המחזור ה 37 בסריה A :: מריחים את הסוף

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏10/5/13.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אוהב את זה שנגמרו לך התירוצים להגן על האפס הזה אז אתה שולף את ה-race card.

    בפועל, הוא הרס את משחק ההתקפה של מילאן מאז שהוא הגיע והוא עצמו מסריח את המגרש בכל משחק חשוב. משחקים סבירים שלו היו נגד קבוצות חלשות מולן מילאן שלטה בלי קושי. אני מחכה שתספר לי על כל הפנדלים והדחיפות מחמישה מטרים במאזן המדהים שלו...
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx

    נחמד וסמלי, מבחינתי לפחות, לקרוא תגובה כזו ביום שואן בומל פורש (לצערי מבחירה). למרות שלכאורה אין קשר.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,419
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    התלבטתי אם המלל העלוב הזה שלך ראוי בכלל לתגובה אז נסיים את זה אחת ולתמיד. אין לי בעיה עם טראורה. אין לי בעיה עם ספאטה. אין לי בעיה עם קונסטאנט, שאם יתחיל לגלות טיפה אחריות הגנתית יהיה מגן מעולה. חלקם שחקנים טובים וחלקם שחקנים רעים, אבל אף אחד מהם לא חתיכת חרא כמו עלוב הנפש הזה שהצית את הבית שלו/רב עם מאמנים שלו/מעשן ברכבת/לא יודע ללבוש אימונית/מבלה לפני משחקים/יוצא לבלות כשחברה שלו כורעת ללדת/דורך על שחקנים ששרועים על הדשא. שום דבר שאמור לגרום לי לשנוא אותו, כן?

    כשמונטארי יגיע לגיל של גאטוסו, יגיע לרשימת ההישגים של גאטוסו ויגיע לרמה שהוא יכול בכלל לצחצח את הנעליים של גאטוסו, אני אשכח לו אדום אחד מפגר או שניים.

    כמו שכתבתי בהתחלה, אני מקווה שנהנית היום מvintage display האנושי של השחקנים. נראה כמה רחוק זה יביא אותנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/13
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    איפה ראית אותי אומר מילה אחת על היכולת מקצועית של באלוטלי או מונטארי? מי דיבר על זה בכלל? אני מדבר על זה שאנשים מתלבשים על שחקנים שנוח להם להתלבש עליהם כשיש שחקנים בעלי התנהגות זהה רק מצבע עור שונה שאיכשהו חומקים מביקורת. מה אתה הבנת מהכל? שאני משתמש ב-RACE CARD כדי להוציא את באלוטלי שחקן על...

    ובנוסף, מגוחך שאנשים מדברים לי על סמלים ישנים. כאילו שגאטוזו לא פסיכופט חולה נפש. כאילו שפירלו לא אפס וככל הנראה אחד האנשים הכי קטנים שאי פעם דרכו במועדון המפואר הזה. כאילו שלא לבש את סרט הקפטן בלשן אחד שהחליט לנטוש בשיא הקריירה שלו כדי ללכת וללמוד שפות נוספות. כאילו שפיפו לא היה קסאנו על סטרואידים כשזה נוגע לתיאטרליות ותנועות/הנפות ידיים. כאילו שסיידורף הוא לא פרימדונה מאוהבת בעצמה ברמות שגורמות לבואטנג להראות כמו הילד הכי חסר ביטחון בשכונה.
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    יותם, אתה מגיע מדור אוהדים של מאלדיני, וואה ובובאן. זכית להיות חלק מהגראנדה מילאן של נסטה, אינזאגי, סידורף וכו'.
    הצלחת להשתלב באופן חלק לתקופה הקשה יותר ואימצת את כל חבורת הריג'קטים שנזרקים מהמועדונים שלהם על בסיס אופי והחרא שהם משדרים לא פחות מהיכולת שלהם. למה קשה לך לקבל דעה של אוהדים אחרים, שגדלו על אותם האייקונים הקלאסיים שבזכותם הם אוהבים כדורגל (באמת ניסית להמעיט מערכם? לא משכנע) אבל לא עיכלו את המעבר החד הזה כאשר הקבוצה שלהם מוצפת באנטי תזות שלהם כבר שנים? למה נתקעת על צבע עור כאשר גם קסאנו, זלאטן וואן בומל יצרו את אותה ההרגשה הלא נעימה וביקורת דומה? אוהדים נרתעים משחקנים שמתעסקים בעצמם, משדרים זלזול או חוסר מקצועיות לחולצה שהם לובשים. גם להתנהגות ושפת גוף. צבע עור לא נכלל ברשימה.

