המחזור ה-28 בליגה האיטלקית - הדרבי של מילאנו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י SerieA, ‏15/3/19.

?

תוצאות הדרבי במילאנו

  1. ניצחון למילאן - הכיסא של ספאלטי רועד

    7 הצבעות
    53.8%
  2. ניצחון לאינטר - ניסיון להחזרת יציבות הביתה

    3 הצבעות
    23.1%
  3. תיקו מדכא

    3 הצבעות
    23.1%
  1. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    זה נכון שהלו"ז קשה, אבל אני דווקא חושב שמשחקים "קשים" מוציאים מהקבוצה הזו יותר. ניצחנו את נאפולי, לאציו, רומא, מילאן פעמיים בעוד שהפסדנו לסאסוואלו, בולוניה, טורינו וקליארי.

    מה גם שאנחנו משחקים בבית מול לאציו, יובנטוס ורומא. את שתי הרומאיות טבעי שנצפה לנצח, ומול יובנטוס בבית נצפה לפחות לתיקו.

    ניצחון על רומא בבית חשוב ביותר. מפגש ישיר. הפסד של רומא מול נאפולי במחזור הבא אף הוא יהיה טוב לנו.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אינטר נערכת למשחקים האלה יותר בקלות, זה נכון, השאלה מה קורה כשאתה מגיע נגד רומא בבית כפייבוריט פתאום. מעבר לכך, את הדרבי הראשון ניצח איקרדי בדקה האחרונה, בשלישייה על לאציו בחוץ הוא כבש צמד, כלומר כמה שאינטר רוצה להיות קבוצתית - הוא עדיין היה סופר משמעותי. מעבר לכך ההצלחה של אינטר במשחקים הגדולים מאוד-מאוד גדולה, לדעתי לא ממש משקפת את איכות הסגל והעונה שלה, ומעניין אם זה ימשיך או שהמספרים יתיישרו. אני בהחלט לא יודע מה יהיה מצב הרוח של יובה ונאפולי(משחק חוץ) לעומת זאת.
     
  3. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    אנחנו נזדקק לצ'וקריות אגדית כדי להגיע למצב שמול נאפולי בחוץ במחזור ה-37 נצטרך להשיג משהו.

    אני מצפה לניצחונות על הרומאיות במחזורים הקרובים כדי לפתוח פער. זה לא יהיה קל, תמיד המשחקים מול רומא מצוינים ומלאי שערים, וסביר שנפסוג, אבל בבית עם הקהל שלנו אנחנו צריכים לנצח.

    שש נקודות פער על רומא, מפגש ישיר בבית מולה, מפגש בבית מול לאציו, אין תירוצים.
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    1. סוסו-קסטיחו. לסוסו בהחלט מגיע להיות מסופסל, אבל לא חושב שלקסטיחו מגיע מקום אמיתי בהרכב. הוא לא הראה שום דבר מיוחד עד היום. מסוסו לפחות יש את התקווה שהוא יוציא בעיטה נהדרת או קרוס מושלם אחת לכמה זמן (חבל שהוא לא מנסה לחדור יותר). בכל מקרה, ספסול קצר יכול לעשות לו טוב, אבל זה לא שנשחק כמו מנצ'סטר סיטי בלעדיו.
    2. פאקטה הגיע באמצע העונה אחרי עונה ארוכה בברזיל. לו אישית בהחלט יש נסיבות מקלות. לזה שאין לנו אלטרנטיבות אליו (ויסלחו לי מאורי ומונטוליבו וברטולאצ'י) אין תירוץ. בכל מקרה, הוא מראה יותר ממספיק בשביל לבנות עליו להרכב בעונה הבאה.
    3. הקאן מאוד לא 'ווינר', אבל אתמול הוא שיחק טוב וההסבר לזה פשוט - המיקום. הוא לא אמור לשחק קרוב מדי לשער. מאז ההגעה של פאקטה הוא נראה טוב יותר כי הוא יכול ללכת אחורה (כשפאקטה מחליף אותו מקדימה). אתמול זה קרה בצורה קיצונית יותר והוא נראה עוד יותר טוב.
    4. קוטרונה חייב לקבל יותר דקות. גם כי חבל לדכא אותו ולגרום לו לעזוב, וגם כי יש לו הרבה מה לתרום. הרבאק והדינמיות שלו זה משהו שמאוד חסר לנו בקבוצה (אהמ סוסו). אתמול הוא עלה מוקדם וכמעט הביא לנו את השיוויון. בעתיד שווה אפילו לתת לו לפתוח בצד שמאל. הרכב של בקאיוקו-הקאן-פאקטה בקישור עם קסטיחו-פיונטק-קוטרונה בהתקפה צריך להילקח בחשבון.
    5. הVAR הציל את קונטי אתמול, אבל העבירה עדיין היתה מפגרת. כשמוסיפים את השער שספגנו עליו בשבוע שעבר המסקנה הברורה היא שקלבריה כרגע אמור להיות מועדף. במקביל קלבריה נראה לא רע גם בצד שמאל, ואם הוא יצליח לעשות את המעבר בקיץ נוכל לשדרג את ההגנה (קונטי תורם יותר מרודריגז). די מזמן הוא שיחק בשלישיית הקישור לתקופה קצרה, וגם שם הוא תרם את שלו. בקיצור, שישחק כל הזמן.

