאין להם מושג איפה הם נמצאים.

    נקודה שלא הגיעה לנו. אלמוג כהן היה אגב השחקן מס' 1 על המגרש ולא רק בגלל השער. וזה בעיקר אומר מילה רעה על וייגל וקסטרו.

    זה חייב היה להיות המשחק האחרון בקריירה של ויידנפלר, והאמת שאני בהלם שהוא עדיין ממשיך לשחק אחרי ההופעה באנפילד אשתקד. כנראה צריך לחטוף עוד כמה שלישיות כדי להבין שהוא לא טוב אפילו בתור שוער שני. גם פארק יכול ללכת לנסות את מזלו בליגה השנייה. מסתבר שגם פסלאק בצד שמאל ואפילו בארטרה עדיפים עליו. וגינטר - הוא צריך לנסות את מזלו בקבוצה שצריכה מגן ימני. הוא לא בלם, הוא לא קשר אחורי, הוא נעדר כל יכולות הגנתיות. תביאו את טופראק כבר.

    כמה עצבים המשחק הזה הביא לי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/10/16
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    @יענקלך שחרר תתעודד, לפחות לא הובסתם מול הופנהיים. תיקו מול אינגולשטט נראה לי כמו תוצאה סבירה בהשוואה לזה (ויש מקרים יותר גרועים. רמז: זאבים). @Nave, סליחה שהרסתי (?) לך הימור מוצלח.

    מזהיר מראש: חפירה לפניכם.

    חמש דקות ראשונות טובות, המשחק היה נראה כמו אחד שיהיה מהנה לצפייה. מצב או שניים של לברקוזן, מסירה לא טובה של לנו לבאומגרטלינגר שאיבד ולנו תיקן עם הצלה טובה, ואז האדום. האדום המוקדם של פולאנד גמר את המשחק. השידור נתקע לי רגע לפני האדום אז לא ראיתי איך הופנהיים הגיעה למתפרצת כזו ופולאנד היה השחקן האחרון (הבנתי שאחרי תרגיל קרן כושל). הוא אמנם לא מגן ולמרות שאני מאוד מרחם עליו וגם ממש לא בטוח שהיה צריך לקבל אדום (החלטה מפוקפקת של השופט), הוא גם כנראה היה צריך לנסות לאפשר לדמירבאי לבעוט ולא להסתכן באדום. מקווה שלא יושעה להרבה משחקים...

    התגובה הראשונית לאדום היתה רעה, דמירבאי עם שער יפה אחרי עבודה הגנתית כושלת של... כמעט כולם, בגול שהזכיר את הראשון של ברמן שבוע שעבר. בהמשך המחצית הראשונה לברקוזן השתפרה ושיחקה יותר טוב מהופנהיים (שהיתה בינונית במחצית הראשונה) למרות הנחיתות המספרית, אבל לא סיכנה את השער בצורה מספקת.

    במחצית וונדל החליף את בנדר במהלך הגיוני של שמיט (והנריקס עבר לעמדת המגן הימני), אבל עוד פעם ההגנה קרסה, טופראק החליק ו-ואגנר הבלתי נסבל כבש. רגע לאחר מכן טופראק שוב טעה, הפעם בצורה קשה יותר כשניסה לעבור שחקן ואיבד, אבל לנו או טה (לא זוכר מי) הציל את זה.

    שוב חולפות כמה דקות, ולברקוזן מדרדרת זמנית מ-10 שחקנים ל-9 וללא מאמן - טופראק נפצע ועד לחילוף רוגר שמיט האידיוט הספיק להיות מורחק אחרי שהוא (כנראה, לא הבנתי בדיוק מה קרה) קילל את נאגלסמן. שמיט הפר את התנאי שהיה בעונש שהוא קיבל מה-DFB אחרי ההרחקה שלו מול דורטמונד בעונה שעברה וכנראה יורחק לכמה משחקים.

