המחזור ה-31 בבונדסליגה:: באיירן יכולה להבטיח אליפות, האנובר עלולה להבטיח ירידה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏22/4/16.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אז המאמן זה הבעיה?
    מודה שלצערי הגדול לא ראיתי את המשחקים. אבל בכל זאת אי אפשר להפיל הכל על וידנפלר. אתה זוכר את בורקי והומלס נגד באיירן?
    קודם כל וכדי שנוכל לדון באותה השפה צריך להגדיר. השאלה (שבכל אופן אני מתייחס אליה) היא הסגלים. סגל זה כל 22 השחקנים שידנם היום ורמתם היום. והשאלה שלטעמי תענה על זה היא השוואת ההרכב השני במלואו (בלי אף שחקן הרכב ראשון קבוע) בין שתי הקבוצות. האם הם שווים? אני חושב שהפער הוא עצום. ועל זה תצביע העובדה שאין באמת הרכב ראשון בבאיירן.
    בוא נראה מי לא פתח בבאיירן השבת אלאבה, מרטינז, ריברי, קומאן, אלונסו וכמו כן ואפילו לא על הספסל היו לאם, רובן, בואטנג, ברנאט. עם כל הכבוד לאף קבוצה ביבשת אין את הלוקסוס הזה.
    לדורטמונד יש שחקנים מצויינים וסגל מעולה. שבימים אחרים מתחרה חזק מאוד על התואר המקומי ויכול להגיע (עם מאמן מספיק מנוסה) לחצי גמר ליגת האלופות. אבל עדיין הסגל רחוק ממה שיש לבאיירן להציע.
    גם טוכל מאמן מצויין שאני מאוד מקווה שלא אמר את המילה האחרונה שלו ושילמד מה שהוא צריך. בעיניי זה התנהלות ברמות הגבוהות של המפעל האירופי הבכיר.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,453
    לייקים שהתקבלו:
    6,386
    הגישה של המאמן היא הבעיה. אתה בעצמך ראית איך הוא עלה למשחקים נגדכם.
    כן אפשר. הוא שוער נוראי וזה לא חדש לאף אחד. עצם הנוכחות שלו גורמת לפאניקה בהגנה שהורגשה היטב לאורך כל המשחק והוא גם היה אשם ב2 השערים האחרונים של ליברפול. נראה אם גם באיירן סופגת כל כך מעט עם שוער שאף אחד לא סומך עליו במקום שוער טופ 3. על בורקי אני סומך. הוא הסיבה אגב שלא קיבלנו מבאיירן בראש גם בבית. את המשחקים החלשים שלו אפשר לספור העונה על כף יד אחת. לצערי אחד מהם היה במינכן. קורה.

    השוואת ההרכב השני במלואו היא בולשיט וכבר הסברתי למה. למשחק בין באיירן ודורטמונד אף מאמן לא יעלה עם המחליפים אם הוא לא מוכרח. ואת המנוחה ההרכב הראשון יוכל לקבל במשחקים נגד קבוצות מרכז טבלה ומטה כמו שקרה לא מעט העונה והמחליפים עשו עבודה נהדרת וצברו נקודות באותו הקצב. באיירן ודורטמונד לא שונות בעניין הזה.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    א. ויידנפלר היה גם השוער כשדורטמונד הובילה 2:0 באנפילד וגם כשעוד היה 3:1. וגם ב 1:1 בדורטמונד.
    ב. ולזה בדיוק התכוונתי כשאמרתי שצריך לעשות הגדרות. אם ההגדרה לסגל היא ההרכב הראשון זה דבר אחד. אבל אם ההגדרה לסגל היא כל ה - 22 (או כמה שלא יהיו שם) (וזו ההגדרה שלי לסגל) זה כבר עניין אחר.
    אני, אישית, בדיון הזה מתייחס לסגל כולו.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,453
    לייקים שהתקבלו:
    6,386
    גם אני מתייחס לסגל כולו. אני פשוט חושב שאם יש פערים גדולים באיכות המחליפים (ויש פערים כמובן) זה לא אומר שאלו גם הפערים בין הסגלים של הקבוצות. למי יש סיכוי יותר טוב לקנות פרארי, למיליארדר או למולטי מיליונר? התשובה היא שהסיכוי זהה. שניהם יכולים להרשות לעצמם.

    לגבי ויידנפלר - עד ה2-0 ליברפול לא סיכנה את השער שלנו. יכולת של שוער משליכה על כל משחק ההגנה. צמד בלמים שיודע שיש מאחוריו שוער שאפשר לסמוך עליו משחק עם יותר ביטחון מצמד בלמים שמבין שהם התחנה האחרונה בדרך אל השער.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ועדיין המליארדר הוא הרבה יותר ״טוה״ (במונחים של כסף כמובן) מהמולטי מליונר.
    ואם ההרכב הראשון שווה (ולדעתי הוא לא) אז פער גדול בהרכב השני עושה סגל אחד הרבה יותר טוב מהשני.

    לפי מה אתה מודד איכות של סגל?