המחזור ה 8 בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏16/10/08.

  1. forza forza Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/08
    הודעות:
    48
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אם באיירן מובסים נגד קרלסרוהה, היו"ר שם יצא בהודעה חד משמעתית: קלינסמן מאמן עד תום העונה לפחות.

    קשה לי להאמין שיזרקו אותו, ובכלל, קשה לי להאמין שהם לא יחזרו להיות באיירן האימתנית בזמן הקרוב.

    קבוצה עם ימבה של כישרון ואיכות כזו לא יכולה לשפל יותר מדי זמן. זה עניין של זמן עד שהם יתפוצצו.

    טוני החלוץ הכי טוב בעולם, אין לו מתחרים בכלל. אם באיירן תקבל אותו בחזרה כמו בעונה שעברה, ואם ריברי יחזור, חבל על הליגה.

    לא צריך לדאוג להם יותר מדי.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מדהים, סטיב גורי שהיה פה בבני יהודה וכולם צחקו עליו אחרי הריאיון שרמי וייץ עשה לו ושאל אותו:"מי אתה סטיב גורי?" איזה 4 פעמים, והוא ענה:"פיין פיין טאנק יו", כובש בבונדסליגה, והכדורגל שלנו? בדיחה עצובה.
     
  3. הגבר באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/07
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולמרות הכל - זה לא במיוחד עזר לקבוצתו.
    דברובסקי בבעיטה אדירה השווה בתחילת המחצית השניה. אבל גם גוספודרק טעה כאן - היות והדף, למעשה, לתוך שערו. לאחר מכן - באה עוד נגיחה של קרוגלו. היתרון של בוכום החזיק מעמד רק שתי דקות - כאשר קליינה, מההרמה של מרין, נגח - פרננדס נפל עם הכדור אל תוך השער.
     
  4. Karel Poborsky Member

    הצטרף ב:
    ‏23/12/07
    הודעות:
    157
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפחד לא באמת דואג להם כי באיירן זו באיירן ועם מסורת לא מתווכחים למרות שבאיירן של השנה עם קלינסמן על הקווים היא עבורי בגדר סימן שאלה ואני לא ממהר להסכים עם הדיעה שהם יחזרו לעצמם וידרסו את הליגה. בנוסף תאמין לי שהרבה חובבי כדורגל גרמני הן בארץ והן בחו''ל היו שמחים לקצת תחרותיות בבונדסליגה ולראות מדי פעם אלופה חדשה וזאת מאחר והשלטון הכמעט יחיד של באיירן בליגה בשנים האחרונות יוצר לעיתים קרובות תחושת מיאוס והרגשה שהבונדסליגה מתדרדרת לאותו מצב אליו הגיעה הליגה הצרפתית שמאחת הליגות המרתקות באירופה שנהגה להחליף כל עונה אלופה הפכה לליגה משעממת שנשלטת באופן מוחלט על ידי ליון דבר אשר לא נראה קרוב לסיום גם בזמן הקרוב...
    כחובב כדורגל גרמני אני מתגעגע לשנות ה-90 בהן ראינו בבונדסליגה תחרותיות וקרבות מרתקים על האליפות באיירן לדורטמונד ואלופה אחרת כמעט בכל עונה מזו שקדמה לו ומזו שהגיעה אחריה באותו עשור.
     
  5. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    ואו!! נסחפת כאן לגמרי!!!
    טוני החלוץ הטוב בעולם וללא תחרות ???? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx
    אם הוא באמת היה כזה לא היית רואה אותו בבאיירן....

    לגבי באיירן , אני באמת לא חושב שמישהו שם חושב איך לדרוס
    את הליגה ,תן להם 1 -0 קטן היום ותראה אותם מבסוטים עד הגג...
    בלברקוזן לטעמי יש הרבה יותר כשרון ואם היו דואגים לחזק גם את ההגנה
    גם היו מגיעים הרבה יותר רחוק.
    אם אני מסתמך על מה שקרה עד כה אזי מצפה לנו עונה מאוד צמודה
    ותחרותית ואלו הבשורות הטובות ביותר עבור על חובבי הליגה הנפלאה הזאת
    כולל השרופים שבאוהדי באיירן.
     
  6. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    ואתה באמת רוצה להגיד לי שאתה מופתע מההחלטה הזאת ...???
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    רק חבל שהעובדות לא בצד שלך. מאז שנת 2000 היו בליגה הגרמנית 4 אלופות שונות ועוד 3 קבוצות אחרות (שאינן בין ה - 4 הנ"ל) שהיו קרובות מחזור או שניים לקחת אליפות גם הן (אחת מהן הייתה רחוקה דקה אחת מאליפות). כלומר 7 קבוצות שונות מתחרות בגרמניה על האליפות. אין עוד ליגה תחרותית כזו בשום מקום באירופה.
     
  8. הגבר באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/07
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית במשחקן של וורדר ובורוסיה. אם אני לא טועה, זה היה באומן שהציל מהקו את קבוצתו מהספיגה הבטוחה. אצל וורדר לא היו הזדמנויות של ממש.
     