    באלוטלי (ולא רק) כיבה אצלי את הצורך לראות משחקים של נבחרת איטליה עליה גדלתי.
    הלכתי למראה.
    עידכון: חזרתי.
    אני מחכה בקוצר רוח לעונה הבאה ולפריצה של אליו קאפרדוסי בנבחרות הבוגרות יותר (תעשה גוגל אם צריך Elio Capradossi).
    אז נראה לי שאני בסדר במדד שלך לא?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/13
  6. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מנסה להסיט את תשומת הלב מהיכולת האפסית שלו ולהוכיח ששונאים אותו בגלל צבע עורו. זה מגוחך. אל מי אתה מדבר? תנקוב בשמות. בתור אחד שהיה רוצה לראות אותו נשרף על צלב בחצר האחורית שלי, אני לוקח את ההאשמות שלך באופן אישי.

    השווית אותו לטוטי כדי להוכיח משהו. קובי יעיד שאני עוקץ אותו במשך שנים עם אותם הדברים שכתבת, מילה במילה. הדגשת את ההבדל בין השניים, אבל לקחת את זה לכיוון שגוי. זה לא משנה עד כמה טוטי הוא ערס מלוכלך ללא טיפת קלאסה, הוא שחקן על ואילו באלוטלי הוא כלום ושום דבר שחי על קרדיט הכישרון שלו כשהיה בן 18. הוא לא עשה דבר שאמור לגרום לנו להסתכל מעבר לאופי המגעיל והמוח המטומטם שלו.
     
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    אני חייב להגיב קצת בנושא - תמיד שנאתי את גאטוסו, את טוטי,את רוי קין, את קסאנו וגם את באלוטלי אני לא ממש אוהב, לא כי הם לא כדורגלנים טובים, לא כי הם לא משפיעים מאוד על קבוצתם - כי הם חרא של אישיות ושל דוגמא, כי שחקן כמו רוי קין שגומר לשחקן קריירה כדי לנקום, הוא אפס מבחינתי, כי הילד שרואה את זה ביציע ובטלוויזיה מבין שככה מתנהג האליל שלו ומה התנהגות הזאת הוא לומד. באלוטלי הוכיח בכל מסגרת שאין לו טיפת כבוד אליה, לעשן בדרך למשחק? לאחר לאימון נבחרת? איך זה קשור לצבע עור שלו? הוא ילד מושתן שלא מראה טיפת כבוד, הוא דוגמא רעה לילדים שמסתכלים עליו

    בגלל זה אני מעריץ את דלפיירו, ובגלל זה הוא מבחינתי כדורגלן גדול מטוטי בכמה רמות- כי זה לא רק מה שיש לך ברגליים. זה גם איזה דמות אתה, ודל פיירו הוא באמת דמות להערצה, איפה הוא מאלדיני וזאנטי לעומת כל הפושטקים עם הכרבולות
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/13
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    פיספסתי את זה. הוא גם נוגע בילדים קטנים נגד רצונם? כל התיאוריה הופכת ללא אמינה עם תוספות החרטה הללו. בגלל זה עומר מעריץ את דל פיירו ולא מבין למה דל פיירו מעריץ את טוטי.

