המחזור ה-28 בליגה האיטלקית - CIAO DAVIDE

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י SerieA, ‏9/3/18.

  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,469
    לייקים שהתקבלו:
    4,290
    איזה תוצאה מבאסת.

    מילאן חזק בתמונה במאבק על ליגת האלופות.
     
  2. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    אינטר ב12 משחקי הליגה האחרונים: 13 נקודות, 9 שערי זכות, 11 שערי חובה.
    בין לבין הדחה מהגביע עם 0 שערי זכות ב240 דקות.
    למזלו של ספאלטי יש לו עכשיו כמה משחקים נוחים עד יובנטוס (או הדרבי, מתי שהוא יהיה).

    רומא ואינטר הורסות את הסיכויים של נאפולי לסקודטו. אם הייתי מנסה להשיג תקווה מאיפשהו הייתי בונה על זה שיובה תותש בליגת האלופות ובגמר הגביע, אבל אני מעדיף לבוא בלי ציפיות ביחס לזה.

    המאבק על המקום הרביעי מתחמם כשמילאן מצמצמת 2 נקודות מרומא ואינטר המחזור, ואפילו המקום של רומא לא כל כך בטוח. במחזור האחרון יש מפגש ישיר בין לאציו לאינטר ויש סיכוי לא רע שזה יהיה מאבק על הכרטיס לצ'מפיונז.
     
  3. morata Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/17
    הודעות:
    507
    לייקים שהתקבלו:
    287
    מין:
    זכר
    ברכות ליובה על הזכייה בתואר.
     
  4. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,258
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    אינסינייה בתצוגה הכי רעה שלו מזה זמן רב.
    קבלת החלטות רעה שוב ושוב.

    אינטר לא נראים כמו קבוצה ששווה מקום 4.
    לאציו ורומא ואפילו מילאן - לדעתי יותר פייבוריטים.

    אי אפשר עדיין לדעת מה יעלה בעתיד המאבק על הסקודטו. 2 המשחקים הבאים של יובה (עוד לפני המפגש המסקרן מול מילאן) הם משחקי מוקש.
     
    Bianconeri אוהב/ת את זה.
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,469
    לייקים שהתקבלו:
    4,290
    רק עכשיו ראיתי את זה,


    השנה הכל הולך לו..
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    לא בדיוק. היתה לו החמצה גדולה נגד שבדיה, ונגד קייב החמצה גדולה בשניה האחרונה(אם כי, יותר נסלחת) נראה שהוא החליט להתחפש לשחקן קלאץ.
     
  7. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    אם הייתי צריך להמר אני מהמר שמילאן תקח את המקום הרביעי.

    לאציו נראת רע ואינטר נראת כמו קבוצה שלא מסוגלת לנצח כמעט שום משחק.

    מילאן בכושר אדיר והכל הולך לה, שבוע הבא אנחנו נגד בשר תותחים העונה לשם קייבו ואז מבחן אדיר באליאנץ
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    בסופ"ש האחרון, עד היום בבוקר ליתר דיוק, הייתי במילאנו כשמין הסתם הסיבה העיקרית היא המשחק נגד נאפולי וכל העניין סביב חגיגות ה-110.

    בקשר למשחק עצמו אז אין הרבה מה לציין, אני חושב שמבחינה הגנתית עמדנו מצוין ושקריניאר שוב הציג יכולת אלוהית, אבל העונה שלנו הולכת לעזאזל בגלל הצמד קנדרבה ופריסיץ'. קשה מאוד לתפקד כששני שחקנים מרכזיים שלך לא תורמים מאומה, בטח כשאין להם מחליפים שמאיימים להם על המקום בהרכב. החילוף של אדר בראפיניה די גמר לנו את המשחק וחבל שקנדרבה לא זה שנכנס לעמדה של הקשר ההתקפי עם קאראמו או אפילו קאנסלו באגף.
    הקורבה נתנו אחלה תצוגה, כל הטקס עם מייקון היה מרגש ודקת הדומייה לאסטורי הייתה מצמררת, אבל מעל כולם היו אוהדי נאפולי, שהגיעו בכמויות פסיכיות ועשו המון רעש. @SerieA לפניי שאתה שואל על תמונות, אז אין לי כל כך, גם כי הבטריה באייפון הייתה במצב פקקט וגם כי אני תמיד מעדיף לחוות את הרגע מאשר לבזבז אותו על תיעוד שספק אם אסתכל עליו אחר כך.

