המחזור ה-31 בסריה A:: דרבי רומאי ענק בניחוח לאציו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏10/4/09.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    השופטים חזרו לעזור ליובה? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    משחק טוב מאוד של גאספריני וג'נואה אבל המצבים לא מניבים הרבה מעבר לאותו שער יתרון שהתבטל אחרי שער השיוויון של דל פיירו. המומנטום הולך כרגע עם יובה, נראה מה יהיה בהמשך. הקהל של ג'נואה אחד הטובים בליגה ללא ספק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/4/09
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    ג'נואה פשוט קבוצה מעולה!

    יובנטוס ביכולת נוראה, כאשר יש כמה נקודות שבולטות בחולשתן. נדבד, משך עונה אחת יותר מדי. פאולסן, לא תורם דבר ולא מהווה פאקטור בשליטה במרכז המגרש. דל פיירו, ממשיך בכושר זוועתי.

    ראניירי חייב לזעזע את הקבוצה במחצית. ג'ובנקו שנמצא בכושר נהדר חייב להיכנס במידי (במקום נדבד או פאולסן (ואז נדבד במרכז). אם זה לא יעזור להוציא את דל פיירו ופאולסן.
     
  3. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    למה טיאגו לא משחק? הוא פצוע?
    במידה וטיאגו כשיר, להחזיר מהר את פאולסן לספסל ולהעלות אותו. נדבד צריך לצאת ולתת לג'ובינקו להיכנס. אני לא חושב שיש עוד חילוף שיוכל לעזור לנו התקפית מלבד אלה, טרזגה על הספסל?
     
  4. NUOVA GUARDIA Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/08
    הודעות:
    255
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה צודק, אין ליובה כרגע מרכז שדה. פאולסן לא מהווה פקטור מרכזי במשחק ולכן הוא חייב לרדת למקלחות ומהר, אני מאמין שראניירי יבין את זה ויכניס את טיאגו.
     
  5. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    פשוט בושה. איך אפילו הנהלת הבובות של יובנטוס ממשיכה לתת גיבוי לאפס העלוב ששמו ראניירי. מאמן חסר ביצים וחסר כריזמה. הדבר היחיד שהוא יודע לעשות זה לעשות פרצוף תחת ולשלב ידיים. תתפטר, אם נשאר לך מעט מהכבוד העלוב שלך. כזאת יובנטוס עלובה אני לא זוכר, היכולת פשוט מזעזת, שחקנים שמתאימים לקבוצות תחתית ומאמן לוזר פחדן.
     
  6. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    זה לא הפסיק להיתקע לי, השער השלישי של פאלדינו היה בנבדל או לא? כי ממה שהצלחתי לקלוט זה היה ממש עניין של מילימטרים. בכל אופן משחק נהדר של ג'נואה עם המון מלחמה ותיקו ממש לא היה משקף את מהלך העניינים. יובה שכזו לא מסוגלת אפילו לדגדג את אינטר.

    המאבק על המקום בליגת האלופות בעונה הבאה רק מתחמם, עושה רושם שג'נואה ממש לא מתכוונת להילחם.
     
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אחד מאותם ימים בהם קאמורנסי הופך לחמורנסי.

     
  8. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרתי את זה כבר אלף פעם, אני אגיד את זה שוב. גם אם אינטר תאבד נקודות כל שבוע, גם אם מילאן תמשיך לנצח באי היציבות שלה - יובה הנוכחית לא תזכה באליפות, לא השנה ולא בשנה הבאה. הקבוצה הזאת חלשה מדי, המאמן הזה לא טוב מספיק וכך גם חלק גדול מהשחקנים.
    יש לי הרבה מה להגיד על המשחק הזה ועל הטעויות של השחקנים ובעיקר של ראניירי, אבל אני חייב לצאת וגם בלי קשר פשוט אין לי כח להתעסק בזה עכשיו. אני אלך עכשיו לפאב, אחזור עוד כמה שעות ואלך לישון עם תחושת גועל ואכזבה. פחות בגלל איבוד הנקודות הספציפי הזה (הרי גם ככה לא באמת חשבתי שאפשר עוד להדביק את הפער מאינטר), יותר בגלל העתיד העגום שאני צופה לקבוצה שלי תחת ההנהלה והמאמן הנוכחיים.
     
  9. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    ההפסד הזה בא בטיימינג הכי מתאים - ההנהלה מחפשת לעשות שדרוג רציני בקיץ וזה רק מוכיח לה שהשדרוג הדרוש הוא הרבה יותר רציני, ומתחיל בעמדת המאמן. כך לפחות אני מקווה. זה לא שעם ניצחון המאבק לאליפות היה נפתח שוב. אז לזעזע את המערכת זה טוב. ככה אני חושב.

    משחק עלוב.
     
  10. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    ההפסד הזה מאכזב,לא בגלל שהפסדנו,או שעכשיו יש 10 נקודות מאינטר,אלא הדרך שהפסדנו,הפסדנו כמו שיובה לא אמורה להפסיד אף פעם,בלי אופי ובלי לחימה,איפה הקבוצה עם האופי היובנטיני שמדברים עליה? לא יודע.. משהו אבד שם בדרך אצל קלאודיו ראנירי,אני עדיין מאמין בו,הוא כן יכול להעיז ולעשות שינויים בלתי צפויים,הבעיה היא שלעשות את זה פעם אחת מול צ'לסי זה לא מספיק.
     
