המחזור ה 28 בליגת העל: 0-0 במשחק העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏28/3/13.

  1. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    ושום מילה על האימפוטנט... אייל משומר מתחזה לשחקן כדורגל.

    באשר למשחק, תחושת פספוס גדולה. מכבי ת"א היתה ביום חלש ולא הצלחנו לנצל את זה, עבורם התיקו שווה ערך לניצחון. חבל.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תיקו שכולו ניצחון שכולו אליפות מבחינת מכבי ת"א. לא משנה המשחק החלש, לא משנה העובדה שמכבי לא יצרה כמעט כלום לבד אלא עשתה הכל בזכות התקפות מתפרצות. אריק בנאדו איכזב מבחינת ההרכב שלו. חן עזרא היה חייב לפתוח מבחינתי. חיפה שיחקה עם יותר מידי חלוצים וזה לא שיש לה את יעקובו ורפי כהן. מכבי הייתה חלשה אבל הרוויחה מהר מאוד את הכדור באמצע בחזרה במה שמאפיין אותה במשך כל העונה הזו. יש היגידו שאייל גולסה שיחק טוב והוא כן ליהטט בכדור כמה פעמים אבל בדומה לקטן הוא שגה מאוד במסירה האחרונה.

    לגבי הפועל - המאזן של פרדי דוד בליגה הוא 3 נצחונות ו-2 תוצאות תיקו ואנחנו ממעטים לספוג. הוא עצר את ההתדרדרות והיום הכדורגל היה אפילו פחות גרוע. מה שכן, אני מאוד לא מרוצה מההרכב שפתח. בפורומים של הפועל בעיקר(שדים וכו') שואלים מדוע סלים טועמה לא פותח. לצערי זה מובן - לבחור אין כושר משחק למרות שהוא בן 34 ולא 40. מצד שני, קשה לי להבין למה בוריס קליימן פותח על הספסל כשברור שהוא שוער העתיד ואדל משמיט כל כדור. כנ"ל לגבי רוצ'לה וכל הזרים לכדורגל. ספורי היה גרוע מאוד היום, מחמאות לטל בן-חיים וגם ממן חזר לשחק כדורגל קצת.
    מילה אחת על טוטו תמוז - עם כל הכבוד לשער שלו ולהשקעה ביחס לבדרך-כלל - לא רוצה לראות אותו יותר לובש אדום, מבחינתי ששרם יפתח בהרכב גם בדרבים, חיפה ועוד. חלוץ מעצבן הטוטו הזה, שחקן של חצי עונה. הוא יסגור שלוש עונות בהפועל כשבפועל הוא הציג עונה ראשונה אדירה, חצי עונה טוב בשנה השנייה וככה גם עכשיו. הוא רק שומע 'אירופה' ולא רואה אף-אחד ממטר. אז לא בבית-ספרינו, תודה.

    בעונת 03/04 ראובן עטר נקרא לדגל ע"י מכבי נתניה כדי שייחלץ את הקבוצה מהתחתית וירד ליגה. כנראה שזה יהיה קשה מאוד העונה אבל אני עדיין לא סותם את הגולל על הסיכויים של מכבי נתניה.
     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    כל העונה מהללים את הכושר של מכבי, היום לקראת הסוף "נמתחו" להם שרירים כל הזמן..

    עלינו בשביל לנצח היום, חד משמעית. זה לא רק השלושה חלוצים, עלינו התקפי מאוד, קו הגנה גבוה, פשוט אין לנו שחקנים ששווים גרוש בחלק הקדמי.

    אני גאה בקבוצה שהפכו עונה עלובה לעונה לגמרי לא רעה. 10 נקודות פער והם עדיין שיקשקו בבלומפילד.
    וכמובן האוהדים ששמעו אותם חזק כל המשחק.
    "האימפוטנט" היה בסדר גמור למעט הטעות (הענקית) בגול שנפסל. לא ראיתי לנכון לציין אותו כי הוא לא התבלט לא לרעה ולא לטובה והוא רחוק מלהיות בעיה של הקבוצה לקרא העונה הבאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/3/13
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    משומר היה בסדר גמור? בצד ההגנתי הוא עשה "כולה" טעות אחת שיכלה רק לעלות לנו בשער, מה עם הצד ההתקפי? הוא קיבל 0 החלטות נכונות כשהגיע לאזור הרחבה של היריב, שום פעולה לא הצליחה לו למרות שהיו לו המון הזדמנויות לנסות ליצור משהו או לאיים על השער. הוא בעיה ועוד איך, אפשר לראות את זה בבירור כשבצד השני יש מגן שמסוגל לעשות משהו.

