המחזור ה-37 בסרייה A:: צ'או סמפדוריה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏13/5/11.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    איזה גול של סמואל אטו, איזה הנפת רגל, איזה בעיטה חדה, 20 מטר מהשער, אין לשוער סיכוי. גול נהדר (אהבתי את זה שאטו ניגש לחבק את המבשל מיליטו על כולה מסירונת). 0:1 כשנאפולי עד עכשיו לא הגיעה לרחבה שלנו, משחק מוזר טיפה ב-15 הדקות הראשונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  2. Lulinha Member

    הצטרף ב:
    ‏7/5/08
    הודעות:
    92
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה גולאסו של אטו... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/mellow.Xxx
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    קודם כל אני חייב להתנצל, הגול שקיבלנו היה בגללי. בדיוק סימסתי למישהו שנתנו מחצית מעולה שנאפולי כמעט לא הגיעו לשער שלנו וחבל שלא נגמר 2:0 ושנאגאטומו היה מעולה והנה הוא בישל להם גול בדיוק ושניה לפני ששלחתי, אכלנו את הגול...

    כך או אחרת, אומנם נגמר 1:1 שלמעשה מסיים לנו סופית את העונה בליגה ואנחנו סופית במקום ה-2. המשחק היום היה מאוד קל, לא ברור לי מה הלך שם בהגנה, איזה שכונה, אבל פרט לזה, נאפולי כמעט ולא הגיעה לנו לשער. אין מה לעשות ככה זה, מצד אחד מיליטו מסיתים לו כדור לקרן ומאייקון פוגע בקורה ומצד שני אוכלים גול מטומטם, כמו 90 אחוז מהגולים השנה. לא נורא.

    1:1, כפרות על זה מה שנקרא, לא הפסדנו להם וזה מה שחשוב. היה משחק טוב של אינטר, שלטנו בכדור, הגענו גם למצבים, והאמת החל מהשניה שהם הישוו, לא היה ספק שזה יגמר ב-1:1. אינטר מבטיחה את המקום השני, נאפולי את המקום האוטומטי בליגת האלופות. היה גארבג' טיים גדול.

    הסתיימה העונה בליגה האיטלקית פרט לדבר אחד: מי תלך לליגת האלופות: לאציו או אודינזה. שתיהן ישחקו מול קבוצות שסיימו את העונה, אודינזה מול הקהל הביתי אני מאמין תעשה את זה. רומא תשחק בליגה האירופאית, סאמפדוריה מפורקת וזה יהיה טיול בפארק. יובה? שנה שניה במקום 7, אם אני לא טועה, עצוב וחבל עבור המועדון האדיר הזה.