    אותי מקומם שבחרת דווקא בשחקן הכי מוערך בסריה א' על ידי עמיתיו למקצוע ב20 השנים האחרונות. שחקן שמהווה דוגמא למקצוענות, תשוקה למשחק ואישיות גם מחוץ למגרש שאין שניה לה בעולם הכדורגל. שחקן שכל ילד חולם להיות כמוהו וכל כדורגלן חולם לשחק לצידו. טוטי הוא הדגל של הכדורגל האיטלקי ואתה משווה אותו ליצור שמעורר סלידה בכל מקום בו נמצא בגלל סיבות ברורות שנובעות מהעדפה וטעם אישי. הצורך שלך להפוך העדפה זו לגזענות מראה שפשוט אין לך דרך אחרת לעצור זליגה של דעות מנוגדות לשלך שנכתבו כאן על שחקנים מסוגו.
     
  9. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    קובי,
    בוא תספר לי על כל הריג'קטים. חוץ ממריו וקסאנו, מי עוד ריג'קט שנזרק מהמועדון שלו על בסיס אופי וחרא משודר?

    האייקונים הקלאסיים האלה קלאסיים רק בגלל שגדלנו עליהם ואיתם. מה שהיה פעם תמיד הכי טוב ואתה יודע את זה. נוסטלגיה זה הכי אחי וכו'. רק מה לעשות שזה מעוור אנשים וגורם להם להסתכל על דמויות מסויימות באור חיובי לא משנה מה ואז כשצריך להשוות אותם לדור החדש הדור החדש נראה חרא. לא משכנע? אתה באמת רוצה להתעכב קצת על גאטוזו וההתנהגות שלו? הרצון שלו לריב עם חצי מהשחקנים היריבים על המגרש? התנהגות של ערס חמום מוח שמתפרע בכל פעם שמשהו לא נראה לו? להזכיר לך איך הוא תקף ולקח בחוסר קלאס ניסיון לעבוד עליו בתוכנית פיספוסים איטלקית? להזכיר לך איך הוא הגיב כשקראו לעברו בקריאות גזעניות? למה גאטוזו סמל מגניב נשמה ובאלוטלי חלאה? למה בפעם היחידה בקריירה שלו שבה גאטוזו סופג קריאות על רקע המוצא שלו הוא תוקף מאמן יריב וזה בסדר, אבל באלוטלי סופג את זה מגיל קטן ללא הפסקה עד היום בכל איצטדיון שבו הוא משחק, והוא לא בסדר כי יש לו פרצוף ממורמר ועצבני על המגרש והוא מפגין התנהגות אנטיפטית (מעניין למה)?

    זלאטן וקסאנו ספגו חרא מאנדריי (וקסאנו ממך). לא זוכר יותר מדי אוהדי מילאן אחרים מתלבשים עליהם וזה כשההתנהגות שלהם על המגרש לא שונה יותר מדי (מבחינת שלילי-חיובי) מזאת של מריו. לואן-בומל התייחסו כאל בדיחה מצחיקה שכזאת ("עוד פעם צהוב על ההתחלה? חחח מה יהיה איתו?") ואני באמת לא זוכר אותו סופג שנאה כמו זאת שמכוונת אל מונטארי ("מפגר", "מטומטם" וכו').

