המחזור ה-30 בסריה א' ::רומא מארחת את אינטר והדרבי של טורינו במוקד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏19/3/16.

  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מהי ההגדרה ל״שחקן צמרת״? מיהם השחקנים האלה, למשל, בפיורנטינה?
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,413
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    לפני שאתה מגדיר שחקן צמרת אתה צריך להגדיר צמרת. גם מקום 10 הוא סוג של צמרת. אם צמרת = ליגת האלופות אז גם לפיורנטינה כמו למילאן ולאינטר יש מעט מידי שחקני צמרת וזה בדיוק למה הן לא יהיו שם בעונה הבאה.
     
    Don Joan Roman ו-אלעד אוהבים את זה.
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אם מדברים על העפלה לליגת האלופות אז "צמרת" = מקומות 1-3, ולכן שחקני צמרת זה שחקנים שיכולים להשתלב בקבוצות האלה - יובה, נאפולי, רומא. להגיד שלמילאן יש 4 שחקנים שראויים לרומא... נו שויין.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,413
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    מסכים איתו לגמרי. אולי יותר מ4 שראויים לסגל של רומא אבל לא יותר מ4 שראויים להרכב.
     
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אז אני חושב על 5 (דונארומה, רומניולי, אנטונלי, בונאונטורה, באקה. אלכס ומונטוליבו בספק).
    אם אנחנו עדיפים ב5 עמדות בהרכב, זה כמעט כמו להגיד שהקבוצות שוות.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,413
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    נו באמת. קודם כל עם כל הכבוד לכישרון של דונארומה (ואני ממש אופטימי לגביו) זה לא רציני עדיין לקרוא לו "שחקן צמרת". זה שלרומא יש ליצן בעמדה הזאת לא משנה יותר מידי את התמונה. אלכס שחקן סבבה אבל לא נכנס להרכב של רומא. אל תשכח שהסיבה שיש לנו את רומאניולי בכלל היא שברומא לא בנו עליו להרכב (החלטה גרועה בדיעבד כי נראה שקסטאן לא חוזר לעצמו מהפציעה ורומאניולי נראה הרבה יותר אמין מרודיגר). מונטוליבו זה לא ספק, זה בדיחה לציין אותו ליד שחקנים כמו ניינגולן, DDR ופיאניץ'. לא נראה לי שהוא נכנס לספסל שלהם.

    אם כבר הייתי מכניס את ניאנג לרשימה שלך.
     
  7. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    זה שדונארומה עדיין ילד לא רלוונטי לשאלה האם הוא עדיף אל שצ'סני. להגיד שהוא לא עדיף זה לא רציני. אישית הייתי לוקח אותו גם על ריינה.
    זה שברומא לא בנו על רומניולי לא מעניין אותי כשבפועל הוא נותן הופעות נהדרות.
    מונטוליבו מול DDR הנוכחי זה בדיחה? באמת? לא חושב.
    ניאנג בהחלט יכול לתת פייט גם כן, הפציעה גרמה לי לשכוח ממנו.

    אם כהגדרתו של קובי "בשביל לקחת מקום שלישי צריך 11 כאלה", אז למילאן יש הרבה יותר מ4 כאלה. זאת או אמירה מטופשת או אמירה מזלזלת.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,413
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    11 זה מוגזם. אם תתעקש להשוות עמדה-עמדה אתה תמצא 4-5 שחקנים של מילאן שטובים יותר בקצת. הבעיה שבשאר ה6-7 עמדות השחקן הרומאי טוב בהרבה.
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    התכוונתי לשחקנים החדשים. דונארומא, באקה, רומאניולי וה4 הוא קוצ'קה. ברטולאצ'י של ג'נואה היה ענק והצדיק גם את מקומו בהרכב הנבחרת, אבל הוא לא הצליח לשחזר זאת במילאן בעוד שהסלובקי כן. לא הייתי מוותר עליו אבל גם לא מוותר על הניסיון להביא שחקן נוסף לעמדה שלו.

