המחזור ה 37 בסריה A :: מריחים את הסוף

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏10/5/13.

  1. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הייתי מכנה מישהו שכמעט שורף את הבית שלו ולא יודע לשים גופיית אימון כאדם נבון. אבל זה לא העניין, הנקודה שלי היא שאין צורך לערב בין כל המעשים האלו ליכולותיו המקצועיות.
     
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    ממש לא מסכים וזאת נראית לי קביעה הזויה.

    מראדונה? בסט? גם, מה זה הרמות האלה? באלוטלי לקח אליפויות, גביעים וכיכב על כמה מהבמות הגדולות בעולם הכדורגל. אני חושב שכבר עכשיו הוא הגיע די רחוק והוא נמצא באחוז המאוד עליון ומצומצם של הכדורגלנים כשזה נוגע להצלחה ו"רמות".

    נאור, מה שאתה אומר מגוחך. אין לי יותר מדי מה להוסיף על כך.
     
  3. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק כי גדלנו עליהם? לא כי הם היו שחקנים גדולים, הביאו תארים וגרמו לנו להתגאות במשהו?

    אני שונא את מה שהניסיונות להגן על באלוטלי עושים לך. אפילו עד גאטוזו הגעת, אחד הספורטאים הכי הגונים ומרגשים שהענף ידע. כל סכסוך שהיה לו הוא פתר כמו גבר, תמיד נתן הכל עבור הקבוצה ובנוסף היה אחד הטובים בתפקידו. מה באמת הקשר בינו לבין הילד הגנאי שלך? הגזמת ואין לך בושה.
    אני די מחבב את מונטארי ומעדיף אותו על פני רוב שחקני הקישור שלנו, אבל אני לא מבין מה הבעיה בלהגיד שהוא מטומטם. ואן בומל היה שחקן אגרסיבי והיה חוטף הרבה צהובים, אבל בחכמת המשחק שלו הוא היה גאון יחסית למונטארי (או יחסית לרוב הכדורגלנים).
    נכון, זה הכיוון שאליו אני מושך. לא מעניין אותי מה באלוטלי עושה מחוץ למגרש. לא אכפת לי אם הוא שורף את הבית, מזדיין עם כוכבות פורנו או נותן לילדים סיגריות. אני לא מתייחס למה שהסאן כותבים עליו ולכל תעלוליו אין קשר לאופן שבו אני מעריך אותו. אני מסוגל לשים את הסלידה שלי מהאישיות שלו בצד ולשנוא אותו רק על רקע מקצועי. עם זאת, האופי וההתנהגות שלו משפיעים בצורה ישירה על הכדורגל שלו, ולכן יש מקום לבקר אותו על זה. תאמין או לא, אבל נתתי לו הזדמנות בהתחלה. אתה יודע שאני אחד השונאים הגדולים שלו, אבל באמת שחשבתי שיש אפשרות שהוא יתאפס על עצמו אצלנו וסוף סוף יפגין יכולת שמצדיקה את הבאז סביבו.

    I've never been so wrong in all my life.
     
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אף אחד לא קדוש ואף אחד לא מושלם. כל אחד בר השוואה ואם לא הבנת את זה עד השבועיים האחרונים, אז הציטוטים שיצאו מהאוטוביוגרפיה של פירלו אמורים לגרום לך להבין את זה.

    אתה חושב שיש במונטארי ו/או בואטנג משהו שמצדיק את הביטוי "צואה אנושית"?

    ואני לא מנסה להגן על באלוטלי כמו שאני מנסה להוקיע את הצביעות האינסופית שיש לגביו, הדמות שלו וההתנהגות שלו. אני מכיר בזה שהוא מפגר לפעמים, אפילו מבחינה מקצועית (וכשהוא משלב בין השניים אתה מקבל את התצוגה שלו מול פיורנטינה שהייתה אחת המבזות ביותר שראיתי משחקן מילאן כלשהו). זה לא משנה בעיניי את העובדה שהתקשורת יצרה מפלצת שקל מאוד להתנפל עליה ולעוות לרעה כל דבר בהקשר שלה. וכשזה קורה עם ההמון המפגר זה סתם מעצבן אבל אתה לא מייחס לזה יותר מדי חשיבות כי זה ההמון המפגר - אבל אז אתה מתחיל לראות אנשים שאתה מעריך את הדעה שלהם נסחפים כמו עדר של כבשים מטומטות וזה כבר השלב שבו אתה קם ואומר: כולכם מפגרים/צבועים/חסרי מושג/גזענים/דבילים/מושפעים תסתמו כבר את הפה.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,460
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    הוא לא היה חלק משמעותי בשום אליפות, בטח לא זאת של הסיטי. את הפער הגדול ממנצ'סטר יונייטד הם התחילו לסגור בחפיפה מוחלטת לרגע שבו מנצ'יני הוציא אותו מההרכב. באינטר הוא היה שחקן שעולה מהספסל ובכלל זה די מגוחך להגיד שאינטר של הפוסט קאלצ'ופולי הייתה צריכה אותו בשביל לאנוס את הליגה. ומה השטויות האלה שבזכות באלוטלי עלינו מהמקום השישי למקום השלישי? מאז ההפסד לרומא עבר מעל חודש שבו הקבוצה רצה נהדר ולא הפסידה, והיא עשתה זאת ללא באלוטלי. אם מודדים שערים פר דקות משחק אני לא בטוח שלפאציני יש מאזן פחות טוב ממנו בתקופת הזמן הזו.

