המחזור ה 31 בסריה A :: רומא ולאציו נפרדות בתיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏5/4/13.

  1. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    מאכזב מאוד. רומא כבר לא תהיה בליגת האלופות בעונה הבאה, ואני בספק אם תהיה גם בליגה האירופית (לא שהליגה האירופית מעניינת מישהו).

    לאמלה נתן משחק טוב מאוד, סבסב בקלות את השחקנים של לאציו. עם זאת הוא החטיא מחצי מטר מול שער ריק, למרות שקשה לי קצת להאשים אותו בזה כי הכדור היה על הקודקוד של הראש וקשה לנגוח אותו למטה.

    טוטי כרגיל במשחק גדול. כל מסירה שלו פשוט גאונית.

    חוץ משנייהם לא ראינו הרבה משחקני רומא.


    אצל לאציו הרננס הבקיע גול גדול, בעט פנדל שלא היה לשמיים וגרם לפנדל של רומא. למעשה הוא עלה ללאציו בשני גולים.

    מארקטי פשוט שוער ענק. נתן היום כמה הצלות מדהימות. ההצלה מהכדור החופשי של טוטי היתה אדירה- הוא לא ראה את הכדור אבל ניחש שטוטי יבעט שטוח לפינה הימנית.

    לאציו שיחקו מביך במחצית השנייה. פשוט באו לשבור רגליים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/4/13
  2. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,360
    לייקים שהתקבלו:
    96
    הדרבי הזה אמנם לא נגמר לטובת לאציו, אבל הוא רק העצים את השליטה של הנשרים על ריומא.
    אם אנחנו בעשרה שחקנים, ללא קלוזה בריא ובכושר, ובתקופה הכי ירודה שלנו העונה, יוצאים בתיקו באווירת חוץ וגם זה מפנדל של היריבה, אז כאוהד לאציו אני יכול להיות מרוצה.

    אני גם מניח שהרבה מחובבי טוטי יודעים היום מי זה אונאזי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    העונה שלנו נגמרה בפאלרמו. נותר רק להסתער על הגביע ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה עם דגש על שחקנים כמו רומאניולי, דסטרו ודודו בנוסף לצעירים שכבר משחקים בהרכב. המשחק היום היה כולו בשביל האוהדים ופרט לאכזבה מהתוצאה, אין שחקן אחד חוץ מטוטי שראוי לציון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/4/13
  4. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    אתה חושב שצריך להחליף מאמן?
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אנדראצולי מכיר מצויין את השחקנים ואת הליגה. המערכים שלו מותאמים מאוד ליריבות ורואים שהוא מתכונן ברצינות לכל משחק. גם המערכים וההרכבים שלו מוציאים את המקסימום מהשחקנים ובכלל מדובר בבחור חביב מאוד שמוערך מאוד על ידי השחקנים. אני מחפש אצלו דחיפה של הקבוצה להצלחה גדולה (למשל זכיה בגביע) כדי לקבע את דעתי. בנתיים טוטי כמעט לבדו, ניצח לו את כל המשחקים. השאלה המעניינת היא האם ההנהלה תמשיך בתוכנית שלה להעמיד מאמן עם שיטה אחת ברורה בתקווה לרוץ איתו זמן רב, או שתתן את המושכות למאמן כמו אנדראצולי שינסה למקסם את הסגל הנתון בכל שבוע ללא חשיבה לטווח הארוך יותר. אנדראצולי בכל מקרה ימשיך לעבוד ברומא ויתרום גם מעמדת העוזר.
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    כל שנה עושים ברומא חריש ומחלים מאמן וחצי סגל.
    אני מסכים איתך שצריך שחקנים צעירים אבל גם כמה שחקנים מנוסים בעלי שם שיכוונו אותם קדימה,רומא השנה קבוצה נאיבית,הרבה בגלל חוסר ניסיון ואופי של הצעירים.
    אני העד להביא מאמן חדש ומונסה יותר,שיבנה את הקבוצה מחדש,ושיתחיל קודם כל מלמטה,בהגנה,כי רק ככה בונים קבוצה נכון.
    הקישור לא רע,והרווחנו את פלורנצי לשנים הבאות,אבל צריך עוד שחקן חיזק אחד,וההתקפה עשתה את שלה העונה.

    אני לא יודע גם כמה אורך נשימה יש לבעלים אחרי ששנתים רומא לא בליגת האלופות,עוד עונה אחת כזו ובאמת אבדנו.
     
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    טוטי, פרוטה ודה רוסי, שלושה אלופי עולם, מנוסים מספיק בשביל לכוון את הצעירים ולשמש להם דוגמא. המונח "שחקן בעל שם" מת עם הזרקת השייחים. זה או שאריות וריג'קטים של הקבוצות העשירות, או לאמלות שגם עליהם יש תחרות מטורפת.
    חלוץ וקשר עושה משחק הרבה יותר דחופים מחוליית ההגנה שעם הגעתו של טורו לא חסרה אפילו שחקן אחד ורק חייבת המשכיות וכמה שפחות שינויים. אולי שווה להחליף את בורדיסו בבלם חדש אבל ההיצע בשוק לא ישפר אותנו ולא ישתווה לניסיון והאופי שלו.