    הבנתי שהוא היה חביבו של אלישע ולכן לא ציפיתי לשינוי, אבל אני מקווה שבקיץ בנאדו יחליט לפתור את הבעיה הזו. אין סיכוי שאי אפשר להשתדרג בעמדה הזו.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    היה לו משחק חלש מאוד בסטנדרטים שלו. הוא עדיין סגר הרבה פעמים מצבים מסוכנים עם המהירות שלו. הוא עדיין השחקן שהכי אפשר לסמוך עליו בהגנה שלנו, אלא אם כן מקשיבים לפרשנים שמהללים את פילאבסקי (פי איזה גרוע) וקינן. בהתקפה הוא פחות טוב, ברור, וזה מתחדד כשמהצד השני תמיד רואים את טאלב (ומסיללה). גם דגני כשמשחק נראה עוד גרוע יותר בהתקפה, וגם עותמן בתקופתו.

    גם אם היתה אופציה טובה להשתדרג עליו (יש מקסימום מגן ימני אחד יותר טוב ממנו בליגה), קודם כל ולפני הכל צריך להביא לפחות לפחות 2 חלוצים בקיץ.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    כשתיקו טוב למכבי ת"א? 3 דקות תוספת ושריקה 13 שניות לפני הסיום. כשמכבי ת"א צריכה שער? 9 דקות תוספת זמן, חישובי זמן ברמת דיוק של שופט גרמני.

    זה קטנוניות אבל זה קטע כל כך מציק. מה הסיפור לחכות עוד חצי דקה? דקה? כזה זלזול מצד השופטים.

    נ.ב. אני קורא פה את התגובות מאמצע המשחק... כולם בטוחים שבוקולי יגמור את הסוס אחרי 60 דקות... כמובן שזה בדיעבד אבל אין, אין מילים לתאר את השחקן הזה. למה שיהיה לי אכפת שהוא לא גדל במחלקה אם הוא יודע שבמשחק מול מכבי ת"א אתה צריך לגייס כל טיפת אנרגיה שיש לך בגוף? כשיחליט לפרוש הוא צריך לקבל אוטומטית את אחת ממחלקות הילדים/נערים. שיגדלו כמה שיותר שחקנים כמוהו. כל משחק כזה שלו מעורר אצלי עוד יותר סלידה מראובן עטר. איך הוא היה מסוגל להיות כזה עיוור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/3/13
  7. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    קרוב ל2000 נתניתים שהגיעו לעכו לא עזרו..
    חבל שאיגוד השופטים שם לו מטרה להוריד את מכבי נתניה ליגה, כבר קרוב ל12 נקודות נשדדו לנו העונה הזאת ואני לא מגזים. אני שונא לדבר על שופטים אבל זה כבר בלתי נסבל..
     
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני לא חושב שאפשר ללמד שחקנים להיות כמו בוקולי. זה לא טכניקה, פיזיות או משהו כזה... זו נחישות והקרבה שנולדים איתה ובטח לא רואים אותה אצל שחקנים שגדלים פה בארץ. פשוט מדהים, by far הכדורגלן הכי גדול (לא הכי טוב) ששיחק במועדון הזה אחרי שנות האלפיים.

    אני חושב שקינן וצ'וצ'אליץ' הם בסה"כ צמד די טוב, פילאבסקי לא להיט ומיותר לבזבז עליו מקום של זר אבל בהנחה וכבר התחלנו את העונה אני חושב שהוא גם לא נורא כ"כ כבלם שלישי. זה לא משנה בכלל שמשומר רע מאוד בשני צידי המגרש, מעבר למהירות אין לו טיפת שכל ואפשר לראות את זה בכל החלטה שהוא מקבל. הוא גם עשה עבירה מאוד מטומטמת במרכז המגרש שקיבל עליה צהוב. כשאין לך יכולות פיזיות אבל יש לך שכל אתה יכול להסתדר, כשהמצב הפוך אז יש בעיה. את דגני לא ראיתי מספיק, עותמן לדעתי לא קיבל מספיק צ'אנסים למרות שהיה טוב. נכון שצריך חלוצים כי כרגע יש לנו בערך חצי חלוץ שאפשר לסמוך עליו, אבל זה לא קשור בכלל. משומר שחקן רע, אם יש שחקן טוב יותר בשוק אז צריך להביא אותו ואם אין אז צריך להמשיך לסחוב איתו ולהבין שמדובר באילוץ כואב.
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הערה מצויינת של Oranfu לגבי ה'כושר הגופני הנהדר' של שחקני מכבי ת"א. זה בולשיט אחד גדול בעיקר גם כי הקבוצה משחקת למעשה כל העונה רק משחק אחד בשבוע. אם אז אין להם 'כושר גופני נפלא' מתי כן? בוקולי השקיע היום מעל ומעבר ולצערי לא רואים את זה יותר מדי בארץ.

