המחזור ה 31 בסריה A :: רומא ולאציו נפרדות בתיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏5/4/13.

  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    כמו שאני רואה את זה יש שתי אופציות עבור רומא (להגנה):

    1. להביא בלם חדש, ככל הנראה לא מהטופ האירופאי (כי אחד כזה יעלה כסף שרומא לא מעוניינת להוציא), לסבול בעיות של תיאום בחודשים הראשונים ולפגוע בהתפתחות של מרקיניוס.
    2. לתת למרקיניוס להמשיך לפתוח לצד קסטאן, ליהנות מהשיפור שלו לאורך זמן (כבר עכשיו הוא בין הטובים בליגה) ולהרוויח בעתיד בלם ברמה הכי גבוהה שיש (עם זיקה למועדון).

    החיסרון היחיד של אופציה 2 הוא שאולי הבלם שיבוא יהיה קצת יותר טוב ממרקיניוס בהווה. מה שלגמרי לא בטוח כי מרקיניוס ברמה גבוהה מאוד גם ככה.
    אם רוצים להביא שחקן לצד מרקיניוס, לא נראה לי שיש בשוק הרבה אופציות טובות יותר מקסטאן.
    בצדדים טורוסידיס מעולה (אחת ההצלחות הגדולות של רומא), ובלזארטי/דודו מספיק טובים. עמדת המגן השמאלי בעייתית כי אין בה הרבה איכות בכדורגל העולמי. אולי סאנטון יהיה טוב יותר, אבל הוא על הכוונת של מילאן.
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx מבחינת סגל הבלמים אני לא משנה הרבה, אלא אם מחליטים עכשיו לפתוח את הארנק ולהביא את הבלם הכי טוב שכסף יכול לקנות (יהיה מי שיהיה בפגרה הקרובה) וזה כנראה לא יקרה. למרות שהרכש היווני נראה טוב יותר ממה שציפיתי שהוא יהיה, מודה שטעיתי לגביו, אם הייתי מביא חיזוק כלשהו להגנה זה לרוטציית המגנים עם דגש על שדרוג לבלזארטי וגם זה לא חובה לדעתי.

    עם כל הכבוד לאמונה של רבים פה בדסטרו, את דעתי על אוסבאלדו כבר כתבתי לא פעם, לדעתי חלוץ זו העמדה שבה צריך להשקיע ברכש של שחקן איכותי עם יכולת לתרום מיד ולא צעיר מבטיח.