    אגב, רק לי חסר איזה אייקון בלאציו כמו נסטה שיתן קונטרה לרומאים של רומא? הם נראים כמו חבורה פטתית שמנסה להלהיב את קהל הבבונים שלה בכוח עם משחק מתגרה וכסחני. או כמו ראדו שחגג את התיקו עם צעקות רומא מרדה (שבעצמו אוהד רומא הרבה לפני שהגיע בכלל לאיטליה). קאנדרבה יכל להיות כזה אבל גם הוא בחר בצד היפה של העיר. הפרימברה של לאציו הגיעה לגמר בעונה שעברה. אין שם שחקנים שיכולים להתברג בסגל?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/4/13
  8. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    עובדה שזה לא מספיק,המיקום של רומא מדבר בעד עצמו.
    טוטי באמת מפתיע כל פעם מחדש,אבל לבנות עליו זה יהיה ממש לא רציני.פרוטה כבר הרבה הרבה מעבר לשיא,וזה שאתה מזכיר אותו זה עצוב בפני עצמו.

    רומא צריכה בלם עם קבלות,ההגנה נראת כמו בדיחה עצובה,לא סתם כל משחק כמעט רומא חוטפת. זה דבר ראשון,אחרי זה לחזק את שאר העמדות.
    אף אחד לא אומר שבקיץ רומא לא תמצא בלם.
    כל דבר איר שתגיד יהיה התעלמות מוחלטת מהמציאות.
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    המיקום שלו רומא הוא פונקציה של הרבה מאוד מרכיבים, אחד מהם הוא חוסר ניסיון. הנקודה שלי היא שלתת לשלד הנוכחי להתפתח ביחד ולצבור עוד ניסיון יועיל הרבה יותר מצירוף של שחקנים מנוסים סוג ד' שבכל מקרה לא יזכו להרכב. טוטי קיבל את סרט הקפטן מוקדם מאוד וזה הקפיץ את היכולת שלו. העונה, בשלג של אטאלנטה, ללא טוטי, ראינו בגרות יוצאת מהכלל אצל פיאניץ'. כנל לגבי מארקיניוס. אלה שחקנים שכבר עכשיו יכולים לקחת את המושכות.
    אני שומע את הקישקוש הזה כבר שנים. כרגע הוא השחקן הכי טוב בליגה. גם אם יוריד את כמות הדקות שלו בעונה הבאה, ההשפעה שלו עדיין תהיה עצומה.
    ניסיון לא נמדד על כמה השחקן מעבר לשיא. ההשפעה שלו בחדר הלבשה, העזרה לצעירים ולהתאקלם, והיכולת לשנות משחקים או לאזן אותם במצב של לחץ זה משהו שאי אפשר לקחת ממנו העונה.
    ראית את כמות הספיגות והסקת שרומא חייבת בלם חדש? גם כאן, יש הרבה מאוד סיבות לכך. אחת מהן היא חוסר היכולת של חוליית ההגנה (חדשה לחלוטין) ליצור כימיה של שחקנים שמשחקים שנים ביחד. בהנחת שרומא תשחק עם 4 בהגנה, הבלמים כרגע הם קסטאן, מארקיניוס, בורדיסו ורומאניולי. שני הראשונים הם באנקרים לעונה הבאה וכל שינוי נוסף יחזיר את רומא צעד אחד אחורה. בורדיסו כבלם שלישי נופל מאוד מהברזילאים אבל כאן יש סימן שאלה גדול, האם הבלמים שיש לשוק להציע טובים ממנו ועד כמה זה שווה את ההשקעה. המקצוענות והדוגמא האישית שלו מקדמים את רומאניולי שיכול להתחלף איתו בתפקידים בעונה הבאה ואולי לסגור את העמדה הזאת לשנים רבות. אם כבר לבצע שינויים בהגנה, לפני בורדיסו הייתי בוחן את הישארותם של פיריס ודודו כמחליפים לבלזארטי וטורו. במידה ורומא תשחק עם 3 בהגנה, תהיה חייבת כמובן לצרף בלם נוסף אבל לא נראה לי שהתכוונת לזה אם את הדעה שלך אתה מקבע על כמות ספיגות בתקופה של זמאן.
    אני מנסה להתעלם מסיסמאות כמו "עובדה - תראה את המיקום בטבלה, עובדה תראה כמה ספגו" שאי אפשר לפתח עליהן דיון נורמלי ומנסה להתייחס למידע הרלוונטי על השחקנים. ממליץ בחום לאמץ את השיטה, אחרת לא ישאר שום טעם לפורום.
     
