המחזור ה-3: ולנסיה מגיעה לקמפ נוא

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י amirb91, ‏31/8/12.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    יכולת לשים לב היום שיש עומק על הספסל העונה. והליגה האירופית תאפשר לשמור את כל השחקנים בכושר משחק.
    השופט לא ראה את היד של פיליפה. אם הוא היה רואה ומתעלם, הוא היה מתעלם גם מהיד של קמפבל.
     
  2. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה תנודות במצב רוח יש פה. מ"סגל לא מספיק טוב" ל"יכולה להיצמד לברצלונה וריאל", תוך חודש..

    אתלטיקו לא יכולה לעשות 90 נקודות בעונה, גם עם משחק אחד בשבוע, גם בעונה שכל מתחבר. אם לברצלונה ולריאל יהיה משבר שיוריד את מספר הנקודות שהתרגלנו לראות מהן בשנים האחרונות ב15 נקודות זה משהו אחר, אבל זה לא נראה סביר.

    אני כן חושב שאתלטיקו של סימאונה היא קבוצה יותר חזקה ממה שהתרגלנו לראות מהקבוצות ה"אחרות" בשנים האחרונות. לא בכישרון, אלא בעיקר מבחינת חיבור ורמת אימון. לטעמי זו הקבוצה הכי חזקה שהייתה בליגה הספרדית (מחוץ לשתי הגדולות) מאז 2004, או לפחות השנים הגדולות של סביליה. מצד שני, אנחנו מדברים על אתלטיקו מדריד, כך שסביר שמתישהו הם ימצאו דרך יצירתית לבעוט בדלי. עצם זה שהקבוצה הזו לא משחקת באלופות זו כבר שערורייה בפני עצמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/9/12
  3. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק שלנו במחצית הראשונה היה פנטסטי! לא אגזים אם אומר ששיחקנו ברמה של ריאל. מחצית שניה קצת ירדנו מהגז וחבל כי היינו צריכים לגמור את המשחק הרבה לפני, הלחץ בסיום היה אדיר והשתלם עם גול שגמר את המשחק, אל צ'ולו מאמן אדיר אני ממש אוהב את הדרך שלו ואני מקווה שנמשיך ביכולת הזאת, אגב בהחלט יש לנו סגל מאוד מאוד עמוק - 3 חלוצים טובים [פלקאו, אדריאן שהוא זריז ומאוד יעיל וכמובן קוסטה שעושה רושם שעשה קפיצת מדרגה ענקית בשנה שנתיים האחרונות], זה ממשיך בקישור עם המון קומבינציות ועד ההגנה ששם אנחנו חייבים להשתפר למרות שאנחנו מציגים הגנה נהדרת אנחנו סופגים המון ושם אנחנו חייבים להשתפר.
     
  4. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    YYY צודק לגבי עומק.

    שימו לב שה11 הפותחים אולי קצת נחלשו בגלל העזיבה של דייגו, אבל הסגל עצמו התחזק. עזבו שלושה שחקנים: דייגו, דומינגז וסלביו. הצטרפו חמישה: קוסטה, ראול גארסיה, אמרה, רודריגז וקאטה דיאז. תוסיפו את סילביו שהיה פצוע כל העונה שעברה ותקבלו סגל הרבה יותר עמוק.
     
  5. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי האדום השני, הבנתי שזה היה על נגיעת יד. זה שהשופטים הספרדים הם הגרועים בליגת הבכירות באירופה זה ידוע, אבל הענין עם הצהובים על נגיעות יד הוא אובססיה מיוחדת וידועה אצלם.

    בספרד על כל נגיעת יד נותנים צהוב. למה? אין לי שמץ.
     
  6. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם האדום השני על נגיעת יד אז בהחלט זה אדום לא מוצדק וכואב לי על בטיס כי הם שיחקו מצוין גם ב10 שחקנים, אני חשבתי שהאדום השני היו על הוויכוח עם השופט אולי הוא זרק לו משהו אבל אם זה על נגיעת יד אז אני מאוד מקווה שהאדום יבוטל.
     
  7. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    לכל מי שמדבר על שאנחנו מסוגלים להיות צמודים לברצלונה וריאל ודברים דומים לזה אז אני אציע לו להירגע... נכון שהקבוצה נראית טוב ומראה צדדים שלא היו בעשר שנים האחרונות, אבל עדיין עוד לא עשינו כלום, אני אפילו לא רואה בזה פתיחת עונה טובה, אם נעבור 10 משחקים ונהיה במצב דומה למה שאנחנו היום אז אני אגיד שפתחנו את העונה טוב, עדיין לא עשינו כלום ואני שמח שבקבוצה לא מדברים אלא רק עובדים על המגרש.