  11. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    עומרי, מול צ'לסי לא היו לא יותר מדי ברירות, יובנטוס הייתה חייבת לכבוש כדי להישאר במאבק העליה. הערב, נניח שלא רצה להרכיב את ג'יובינקו בהרכב, (שזאת הייתה טעות, נדבד לקח עונה אחת יותר מדי) למה לא להכניס אותו מיד בתחילת המחצית השניה. מה היה לו להפסיד?

    אני מסכים איתך שזה באמת כבר לא היה אכפת שיובה תפסיד, אבל הדרך, הדרך. יובנטוס נראתה כמו קבוצה שרק רוצה לרדת מכר הדשא, דל-פיירו בחודשים האחרונים פשוט כבוי. השחקנים היום היו שבלונים, לא מדויקים, וסתם העיפו את הכדור קדימה לעבר יאקווינטה/דל-פיירו. השיטה של להעיף כדורים קדימה ולקוות לטוב נמאסה. הדבר שהכי הרתיח אותי זה שבסיום המשחק ראניירי אמר שיובנטוס שיחקה טוב והתאמצה אבל לג'נואה הגיע יותר. הוא פשוט כנראה לא ראה את המשחק. מאמן עלוב בלי מטרות, שעוד אומר שיובנטוס חווה עונה טובה (10 נקודות מאינטר והגעה לשמינית הגמר באלופות).

    מסקנות? הוא פשוט איש קטן.
     
  12. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    הוא פשוט שואף נמוך מדי. בגלל זה הוא אף פעם לא זכה בתואר חשוב. צריך מאמן ווינר בשביל להיות ווינר, בגלל זה אינטר עם יכולת לא מי יודע מה עדיין מנצחת. מוריניו. וגם הרבה כסף.
     
  13. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    Juventini

    היכן נדמה לך שאתה נמצא?! "איש קטן", "עלוב"... אם הכבוד האישי שלך לא מעניין אותך, לפחות תשמור על כבודו של הפורום.
     
  14. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    סליחה באמת, פגעתי בכבוד שלך או של אחד המשתמשים בפורום? אני מדבר בשפה בוטה? אני מציין את העובדות כמו שהן. אין מילים אחרות שיכולות לתאר את "המאמן" ראניירי.

    כבוד? איך בדיוק פגעתי בו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/4/09
  15. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא היה.

    העונה הזאת פשוט הפכה לסיוט מבחינתי, לא זוכר שחיכיתי מתישהו כל כך לסיום העונה. יש הרבה מה לעשות בקיץ והמון נקודות לשיפור, אבל באמת שאני לא רואה את ההנהלה הזאת מפיקה לקחים ומשדרגת את הקבוצה לקראת העונה הבאה.
    זה שהסגל הנוכחי בינוני מאוד כולם יודעים, אבל למה ראניירי בוחר שלא להשתמש במעט האיכות שכן יש לו? אני רחוק מלהיות אחד מאותם האוהדים שמכתירים את ג'יובינקו כדל פיירו, נדבד ובאג'יו הבא אבל עם עובדות אי אפשר להווכח. והעובדה היא שבשבועות האחרונים סבה הוא השחקן המצטיין של הקבוצה. אז למה לעזאזל ראניירי בוחר לעלות עם הגוויה המהלכת נדבד (עם כל האהבה והכבוד, אני ממש אתבאס אם הוא ישתכנע בסוף להמשיך עוד עונה) ולא איתו? וגם אם כבר כן בחרת להרכיב את הצ'כי, למה לא להכניס את ג'יובינקו במחצית כשאתה בפיגור וחייב את הנקודות, או אפילו בדקה ה60? הקבעון הזה של ראניירי והפחד לשנות מתחיל להיות מוגזם, אני כבר לא מצליח לספור את כל המשחקים שהוא הרס לנו עם ההתעקשויות המטומטמות שלו.
    חוץ מנדבד הבזיוני, גם פאולסן ודל פיירו היו עלובים. הדני מוכיח שהוא כנראה פשוט לא מתאים לקבוצה ברמה הזאת ודל פיירו ממשיך עם הכושר הזוועתי שלו בשבועות האחרונים. אני לא יודע מה ולמי הוא מנסה להוכיח שבוע אחר שבוע במשחק האנוכי והעצל שלו, אבל גם זה מתחיל להמאס עליי. מזל שיאקוינטה ממשיך בכושר הנפלא ושאמאורי חוזר סוף סוף, דל פיירו במצב הנוכחי צריך לרדת לספסל בשבועות הקרובים.

    העונה הזאת גמורה, ואם מישהו עוד האמין שאפשר לנצל את המעידות של אינטר לקראת המשחק מולם אני מאמין שבשבוע האחרון הוא התבדה סופית - וטוב שכך. הקבוצה הזאת פשוט לא מספיק טובה ועם כמה שכואב להגיד את זה, המשחק בשבוע הבא חשוב מאוד לא בגלל המאבק על הסקודטו אלא בגלל שמילאן וג'נואה קרובות אלינו מתמיד.