  10. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    כל מה שכתבת כאן זה תירוצים מסוגננים יפה,ועטפת את זה בדעות שלך.
    לכתוב ששחקן מקרין ביטחון גם מחוץ למגרש (לא בזה הוא נמדד עם כל הכובד,ואם לא הוונת צריך שחקן יכוון על המגרש ברגעים שהקבוה נכנסת לפיגור או משבר,פרוטה כבר מזמן לא שייך למשבת הזאת),או לרשום חוסר תיאום זה פשוט לא רציני,זה תירוצים חביבי.
    בסופו של דבר,שורה תחתונה תסובב את זה איך שתרצה,מסתכלים אך ורק על מבחן התוצאה.
    נכון בעונה הזאת הרווחנו כמה שחקנים צעירים שיהיו דור העתיד של הקוצה,אבל זו לא הייתה המטרה מתחילת העונה,נכון שהקבוצה לא נבתה נכון,אבל יש צורך לתקן,וכמו שכתבכתי כבר,צריך להתחיל מלמטה,מההגנה,שבנתתים היא אחת הגרועות שהיו לנו.
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כל מה שכתבתי כאן זה ניסיון לפתח דיון ברמה טיפה יותר מעמיקה מה"ביקורת" חסרת התוכן שכתבת, עם התייחסות לשחקנים, לעמדות על המגרש, והתייחסות לתכונות הכרחיות כמו תיאום וניסיון (להלן "תירוצים") שמרכיבים את הכדורגל.
    מי מסתכלים? אוהדי הצלחות אינפנטילים חסרי מושג שלא מבינים באיזה שלב נמצא המועדון הזה? כאשר בונים את הקבוצה מ0, מסתכלים על התקדמות הבניה ביחס ליעדים. אם אתה מצפה להצלחה מיידית תחסוך מעצמך את האכזבה ומהקוראים את הבכיינות חסרת התכלית הזאת.
    לא כתבתי את זה. אני מבין שאין לך מספיק ידע להגיב לשאר הדברים אבל גם ההדבקות לפרוטה וניסיון לבטל את התרומה שלו מגוחכת. כן, שחקן כמוהו זה נכס לחדר ההלבשה ולאימונים עם הצעירים, אבל יותר מכך היכולת שלו להיכנס למספר דקות כדי להרגיע את המשחק ולשמור על התוצאה או אפילו לנצח אותו כמו בסיינה. כל הקבוצות המצליחות החזיקו בסגל שחקנים מסוגו, שחקנים עם אופי שדוחף את חבריו גם אם הוא עצמו על כיסא גלגלים. תהיה זאת אבידה לא קטנה אם לא ימשיך בעונה הבאה.
    לאחר שצמד המנהלים לא הצליחו לבנות את השלד בעונה שעברה, זאת בדיוק הייתה המטרה של רומא בתחילת העונה.
    אתה חוזר על אותן אמירות ריקות פעם אחר פעם. אתה מבזבז זמן למי שקורא את זה. תפרט. למה לדעתך הקבוצה לא נבנתה נכון? ובמידה ואתה מכיר את הסגל ולא רק את טבלת הספיגות, את מי צריך להחליף? מי לא מספק את הסחורה? מי אתה חושב שיכול להגיע במקומם? וכו'..
     
  12. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    ההצלחה של רומא חשובה לי לא פחות מלך,ולי נמאס את רומא הולכת ודועכת מעונה לעונה.
    אני לא ימשיך את הדיון הזה מכיוון שכול אחד נשאר בעמדתו ואין הסכמה של ממש.
    אם אתה חושב שרומא בנוייה כמו שהיא עכשיו,ואתה מרוצה מהקיים זו זכותך.
    אני לא מסכים אני חושב שתמיד יש מה לשפר ולאיפה לשאוף,ואני מסתכל על הבעיות ומצביע על הנקודות תורפה שלדעתי זקוקות לחיזוק (ההגנה). אתה לא חייב להסכים איתי,ואני מכבד את דעתך.
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    איזה חיזוק היית מביא להגנה ועל חשבון מי (אם בכלל)?
     
  14. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אני לא סוכן שחקנים ולא יודע מי יתפנה בקיץ,ולזרוק שמות לאוויר זה לא ריאלי,אנחנו לא במנג'ר.
    הייתי מחפש בלם,כמובן אחד מוכח שיהיה עדיף על הבלמים שיש כרגע בקבוצה ושישדרג את משחק ההגנה.
    אחרי זה היית מחפש לזחק את שאר העמדות,הכול במידה ויש תקציב לרכש.
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    זה מה שהסקת מדבריו? אני חושב שאתה מעוות את תוכן הדברים שלו.

    לרומא יש הרבה שחקנים צעירים שאמורים להוות שלד ובסיס להצלחת עתידית. הספקולציות סביב לאמלה ומארקיניוס, לדוגמא, רק מוכיחות שגיוס השחקנים באופן כללי הוא נכון. כמובן שהוא לא מושלם, אבל אתה יכול לעלות בדעתך קבוצות שפוגעות ברכש שלהם במאת האחוזים?

    אני חושב שדווקא רומא של השנה אמורה לעודד מאוד את אוהדיה. יש מגרעות, לא הכל דופק, אבל זאת קבוצה שמשחקת כדורגל טוב עם כמה שחקנים מאוד מוכשרים; כאשר השילוב של הניסיון יחד עם הרוח הצעירה הוא מבטיח מאוד.