המחזור ה-36 בסריה א' :: One More Time

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏29/4/16.

  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אם מיכא הוא לא האיש המתאים אז הוא לא היה אמור להמשיך בין אם הסיכוי להגיע איתו לליגה האירופית גבוה קצת יותר מאשר הסיכוי עם ברוקי.
    עדיף לנסות מאמן אחר ושיטה אחרת (וממילא גם לבחון את הסגל בצורה טובה יותר לעונה הבאה) גם אם בוודאות נאבד את המקום בליגה האירופית. אולי בשביל הזכייה בגביע (במצבנו - תארים זניחים הם התארים היחידים שרלוונטיים) היה כדאי לשמור על מיכא, אבל אני לא חושב שאיתו יש לנו סיכוי טוב יותר מאשר עם ברוקי.

    מעבר לזה, היתרון הגדול ביותר במינוי ברוקי זה שכשלון שלו עשוי להבהיר (כן בטח) לברלוסקוני שהחיקוי-פפ-בארסה לא עובד ועדיף ללכת על מאמן אמיתי.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    לדעתי יש פה משוואה פשוטה, והיא הסתכלות לעונה הבאה - אם למילאן יש שם רציני בפנקס, כזה שהביא קבלות בעבר וסביר שיביא קבלות בעתיד, ומינוי ברוקי זה רק משהו זמני עד סיום העונה, אז מדובר במהלך טוב כי גם ככה העונה הזו הלכה לאיבוד. אם מדובר במינוי בלי מחשבה לעתיד, כשהמצב לקראת הקיץ לא נודע ואין שם פייבוריט לעמוד על הקווים, אז מדובר במהלך שלדעתי אין בו היגיון. אני מאוד בעד סבלנות למאמנים, גם לכאלה שאני פחות מאמין בהם כמו מיכא.
     
  3. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133
    למילאן אין שום שם רציני בפנקס. אף מאמן שמכבד את עצמו לא יבוא להיות בובה, וצמד החבובות בהנהלה לא מוכן לאף מאמן עם דעה משלו. נמשיך עם מאמנים בסגנון של השנים האחרונות.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אם נצא לרגע מדיון המחזור על שם גליאני ושות' - טורינו פירקה את אודינזה בפריולי עם 1-5 אדיר בניצוחו של מרטינז עם צמד ובישול.
     
  5. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    גם העיתוי, אחרי תצוגה לגמרי לא רעה נגד יובה, היה גרוע אם רצה למכור את זה כמשהו בעל היגיון.
     
    עודד (אוהד הצלחות) אוהב/ת את זה.
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    למי אכפת מהתצוגה? מדובר במילאן, אתה חושב שיש אוהד שיצא מהסן סירו בהרגשה טובה אחרי הפסד ביתי לאחת מ2 היריבות הכי גדולות של הקבוצה? אני רוצה להאמין שלפחות לשפל הזה עדיין לא הגענו, או לפחות הקהל.
     
    SerieA ו-Nesta אוהבים את זה.
  7. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    לא חושב שצריך להיכנס לשאלה של העיתוי או המקום השישי והגביע. כל הדברים האלה זניחים לעומת המשך הפרויקט (בהנחה שהוא קיים, וה80מ' שהושקעו כן אומרים משהו). אם מיכא לא מתאים להמשך הפרויקט ואפשר לנסות הימור קטן בלי לבזבז עליו עוד עונה (=ברוקי) - אז כדאי לעשות את זה גם אם זה יראה לא מכבד כלפי מיכא ועלול לעלות במקום השישי ובגביע. ברגע שהגיעו למסקנה (הצודקת לדעתי) שמיכא לא מתאים - הביתה.
    כרגע ההימור על ברוקי נראה ככשלון (אם כי לא ראיתי מספיק) ואז אפשר להגיד לו שלום ותודה ולהמשיך את הפרויקט עם מאמן רציני והשקעה נוספת. בהנחה שככה זה ימשיך - מדובר במהלך הגיוני וראוי למדי של ההנהלה.
     
  8. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    מה הקשר הרגשה טובה? אתה בכלל קורא מה שאני כותב או שיש לך דף מסרים שאתה שולף בלי קשר לנאמר? ההפסד ליובה אחרי תצוגת שיא של בופון זה לא עילה לפיטורי מאמן. זה לא לקבל רבעייה מסאסואולו. זה לא תוצאה כל כך איומה שאי אפשר לעבור אחריה לסדר היום, זה מה שהתכוונתי לומר בתגובה לדברים שלך, לא שאני מרגיש סבבה עם זה.

