המחזור ה-34 בבונדסליגה :: המבורג נושמת לרווחה, פרייבורג נפרדת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Ralph-Lauren, ‏21/5/15.

  1. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    הייתי מוכן להקריב כל קבוצה אחרת בבונדסליגה (מלבד דורטמונד, כמובן) בשביל שפרייבורג תישאר, הם כל כך סימפטיים וחיוביים. כואב.
     
  2. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    עצוב על פיירבורג שבאמת מהקבוצות שמשחקות הכי חיובי על בסיס קבוע בליגה הזאת. בסך הכל אבל היה ברור שמישהו יצטרך לרדת וזה יכאב. שמח בשביל המבורג שיקבלו הזדמנות טובה לסיים את הסיפור בצמד מפגשים. עם השנויים שנעשו שם בצורת המשחק והמומנטום הגדול שנוצר שם, הם אמורים לעבור כל יריבה שתעמוד מולם ביכולת הזו.

    כן וכמובן:

    http://www.tz.de/bilder/2015/05/21/5033026/85329837-fc-bayern-dpa_01_20150523-180043-RT9NQRIf1ef.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/15
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אז העונה הזוועתית סוף כל סוף הסתיימה.
    עונה שהוציאה לי את כל החשק והרצון לצפות בכדורגל ואני מודע למשמעות של המילים אבל מי שלא מבין וחושב לכיוון אחר של המילים הללו לא יודע מזה כאב של אוהד. לקחו קבוצה שפוטנצייאלית שייכת לחלק העליון של הטבלה וריסקו אותה לגמרי בדרך לליגה השניה ומי יודע לאן זה היה מוביל.
    עונה שמסתיימת עם הפי אנד לשוואבים שלי? הממ בעירבון מוגבל כן. הקלה זה המונח הנכון, אבל התחושות שליוו אותי ואת אוהדי הקבוצה אלה תחושות שקשה לי לתאר חוץ אולי מאכזבה עצומה. הסבל שבצפיה במשחקים, האמונה ממחזור למחזור שהכל יהיה בסדר (והכוונה כאן לא להישרדות אלא למטרות או יותר נכון שאיפות גבוהות יותר)

    ולא רק העונה האחרונה אלא הדעיכה שהתחילה כבר לפני מספר שנים, כל שנה אני ושוואבים רבים קיוו לשווא שלמדו לקח, שיסיקו מסקנות אבל גורנישט.
    קשה לראות קבוצה עם ים פונטנצייאל (אפשר לצחוק, אבל שחקני הקבוצה עדיין מבוקשים במועדונים מכובדים באירופה), נופלת ככה, קשה היה להאמין שזה יגיע למצב שאני ואחרים וטובים כבר התחילו להכין את עצמם למפגשים עם סנדהאוזן ופאולי או 1860 (שהאחרונים ישארו רק בליגה השניה ומקומם של כל אלה במקומם), אבל זה בדיוק מה שקרה לפני חודשיים, אני איבדתי את התקווה כפי שכתבתי כאן לפני תקופה קצרה, כבר ראיתי את הקטר השוואבי נוסע שלא נגיד טס לליגה השניה והכנתי את עצמי נפשית.
    תחושת המועקה גרמה לי לנסות לשכנע את עצמי שהליגה השניה זה לא כ"כ רע. ושאולי יתנו לצעירים הזדמנות ותוך שנה נחזור חזקים יותר ומוכנים יותר. בתכלס זה שקר ואני בספק שאם שטוטגארט היתה יורדת היא היתה חוזרת כ"כ מהר (ראו ערך קייזרסלאוטרן, נירנברג או אם נקצין מינכן 1860).

    למרבה המזל הקבוצה התאפסה על עצמה במאני טיים ונשארה בליגה, בעיקר בגלל שהאיכות כן שיחקה תפקיד בסופו של דבר.
    הרי עם כל הכבוד ליריבות לתחתית שטוטגארט היתה יותר איכותית מכולם.
    ושלא תיתנו לתוצאות הצמודות נגד המבורג או פדרבורן להטעות אותכם, עם ניצול מצבים אידיאלי שטוטגארט היתה מביסה את היריבות.
    גם מול אאוגסבורג, שאלקה או פרייבורג חוסר ניצול המצבים גרם לאיבוד נקודות. גם הניצחון על הנובר היה זעום יותר בגלל ההחטאות ומול הרטה עד היום אני לא מבין איך המשחק לא נגמר עם 0-3 לפחות.

