המחזור ה-31 ב-SerieA - הקרב על הצ'מפיונס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏6/4/18.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,020
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    היה חסר לי רק גול של קסייה לקראת הסיום כדי לחוות מעין ׳דה ז׳ה וו׳.

    קייבו וסאסולו, שתי קבוצות תחתית עם אותן נקודות, יוצאות למשחק חוץ מול קבוצת צמרת. תצוגת שוערות נהדרת של סורנטינו וקונסילי. טעות של בלם, קוליבאלי ומוסאקיו, שעולה להן בספיגה. חלוץ רחבה גבוהה, ממזרח אירופה, מיליק וקאליניץ׳, נכנס כמחליף ומשווה. לצערה של מילאן פה הדמיון נגמר.
     
    itzik.miro, Gianzola ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  2. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    גאטוזו עכשיו התנצל, הוא אמר שהוא טעה עם האלתור המיותר הזה והמערך הזה שעלה לנו בשער של פוליטאנו. השאלה אם במשחקים הבאים הוא ימשיך לטעות? הבעיה הוא תמיד ממשיך עם אותם שחקנים שנראים עייפים וחסרים ברק. משחק מאכזב.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    ה3-5-2 היה כישלון לטווח הארוך אבל זה לא אומר שאסור לנסות אותו אף פעם.
    אני לא חושב שהשער נטו על מוסאקיו, אלא יותר על חוסר התיאום בין שחקני ההגנה (אולי בגלל המערך, אולי בגלל שמוסאקיו לא שיחק עם בונוצ'י לאחרונה), אבל אני שמח שמוסאקיו עוקף את זפאטה ברוטציה.

    הרוטציה בין החלוצים היא לא הפתרון לבעיה ההתקפית שלנו. שלושתם קיבלו הזדמנויות ועדיין אנחנו מקום 10 בליגה בכיבוש שערים (מקום 8 בספיגות, אבל רובן מרוכזות בתחילת העונה). קליניץ' בינוני מדי, סילבה עדיין לא פה וקוטרונה נותן בעיקר רבאק (ולכן עדיף שיעלה מהספסל). ביחד עם החולשה של ג'אק (לדבריו "התקופה הקשה ביותר מאז שהגעתי למילאן") פשוט אין לנו כלים התקפיים למעט ניסיונות מוזמים של סוסו והקאן. מאכזב שבוריני לא מקבל יותר דקות, בהתחשב בזה שהוא גם משחק טוב וגם רץ המון.