    כל היתרונות שלו שציינת, לא שווים הרבה כשכל מה שצריך כדי להוציא אותו משיווי משקל זה כמה עשרות גזענים ביציע, או שחקנים מהסוג של קייליני בצד השני. אם הוא היה בן 18 היו לו נסיבות מקלות (זה למה גם הצרות שעשה ניאנג עד עכשיו הן לא סיבה מספיק טובה להכניס אותו לרשימה השחורה. חה, רשימה שחורה). אבל כמה זמן יעבור וכמה ועבירות משמעת היצור הזה עוד יצטרך לעשות בשביל שנבין שזה הבן אדם? אימנו אותו ז'וזה מוריניו, רוברטו מנצ'יני וצ'זארה פראנדלי, שלושתם לקחו אותו כפרויקט, נתנו לו אינספור הזדמנויות ואת כולן הוא חירבן, למה אנחנו צריכים את הצרה הזאת על הראש? חסרים חלוצים מוכשרים בעולם שאפשר להביא ב-20 מיליון ולא יתנהגו בצורה כזאת?

    אני גם לא חושב שכדורגלן צריך להיות מאמה תרזה. שלא יתרום לצדקה אם הוא לא רוצה, שיקנה לעצמו יאכטה ופרארי אם בא לו. כבוד למקצוע וכבוד לחברים שלך לקבוצה (ובטח למאמנים שלך) זו אולי בקשה גדולה בשביל שחקן ישראלי אבל בשביל שחקן מילאן זו צריכה להיות דרישה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/13
  6. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אמרתי שהיה שחקן מפתח או הטוב ביותר אצל מנצ'יני, אלא שיש לו חלק בלתי נפרד, וכן, אף משמעותי באליפות. 11 שערי ליגה הם לא דבר שהולך ברגל, והוא היה שם בשניות האחרונות נגד ק.פ.ר במחזור היום הדרמטי כדי לבשל לאגוארו את השער שהכריע את זהות האלופה. באינטר הוא היווה סופר סאב מדהים וענה על המגרש עם כמות מכובדת של שערים בגיל 19 בלבד. מאז ההפסד לרומא, חל שינוי בקבוצה, אך מילאן הייתה רחוקה מלהרשים ופגשה בעיקר קבוצות חלשות. אני לא אומר שבאלוטלי גרם לנו למשחק שלנו להיות אטרקטיבי בצורה ניכרת או שאנו שוטפים את המגרש, אך לאור הבצורת שחווה סטפאן, אני מפחד לחשוב איפה היינו נמצאים היום ללא מאריו. כמה שחקנים קיימים שבגיל כה צעיר הגיעו לכמות ההישגים הבלתי נתפסת של מאריו.

    לא מעניין אותי מה הוא עשה בעברו באינטר או באנגליה. כרגע הוא שחקן מילאן ומבחינתי גומל לנו על המגרש. האמת, באיזשהו מקום אני יכול להבין את התפרצויות הזעם שלו אתמול, כשגוש של ערסים עלובי נפש נאמו לעברו ללא הרף. הוא בדרך הנכונה להיות חלוץ גדול ועתיד ליצור יחד עם סטפאן שילוב מנצח בהתקפה שלנו (וגם בנבחרת). תמשיכו לשנוא אותו או לקנא בו, אותי זה בכלל לא מעניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/13
  7. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    הקלף הגזעני זה בדיחה, קשה לי להתייחס ברצינות למישהו שמעלה אותו. עברנו את הימים שלא היו שחורים בספורט או בחיינו, למען האמת, עושה רושם שזה קלף שיוצא בקלות מדי כאשר יש טענות לגיטימיות כלפי שחקן שחור.
    מכל הסיבות שיש לשנוא את באלוטלי, צבע העור זאת האחרונה. סיידורף לא היה לבן, ויירה לא היה לבן, אטו לא היה לבן, ולאף אחד מהם לא התייחסו כמו לבאלוטלי, הוא אחד השחקנים הכי טפשים שיצא לי לראות ובנוסף לכל הוא גם טיפוס די מגעיל והוא מקרין את זה על המגרש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/13