    אה, ויפה שאתה כבר יודע איך מילאן תתייחס לליגה האירופית, רק למה להתבסס על שקר? נאפולי של בניטז ופיורנטינה של מונטלה השקיעו במפעל ועשו תוצאות יפות. אתה יכול להגיד שאתה יושב בישיבות ההנהלה ושמעת את גליאני אומר שאנחנו מתאמצים להגיע לשם רק כדי לזרוק זין (fuck logic) או שהלכת לקוראת בקפה\קלפים בדולח שניבאה לך שזה מה שיקרה, אבל למה לשקר?
     
  9. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,020
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    אותו מרטינז שלאורך כל העונה כבש שער בודד ולא בישל. אולי בשנה הבאה פוצו יחליט להשקיע גם באודינזה. אגב חלוצים מנצחים, בלוטי עשה העונה צעד מרשים לכיוון מימוש הכשרון שלו.

    פיורנטינה בנתיים משחקת כדורגל שהיה מאוד מצליח אם השערים היו ממוקמים לרוחבו של המגרש ולא לאורכו.
     
  10. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,015
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    פיורנטינה עם חיזוק איכותי והישארות של סוזה יכולה להיות הקבוצה הלוהטת בליגה. רואים תביעת יד של ברורה של מאמן גם אם הכלים די מוגבלים כרגע. מה שבטוח הוא חייב להשאר . ל2 הצדדים זה המהלך הכי טוב
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אני לא רואה את זה ככה. אני מאוד מחזיק מסוזה וחושב שפיורנטינה כבר היום קבוצה טובה, אבל שלישיית הצמרת פשוט חזקה ובוודאות רומא ויובנטוס יהיו חזקות באותה המידה, ואולי אף יותר, בעונה הבאה. אני מחכה לפניי שאני יוצא בהצהרות עם נאפולי, אבל אם היגוואין ישאר, אין סיבה שלא נראה את אותה קבוצה לוהטת שראינו העונה.

    המצב כרגע, והלוואי שישאר ככה, הוא שהמילאנזיות והויולה יצטרכו לבנות קבוצה לאליפות, לא פחות, בכדי להתחרות ברומא, יובנטוס ונאפולי (?). כל אוהד איטלקי צריך לשאוף שנאפולי תישאר חזקה כמו שהיא, וזה בשביל ששאר הקבוצות יצמדו לרף הגבוה שמציב הטריו הנ"ל ובכך יעלו את הרמה של כלל הצמרת האיטלקית.
     
  12. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,015
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    אני לא מתכוון שילכו על אליפות. הרי היא לא המועדון ששואף לאליפות והם לא בסדר גודל שך יובנטוס או משהו דומה לזה אבל להתגנב לאחת מהמקומות שמובילים לצמפיונס הם יכולים לעשות עם שידרוג בסגל. בראש ובראשונה הדלה ואלות צריכים לדאוג להשאיר את סוזה בקבוצה.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    זהו, שאי אפשר להתגנב למקומות שמובילים לצ'מפיונס אלא אם בנית קבוצה לאליפות. נאפולי ורומא הן קבוצות שבנויות על מנת לאתגר את יובנטוס, ויובה זו יובה. בשביל לסיים במקומות 1-3, אתה צריך לשאוף למקום ראשון, אין אפס.
     
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,020
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    מחצית שניה של כדורגל צפוי מצדינו. ובגדול די מאכזב.
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    לדעתי אתה זה שלא קורא, כי אני כתבתי שסילביו חיפש רצף של תוצאות לא טובות (הפסד בבית ליובה = תוצאה לא טובה). תהיה בטוח שלא אכפת לו איך הקבוצה נראתה.

    נאפולי עלתה למשחק נוקאאוט בלי קוליבאלי, קאייחון, אלאן, ג'ורג'יניו וגולאם, אבל זה כמובן לא יפריע לך לומר שהם השקיעו במפעל בהתבסס על... הופעה טובה בשלב הבתים?
    וגם אם פיורנטינה לקחה את המפעל הזה ברצינות (באמת @uri ?) זה באמת משנה את העיקר אחרי הופעות מביכות של רומא (שהפסידה בזמנו במוקדמות המפעל הזה לפנאתינאייקוס), לאציו ו.... מילאן בפעם האחרונה שהיא שיחקה במפעל הזה? (אז עוד קראו לו גביע אופ"א. או שבעצם על זה אתה מבסס את הטענה שלך? שלא מדובר באותו המפעל?).

    ולא, לא אמרתי שגליאני אמר שמתאמצים, אמרתי בדיוק את ההיפך - אמרתי שזה לא מעניין אף אחד. אתה רציני מרצה לי על הבנת הנקרא?