    מי מהשחקנים נכנס להרכב של רומא ונאפולי זה איננו מדד הוגן או כזה שיש לבנות את הקבוצה על פיו. מהיכרות בסיסית עם הקבוצות, צפיה ביכולת השחקנים והתוצאות שהם משיגים העונה (או בשנים האחרונות), אף אחד במילאן לא נכנס להרכב של נאפולי, אף אחד פרט לבאקה לא נכנס לזה של רומא (במקרים בהם עולים עם חלוץ) אך אין טעם להתמקד בזה. הכוונה לשחקני צמרת, בהקשר למילאן הנוכחית, היא לשחקנים שהראו מספיק פוטנציאל כדי שהנאגלה הבאה של הרכש לא תגיע לעמדה שלהם בהרכב. דונארומא הוא אחד כזה, בהיעדר הייפ (שאוטומטית הופך למגוחך כאשר מדובר באיטלקי צעיר במילאן), הוא רחוק מלהיות שוער בכיר ובמדד יכולת נטו, אינו עולה על שוערים רבים אחרים בליגה (כולל צ'סניי שלמרות הhating נותן עונה טובה מאוד ועוזר לקבוצה שלו להשיג יעד הרבה יותר רציני), אבל ברור לכולם שהתקרה שלו מטורפת והוא שווה את ההשקעה. כנ"ל לגבי רומאניולי ובאקה (כל אחד מהסיבות שלו). כל השאר צריכים להיות תלוים ישירות באפשרויות שיהיו במרקאטו הקרוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/3/16
  10. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,828
    לייקים שהתקבלו:
    2,342
    מין:
    זכר
    האם הרעש שעושים באיטליה יספיק כדי להרחיק את בונוצ'י, או שסרג'יו מארקיונה ידבר עם טאבקיו וזה יסתדר?

    בכלל, מה בונוצ'י היה צריך לעשות כדי שריצולי יקבל ביצים להרחיק אותו? לחבוט בו? לקלל את אשתו? איך בכלל דבר כזה עובר לכל הרוחות?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/3/16
  11. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    וזה, רבותי, איך שטיפת מוח קפדנית שרצה כאן בפורום במהלך השנים האחרונות (מונטוליבו פלופ, לא קפטן, לא מנהיג לא בלה בלה בלה) מוציאה אפילו מכותב מוערך יציאה שאני מובך בשבילו לקרוא אותה. כן, למחלץ הכדורים הטוב באירופה אין מקום על הספסל של רומא. צר לי לבשר לך, אבל לא רק שיש לו מקום על הספסל, אלא גם יש לו מקום בהרכב כי בכושר הנוכחי הוא יותר טוב מדה רוסי (רומאניטסות, אחד אחד עם האבנים, כן?). נ.ב עם פיאניץ' וניאנגולן זה מפגר להשוות אותו כי מדובר בקשרים שונים שממלאים תפקידים שונים.

    אם נצטרף רגע למשחק המשעשע הזה, אז לדעתי ה-4 שמתאימים לטופ הליגה הם באקה, ג'אק, מונטוליבו ואבאטה, שהוא בערך עוד אנדרייטד שסובל מהייטינג לא מוסבר בפורום ונמצא בכושר מעולה. אני חושב שרק ליכשטיינר באמת יותר טוב ממנו ובלעדיו ההגנה שלנו טובה משמעותית פחות (חיסרון שלו מורגש יותר משל כל שחקן הגנה אחר, אולי אנטונלי מתחרה איתו), אבל כמובן יותר דחוף להכניס לרשימה את דונארומה ורומאניולי המגניבים שמחברים פסים יפה.
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    לעבור מיובנטוס ;)

