המחזור ה-34 בסריה A:: רומא והמקום הראשון של הזאבים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏16/4/10.

  1. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואתם ה"אובייקטיבים". זה אחלה שילוב http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    Ecco i ventidue ufficiali:

    Inter: 12 Julio Cesar; 13 Maicon, 6 Lucio, 25 Samuel, 4 Zanetti; 8 Thiago Motta, 19 Cambiasso; 27 Pandev, 10 Sneijder, 9 Eto'o; 22 Milito.
    A disposizione: 21 Orlandoni, 2 Cordoba, 5 Stankovic, 11 Muntari, 23 Materazzi, 45 Balotelli, 89 Arnautovic.
    Allenatore: José Mourinho

    Juventus: 1 Buffon; 15 Zebina, 5 Cannavaro, 3 Chiellini, 6 Grosso; 8 Marchisio, 4 Melo, 22 Sissoko; 28 Diego; 10 Del Piero, 9 Iaquinta.
    A disposizione: 13 Manninger, 7 Salihamidzic, 11 Amauri, 16 Camoranesi, 18 Poulsen, 29 De Ceglie, 33 Legrottaglie.
    Allenatore: Alberto Zaccheroni
     
  3. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואתם המושחתים בהכחשה, סוגר לנו פה משולש נהדר.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בונקר היא לא מילה גסה...

    יובה פרט לבעיטה של דל פיירו אחרי 10 שניות לא עשתה כלום כשהמעבר של החצי מצידה היה רגע השיא. מצד שני אינטר שוב פעם אימפטנטית, כמה אפשר עם אטו בצד כמה? אני משתגע ממוריניו איך כל משחק הוא משחק איתו בצד, די מספיק. שיכניס את באלוטלי במקום פאנדב ויעביר את אטו למרכז אי אפשר להמשיך ככה. גם אנחנו לא בדיוק הגענו התקפית למחצית הזאת ופרט לבעיטה של מוטה אני לא יכול להצביע על שום מצב בטח ובטח כיובה מזמינה אותנו להכניס גולים עם העמידה על קו 25 המטרים של המגרש שלה ובטח ובטח כשהיא ב-10 שחקנים אחרי הרחקה מוצדקת ומטופשת של סיסוקו, כמה טיפש הוא יכול להיות כשהוא יודע שיש לו צהוב והוא הולך ככה לרגל של השחקן? ההוצאה של דל פיירו לדעתי בדקה 41 זה ביזוי לדעתי, ועדיין אין כלום בהתקפה של יובה, דל פיירו היה הרבה יותר מפחיד אותי בטח כשיאקווינטה בוחר לבעוט דרדלה מ-30 ומשהו מטר "כאילו" לסכן את סזאר.
     
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    המשולש: מלו, סיסוקו ודל פיירו פשוט קטסטרופלי! לא שמישהו מהשחקנים האחרים של יובנטוס ראוי למילים טובות, אבל איבודי הכדור החוזרים ונשנים של השלישיה הזו פיטמו ללא סוף את אינטר במתפרצות. חלקן הסתיימו במצבים מסוכנים וחלקן בעבירות שבסוף עלו באדום.
     
  6. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    איזה איטית היובנטוס הזאת, כמה איטית, כמה כבדה. זה בלתי נסבל לראות איך כל פעם שמישהו באינטר מוסר לצד שמאל, שם בדרך כלל נמצא מאיקון, זה תמיד מצריך מההגנה בשחור ולבן להתאמץ ולהעיף את הכדור. עכשיו בכלל שסיסוקו מורחק יהיה עוד יותר קשה לקבוצה של יובנטוס בכלל לצאת למתפרצות עכשיו שיש להם רק בהתקפה את דייגו ואת יאקווינטה. המהירות של הכחולים ממש מסחררת את הביאנקונרי ואני לא רואה את יובנטוס מצליחה לצאת הערב מהסן סירו עם איזה כדור ברשת של בופון.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשהייתי קטן יותר אחד תמיד קיוויתי שיהיה משחק כדורגל מעניין פעם אחת ביום שישי. היום אפשר לומר שהתמלא מבוקשי בצורה חלקית. כדורגל לא רע בכלל עד עכשיו בסאן-סירו, אולם חסר לי קצת ברק בשתי הקבוצות ומאכזב שאין שערים. יובנטוס פתחה את המשחק בצורה פנטסטית, כאילו מדובר ביובה הגדולה של מרצ'לו ליפי או בזו של קאפלו שנתיים אחר-כך, אבל לאחר-מכן אינטר השתלטה על המגרש, אולם לא יצרה מספיק מצבי הבקעה. כשהשחקנים ניסו לשחק כדורגל ולא לכסח - הקצב היה לא רע בכלל, וגם קצת פאולים זה תמיד בסדר, אבל היו דקות שהעניין היה מוגזם, בעיקר מצידה של יובנטוס.