    בחילופים מזעזעים שאני לא יודע אם שמיט אחראי עליהם או עוזר המאמן קרשה, טופראק הפצוע ומחמדי הסביר יצאו לטובת קיסלינג וצ׳יצ׳אריטו. לכאורה בסדר, אבל:
    1. אחרי החילופים לא היה בלם לצד טה. וונדל ניסה לשלב בין עמדת הבלם לעמדת המגן השמאלי לכמה דקות כשקאמפל או אראנגיס מנסים לחפות עליו וזה היה קטסטרופה, השיפור הגיע רק אחרי שבמזל הופנהיים לא עלתה ליתרון מוגזם ובאומגרטלינגר עבר לשחק לצד טה במרכז ההגנה.
    2. צ׳יצ׳אריטו ממש לא מתאים למצב כזה. כבר לפני שהוא נכנס חשבתי על האפשרות שהוא יכנס וקיוויתי שזה לא יקרה, אבל זה לא עזר והוא נכנס וכצפוי לא הורגש בכלל.
    3. קיסלינג, בערך כמו צ׳יצ׳אריטו, לא תרם כל כך. הוא, בניגוד למקסיקני, לפחות נגע בכדור כמה פעמים וירד אחורה לקבל כדור ולעזור בהגנה.
    4. אחרי החילופים היה בלאגן נוראי למשך דקות ארוכות. היה נראה שלרוב השחקנים אין מושג מה הם אמורים לעשות.

    הגול השלישי הגיע מהר ותוך דקות (עד שבאומגרטלינגר עבר לשחק כבלם) הופנהיים הגיעה לעוד כמה מצבים מצוינים שבזכות לנו וטה לא נכנסו. עד לסיום המשחק נרגע ולברקוזן אפילו ניסתה כמה פעמים, אפילו הגיע פנדל על עבירה על קיסלינג שלא נשרק.

    אמל״ק: משחק נוראי של לברקוזן, חילופים מפגרים, שמיט יורחק לכמה משחקים. המשחק כמעט בוודאות היה שונה לגמרי אלמלא החלטה מפוקפקת של השופט - אבל בכל מקרה זה היה מביש.

    לגבי שחקנים ספציפיים שלא הזכרתי קודם:
    - לנו וטה היו טובים ולמרות שגם הם היו אחראים לקצת בלאגן בהגנה, הם הצילו הרבה פעמים את הקבוצה ולהגנתם שאר ההגנה היתה לא יציבה בעליל.
    - בראנט היה מאוד מעורב ובניגוד לכמה אחרים ניסה ולפעמים היה קרוב, אבל בסך הכל ממשיך בכושר הרע שלו וצריך ניעור, מנוחה או ביטחון (או קצת מהכל).
    - אני קצת מרחם על לנו וקאמפל. שניהם הרבה יותר טובים מהשאר ומקווה שהופעות כאלו לא גורמות להם (ולעוד כמה אחרים) לרצות לעזוב.
    - הנריקס עם ההופעה הכי חלשה שלו מאז שעלה לבוגרים. אני שומר לו אמון ועדיין מאמין בו מאוד, אבל עדיין...
    - הניסוי עם בנדר כמגן ימני לא היה כישלון טוטלי ולפרקים היה די מוצלח (דורטמונד), אבל אני מעדיף שיפסק. לא שיש לי רעיון מה לנסות במקום, אולי את הילברט או דה קוסטה, כי וונדל וידבאיי לא הרשימו בכלל לאחרונה ואני לא ממש סומך עליהם.
    - באומגרטלינגר בהופעה חלשה, נראה שהמחצית הטובה שלו מול טוטנהאם היתה יותר מקרית והוא לא כל כך מתאים ללברקוזן. עם זאת, אני עדיין לא פוסל אותו ומקווה שהוא ישתפר.
    - כנ״ל פולאנד. שיחק רק חמש דקות וקיבל אדום מפוקפק ושקשה להאשים אותו יותר מדי (הוא בכלל לא אמור להיות בהגנה, והוא כאמור לא שחקן הגנה), אבל עד כה הוא פלופ.
    - הרכש השלישי המרכזי בקיץ, דראגוביץ׳, עדיין לא זוכה לקרדיט. לא מבין למה הוא לא פתח על חשבון טופראק ובטח למה הוא לא החליף את טופראק (למרות שלהיכנס לבלאגן כזה לא היה תורם לו הרבה).

    איזה באסה. אפשר להגיד שחובה לנצח את שלושת המשחקים הבאים (לוטה בגביע, וולפסבורג בליגה וטוטנהאם בליגת האלופות, שבאחרון תיקו גם יהיה תוצאה די טובה) אם רוצים לשמור על סיכוי לעונה מוצלחת.
     