    מה שהפריע לי בכל מה שקשור לאינטר היה חגיגות ה-110. כבר חודשים שמפמפמים לנו על זה, ובצדק בסה"כ כי זה מספר די מרשים, אבל בפועל מה היה עם האוהדים? שום דבר. הקורבה נורד הנהדרים עשו חגיגות עצמאיות ביום חמישי בערב בדומו, עם אבוקות, דגלים וכל הרפטואר הרגיל, אבל המועדון? טקס גאלה עם שחקנים ומקורבים בלבד, השקת ספר 110 שגם היא עם מקורבים בלבד, וכמובן שאין מכירה שלו בחנות או בשום מקום רשמי אחר כך, מהדורה מוגבלת משום מה. שום מבצעים מיוחדים בחנות, שום דבר מיוחד עם האוהדים, וזה חמור לדעתי כי בסופו של דבר בלי אוהדים אין למועדון זכות קיום, והאוהדים של אינטר הם מעל ומעבר בשנים האחרונות מבחינת תמיכה בקבוצה. העונה ממוצע הקהל עומד על קרוב ל-57 אלף, ועוד לא אירחנו את יובנטוס שזה בד"כ קרוב לסולד אאוט. לא מגיע לאוהדים, שחלקם שייכים למועדון הזה פי כמה מסונינג, להיות חלק, אפילו קטן, מכל הדבר הזה? חבל מאוד.
    באותה מידה אפשר לציין את הסיור העלוב שהסאן סירו מציע. אינטר ומילאן אלו שניים מהמועדונים המפוארים בעולם, לקחו ביחד 10 גביעי אירופה לאלופות ועוד מספר עצום של אליפיות ביחד, עם משחקים אדירים מהעבר ושחקנים אדירים לא פחות. משתי קבוצות עם עבר מפואר כזה אני מצפה למוזיאון שיהיה בהתאם, בטח כשהוא משותף (למרות שכל קבוצה יכולה להקים מוזיאון מכובד משלה בלי שום בעיה), ומה הקליינט מקבל? מין אולם כזה עם חולצות וכל מיני חרטות, ואז פשוט סיור באצטדיון (שגם הוא צריך שיפוץ אבל טחנו את הנושא הזה). בתור אוהד הדברים האלה נורא מפריעים לי, אני חושב שאינטר ומילאן יכולות וצריכות לעשות הרבה יותר בדברים האלה כי אלו שני מועדונים אדירים שפשוט איבדו את הדרך. האמת שזו פעם שנייה שלי במילאנו, ופעם שנייה שאני עושה את הטעות הזו והולך לסיור במאצה.

    בקשר לספר, למזלי ולמזלם של שאר אוהדי אינטר גם הגזאטה הוציאו ספר מושקע לכבוד ה-110 ואותו היה ניתן להשיג בדוכני העיתונים. עברתי 8 כאלה עד שמצאתי אותו.
     
    yonmu, Roma, VAR ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  9. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    למילאן יש מוזיאון יפה מאוד רק שהוא לא בקרבת האיצטדיון.

    מאיזה בחינה הסיור היה עלוב לטעמך?
     