    סיסוקו היה השחקן שאיבד את הכדור במהלך שהוביל לכרטיס האדום שלו. לפי-דעתי מדובר בשחקן טיפש ובושה שהוא לובש את החולצה של יובנטוס, במידה והגברת הזקנה שואפת לחזור לטופ של הכדורגל האיטלקי. סיסוקו פיזיז, מהיר, נייד וחזק, אבל מה זה שווה אם כל כדור שהוא חוטף הוא מוסר ליריב, או שהוא מאוד איטי בביצוע הדברים - הוא לא מסוגל אפילו להשתחרר תחת לחץ של שחקן אחד והוא איבד מספר כדורים ככה. אינטר עכשיו אמורה להשתלט עוד יותר על המשחק, אבל צריך לקחת בחשבון שיובה עכשיו תתגונן עוד יותר, והתקפות מתפרצות מהירות שהקבוצה יצרה מצידו של אטו - כבר לא יגיעו, כי אינטר תיתקל בבונקר. אם כבר מדברים על הקו האחורי של יובה - קנבארו לטעמי בסדר גמור, בטח ביחס ליכולת הגרועה שלו העונה. אני חייב להגיד שיש לי צביטה קטנה על החילוף של דל-פיירו. זה מהלך טקטי מובן פחות או יותר, אבל הפרצוף שלו אמר הכל.

    אגב, אני לא מסכים עם איווניר ברוב דבריו בשידור הזה. קודם כל, יובנטוס הגיעה למשחק לא פחות לחוצה מאינטר. יובה עדיין לא הבטיחה את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, וכל נקודה שהיא תאבד מעתה והלאה עשויה להיות קריטית. אם אינטר לא תיקח אליפות זה אולי יהיה כישלון, אבל אם יובה לא תעפיל לליגת האלופות זו פשוט טרגדייה מבחינתה, אסון כלכלי. שנית, לטעמי דייגו מיליטו השחקן הטוב ביותר באינטר העונה ולא סניידר, ואני אומר את זה על אף היותי מחבב גדול של סניידר, על ימיו בריאל כמובן. מיליטו היום חלש מאוד ולא פעיל בניגוד לאטו, שתמיד ברגע האחרון מצליחים לבלום לו את הבעיטה. בנוגע לסניידר - אני חושב שאם היו שואלים את מוריניו מי השחקן שהוא יעדיף שיגיע למצב בעיטה קורץ מחוץ לרחבה - הוא היה בוחר בסניידר. ההולנדי הפציץ, אבל בידיוק למרכז, ובופון הסתדר עם הכדור ללא בעיות.
     
  8. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133
    אוי, סיסוקו סיסוקו... איזה אדום דבילי. משחק כמו שהתפתח (כלומר, שהכדור עף לכל מיני כיוונים ללא סדר) היה יכול ללכת לשני הצדדים או לתיקו, עכשיו כשיובה ב-10 שחקנים זה רק עניין של זמן עד שאינטר תכבוש.

     
  9. !Sempre Inter Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/09
    הודעות:
    454
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבל שאנחנו לא משחקים חכם.. במקום עוד מסירה ועוד מסירה ועוד מסירה, בעטו לשער! זנאטי לבד 16 מטר מהשער מחפש שוב את הפס לאגף, למה? חייבים להוציא אותם החוצה, יובה מתבצרים ברחבה שלהם, רק דרך בעיטות לשער נוכל לגרום להם לצאת. חבל גם שאטו תקוע באגף, הוא סקורר, חלוץ 9, בתקפיד הזה הוא היה החלוץ הטוב בעולם בברצלונה, בזה אני לא כ"כ מבין את מוריניו. למיליטו אין את היכולות של סמואל ברחבה.