    owen11111, Eric Cantona ו-Nave אוהבים את זה.
  4. BVB09 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/15
    הודעות:
    68
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מין:
    זכר
    תשאלו את עצמכם מה ההרכב הכי חזק של דורטמונד. ונראה אם יש לכם תשובה. צריך היררכיה ברורה ואת זה אין לנו .
    טוכל חייב להתחיל להתגבש ולרוץ על הרכב מסוים. לפני שאני אתחיל לשאול את עצמי מתי מרטין שמידט יגיע לביקור
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,459
    לייקים שהתקבלו:
    6,387
    אני לא חושב שיש ספק מי השוער הבכיר ברוטציה. עדיין, טוכל החליט שזה יהיה רעיון טוב לתת לו לנוח נגד האחרונה בטבלה (למה לעזאזל שוער צריך מנוחה?). בפעם האחרונה שעשה את זה, הוא קיבל 4 באנפילד. קוראים לזה יהירות, לא היעדר רוטציה. דורטמונד שיחקה מצוין בעבר עם לא מעט מהשחקנים ששיחקו היום. אני יכול לומר שחוץ מרומן והשילוב בין אובמיאנג וראמוס (וצריך לזכור שההתקפה דלילה מאוד בגלל פציעות של שורלה, רויס וההרחקה של מור) זה בדיוק ההרכב שהייתי עולה איתו. העניין הוא שיש שחקני רוטציה שטובים מספיק לבונדסליגה ויש כאלה שלא. פארק ורומן הם לא שחקנים לבונדסליגה, גינטר כבלם גם לא. ובנוסף היכולת של מרכז השדה היום ממש לא עזרה (במיוחד קסטרו שחוסר היציבות שלו מתחיל להעלות סימני שאלה האם מדובר בשחקן לרמה הזאת).
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    באיחור קל - הופעה מצוינת של באיירן. דווקא טיאגו, שחשבתי שאולי יתקשה הרחק מפפ, פורח תחת אנצ׳לוטי ונראה שהוא סוף סוף מגשים את הפוטנציאל העצום שלו (או לפחות מתקדם בכיוון הנכון).
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  7. BVB09 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/15
    הודעות:
    68
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מין:
    זכר
    אני מתכוון באופן כללי. אבל היום זה כבר באמת מביש. הבעיה בטוכל היא גם יהירות ורוטציות לא נקודתיות מהמשחק הקודם נגד בניפקה נעשו 5 שינויים 4 מתוכם לא היו באמת הכרחיים. שומר אותם לאוניון ברלין בגביע (?) הכנסת שחקן ההתקפה במקום הגנה היה כל כך מתבקש
    עד שמצאנו את הרכב האידאלי. טוכל החליט להמציא את הגלגל את הגלגל מחדש למרות שאין צורך, אי-אפשר ליצור כך המשכיות
    אף אחד לא יכול להגיד מה ה-11 הקבועים של הקבוצה. אין צורך לקטרג שחקנים מסוימים. כי אף אחד בהרכב לא היה ברמה של קבוצה בבונדסליגה.
     
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    הטבלה הזויה לגמרי.

    @Franco ראית את לייפציג וקייטה היום?
    הגול הראשון של הגינאי:
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני לא ממש מופתע שהוא מצליח. יש לו הרבה מה לשפר עדיין, אבל הוא נמצא במקום הנכון לעשות את זה מבלי שזה ישפיע על דקות המשחק שלו.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  10. BayernMunchen Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/15
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מין:
    זכר
    תגידו מה קורה עם לייפציג?? בקצב הזה אנחנו עוד נראה אותם בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה.
     
  11. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    יכול להיות שהיא תעפיל לליגת האלופות, אבל אני משער שבדומה להופנהיים בעונה הראשונה (או השנייה?) שלה בבונדסליגה - שפתחה בצורה פסיכית והדרדרה אחרי פגרת החורף עד שסיימה במקום מכובד בצמרת התחתונה - לייפציג תיחלש מתישהו.

    האזנהיטל עושה שם עבודה מצוינת (כמו באינגולשטט קודם לכן), אבל צריך לציין ש:
    - יש להם די הרבה מזל, לפחות ככה נראה לי. בין אם במשחק עצמו, ביריבות או בהיעדר הפציעות (חוץ מקלוסטרמן).
    - פרט לבאיירן, כל קבוצות הצמרת ״המסורתיות״ בעונה מאכזבת עד כה (פחות ויותר). סביר להניח שכמו ששאלקה התחילה להתאושש אחרי פתיחה מזעזעת, גם לברקוזן, דורטמונד (שעוד במצב די טוב), גלאדבך ואפילו וולפסבורג יתאוששו ויחזרו לצמרת עד לסיום העונה.
    - הצמרת באופן כללי מוזרה באופן קיצוני. הרטה, קלן, הופנהיים ולייפציג הן הקבוצות שאחרי באיירן. מי היה מהמר על זה לפני שהעונה התחילה?