    בקשר לאתמול, משחק מצוין.. הקבוצה לא הורידה את הראש לא בפיגור הראשון וגם לא אחרי שקיבלנו שער כל כך לא מוצדק בשניה האחרונה של המחצית, מה שכן מעודד אותי מאוד זה שמשחקים כמו אתמול לא היינו מנצחים בשנים האחרונות ואתמול הקבוצה הראיתה אופי ולא איבדה את הראש

    :aaarse:
     
  8. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם מחפשים סיבות לדאגה לאתלטיקו: אדריאן עוד לא הבקיע שער אחד העונה. וזה כולל משחק מול הסמרטוטים של ניצן שירזי ובמצב שבו הקבוצה מבקיעה בצרורות. אתמול הבנתי שהוא אפילו לא שותף.

    אחת הסיבות המרכזיות ליכולת העדיפה של אתלטיקו באירופה בהשוואה לליגה בעונה שעברה, היו השערים של אדריאן. לאורך זמן, קשה יהיה לבנות רק על השערים של פלקאו ופה ושם, שערים ממרכז השדה.

    לאדריאן יש כישרון גדול (מספיק לראות את הגול המדהים שלו מול האנובר בשביל להבין את זה). יש לו שילוב של טכניקה, מהירות וגודל, שיש למעט שחקנים ספרדים. אבל כל עוד הוא לא יהיה מסיים יציב יותר מול השער, הוא לא יעשה את קפיצת המדרגה. וכאמור, אתלטיקו תצטרך עונה עם מספר דו ספרתי של שערים ממנו בליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/12
  9. AtleticoMadrid Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/11
    הודעות:
    199
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה אופי ענק הראנו אתמול, פשוט מדהים.
    האדום השני לא הגיע לבטיס. פלקאו עקף את מסי וכבר עם 7 שערים בליגה, פשוט מדהים.
    אדיראן חייב להתחיל להניע ולשים גולים, פתח בצורה רעה את העונה - במיוחד שיש לך את דייגו קוסטה שגם הוא פתח טוב מאוד את העונה ועשה סוג של קפיצת מדרגה.
     
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    וזה כולל גם את האולמפיידה שם הוא היה החלוץ המרכזי הפותח, ולא כבש שער אחד בטורניר והחמיץ בלי סוף. אדריאן בן 25 בקרוב, אני לא יודע מתי הוא יעשה את קפיצת המדרגה מבחינת כיבושים, הוא סוגר כבר 5 שנים בליגה הראשונה והוא לא עבר את ה-7 שערים בעונה, הבעיה איתו שהוא פשוט לא סקורר, הסיומת שלו לא מספיק טובה, הוא גם לא מייצר לעצמו הרבה מצבים, ובגילו אני לא מאמין שזה ישתנה.

    העונה הוא בכלל פתח רע את העונה, שב-5 מחזורים שהקבוצה כבשה כבר 15 שערים אין לו שער אחד, אתמול הוא לא פתח ובהחלט נראה שסימאונה נותן את הדעת, אני לא מאמין שהוא לא בונה עליו אבל כרגע דייגו קוסטה לא חלוץ גדול, עדיף עליו.

    מבחינתי אדריאן עדיין אוברייטד.

    בקשר לאליפות או להצמד לריאל ובארסה, אני יודע שזה לא ריאלי כרגע, אבל יש תחושה של אתלטיקו אחרת, שתי המפלצות למרות שעד עכשיו פחות מרשימות עדיין טובות מידי, אבל האופי שיש באתלטיקו, ובעיקר בגלל סימאונה אפשר להאמין בניסים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/12
  11. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    סימאונה רוצה לסמוך על הפה ושם והוא מדבר על זה הרבה.

    לפי MD, שתי הידיים ברחבה של אסנחו היו הטעות היחידה של איסקיירדו, אבל הוורדיבלאנקוס מרגישים מקופחים גם בגלל דחיית המשחק. הם מאוד רצו לארח את אטלטיקו בתחילת החודש, בלי פלקאו ובלי ארדה.
     
  12. AtleticoMadrid Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/11
    הודעות:
    199
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי האישית, אסור להוציא 'אליפות' מהפה ואפילו לא לחשוב על זה.
    פשוט להמשיך ולשחק טוב, לכוון למקום שלישי ולא למקום ראשון יהיה ריאלי הרבה יותר.