    אתה מדבר על אוהדים שנרתעים משחקנים שמתעסקים בעצמם ואני רואה את עמרי מדבר על מוהיקנים ואני רואה פה תבנית מסויימת שמוכיחה בדיוק את מה שאני מדבר עליו. אז יש לנו כמה שחקנים אופנתיים מאוד שדואגים למראה שלהם. ופעם? לא היה ככה? להזכיר לכם איך נראה דור סוף שנות ה-90 שגדלנו עליו? להזכיר לכם איך נסטה, קנאברו, טוטי ודומיהם טיפחו כל אחד קארה מושלם מפוצץ בקרמים, מוסים וג'לים? להזכיר לכם איך חצי אירופה צחקה עליהם שהם נראים כמו בחורות מטופחות? להזכיר לכם איך פירלו עולה למגרש עם פאן מושלם ומטופח שאפשרי רק אצל מישהו שמבקר אצל הספר פעמיים ביום? מדברים על פוזה של בואטנג, מונטארי והחבורה ועכשיו נשאלת השאלה - למה אצל האיטלקים המהממים זה לגיטימי ואצל הראפרים הצעירים לא? למה אנשים מתעסקים בזה בכלל? למה בכל פעם שהוא לא משחק טוב יורדים על הפוזה של בואטנג כאילו שיש קשר בכלל? כאילו ש-90% מהכדורגלנים של היום לא מפוצצים בפוזה. ופה אני כבר לא מדבר בכלל על קטע גזעני. אני מדבר על הדרך שבה אנשים תקועים בעבר ונתפסים על אמות מידה תרבותיות שהיו רלוונטיות לימים שבהם גדלו ואחר-כך משתמשים באותן אמות מידה אנכרוניסטיות כדי למדוד ולבקר דור חדש שלא קשור בכלל. תופעה פסיכולוגית/סוציאלית שקיימת מאז ומתמיד ואיכשהו תמיד חודרת לכדורגל בדמותם של אנשים שמשתמשים בזה כתירוץ לרדת על שחקנים שהם לא אוהבים. "תראו אותו איך הוא מתלבש"/"השחקנים של היום"/"הצעירים של היום"/בלה בלה בלה. די כבר. לא מעניין.

    אנדריי,
    מי פנה אליך בכלל? אני יודע שאתה מפגר שלא מסוגל להבדיל בשיט בין יכולת מקצועית להתנהגות ושאתה מתלבש על כל אחד שההתנהגות שלו לא נראית לך.

    כמו שאמרתי, אתה לא יודע להבדיל ולכן אין טעם לדון איתך בנושא. וגם אם כן היה טעם, זה לא משנה כי זה לא הנושא בכלל (למרות שמצחיק איך זה שעוד פעם אתה בערך היחיד שלא מצליח להבדיל וממשיך להסיט את הדיון לכיוון מקצועי).

    עמרי,
    הוא דמות בעלת יותר קלאס ו"איש" יותר גדול, אבל זה לעולם לא יהפוך אותו לכדורגלן יותר גדול. מראדונה היה מסומם ודמות מפוקפקת מאוד וזה לא הופך כל מיני שחקנים נחותים ממנו לגדולים ממנו.

    קובי (עוד פעם אתה?),
    סיסמאות נהדרות. אני יכול לכתוב את אותם הדברים על ההוא מהמכולת שמול הבניין שלי. מה זה קשור למציאות אבל? בפועל, טוטי שחקן מלוכלך בעל התנהגות מבחילה על המגרש. בקלות השחקן בעל הקיצוניות הכי גדולה בין הקלאסה שבנגיעה שלו בכדור לבין הקלאסה שהוא מפגין מכל מה שלא הקצה של הנעל. רק מהראש אני יכול לשלוף את הבעיטה במריו, היריקה של פאולסן והדריכה על ראמלווווווו. גועל נפש של דמות על המגרש וזה לא סותר בשיט את זה שהוא השחקן הכי גדול שראיתי. יש בו את כל החרא של באלוטלי, רק עם יציאות קריזה של בנאדם שיודע שהוא כוכב על מבוסס שלעולם לא ישפטו אותו לרעה. בגלל זה הוא יכול לבעוט בשחקנים, לדרוך על שחקנים ולירוק על שחקנים ואחר-כך אוהד של הקבוצה שלו יבוא ויספר שהוא דוגמה למקצוענות ואישיות שאין שניה לה.