  9. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    שני קבוצות ביזיוניות
    לחזור ל3-2 ב10 דקות האחרונות למשחק, אחרי 1-2, ולחטוף בדקה האחרונה מטעות שוער.
    מצעטר לא דורטמונד ולא ברמן יזכו באליפות
    3-3 שכולו ביזיון
    האור היחידי - סטבסטיין בייניש הביא משחק נהדר. חוץ מזה חסר מרטאזקר אחד גדול. נמאס לחטוף 3,4 גולים כל משחק
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/08
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סוף סוף ניצחון של באיירן אחרי יותר מידי זמן שזה לא קרה לה. גם כובש השער הוא מירוסלב קלוסה, שנמצא בנסיגה אדירה ביכולת שלו בשנה האחרונה, אולי השער הזה שהגיע גם בדקה קריטית, יעורר גם אותו וגם הוא ייקבל ביטחון. הזריזות הזאת - להתגבר בשנייה על המגן ששומר אותך, זה היה הדבר שחסר לקלוסה כבר הרבה זמן. גם לאודו מגיעות מחמאות על הבישול. באיירן פתחה את המשחק בצורה פנטסטית עם שליטה מוחלטת ברבע השעה הראשונה ושלושה מצבים לגול, אבל החמיצה וכמעט שוב ספגה משום מקום מבעיטה נהדרת לעבר השער של רנסינג שנעצרה רק בקודקוד של החיבורים. באיירן אחר-כך נחלשה וההגנה שוב הראתה שהיא פגיעה מאוד, וגם רנסינג, במשחק יציב שלו דווקא, היה חייב כמובן לעשות את השגיאה הטורנית שרק במזל לא עלתה בשער. אבל עם כל הכבוד לאלו שהזכרתי, שוושטיינגר היה השחקן מספר אחד היום על המגרש. הוא היה מעורב בכל מהלך טוב של באיירן וכמעט כבשה בהתקפה מתפרצת למופת בדקה ה-13, ובנוסף גם רץ המון כרגיל וחילץ כדורים.
     
  11. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    25 שערים ב-7 משחקים, ממוצע של 3.5 שערים למשחק, למי שתעדיין תוהה מי היא הליגה המהנה והמותחת בעולם. במחזור שמתקיים עכשיו בפרמייר ליג למשל, הסתיימו שלושה משחקים ללא שערים כלל.

    דורטמונד וורדר ברמן סיפקו את הסחורה עם שלושה שערים בדקה ה-88+.
    אבל הסיפור של המחזור לדעתי, כמו מה שגם מסתמן אולי כסיפור של העונה כולה, הוא הופנהיים, שמנצחת היום 5-2 בחוץ את האנובר, שבמחזורים הקודמים ניצחה את את באיירן וסיימה בתיקו עם דורטמונד.

    איזו צמרת מדהימה יש בליגה הזאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/08
  12. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ראיתי גם את המשחק של באירן היום ,משחק שאני יכול להגיד ,יכולת לא משהו אבל עדיין מה שחשוב זה ה3 נקודות בסוף,לקלינסמן היה היום יותר מזל משכל,אבי מלר בשידור די גרם לי להיות בטוח שהנה הגענו למשחק הראשון שיסתיים בינהם 0-0 ,עם כל המשפט שלו שהוא אמר כמה פעמים:אפעם משחק בינהם לא הסתיים ב0-0.

    המשחק עצמו היה עם מצבים ,אך עם בעיה לסיים, באיירן ניצחה בצדק,אני רק מקווה בשבילה שטוני וריברי לא נפצעו ,כי זה מה שבאיירן לא צריכה עכשיו ,וזה ששתי השחקנים שלהם בין החשובים יפצעו,בלי ריברי באיירן לא שווה הרבה ,ריברי עושה לה את המשחקים.

    אודו היום עם בישול טוב לקלוזה.
    נקווה שבאיירן תשתפר.

    לגבי הופנהיים היא הקבוצה הכי חמה באירופה ,אבל נראה לכמה זמן יספיק אותה ,אליפות היא לא תיקח,ואני גם מהמר שבאיירן לא תשבור את הסטסטיקה שאומרת ,שקבוצה שאחרי 7 מחזורים היית ממוקמת במקום 11 בטבלה לקחה אליפות.באירן לא תעשה את זה היא לא תיקח אליפות,כי לא מגיע לה.אני מקווה שאני טועה ובאיירן כן תיקח את האליפות א,בל אני מאוד פסימי לגבי זה.
     
  13. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קלינסמן ניצל היום בעור שיניו.
    אני מקווה שלא יסתנוורו אצלנו מהניצחון המאוד לא מרשים הזה, כי אי אפשר להגיד ששיחקנו טוב היום.
    קרלסרוהה לא נראתה מפחידה כלל; ובכל זאת היה רושם שהשחקנים שלנו מפחדים ממנה. לא היתה שום יצירתיות בקישור, והשחקן שעשה את המהלך היצירתי היחיד במשחק שהוביל לשער הניצחון היה דווקא מאסימו אודו...
    אם נשחק כך מול פיורנטינה, אין לנו למה לעלות למגרש.

