המחזור ה 37 בסריה A:: אינטר מנצחת בדרבי!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏4/5/12.

  1. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,850
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    מספר הערות:

    - דרבי ענק, משחק ענק, שופט איום ונורא.
    - מילאן חייבת לרכוש שני קשרים לפחות בקיץ. מונטארי ו-ואן בומל הם כורי פחם, נוצ'רינו מצוין אבל לא מספיק. מילאן שלטה במגרש אבל חוסר היצירתיות שמאפיין את הקישור שלה בלט לשמיים. כשיש לך בהרכב שלושה שחקנים יצירתיים וזהו בערך, זו בעיה. אני חושב שבלי זלאטן מילאן גם לא מסיימת קרוב ליובנטוס. קווין פרינס בואטנג הוא יהלום, למרות שמבחינה ספורטיבית הוא לא מהחביבים עליי.
    - מאג'יו > אבאטה. אוי ואבוי אם אבאטה יהיה בהרכב של איטליה ביורו 2012, אני לא רוצה לחשוב מה יקרה נגד ספרד אם הוא יהיה בהרכב. ולספרדים יש שחקנים טובים יותר ממיליטו.
    - סטראמצ'יוני ראוי להמשיך.
    - בעונה הבאה אינטר תשתנה, ואני חושב שכדאי להשאיר את גווארין ופולי, וגם את מאיקון, סניידר ומיליטו. אובי שחקן נחמד, אבל הוא טיפש מדי לדעתי.
    -
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יופי של ערב איטלקי אתמול, היה סבבה לקחת חלק ולראות את המשחקים.
    כמוכן הייתה לי תחושה שהעסק יוכרע.

    אליפות מאוד מרגשת של יובנטוס, כל מי שאומר שזו אליפות ראשונה אחרי תשע עונות זה קצת מצחיק לדעתי, אבל לא נכנס לויכוח. יובה העונה הייתה אגוז קשה לפיצוח והצליחה להתגבר על אמצע עונה בינוני עם פיניש מצויין. לכל משחקי הצמרת היא הגיעה מאוד מוכנה. יובה הזכירה את השנים הגדולות עם משחק הגנה פנטסטי(רק 19 ספיגות!) אם כי קצת פחות הבריקה בחלק הקידמי ואלה לא אותם 'כוכבים' בסדר גודל של נדבד, טרזגה ודל-פיירו.
    אם כבר דיברנו על 'אלכס' - כמה היה חסר אתמול שהוא יעלה על כר הדשא ויריח קצת דשא, יחגוג גם שם ואולי עם קצת מזל היה מבקיע. מגיע לשחקן הענק הזה לעזוב את יובנטוס עם תואר.

    בנוגע לדרבי של מילאנו - לא ציפיתי לכל-כך הרבה שערים.
    אינטר אולי עזרה ליריבה השנואה, אבל הצילה חלק מהכבוד על עונה איומה עם ניצחון כפול בדרבי ואולי תסיים עם הכרטיס לליגה האירופית. המערך עצמו על פניו היה נראה לי די אנטי כדורגל אבל מיליטו נתן הצגה ועל הגול של מאייקון אין מה להגיד חוץ מ- וואו! האמת שכבר חשבתי שהוא איבד את זה וגם הוא היה שותף למחדלים של אינטר העונה בהגנה אם כי לטעמי מדובר בעיקר בלוסיו וסמואל.
    איברהימוביץ אשכרה מאבד אליפות בפעם הראשונה מזה 8 שנים - מדהים. כמו השער השני שלו אתמול. מילאן קבוצה טובה, יותר מיובה לטעמי, אבל משהו חסר לה, בעיקר בקישור, ולטעמי היא יכולה להרשות לעצמה לשחק יותר התקפי מאשר שניים וחצי שחקנים מקדימה.
    הזוי איך שלחו שופט כל-כך גרוע למשחק מכריע. הפנדל הראשון של מילאן בחיים לא היה וגם היו עוד החלטות הזויות.


     
  3. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האליפות של יובה והדרבי אמנם משכו את מירב תשומת הלב במחזור, אך אל לנו לשכוח שהיו עוד מספר משחקים וכמה דברים מעניינים:
    *ג'ובינקו עם שער אדיר נגד סינה, לא להאמין מה שהנמלה הזאת מוציאה מהרגל שלה. פארמה הקבוצה הלוהטת בליגה עם שישה ניצחונות רצופים (שיא מועדון) ומשתווה לרומא.

    * פאלרמו וקייבו נפרדו בתיקו 4-4, על אף שלאחרונה אחת ההתקפות האיומות בליגה. מיקולי הבלתי נגמר כבש שלושער שמעמיד את מאזן הכיבושים שלו על 16 ותוסיפו לכך 12 בישולים. ללא ספק אחד השחקנים היעילים בליגה.


    *ספיגת 19 שערים בלבד על ידי יובה העונה היא שיא מאז שהליגה הוגדלה ל20 קבוצות. יובנטוס שמרה על שער נקי בשבעה משחקי חוץ, משתווה לשיא מועדון ב 1979 ולמילאן ב 1994.
    *מיליטו נהפך לשחקן הרביעי בלבד שכובש שלושער בדרבי ומצטרף לאמדאי, ניירס ואלטאפיני.
    * ז'וליו סזאר ציין את ההופעה ה 300 במדים הכחולים שחורים.
     
  4. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    עם כל אהבתי לג'ובינקו הוא בחיים לא יהיה מתאים לרמה הגבוהה ביותר, אפילו אחרי רגעי קסם כמו אלה (והיו לו הרבה עונה). ברור מאוד למה, המבנה הפיזי שלו לא מאפשר לו להתמודד עם המשחק הקשוח באיטליה. בספרד לדעתי הוא יצליח הרבה יותר ותהמר נכון הקבוצה שתקנה אותו ותתן לו את המושכות. ברגליים יש לו הרבה מאוד כדורגל.