    אם בסופו של דבר מכבי חיפה לוקחת גביע אז העונה הזאת נחשבת להצלחה בטח כשרואים את איכות הקו הקדמי והתרומה הכמעט אפסית ברב המשחקים של קטן וגולסה. בנאדו בהחלט הצליח לייצב בצורה נהדרת את ההגנה למרות ששני המגינים לא תמיד מצטיינים בעבודה ההגנתית שלהם.

    מילה אחרונה לגבי נתניה ובאר שבע...שתי קבוצות עם עבר יפה, אבל הווה בעייתי מאד. מאד עצוב מה שקורה שם.
     
  10. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    מאוד מאכזב מבחינתי לסיים משחק בתיקו, אמנם תיקו שכולו ניצחון אך עדיין מבחינה אישית התאכזבתי מהתוצאה ומהיכולת.
    כל הסופ"ש דיברנו כאן על מרכז המגרש ואני מודה שחיפה לקחה כאן בגדול..
    בוקולי היה בלתי עביר כמעט לחלוטין וגולסה גם היה סביר פחות או יותר.
    ראיתי הרבה איבודי כדור של מכבי ומשחק חלש מאוד של זהבי (מה נסגר עם הסטופקס?) והר ה כדורים שעפים רחוק ולא לכיוון השחקנים שלנו.
    מבחינת מצבים כאן אני חושב שמכבי הייתה טיפה יותר מסוכנת כי היו לה כמה הזדמנויות טובות ואני עדיין חושב שלא היה נבדל בגול (תקנו אותי אם אני טועה).
    אמנם חיפה החזיקה יותר בכדור אך לא ראיתי מעבר להזדמנות של אזולאי משו באמת מסוכן לשער של ת"א.
    בנוגע לשחקני ת"א שמתחו שרירים לקראת הסיום ככה זה כשאתה משחק 3 משחקים תוך שבוע.

     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    משומר איום ונורא עם מנה קבועה של פעולות דביליות שבא לך לתלוש את כל השיערות מהגוף.

    בוקולי היה המצטיין היום במגרש. פיליאבסקי מציג יכולת טובה מאז שנכנס להרכב, החיסרון הגדול שלו שהוא מרחיק כדורים בפאניקה ובכל מצב, גם ללא לחץ.
    עושה עבודה טובה בתור בלם שלישי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/3/13
  12. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    מדהים שההתבכיינות הזאת באה אחרי שבמחזור הקודם השופט נתן לכם 5 דקות תוספת זמן להבקיע. מדהים גם שאתה מתלונן כאשר השריקה הגיעה כשהכדור אצל שחקן מכבי, וגם ככה לא הייתם מספיקים לעשות עוד התקפה...
     
  13. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בפעם האחרונה שבדקתי תוספת זמן נקבעת על פי מה שקורה במגרש. זה שפעם אחת הוסיפו 9 דקות במשחק של מכבי לא אומר שבכל משחק שלה מעכשיו צריך להוסיף 9 דקות.
     
  14. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    אני גם לא הבנתי את פשר השריקה 13 שניות לסוף אבל מה שהיה היה ונגמר ועכשיו העיניים נשואות לקרית שמונה, משחק לא פחות חשוב וקשה.
     
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,258
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    3 משחקים תוך שבוע? שחקני מכבי בקושי שיחקו בנבחרות. היחיד שממש שיחק משחקים בנבחרת זה ייני. זהבי שיחק קצת דקות, מיכה בקושי שיחק, לוגסי בקושי שיחק. לצורך העניין גולסה השלים 90 דקות בשני המשחקים של הצעירה..

    היה נבדל בגול. קטן, אבל נבדל.

    נזכרתי שגם טיבי היה בנבחרת ושיחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/3/13