    המזל של ביירן הוא שהצמרת ממש צפופה השנה, ואם שאלקה תנצח את המבורג מחר, נוכל לראות פער מגוחך של 4 נקודות מהמקום הראשון למקום ה-11...
     
  14. NUOVA GUARDIA Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/08
    הודעות:
    255
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק תראו מה יכול לעשות גול קטן בדקה ה86. קודם כל השער של קלוזה יצבור לו המון ביטחון להמשך, קלוזה סוף סוף מבקיע אחרי שפתח את העונה ברגל שמאל. השער שלו הוציא ככל הנראה את באיירן מינכן מהמשבר אליו נקלע בחודש האחרון. יורגן קלינסמן צריך להיות אסיר תודה לאיש אחד-מירוסלב קלוזה!
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בוכום - גלדבאך 2:2
    כריטסטיאן ציגה היה מאמן ליום אחד. מחר חוזר האנס מאייר (דר מענש) לאמן את גלדבאך. ציגה החליף כמעט חצי הרכב (5 שחקנים חדשים) כולל שניים שרק הוא עוד ידע שנמצאים בבויידעם איפשהו שאחד מהם הוא השוער שלא היה מי יודע מה (בלשון המעטה). תיקו ראשון לגדלבאך העונה. מימון אזואג שוב היה טוב אצל בוכום.

    קלן - קוטבוס 1:2
    קוטבוס שיחקו בערך מהדקה ה - 30 עם 10 שחקנים. נובקוביץ' הבקיע את החמישי שלו העונה. אבל קלן עם המון החמצות. ניצחון שלישי רצוף לקבוצה. פעם אחרונה שזה קרה בליגה הראשונה זה היה לפני 8 שנים.

    וולפסבורג - בילפלד 1:4
    מיסימוביץ כבש צמד ובישל אחד במשחקו המ - 100 בליגה. וולפסבורג השיגה 10 מתוך 12 נקודות אפשריות בבית העונה. מבילפלד לא ראינו היום כלום.

    פרנקפורט - לברקוזן 2:0
    הלמס הבקיע את השמיני שלו העונה - כמו כל פרנקפורט ביחד. שער במבצע יפה מבעיטת עונשין נפסל ללברקוזן שלא בצדק. אדרל עם טעות אחת גדולה שלמזלו לא עלתה לו בשער וגם עם הצלה אחת גדולה. חוץ מזה לא הייתה לו כמעט עבודה. לראשונה מזה 3 שנים שפרנקפורט עומדת במקום האחרון. ומשחק 3 העונה שהקבוצה לא סופגת.

    האנובר - הופנהיים 5:2
    פרומלוביץ' במשחק ראשון במדי האנובר והראשון שלו אחרי שנה של פציעה. גם המשחק האחרון שלו, לפני הפציעה, היה נגד הופנהיים (עוד בליגה השניה). הוא גם הצליח להיות מבשל משותף בגול השני. איבסיביץ' הבקיע היום צמד. בסה"כ יש לו כבר 9 שערים והיום הייתה הפעם הרביעית שהוא מבקיע ל 1:0 עבור הופנהיים. סליהוביץ' נכנס כשהופנהיים היו בפיגור 2:1 הוא בישל גול, הבקיע גול ובישל עוד גול ל 4:2 לטובת הופנהיים. אח"כ היה עוד שער שהוא לא היה מעורב בו. זה הניצחון הכי גבוה של הופנהיים אי פעם בליגה.

    הרטה - שטוטגרט 1:2
    קקאו סופסוף כובש את הראשון שלו, אבל זה לא עוזר. כמו במחזור הקודם הרטה מנצחת למרות שזה לא ממש מגיע לה. וזה ניצחון הבית הראשון של הקבוצה העונה.

    ברמן - דורטמונד 3:3
    כמו שאמרו כאן, משחק משוגע שלטעמי לא מוסיף כבוד לאף אחת מן הקבוצות. שני השוערים עם טעויות קשות שעלו לקבוצות שלהן בגול אחד לכל קבוצה. באומן הציל גול בטוח מהקו, עשה פנדל וגם כבש שער שוויון. ברמן שוב סופגת במתפרצת שבאה מקרן ורק במזל לא עושה את זה עוד פעם אחר כך שוב.פיזארו הבקיע שני שערים - בדקה ה - 88 כשהקבוצה הייתה בפיגור ובדקה ה - 90 הוא העלה ל 3:2. אבל בשניה האחרונה של זמן פציעות זידאן השווה מטעות קשה של ויזה. עוד טעות שיפוט קשה לטובת דורטמונד. היום היה צריך להישרק נגדה פנדל מנגיעת יד של אלכסנדר פריי.