    @Alta Tensione
    לא חושב שאבאטה טוב מדאמברוסיו.
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    @Alta Tensione
    הרעיון (בהתחלה) היה להשוות את ההרכב של מילאן לזה של רומא. אבאטה מעולה אבל מול פלורנצי הוא מפסיד.
    בכל מקרה, עברנו כאן בהרבה את ה4 שחקנים. דונארומה אולי צעיר אבל בשורה התחתונה הוא שוער מעולה. לנסות להתעלם מרומניולי דווקא כי הוא איטלקי צעיר זה אולי היפסטרי ומגניב אבל לא רלוונטי לעובדה שהוא בהחלט בלם מעולה. אנטונלי אולי המגן השמאלי הטוב בליגה. הסטטיסטיקה של מונטוליבו מעידה שהוא ברמה למרות הפרטי-פייס שלו (גם אם יש לו תקופות פחות טובות). על בונאונטורה ובאקה אין ויכוח וניאנג גם קרוב לרמה. אז מי לא ברמה הראויה? אלכס\זפאטה (האמנם?), ברטולאצ'י (תלוי עמדה ותפקוד) והונדה? זה הרכב שלא קשור למקום השלישי? שאם הוא מדבר עליו זאת "האכלת חארטה ששווה את כל הבוז בעולם"?
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @Alta Tensione
    אני לגמרי מבין את הרצון לא להיגרר להייפ על כל ילד מחוצ'קן ("סמל מהפכת הצעירים!!!") אבל אתה לוקח את זה רחוק מדי לקיצוניות הנגדית. השחקנים שציינת הם שחקנים בכירים בקבוצה שכבר 3 שנים נעה בין מקומות 6-10, פעם בכמה חודשים מחברים סדרה של יכולת "טובה" וזוכים לעונה נוספת באותן עמדות מפתח. "כאן בפורום" יש נטיה לחשוב שקפיצת מדרגה (אמיתית) נעשת כאשר לוקחים את החתיכות הזוטרות ביותר בסגל ומחליפים אותם בשחקנים קצת פחות גרועים. בפועל, כאשר רוצים להתקדם באמת, חותכים בשחקנים שנראים "סבבה" אבל תופסים עמדות לשחקנים יותר סבבה שבנוסף גם יעשו את ההבדל ואולי אף יקרבו אתכם לצמרת. אולי זה עניין סובייקטיבי, אבל הילדים שלכם מראים פוטנציאל להפוך לגדולים עבור קבוצת טופ 3 בעוד שהcore הבוגר מתאים בדיוק - לאן שמוביל את מילאן כבר 3 שנים ברציפות.
    אין לי עניין בהשוואות בין שחקנים שלא מצליחים לגרד השתתפות בליגה האירופית לבין אלה שבאופן קבוע משיגים מקום בצ'מפיונס ליג (במקביל להשתתפות בו), בעיקר בגלל שהטיעונים מתרכזים רק בצד אחד של המשוואה (אפילו לא צד שלם אלא נתון סטטיסטי בודד) ולא מכירים מספיק את הצד השני.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  15. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    קובי, ציינתי 4 שחקנים שלדעתי מחזיקים ביכולת להיכנס בהרכב של כל קבוצה שנמצאת מעלינו בטבלה (אולי חוץ מיובה, למרות שלשם אני חושב שבאקה יכול להיכנס אם הם משחקים עם שתי חלוצים). אולי פספסתי את מטרת הדיון, אבל זה טעות לחשוב שאני מזלזל בילדים רק כי אני חושב שיש היום ביובה, רומא, נאפולי ואינטר שחקנים טובים יותר על אותם עמדות. אין ספק שלא צריך לחשוב להביא שחקנים לעמדות שלהם והקרדיט שהמערכת נותנת להם צריך להימשך.

    ה-core הבוגר: בוא נראה, אחד הגיע העונה אחרי שהפציץ בספרד ובמצוקת החלוצים הזמינים ביבשת הוא מטרה עבור לא מעט קבוצות רציניות, השני הגיע רק אשתקד ומתקדם בקצב מטורף שמושך התעניינות מקבוצות שאנחנו רוצים להיות כמוהן (ג'אק), השלישי כבר זכה עם הקבוצה באליפות כשהיה סביבו הרכב נורמלי (אבאטה) ועל הרביעי כבר נמאס לי לשפוך מלל מעבר למה שאמרתי. לא יודע למה עמדה של קשר ימני או חלוץ שני שלוקים אצלנו בחסר פחות חשובים מקשר אחורי. נשגב מבינתי למה שלא נקפוץ מדרגה אם יהיה עוד כלי התקפי מצד ימין שיעזור לבוננונטורה במקום הונדה, או שעוד קשר מרכזי מתאים לצד מונטוליבו שלשם שינוי מתאים ל442 יעזור לו להחזיק את האמצע. וכמובן עוד חלוץ רציני שיודע לשים כדור בשער לצד באקה. ההיגיון הפשוט שלי אומר שלפני שמשדרגים את הסבבה צריך להחליף את הזבל בסבבה. וכזה יש בלי העין הרע בהרכב הראשון ובגלל זה אנחנו בצדק איפה שאנחנו נמצאים.