המחזור ה-35 בסרייה A:: קסאנו? פאציני! רומא מפסידה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏23/4/10.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    או במילים אחרות, הוא בקרוב יהיה מוכן לצאת להשאלה לסריה ב'. אף מאמן באיטליה לא יבצע חרקירי שכזה מול אחת ההתקפות הקטלניות בליגה ויעלה בהרכב ילד שבקושי מבין איפה הוא צריך לעמוד על המגרש. זה לא עובד ככה, לפחות לא בסריה א'.
     
  2. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה צודק, אבל בזמן שפבאלי וקלאדזה פצועים ואני לא צריך להסביר לך מה הם שווים, לאונרדו מחליט לפתוח בהגנה עם אודו שתפקידו הוא בכלל מגן ואין שום קשר בינו לכדורגל. למה לא לפתוח עם אלברטאצי או כל צעיר אחר כשגם ככה העונה של מילאן נגמרה? מצדי שיהיה יותר גרוע משלושת הליצנים המוזכרים (והוא לא) לפחות שמילאן תתן לו משחק אחד לפחות כדי שיקבל קצת נסיון. כל מועדון שמכבד את עצמו נותן הזדמנויות לצעירים, לגליאני זה כנראה עדיין לא נכנס למוח.
     
  3. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    ולך זה לא נכנס למוח שבכדורגל האיטלקי זקני השבט תמיד נותנים את הטון. עצוב אבל נכון.

    תקוותי היא שאודו יפצע מהר ואז נראה משהו מהילדים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/10
  4. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה צודק, אבל אצל מילאן זה מצב קיצוני, ממוצע הגילאים הוא 29.44 זה מטורף ובשנה הבאה זה רק יגדל אם גליאני לא ידאג להצעיר את הסגל. שלא תבין אותי לא נכון, אני בעד שיהיו שחקנים מבוגרים בעלי ניסיון בקבוצה, אך גם צעירים.
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    קודם כל העונה עדיין לא נגמרה, הפסד היום לפאלרמו ומילאן יכולה למצוא את עצמה בסיבוב מוקדמות מיותר. זה לא קשור ללאונרדו, אף מאמן בליגה לא יזרוק להרכב שחקן חסר ניסיון וחסר התיאום עם חבריו לקבוצה מהפרימברה ולא משנה כמה הוא כישרוני. בטח לא במשחק חשוב נגד קבוצה חזקה כמו פלארמו. זה שיתנו לו לשחק היום לא יתרום לו שום דבר. אם קבוצה מחליטה להשקיע בשחקן צעיר ממחלקת זה דורש השקעה של זמן וסיכון רב, מילאן לא תעשה את זה ותעדיף לקנות שחקן מוכח. חוץ מזה, תאר לעצמך איזה תראומה יכול לגרום ה"ניסיון" הזה אם איזה מיקולי יחגוג עליו שלושער.

    האולימפיקו sold out!
    68 אלף רומניסטות יקללו את אמא של קסאנו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/4/10
  6. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יודע מה, בסדר הוא לא צריך לפתוח, אבל לאונרדו אפילו לא ייתן לו להכנס כמחליף ולא לאף צעיר אחר זאת הבעיה. חוץ מזיגוני נגד לאציו, אף שחקן צעיר לא קיבל הזדמנות מינימאלית של לפחות 10 דקות להרגיש את האווירה והאיצטדיון.
    הסגל של מילאן עמוס בזקנים, איך בדיוק יהיה אפשר להצעיר את הסגל שהצערה זאת צריכה לקרות מתישהו אפילו אם לא בעונה הבאה בלי לתת כמה צ'אנסים לצעירים?
     
  7. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אני עם קובי (אני חושב). המשחק הזה מפחיד אותי ואני לא בטוח מה יותר גרוע - מגן מזדקן או ילד חסר ניסיון לחלוטין. לא משנה איך אנחנו יוצאים ממנהרת השחקנים, אנחנו באותו מצב: פאסטורה, מיקולי והרננדז יחגגו עלינו. כל אחד מהם מהיר, טכני ודריבליסט יותר מהשני. אין לי מושג איך עוצרים את זה. ובכל זאת, היו כל-כך הרבה משחקים העונה שבהם זה נראה כאילו אין לנו מה למכור ולפעמים אף יצאנו ולא מכרנו דבר ואיכשהו יצאנו עם נקודות. 3-0 לפאלרמו נשמעת כמו התוצאה ההגיונית, אבל דחיקה של פיפו בדקה ה-92 שתשלים מהפך וניצחון 2-1 לא תהמם אותי.

    לרוב אנחנו תלויים ברונאלדיניו ובהברקות שלו, אבל הפעם הוא נופל על הצד של קסאני וקייאר. על מה אנחנו אמורים לבנות?


    עוד כשעה אינטר עולה למגרש מול אטאלנטה, ולפי יואב והגאזטה, הם עולים עם הרכב די חזק, לפחות בהתקפה. במילים אחרות - מיליטו, אטו, סניידר ומאייקון לא מקבלים מנוחה לקראת הקאמפ נואו. מהלך נכון לדעתכם של מוריניו?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/4/10
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    כן, אני לא רואה סיבה למה שחקנים צריכים לנוח, יש לאינטר עוד מה להילחם בליגה, למרות שזה לא תלוי בהם ואני אישית לא מאמין שרומא תאבד את האליפות אחרי הקאמבק הגדול בדרבי, אז למה לתת לשחקנים לנוח? זה לא שהם לא בכושר, הרי כל מי שיעלה על הדשא בקאמפ נואו לא ייתן תירוץ של עייפות...אני מאמין שאם המרחק בין אינטר לרומא היה יותר מ-3 נקודות אז היינו רואים מנוחה.
     
