המחזור ה-38:: פרישה משולשת ומרגשת עם שיא שערים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏30/5/09.

  1. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,582
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    כאן יש תקצירים לכל מיני משחקים:

    http://www.101greatgoals.com/
     
  2. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין, בכוונה ניסית לגרור את הדיון למקום הזה כדי לשפוך את ליבך על באלוטלי ועל הדרך לעקוץ עם החטיבת ביניים? ולמה נראה לך שלקחתי את זה אישית?
    אתה כתבת על התגובה הקרירה של שחקן בגילו של מנז לאחר שכבש שער יפה, ואמרתי שגם באלוטלי כזה. בשביל מה צריך להגיע מפה למה שאתה ואוהדי יובה חושבים על האופי שלו? למה בדיון הזה? ולמה כתגובה על מה שאמרתי, שלא היה קשור להתנהגות של באלוטלי כלל וכלל?

    לבאלוטלי אין אופי רע בתוך הקבוצה, הוא מסתדר יפה מאוד עם מוריניו ועם השחקנים. זה שהוא עושה דברים שמעצבנים את היריבות, זה כבר ממש לא מעניין אותי.
    ואני במקום תומכי הנבחרת האיטלקית רק מחכה לשנייה שהוא יהפוך לשחקן הנבחרת הבוגרת. סוף סוף יהיה לאיטליה חלוץ עם יכולות פיזיות וטכניות מהרמה הגבוהה ביותר, שיודע לעשות עוד דברים עם הכדור חוץ מהפיניש הסופי וגם צעיר.
    העניין עם רונאלדו מראה על הביטחון שלו בעצמו. יש שחקנים שזה גורם להם ליפול, ויש שחקנים שזה רק נותן להם להמשיך להשתפר, ובאלוטלי הוא אחד מהם.
    חובבי הכדורגל האיטלקי שונאים את אינטר ומאוגדים כולם נגדה כבר 3 שנים ולא משנה אם משחק בשורותיה שחקן כזה או אחר. אז שוב, זה ממש לא מעניין את אוהדי אינטר.

    תחת הדרכתו של מוריניו הוא יגיע רחוק עם אינטר, להיות לקראת גיל 19 כבר עם שתי אליפויות וסופרקופה שיש לך חלק נכבד בהם זאת הדרך המושלמת להתחיל קריירה.
    את זלאטן, שממשיך לרמוז על עזיבה, לא צריך להחזיק בכוח. זה יציק כי הוא השחקן האהוב עליי ואהבתי אותו עוד שהיה ביובה, אבל זוהי דרכו של עולם ואני בשמחה שם את המפתחות אצל באלוטלי במקרה של עזיבה של השבדי, בתקווה אולי אולי לקבל את קסאנו יחד איתו בחוד ההתקפה.

    סימנטוב, כתבתי שהייתם רוצים שחקן עם היכולות שלו, ללא קשר לאופי. ואני מסתכל קודם כל ובעיקר על הצד המקצועי.
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כן.

    שלא תבין לא נכון, אני מאוד מעריך את הקבוצה שאתה אוהד. אם להתעלם מבעיות השיפוט בשנתיים האחרונות, כל משחק בין רומא לאינטר הוא חוויית כדורגל ולא הייתי רוצה שאיזה חרא קטן וחסר כבוד עצמי יהרוס את זה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/6/09