    אבל התקופה האחרונה שבה הקבוצה שיחקה טוב ולקחה נקודות רק מלמדת על התוהו ובוהו במועדון ועל הפוטנצייאל שכל אוהד של שטוטגארט יודע שקיים שבקבוצה.
    והאמת היא שכולם אשמים, מהנשיא שחולם בהקיץ ולא שם לב לאן הוא מוביל את המועדון, עד למאמן (או שמא נגיד בחירה של מאמן והכוונה כאן יותר לפה מאשר לסטיבנס) והלאה לשחקנים שכל פעם לא נתנו את מה שהיו יכולים לתת. בסופו של יום אבל אסור לקחת את האינדיבידואל אלא להאשים את כל המערכת, צריך להגיד את זה באופן הכי קיצוני שאפשר, משהו רקוב במערכת ואם לא יבריאו את המועדון שנה הבאה יקרה מה שהעונה היה כ"כ קרוב לקרות.
    העונה הזאת למרות הסיום המפוייס היא כישלון טוטאלי ואני מקווה שהמילים שדוט אמר היום במסיבת העיתונאים לגבי חקירה מהיסוד של הכישלון (טוב שמכירים שהעונה הזאת כישלון) יתבררו לא רק כמילים.
    מהלך ההבראה צריך להגיע בשלבים, קודם כל שיתחילו וייצבו את הקבוצה במרכז הטבלה משם צריך לעבור לשלב הבא ולהחזיר עטרה ליושנה.
    צריך לקחת דוגמא ממונשנגלדבך אבל גם מקבוצות צנועות יותר כמו אאוגסבורג או אפילו מיינץ, גם ברמן עשתה תהליך מרשים (שאני אבל בספק שינשא פירות גם בשנים הבאות, אבל אולי זה התחלה מי יודע).

    קשה לסלוח על על מה שהיה העונה, קשה לשכוח, כמו צריבה חזקה שצריכה זמן, אבל בסופו של דבר תעבור ועם שריקת הפתיחה לעונה החדשה תחזור התשוקה והאמונה של הפתי שאולי העונה, העונה נחזור להיות VFB שטוטגארט של אמצע העשור הראשון של המילניום.

    wirsindimmerfuerdichda#
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כל מה שאתה אומר זה נכון, חוץ מדבר אחד וזה בעצם הבסיס לכל הבעיה. לשטוטגרט יש סגל פחות מבינוני ולא כמו שאתה ואחרים אצלכם חושבים. ועם סגל בינוני שחושב שהוא מתאים לאירופה מגיעים לתחתית של התחתית. כי אם היו מכירים במציאות ומשחקים בהתאם למה שבאמת יש היה אפשר להיות במרכז הטבלה (טיפה יותר טיפה פחות) לאורך כל העונה.
    מצטער, אבל אם הרניק (סתם כדוגמא) מחמיץ כל כך הרבה פעמים שערים בטוחים, אז כנראה שהוא לא באמת ברמה שחושבים שהוא. אם בלם מפסיד יותר מידי דו קרבות אז אולי הוא לא כזה בלם בינוני, אלא הרבה פחות.

    לגבי ההחמצות שמנעו ניצחונות יותר משכנעים או נצחונות בכלל, שזה לכאורה מצביע על זה שהקבוצה יותר טובה ממה שזה נראה אז זה ממש לא ככה. אם ככה מה יגידו בפרייבורג? קבוצה שסבלה מכל כך הרבה איבודי נקודות בגלל שערים שספגה מהדקה ה - 87 ואילך? עד כמה שאני זוכר הם איבדו ככה לפחות 10 נקודות. ואם לא היו מאבדים אפילו חצי מהן הם היו במקום אחר לגמרי. עד כמה שאני גם זוכר הם סבלו מהכי הרבה טעויות שיפוט קריטיות במאבקי התחתית.

    או לסיכום, כמו שכבר אמרתי, וסוף סוף גם אתה מזכיר את זה, הקבוצה צריכה לכוון כמטרה את המקום ה - 11 ולא מעבר וככה לאט לאט לחזור. הבעיה שאני לא בטוח שהדיסקט השתנה אצל השוואבים והם עדיין חושבים שהם מועמדים לאירופה. במיוחד עם רובין דוט בתפקיד.