    מאמין שאם נמשיך בלחץ הזה, נבקיע את הגול שלנו..

    רק לגבי לוסיו וסמואל - תאווה לעיניים. איזה בלמים אדירים.
     
  10. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואתה והקבוצה שלך יפי נפש שחיים בבועה. ולי יש יותר גדול. ופה זה ניגמר.

    תודות לסיסוקו וזאקרוני אני לא מצפה לכלום מהמחצית השנייה הזאת. להעיף כדורים כמה שיותר רחוק וכמה שיותר חזק, עם איך שג'וליו סזאר נראה לאחרונה זה עוד יכול להכנס.
     
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    שיכניס את קאנדרבה במקום מלו, זו האפשרות היחידה שיכולה להציל לו את המשחק.
     
  12. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    בינתיים מוריניו מכניס את דיאן סטאנקוביץ' במקום מוטה.
     
  13. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    חבל שאתה כותב שטויות. סיסוקו העונה הוא גרוע, כמו כל הקבוצה, אך להגיד עליו שהוא דביל ולא יודע להשתחרר תחת לחץ זה פשוט שטות אחת גמורה. היית צריך לראות אותו בעונה שעברה, תאווה לעיינים. בלי סוף תיקולים נהדרים במרכז השדה שהוציאו את יובה קדימה, חילוצים נהדרים. קשר אחורי מושלם. אני אגיד לך דבר נוסף: בעונה הבאה, סיסוקו הוא השחקן הרביעי שמקומו מובטח בהרכב, מבחינתי כמובן (בופון, קייליני ודייגו הם שלושת האחרים). הוא גרוע העונה כי אין מאמן תחתיו שידריך אותו. כמה שראניירי היה מאמן גרוע, ואני שונא אותו, הוא אימן בצורה טקטית נהדרת שגרמה לסיסוקו לבלוט לטובה. כאשר סיסוקו ומלו מתופקדים בעמדות הנכונות שלהם זה נראה נהדר (שזה קורה מעט מאד), אך לצערי יש לנו כלומניק נוסף על הקווים שלא מבחין בהבדל בין קשר אחורי לקשר קדמי.


    אם כבר בזאקרוני עסקינן... ואפאנקולו. ככה או ככה נפסיד, אבל להוציא בכזאת שטות את דל-פיירו, זה כבר באמת מתחת לכל ביקורת. השחקן היחיד שמסוגל לעשות משהו, כמה פתטי שזה נשמע. סוף סוף אפשר להבין למה היצור הזה שקורה לעצמו מאמן היה מובטל במשך 4 שנים (ראבק, אפילו קבוצות תחתית לא פנו אליו). אבל מה זה משנה... העיקר שנזכה לראות את הכוסית הדנית בפעולה.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה גול של אליפות. מאייקון שחקן נפלא ולדעתי הוא צריך להיות בראש רשימת הקניות של פלורנטינו פרז. המגן היחיד בעולם שיכול להשאיר על הספסל מגן פנטסטי אחר כמו דניאל אלבס(בנבחרת ברזיל). השער הזה ללא ספק אחד מהשערים היפים העונה באיטליה ואולי יותר מכך. אני מקווה שגם את השער הזה יפמפמו לנו השבוע בתקשורת. גם לגול כזה מגיע כבוד ולא רק לדריבלים של מסי או כריסטיאנו.
    היה נדמה שיובנטוס תמשיך לתסכלת את אינטר ותשיג נקודה. אינטר החמיצה מספר הזדמנויות קורצות(בעיקר מיליטו ואטו שהיה צריך בכלל למסור רוחב ולא מתאים לו להפגין אנוכיות), ולאחר-מכן השחקנים התחילו לאבד את הסבלנות ולבעוט מכל מקום אפשרי. ואז בא הרגע הנפלא הזה שבשבילו היה שווה לראות את המחצית השנייה המשעממת הזאת.
    אני בספק אם יובנטוס יכולה לחזור בסיטואצייה הזאת.
    יואו, באלוטלי כמעט עושה סוף-סוף משהו מועיל. בעיטה חופשית אדירה ורק בנס בופון לא הוציא עוד כדור מהרשת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/4/10
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    MAGIC!

    היה שווה לסבול 74 דקות בשביל השער המרהיב הזה!