    המשחק עצמו מאכזב ומבאס, אבל בשורה התחתונה אנחנו הפסדנו לאינטר כשרומא הפסידה לספאל.
    מלבד יובנטוס אנחנו לא אמורים להפסיד לאף קבוצה עד סוף העונה, וגם תיקואים לא אמורים לקרות יותר מדי (לאציו בבית, סמפ ופיורה בחוץ).
    לרומא נשארו משחקים קשים יותר ולאציו מאבדת גובה. המקום הרביעי שלנו אם לא נזרוק אותו.
     
  5. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    קסטייחו זה השחקן הכי טוב בקבוצה אחרי קשישטוף ובאקיוקו בחודש-חודשיים האחרונים. הוא בערך כל מה שסוסו לא יהיה בחיים והוא ממשיך להתפתח ולגדול (יכול לשחק מעולה בכל שלישיית הקישור ההתקפי, אפילו כחלוץ דמה היה לו משחק טוב בתקופה שהיגואיין לא יכל לשחק). השורה הסטטיסטית של סוסו בקושי זזה מאוקטובר. אז כן, יש לו אחלה טאצ' עם רגל שמאל, אבל איך החד גוניות המעצבנת שלו לא מוציאה אוהדים מהכלים כמו שמשחק רע של קסיי פעם ב מוציא? כי הוא ספרדי עם שם מגניב? כי לפעמים הוא נראה כמו סאביצ'ביץ'? זה אלשע 2. לא יעזור כלום. אפילו אלשע עבר אדפטציה מסויימת והתחיל לשחק לא רע גם בצד ימין של ההתקפה.

    אני לא נופל גם מהאקאן אבל אחרי אתמול אפשר לראות שהוא לפחות שחקן פונקציונלי שיכול למלא כמה חורים בהרכב ובגדול יש פואנטה מסויימת בלהשאיר אותו, אבל סוסו? מישהו באמת רואה אותו עובר התפתחות כלשהי כשחקן? זה בזבוז זמן משווע.

    לפאקטה לא היה משחק רע אתמול, הוא יצא מסיבות טקטיות כדי לאפשר לקסטייחו לעשות בלאגן במרכז המגרש עם התנועה והדירבל שלו. הייתי עושה חילוף כפול ומכניס את ביגלייה בנוסף במקום קסיי (וכנראה חוסך את הויכוח הילדותי שלהם על ספסל) כדי לתת פייט ראוי יותר לאמצע של אינטר שפשוט התעלל בנו, אבל אני יכול להבין מה רינו ניסה לעשות פה וזה ממש לא כי לפאקטה היתה מחצית כזו רעה.
     
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    מסכים שקסטיחו צריך לקבל הזדמנויות בחודש הקרוב על חשבון סוסו, אבל לא הייתי מעלה ציפיות יותר מדי.
    הוא עובד קשה יותר ומתקדם יותר מסוסו, אבל אצל סוסו יש איזה כישרון טהור (טאץ' בבעיטות וקרוסים) שיש סיכוי שאולי יתפוצץ מתישהו, ברגע שהוא יתאמץ ויעז יותר ויקבל החלטות חכמות. אצל קסטיחו לא ראיתי שום דבר כזה ונראה שלכל היותר נקבל ממנו שחקן התקפה סביר.

    בקיצור, יש לנו ארבעה קיצוניים שנחמד שאפשר לשלוף אותם מהספסל, אבל אפילו לא אחד שאני סומך עליו להרכב לעונה הבאה.
     
  7. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    שאי אפשר לספק כדורים לפיונטק ככה זה נראה - אם ימצאו את הדרך לחסום לו את הגישה לכדורים הוא כבר לא יפתיע את היריבות הבאות בליגה. באופן כללי, עם הסגל הבינוני להחריד הזה גאטוזו מצליח לא רע בנוגע לתוצאות (הייתי קונה תיקו מול אינטר לאור היכולת) אבל השאלה הגדולה אם זה ימשיך בחודשיים הבאים, כי התוצאות הסתירו את האי-יכולת עד כה.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.