    מדהים אותי שאנשים לא קולטים את הדימיון ביניהם על המגרש. הם תאומים. אני מוכן לחתום על זה שחצי מהדברים שבאלוטלי יודע הוא למד מטוטי כי אין דרך אחרת להסביר את הדמיון ההזוי בשפת הגוף. לפני מספר שבועות רציתי להגיד שבאלוטלי אחד ממוציאי העבירות הכי טובים בנמצא ואז נזכרתי שבעצם טוטי עושה את זה יותר טוב ממנו. ואז כחשבתי על זה, קלטתי שהם עושים את זה בדיוק אותו דבר. גב אל השחקן היריב, רגל על הכדור, מזיזים קצת את הרגל קדימה ובכך מגלגלים את קצת את הכדור הרחק מהיריב, השחקן היריב שולח רגל באינסטינקט, נפילה תיאטרלית כאילו הניחו סדן על כל כתף = פאול. וכשזה לא פאול, שימו לב איך שניהם מניפים את הידיים בעצבים בדיוק אותו הדבר.

    גם ההתנהלות הכללית זהה. מעין הליכה זחוחה ואיטית, סוג של שוטטות רוב הזמן כשהם בלי הכדור. אצל שניהם יש יוצא מהכלל וזה כשהם נכנסים למעין אטרף קטן כזה שבו הם מחליטים שהם חוטפים את הכדור (וכמעט תמיד מדובר בשחקן שעיצבן אותם מתישהו קודם לכן במהלך המשחק). הם תמיד יתנו ספרינט מאיים שברוב המקרים מהווה ספק ניסיון חטיפה ספק כניסת נקמה בשחקן. בדיוק אותו דבר.

    שניהם חסרי כל כבוד לשופט. יניפו ידיים באיום/עצבים, יקללו ויתעצבנו בהפגנתיות בכל פעם שלא יקבלו שריקה. תאומים. באלוטלי יצור מעורר סלידה, טוטי דמות שאין שניה לה. לקובי הפתרונים.
     
  10. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מקבוצה במקום השישי, באלוטלי היה האחראי העיקרי לתנופה האדירה של הקבוצה. עד כה הוא כבש נגד קבוצות קטנות ועם זאת הוא עושה מעל המצופה. בלעדיו קשה להאמין שהיינו צוברים את אותה כמות נקודות, כי סטפאן מזייף עוד מפני שבאלו הגיע ופאציני לא יציב. יש גם לציין שבאלוטלי גורם להתקפה שלנו להיות הרבה יותר מסוכנת והוא יודע לסחוט עבירות שמיושמות על ידו לשערים. למרות שחלק נכבד משעריו נכבשו בבעיטות עונשין, בלעדיו לא היינו מגיעים למצבים האלו ומי כמוהו יודע להבקיע אותם ללא קושי. אני מאוד אופטימי לקראת העונה הבאה ועם קישור יצירתי יותר וחיזוק להתקפה, באלו ישתיק את אחרוני מבקריו.

    חוסר ההערכה אליו מביכה ולפי ההודעות כאן הן נובעות מדבר אחד בלבד- השנאה המוגזמת שלכם כלפיו על מעשיו מחוץ למגרש (ואולי גם געגועים לפציעות של פאטו). אולי אין לו איי קיו גבוה במיוחד, אבל לאחר כל הדברים שעבר בחייו הקצרים, אני מצפה מאנשים לקצת סולידריות. עשיתם ממנו שטן, למרות שמשום מה עובדות כמו אלו שהוא תרם חצי ממשכורתו לצדקה או שמכר את הבנטלי שלו ותרם את כל ההכנסות.
     