    אותם הדברים לגבי המבורג. ואני אגיד גם משהו קצת לא פופלארי ואולי אפילו מכעיס. חבל ששתי הקבוצות האלה לא ירדו. רק זעזוע בסדר גודל כזה יכול היה אולי להחזיר אותן למציאות ובסופו של דבר לחזור לימים היפים.
     
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נדב,

    מסכים ולא מסכים.
    אני עדיין חושב שהסגל הזה שווה יותר, אבל מספר שחקנים שהקבוצה בין היתר נבנתה עליהם רודיגר, גינצ'ק ודידבי כל הזמן היו פצועים ואחד שלקח לו זמן להביא את מה שיכול (קוסטיץ') ואחר (סריי די) הגיע באיחור ולקח לו קצת זמן להשתלב כל אלה היו פקטור משמעותי לתקופה הטובה שהביאה להישרדות.
    כמובן שעל כל אחד מהם יש סימן שאלה, האם הם יהיו כשירים בעתיד (דידבי וגינצ'ק בעיקר), האם הם ישארו (רודיגר שכנראה עוזב) והאם הם ישחזרו את היכולת (קוסטיץ'). כמובן שצריכים חיזוק להגנה וגם קיצוני חדש במקום מרטין, אבל אם יבנו על הבסיס הקיים ויביאו חיזוקים נקודתיים טובים ומאמן מתאים מקום במרכז הטבלה בהחלט ריאלסטיץ
    עכשיו ברור לכל אחד בתוך ומחוץ למערכת של שטוטגארט שאי אפשר לדבר אחרי העונות האחרונות על צמרת או על אירופה.
    במסיבת העיתונאים היום אמר דוט באופן הכי ברור, לא רוצים להאבק על ההישרדות, רוצים מקום בטוח במרכז הטבלה.
    אפרופו דוט בנתיים עושה עבודה מצויינת, הוא מאד ביקורתי רואה המון בעיות, רוצה תהליך הבראה ובעיקר מעמיד את הכל בסימן שאלה.
    לא יודע כמה אתה מודע או עוקב, כמעט כל המנג'מנט בכל התחומים התחלפה. מדברים על שטוטגארט 2.0 ומדברים על מודל חדש בכל תחום, ספורט, שיווק, סקאוטינג וכו.

    אחת הבעיות הגדולות של הקבוצה העונה היו ניצול המצבים, אין ספק שהרניק היה חלק מהבעיה, אבל חייבים להגיד התנועה שלו והניידות שלו והיכולת שלו לקרא מהלכים הביאו אותו להגיע להמון מצבים. שהוא לא שיחק לקבוצה היו הרבה פחות מצבים. אני לא אוהד של מרטין אבל הוא פייטר ואחד שראוי לכבוד שלו, חבל שאין לו את הקילר אינסטינקט כי אז הוא היה שחקן מעניין יותר. ההשוואה לפרייבורג לא רלוונטית בעייני, כי עם ניצול מצבים טוב יותר הקבוצה לא היתה מעורבת בכלל במאבקי ההישרדות.

    ואתה טועה לגבי הליגה השניה כמו שכתבתי בפוסט הקודם שלי ירידה של קבוצה אמביציונית לליגה השניה לא בהכרח מביאה את תהליך ההבראה הרצוי, תראה מה קורה עם 1860, תראה את נירנברג או קייזרסלאוטרן וגם קרלסרוהה עדיין לא מצאה את הדרך חזרה. הבום אפקט שאתה מדבר עליו מלווה בהפסד של ספונסרים, בקאט פיננסי רציני ובעיקר בהפסד של אימייג' וכמובן מלווה במכירת חיסול של השחקנים הטובים (ותראה מה יקרה עכשיו עם כוכבי פרייבורג). משימה קשה אם כי לא בלתי אפשרית לחזור מזה חזקים יותר.

    שוב יש רוח חדשה עם דוט, מאמן חדש גם יש (אלכסנדר צורניגר לשעבר מאמן לייפציג) שלפי דוט מביא את הפילוסופיה שרוצים לראות במועדון (רצו את טוכל, אבל הוא העדיף ללכת לדורטמונד מן הסתם). נראה שעושים חושבים, יש מהפכה בכל המועדון ואפשר רק לקוות שלמדו מטעויות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/15