המחזור ה-29:: הצפון מול הדרום

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏20/3/09.

  1. Antonio Member

    הצטרף ב:
    ‏18/6/08
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל מה שאמרת לא אומר שצריך לזמן את פאולו קנאברו לנבחרת. בשום שלב בקריירה שלו הוא לא הוכיח שהוא ראוי ללבוש את המדים של נבחרת איטליה. הוא תמיד היה בצל אחיו, וגם זה לא. ההגנה של נאפולי נראתה לא טוב עד לא מזמן וקנאברו לא בדיוק תרם להתייצבותה. זה שהם נתנו משחק טוב מול מילאן היום לא יכול לכפר על עשרה שבועות של משחקים ללא ניצחון ועם ספיגת שערים שטותיים.
     
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    לא טענתי שהוא צריך להיות מוזמן לנבחרת. אני בסה"כ אומר שהטיעונים שלך בגנותו לא כל-כך רלוונטיים.

    זה כבר יותר הגיוני. להביע דעה על סמך מה שראית לאורך הקריירה שלו, זה קצת יותר רלוונטי מהבעת דעה על שחקן יחיד, שמבוססת על סטטיסטיקות קבוצתיות.
     
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אני לא שופט לפי הסטטיסטיקה, כי זו - לפחות בעניין הזה - לא תוביל לדבר, אלא על פי היכולת במשחקים שאני רואה. הסטטיסטקה שהבאת אינה רלוונטית. נאפולי ספגה 33 שערים ורומא, למשל 41. אז מקסס לא ראוי נבחרת צרפת וז'ואן לנבחרת ברזיל...
    אני חושב שגם פ. קנבארו וגם סנטקרוצה טובים יותר מלא מעט שחקני נבחרת בעמדות שלהם. הם למשל בטוח לא נופלים מלייטון ביינס או מטיו אפסון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/3/09
  4. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    זלאטן מאוכזב מאינטר ואינטר ממנו, זה מה שיוביל כנראה לפרידה בעונה הבאה.
    השבדי שוב כשל ברגע האמת, לא חוכמה להראות מה אתה יודע מול רג'ינה, אלא נגד הטובות ביותר ובמפעלים גדולים יותר, ואת זה זלאטן, שחקן שאני מאוד אוהב, עוד מימי איאקס, לא היה אפילו קרוב לעשות. יכל לגמור ת'משחק לבד בגומלין באולד טראפורד, ואשתקד בסאן סירו מול ליברפול בצ'מפיונס, אבל הסוף ידוע.

    אינטר תזכה באליפות בהליכה, כי היא חכמה על חלשים. חייב להגיד את זה, כמה שאני מחבב את הקבוצה הזאת.

    שנה הבאה, לעשות מהפכה בסגל.
     
  5. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    עושה רושם שג'נואה היא בהחלט לא אפיזודה חולפת והיא כאן כדי להיאבק על הופעה היסטורית בליגת האלופות בעונה הבאה (גם אם סיכוייה לא גבוהים כלל להיכנס לשלב הבתים לאור השינויים בטורניר), הויולה גם תנסה להישאר שם עד הסוף למרות שלדעתי לאור היכולת של הויולה עד כה ייתכן ולג'נואה יש סיכוי טוב יותר. האינטרס של איטליה כדי לעבור עונה קריטית בשנה הבאה בליגת האלופות הוא לראות את רומא מצליחה לסיים רביעית ולמרות ההפסד המאכזב ליובנטוס בשבת עדיין יש לה סיכוי בטח ובטח כעת שאנחנו יוצאים לפגרה והיא צפויה לקבל את שחקניה הבכירים לאחר הפגרה.

    העונה אולי לא ברמה גבוהה אבל מתח יש ובתחתית עושה רושם שיכול להיות שהפעם לרג'ינה לא יהיה מזל כמו בכל עונה וגם משחק של גארבג' טיים מול מילאן כמיטב המסורת לא יציל אותה מירידה לליגה השנייה וחבל, ככה זה שנסמכים על קוראדי כמבקיע השערים העיקרי שלך. קייבו ממשיכה להפתיע אותי, אחרי ההשפלה שאירגנה ללאציו בבית שלה היום היא ניצחה את פאלרמו ואירגנה הרבה צרות לבולוניה וטורינו. מבחינת ה"שם" והקהל טורינו עדיפה אבל הכדורגל שלה כל כך משעמם שזה גורם לחשיבה נוספת בעניין הכדאיות לליגה.