  11. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    כל הראפרים הקטנים הם לא עשירית מהשחקנים שהאיטלקים שהזכרת היו. באלוטלי הוא אפס, לא רק בגלל איך שהוא מתנהג על המגרש, אלא בגלל שהוא פשוט לא שחקן טוב בנוסף לאיך שהוא מתנהג על המגרש.
    אי אפשר להגיד לדוגמא שרונאלדו לא מתעניין במראה שלו, אבל במקביל הוא דוחף את עצמו בכל משחק להצלחה מקצועית, הבחור שעשה שביתה איטלקית מול ברצלונה בחצי גמר הצ'מפיונס לא, אחרת לא הוא היה נשאר שחקן בדיוק באותה רמה שהוא היה בה לפני 5 שנים.
     
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    מארדונה הוא פח אשפה אנושי - כדורגל זה הרבה מעבר למשחק לדעתי, ילד קטן שרואה את האליל שלו מתנהג בצורה כזו,יעשה ככה גם,כי מי לא רוצה להיות כמו טוטי/רוי קין/מארדונה/באלוטלי? ואם באלוטלי יורק אז גם אני.
    לא התווכחתי על היכולת על המגרש,בויכוח הזה כנראה שאני אהיה עיוור בכל מקרה,אבל אני מודע לזה שאני לא ממש אובייקטיבי בכל הנוגע לאלכס.

    אבל לגבי הדמות? האיש עצמו? לדעתי זה חלק בלתי נפרד מהיותך ספורטאי גדול,וכאן אלכס ובופון למשל לוקחים את כל הרשימה ההיא למעלה בהליכה.כשהשחקנים על המגרש אלימים,גם האוהדים יהיו כאלה.הכוח של הדוגמא האישית,במיוחד אצל האוהדים היותר שרופים הוא פשוט עצום.יריקה על שחקן צריכה להיות הרבה יותר משלושה משחקים בחוץ,אני בעצמי הייתי מצפה שההתאחדות תרחיק את פוגבה למינימום 5,לקלל את השופט? 3 משחקים זה באמת קצת מדי... הרי זה יקרה לבאלוטלי שוב.
    שחקנים כאלה,עם חשיפה כזו משפיעים המון על אנשים גם כשהם לא נוגעים בכדור.
     
  13. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לו בעיטות עוצמתיות והוא כובש לא מעט, הוא אתלט, מהיר, מכדרר בחסד ויודע לסחוט עבירות. הוא הספיק להוות חלק מהקבוצה האדירה של מוריניו באינטר כשחקן צעיר מאוד, היווה חלק בלתי נפרד מהאליפות של סיטי, הוא מנהיג את התקפה הנבחרת ולא מפסיק לכבוש העונה. וכמעט שכחתי, הוא רק בן 22. אני לא אומר שהוא מושלם, אבל לקרוא לו אפס חסר כל היגיון.
     
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    מה זאת אומרת אין לו אייקיו גבוה במיוחד? איך אתה יודע?

    וכל הקטע הזה עם הסיפורים שיוצאים כל יומיים בסאן וכולם חארטה אחת גדולה - צריך להתעלם מזה. התקשורת, במיוחד האנגלית, נהנית מאוד לנצל את הדמות הזאת שהיא יצרה כדי למכור עיתונים. ההמון הולך ומאמין לכל ציטוט וחצי ציטוט ואוכל כף גדולה של דמות מפוברקת ישר לפה. 90% מהסיפורים שנכתבו עליו והציטוטים שיוחסו אליו הם חארטה. אבל מה לעשות שברגע שדברים כאלה יוצאים מכלל שליטה הציטוטים והאגדות נכנסים לתת מודע של אנשים. אחר-כך אין צורך להתפלא שגם אנשים רציניים יותר מתערבבת להם המציאות עם הפיקציה והם מתחילים להתייחס אל באלוטלי גירסת הפיקציה ולא אל באלוטלי האמיתי שהוא בסה"כ כדורגלן קצת אקסצנטרי. אנדריי הולך ביורו ומביע חשש טהור ממצב שבו המשוגע הזה יצטרך לבעוט פנדל ושצריך את די נטאלה. אנדריי, חובב כדורגל "רציני", מפחד שבועט הפנדלים הטוב ביבשת יבעט ורוצה שדי-נטאלה, מחמיצן פנדלים סדרתי, יקח על עצמו את האחריות. קולטים? אנשים מאבדים עשתונות ולא יודעים אפילו על מה ועל מי הם מדברים.