  9. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133
    ממש אין קשר. לאודו יש אפס נסיון כבלם, הוא היה פצוע רוב העונה ועוד לא ממש חזר, וגם כמגן הוא גרוע כבר שלוש עונות. לשים אותו כבלם זה סיכון יותר גדול מאשר לשים את אלברטאי או רומאניולי. אם אודו היה פצוע מה היינו עושים? שמים את בוריילו כבלם בגלל הנסיון העדיף? נסיון לא תופס כשאתה משווה בין שחקן לא מנוסה לבין שחקן מנוסה שבכלל משחק בעמדה אחרת... וכן, יש הבדל גדול בין בלם למגן. זה לא כמו לשים קשר התקפי כשחקן כנף. לא כל שחקני ההגנה הם מאלדיני שעשה את המעבר הזה בטבעיות ישר לתוך גמר ליגת האלופות.





     
  10. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    עומר, זה לא עניין של תירוצים. משחק מול ברצלונה דורש כוחות עצומים, בטח בסגנון שאינטר החליטה ללכת עליו עם לחץ על כל חלקי המגרש. תן לי רק להזכיר לך שמיליטו לא הצליח לגמור את המשחק ביום שלישי כי נתפסו לו השרירים. גם סניידר היה מותש לחלוטין בדקות הסיום. אני תוהה אם אולי כדאי למוריניו להמר על המשחק הזה עם הרכב משני (עוד יותר) וללכת בכל הכוח על הגומלין בקאמפ נואו. כמו שזה נראה כרגע, אינטר עוד עלולה לצאת קירחת משני הצדדים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/4/10
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    Inter: 12 Julio Cesar; 4 Zanetti, 2 Cordoba, 23 Materazzi, 26 Chivu; 17 Mariga, 5 Stankovic, 11 Muntari; 10 Sneijder; 22 Milito, 9 Eto'o.

    Atalanta: 32 Coppola; 4 Capelli, 77 Bianco, 5 Manfredini, 13 Peluso; 79 Ferreira Pinto, 17 Guarente, 22 Padoin, 20 Valdes; 72 Doni, 90 Tiribocchi.
     
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    בוא נגיד את זה ככה, אם אינטר תעלה עם ההרכב הכי חזק ותודח מול בארסה (הגיוני) זה לא תירוץ ולא ישמש כתירוץ. לדעתי אם אינטר תכריע את המשחק במחצית הראשונה אז אתה תראה חילופים של מוריניו ואני מאמין שסניידר, מיליטו ואטו לא ישחקו. מה שכן אני מאמין שסטאנקוביץ' יפתח היום גם כי הוא לא ישחק ביום רביעי והוא שחקן מספיק טוב בשביל לשחק מול אטלנטה כמובן. מה גם שאם אינטר תוביל בבטחה אני לא מאמין שנראה את שחקני אינטר מתאבדים על כל כדור במשחק. אני לא יודע עד כמה נראה את אינטר לוחצת בקאמפ נואו כמו שעשתה בסאן סירו אבל אני לא מאמין שנראה אינטר כל כך התקפית במחינת המשחק שלה (למרות שיכול להיות שתעלה עם אותו הרכב) כך שאני מאמין שמיליטו והשאר יהיו בסדר. בנוגע למאייקון אני הבנתי שהוא לא משחק היום.

    אגב שמתי לב שאורי העלה הרכב, לא יודע אם זה הרשמתי לא בדקתי אבל אם כן אז מוריניו אכן עושה רוטציה. לא משחק עם לוסיו, סמואל, מאייקון, פאנדב, טיאגו מוטה, קאמביאסו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/10
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    דווקא הרכב מרענן של מוריניו. לוסיו, סמואל,מייקון, קמביאסו ומוטה מקבלים מנוחה. בהתקפה אין לאינטר ברירה, פאנדב פצוע, מוראטי העיף את באלוטלי לעזאזל וארנאוטוביץ' לא בא בטוב למוריניו.

    אם טיריבוקי כובש היום, הוא צריך להיות החלוץ המחליף של טוני בעונה הבאה, אוקקה יכול להשאר עוד עונה באנגליה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/4/10
  14. zakuta Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/09
    הודעות:
    143
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תפסיקו לדבר על המשחק של אינטר..... אחד המשחקים הכי קלים שלהם העונה עוד 3 אפס קליל בבית מול קבוצה שסתם נלחמת כולנו יודעים את התוצאה..

    הבעיה היא זה המשחק ביום ראשון אני כולכך מפחד ממנו סמפדוריה בכושר מצוין ואי אפשר לדעת איך ניפול
     
  15. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    הצלם שיכור, אבל מה זה משנה: טיריבוקי!

    אגב, קובי אני עוד משנה שעברה דורש אותו כמחליף לג'ילא, ככה שלי יש זכות עליו. אבל אתה יודע מה, אני אקח את מאקרונה ואתה את טיריבוקי, בכל זאת אוהד רומא.