    10 נקודות מפרידות בין בולוניה שנמצאת בסכנה גדולה לבין אודינזה שנותרה היחידה לייצג את איטליה באירופה העונה. לדעתי היא תצליח להישאר בליגה בקרוב מאוד ולכן היא חייבת להתרכז באופ"א, בשבילה ובשבילנו.
     
  6. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מסכים. אני בעד שג'נואה תופיע בליגת האלופות ומעמדה כאחד ממועדוני טופ באיטליה ימשיך להתבסס. יש שם כסף טוב, ובמקרה ותעלה משלב הבתים זה יהיה בכלל מדהים. במקרה הכי גרוע היא תסיים במקום השלישי ותמשיך במפעל אירופי אחר. מה יעזור לרומא שוב לעוף בשמינית גמר? לדעתי, פיורנטינה ורומא יכולות לייצג את איטליה בכבוד בליגת אירופה וגם ללכת עד הסוף. כמובן שעדיף אם 4 קבוצות יעלו, אבל אין סיכוי שרומא תהווה פקטור משמעותי הרבה יותר מג'נואה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/3/09
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    הנה עוד נתון שיחזק את דברי: פורטאנובה (ביחד עם ורגאסולה) הוא השחקן החשוב והמוביל של סיינה כבר כמה שנים. אתה מתוך גיחוך הצעת אותו לנבחרת, כמו אומר שישנה רשימה של עוד 20 טובים וראויים ממנו. יכול להיות שאתה אכן צודק, אבל זה לא העניין. הנקודה היא שברנדאו שמשחק בצילו, הוא זומן לסגל של פורטוגל!
     
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    עוד גול של זלאטן לאוסף,שחקן מדהים,אני כלכך אשמח לא לראות את השחצן הזה יותר,רק חבל שגדל אחד כזה במקומו,אם כי הוא פחות מוכשר.

    מעניין איזה קבוצה כבר מזילה עליו ריר שגורם לו כבר לפזול למעבר לים,ריאל?
     
  9. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    קוראדי שחקן נהדר, והוא העונה - בהפרש ניכר - השחקן המוביל של הקבוצה. אתמול היה המשחק הכי חלש של רג'ינה העונה - קוראדי היה פצוע ולא שיחק. אם רג'ינה תרד הוא יהיה השחקן הראשון שיקבל הצעה מאחת הקבוצות שתמשיך (או תתחיל) לשחק בסריה A.

    הבעיה של רג'ינה, והאמת שזו הבעיה של חצי מקבוצות הסריה A, היא חוסר היכולת הכלכלית להביא רכש זר איכותי. חצי מקבוצות הליגה לא רק שמשחקות עם 8 עד 10 איטלקים בהרכב, אלא שהזרים הם גם השחקנים החלשים שבהרכב שלהן. לפעמים יש לך מזל, כמו לקאליירי עם ז'דה או לסיינה עם זוניגה, אבל הזרים של רג'ינה העונה הם בדיחה. כאשר ויג'יאני פצוע כל העונה, קוצה מחכה לנכדים ובריאנצה בכושר רע, נשאר להם רק קוראדי ואולי לנצארו. לדבר על שחקן רכש מוביל יהיה מיותר, אבל זה מתקבל על הדעת לאור העובדה שהרכש היקר במועדון הוא אדגר בארטו שעלה 2 מיליון אירו! מניימיכן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/3/09
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    איזה מדהים זלאטן ובכלל, זה רק אני או שהליגה האיטלקית היא הליגה עם הגולים היפים ביותר בעולם(דה רוסי מ30 מטר, באפטיסטה עם 2 גולים גדולים במספרת ובמהלך אישי גדול, ווצ'יניץ' אפילו עם קלאסה שלא רואים כל יום נגד אודינזה, וזה כל מה שעולה לי מרומא).
     
  11. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    ברנרדו קוראדי אחד החלוצים היעילים בסריה A. כשהיה לו קישור אמיתי הוא גם הביא קבלות (כמעט 25 שערים בלאציו, בתקופה של פיורה, סטנקוביץ', ליבראני, דייגו סימונה ופיוחו לופז).

    קשה מאוד להתבלט בקבוצה כמו רג'ינה, בסך הכל שם ת'גולים שלו, גם היה בחוץ הרבה זמן בגלל פציעה.
    חלוץ מצוין.