    שאני אבין, יש רף מסויים של יכולת או הצלחה שממנו לגיטימי יותר להיות אפס על המגרש בהתנהגות שלך?

    די נו, רונאלדו לא דוגמה. הוא בערך השחקן הכי מקצוען כיום בטופ העולמי ולהשוות כל שחקן אליו יעשה עוול לאותו שחקן. למה שלא תשווה אותו לטוטי, שחקן שאני אמשיך לטעון שהוא תאום של מריו? פרנצ'סקו סופרסטאר הלך וירק על שחקן יריב במשחק הראשון של שלב הבתים של היורו. שנתיים נבחרת מריצה קמפיין להתכונן לטורניר, ובא טוטי ושורף את הכל תוך שעה. איך זה בתור מקצוענות? דרך אגב, הזכירו פה שבאלוטלי נתפס מעשן ברכבת, אז מה תגיד/ו על ג'יג'י בופון - איטלקי של פעם ועוד איך איטלקי של פעם - שנתפס יותר מפעם אחת מעשן סיגריה להנאתו? מקצוען או לא מקצוען? וזידאן? לשרוף את הנבחרת שלך בגמר מונדיאל זה קצת יותר חוסר מקצוענות (יותר חוסר, חה) מלבזבז רבע שעה במשחק ראשון של חצי גמר הצ'מפיונז, לא? הוא דחף את עצמו לאורך הקריירה שלו או לא?

    ולפני שאני ממשיך לדון איתך, אני רוצה לדעת אם אתה במחנה טוטי חלאה או במחנה טוטי תותח ואיטלקי של פעם אז מותר לו הכל.

    עמרי, ברגע שאתה עובר מהמילה כדורגלן לספורטאי אני יכול להסכים איתך קצת יותר. זה עניין של הגדרות. ככל שאתה נוטה לכיוון המקצועי נטו, טוטי יותר גדול בעיניי וזה תקף לכל שחקן שהוא אולי חלאה אבל שחקן מדהים. ככל שאתה מטה את ההגדרה לאישיות כללית גם מחוץ למגרש או התנהגות כללית על המגרש, אז אתה יכול להתחיל להמעיט בערכם של הטוטים והמראדונות של עולם הכדורגל.
     
  15. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אני לא באף מחנה, אני מאוד מעריך את טוטי, לא יכול להתעלם מהעובדה שהוא ערס מהרחוב בנוסף לכדורגלן (ומקצוען) גדול. אישית הבעיה שלי היא פחות עם שחקנים חמומי מוח.
    אין שום רף שהחל ממנו מותר לך להתנהג כמו חלאה או לעשות פרובוקציות על המגרש. יש רף של יכולת שהחל ממנו מותר לך להתעסק במראה שלך בלי שיוכלו לבקר אותך. בואטנג לא הגיע לרף הזה. סיידורף כנראה היה טיפוס די מסריח, אבל על המגרש אתה לא יכול להגיע לרמות האלה בלי להיות מפוקס בכדורגל
    אם אני צריך להכין טבלה של מה יותר גרוע, במקום הראשון אני מכניס שחקן שלא מתאמץ על המגרש בכוונה, כמו באלוטלי מול ברצלונה. באלוטלי תמיד קיבל הרבה יותר קרדיט ממה שהגיע לו, הוא לא שחקן כזה טוב. יש לו בעיטה טובה, וזהו פחות או יותר. ראיתי מספיק משחקים שלו בשביל לגבש דעה מוצקה. הוא דביל, כמו הרבה שחקנים במקומות האלה, אבל בניגוד לאחרים, אצלו זה בולט גם על המגרש.