  10. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    החוזקה של מילאנו היא מוזיאוני אומנות ומדע, לא כדורגל - כמה ממוראביליה אפשר כבר להראות ב"מוזיאוני כדורגל"? אז המוזאון של סן סירו צנוע יותר ממוזאוני הכדורגל שיש באנגליה, ניחא...
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    סלח לי אבל זו הודעה אטומה לגמריי. האם יש עיר שידועה במוזיאוני הכדורגל שלה? תתפלא, לא הייתי באנגליה. הייתי בספרד, גרמניה והולנד, ובכולם המתקנים והשירות שהמועדונים נותנים לאוהדים, שבין היתר זה המוזיאון, זה ברמה אחרת ממה שיש בסאן סירו. מבחינתי זה דבר חשוב ביותר, כשהייתי במוזיאון של ריאל לאחרונה (מוזיאון מדהים בכל קנה מידה) אמרתי לעצמי שכיף לאוהדי ריאל, ובכלל לאוהדי כדורגל, שיש להם דבר כזה מפואר וגדול שקשור למועדון שלהם.
     
  12. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אמנם זה אוף טופיק ואמנם אשמע סנוב ושחצן.

    סן סירו הוא בבעלות עיירית מילאנו ולא בבעלות פרטים של אחד המועדונים וזו נקודה חשובה. המוזאון שאתה ביקרת בו (הייתי שם ב-2007) הוא בהחלט צנוע (התמורה עלובה יחסית ל-17 אירו ששילמת, אני מסכים איתך לגבי זה), אין שם הרבה גביעים, אין שם הרבה פריטים ומאז שהקימו אותו ב1996 אני מעריך שלא שינו שם הרבה ולא הוסיפו הרבה - אם משהו במועצת העיריה של מילאנו חושב שלהשקיע הרבה כסף במוזאון קטן זה רעיון טוב שיעשה את זה, בסופו של דבר אני מאמין שאותו איש ציבור יתקל בהרבה התנגדויות כי יש סדר עדיפויות (כאוהד\לקוח\תייר מישראל זה חשוב לך, אבל לתושבי מילאנו יש הרבה צרות שראויות לטיפול דחוף).

    לא רחוק מסן סירו, יש את קאזה מילאן, לא יצא לי לבקר שם אבל מספרים שמדובר במתקן מודרני כמו שאתה מתאר. ליובנטוס יש אצטדיון חדש ובו יש מוזאון חדיש ומודרני, אני מאמין שכמה מהכותבים פה היו שם. אולי אינטר תקים איזה מוזאון משלה בשנים הבאות, אם הסינים של סונינג שיושבים שם בקורסו ויטוריו עמנואלה II חושבים שזה חשוב.

    מבחינתי זה לא קריטי. בסופו של דבר מדובר בהעדפות התייר: דודים שלי היו בברסלונה לפני כמה שנים ספורות אבל אחרי שגילו שעליהם לשלם 25 אירו לכרטיס כדי להכנס לסיור שם בקאמפ נואו ועוד להמתין בתור הם ויתרו מיד והעדיפו לבקר באתרים אחרים בעיר. אני חושב שזו מסחטת כסף, לא מספיק הכרטיסים למשחקים עצמם יקרים?

    שמעתי שבמנצ'סטר יש מוזאון כדורגל לאומי - קראתי שבכניסה הם יציעו לך לתרום כפי רצונך אבל תוכל להכנס בחינם. הייתי במנצ'סטר עצמה לביקור ממש קצר לפני כשנה וחצי אבל העדפתי לראות אתר תיירותי יותר מפורסם (גם בחינם, נחש איזה). בשאר אנגליה לא יצא לי לבקר אך סיפרו לי שיש בתוך האצטדיונים (בבעלות המועדונים!) של המועדונים ישנם מוזאונים כאלו גם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/3/18
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    טוב ריאל זה לא חכמה, גם אם תשים את כל הגביעים שלהם באיזה מחסן בדרום תל אביב זה יהפוך למוזיאון מפואר. לא הייתי באנגליה או בספרד. כן ביקרתי כמובן במוזיאון של יובה בסטאדיום וזה מוזיאון מרשים ביותר.