המחזור ה-28 בבונדסליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏11/4/08.

  1. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק בורדרשטדיון(אם הגיתי נכון) פשוט עונה על הציפיות של משחק צמרת, איזה קצב, יש גולים יש הצלות. שתי קבוצות פשוט ללקק את האצבעות. החמצה אדירה של סאנצ'ס אבל מייד אחרי זה בקרן קוראני מצמצם. שאלקה היו שווים את הגול אבל מי שלא כובש סופג. חוק ברזל!
     
  2. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וזרשטדיון *
    בכל מקרה בהחלט משחק נהדר,המון מצבים והרבה החמצות מסמרות שיער כמו זו של אלטינטופ.
    שאף מעלה היום קישור פשוט מפציץ! השלישיה הקדמית פשוט תענוג!


    איזה יופי של משחק!
    ברמן מוחצת את שאלקה,הצלות גדולות של נוייר וויזה!
    האנט במסירה לדיאגו ומסירה גאונית לקלאסניץ' שלא מתבלבל והנה עוד אחד של קלאסניץ'.
    כמה אני שמח לראות את קלאסניץ' כובש,זה תמיד מחמם לי את הלב לראות אותו כובש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/4/08
  3. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אני לא נוהג לראות משחקים מהליגה הגרמנית , בפוקס פתחתי את הטלויזיה בערוץ 5 וראיתי את המשחק .
    ואיזה משחק..ענק !
    5-1 הירואי של ורדר ברמן.
     
  4. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    במה חטאנו אוהדי שאלקה שמגיע לנו הסלומקה הזה. שיעיפו אותו כבר ויתנו לנו קצת נחת מהקבוצה. ושזה יעוף, רק שיקח איתו את אנדראס מולר ועוד רשימה ארוכה של שחקנים שהאחרון הביא.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/4/08
  5. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה כיף, אחרי מחצית ראשונה מעולה מחצית שניה טובה לא פחות.
    שאלקה עוד ניסתה בהתחלה אבל הירוקים השתלטו על המגרש, דייגו בכל מקום ברובסקי עם עוד בישול ואחרי זה האנט שהיה פעלתן ביותר. כמה כיף לראות את הקבוצה של שאף, איזה מאמן איזו שיטת משחק. ושיש לך אחד כמו דייגו בקבוצה אתה מסודר. אחחח כמה כיף לראות את השחקן הזה, יודע לשחרר את הכדור משתף את כולם, רכז אמיתי בכדורגל!
     
  6. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להמבורג הגיע פנדל לאחר נגיעת יד מכוונת ברחבה בתוספת הזמן, לא הולך אז כלום לא הולך.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק מדהים, לא יאומן, כל-כך הרבה מצבים, אי-אפשר היה למצמץ לרגע. משחק ללא הגנות, כל קבוצה תוקפת עם הרבה שערים. שאלקה הייתה שותפה היום למשחק מצויין למרות שהתוצאה מראה על תבוסה. לא הגיע לה לרדת מובסת, היא הגיעה להמון מצבים אבל החמיצה ברשלנות(ובנוסף טים ויזה היה ביום מצויין). שאלקה הפתיעה אותי היום בשני דברים: הדבר הראשון - חולשת ההגנה, כיסוי רע מאוד על שחקני ברמן. הדבר השני - משחק התקפי לא רע שלה מבחינת מצבים, היא בדר"כ קבוצה אפורה. השער השני של קלאסניץ היה פנטסטי, אני מאוד שמח עבור השחקן הזה שהיה בכלל בספק אם הוא יחזור לשחק כדורגל. היה נחמד לראות את טים בורובסקי ואת כל האנשים של ברמן מחייכים כמו ילדים קטנים. הקבוצה של תומאס שאף היא הקבוצה הכי טובה בבונדסליגה פרט לבאיירן מינכן ואני מקווה שהיא תסיים במקום השני. 60 שערים ב-28 משחקים - וואו!!
    בנוסף להפסד של שאלקה, גם המבורג הפסידה היום. ניצחון של באיירן מחר והפער מהמקום השני הוא עשר נקודות. באיירן תגיע עייפה מאוד לאחר התיקו בשיניים נגד חטאפה, מעניין אם היצפלד ייתן מנוחה לחלק מהשחקנים.
     
  8. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק מחר נגד דורטמונד הוא משחק רק לפרוטוקול.
    הרגע האמיתי יהיה במשחק הגביע.
    כל עוד אנחנו מובילים בצורה בטוחה את הטבלה אין סיבה שהיצפלד לא יתן קצת מנוחה לשחקנים. למרות זאת,גם בהרכב שני ובבית אנחנו צריכים לנצח את דורטמונד.
     
  9. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראוליטו הזכיר את ויזה מקודם ביום ענק. ואכן ויזה היה אדיר היום, הוא פשוט מגנט את כל הכדורים והגול הוא בכלל לא באשמתו אין לו שום סיכוי לקחת את הכדור.

    יש לי שאלה לגביו. מי קיום השוער של נבחרת גרמניה בטח שעוד מעט היורו? האם יואכים לאב(לאו?) הצהיר מי השוער? והאם אתם חושבים שלויזה מגיע כי לדעתי הוא בכושר נפלא בכלל אני תמיד החזקתי ממנו כשוער מצויין יותר מהילדברנד שבזמנו היה שוער שלישי.
     
  10. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השוער הראשון הוא יינס להאמן
    השני הוא טימו הילדרברנד והשלישי הוא רוברט הנקה.

    ויזה שוער מצויין אך לא יציב. כמו שנאמר רבות על ידי לירן,יום טופ יום פלופ וויזה לצערנו מחזיק בהרבה פלופ.
    היינו מצפים לשינוי בעמדת השוער נוסח אדלר\נוייר או כל שוער אחר אבל כרגע זה כבר מאוחר מדי ולכן השוער הראשון ליורו הוא יינס להאמן.
     
  11. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מזל שאני לא אוהד של שאלקה, אחרת הייתי מתפנה מכל עיסוק עד פסח כדי לכתוב את מגילת ניתוח ההפסד שלה 1:5 לברמן!!!
    ראיתי כל כך הרבה, ועדיף שאני לא אתחיל לדבר על זה בכלל.
    אבל אפשר לסכם הכל במשפט אחד: תסמונת ההדחה מאירופה. אותם סמפטומים ואותו תסריט בדיוק שקרו לברמן במשחק מול שטוטגרט 3:6 מיד אחרי ההדחה מאופ"א.

    אגב, קוראים לשוער רוברט אנקה, עם א'. ENKE
     
  12. Makaay#10 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/04
    הודעות:
    1,420
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין את זה אני פשוט לא מבין את זה
    תראו לי עוד ליגה שמכבדת עצמה ושקבוצות הצמרת בה רוצות להגיע כמה שיותר גבוהה באירופה
    שבה הקבוצה שבמקום השלישי דופקת 5 שערים למקום השני פשוט בושה וחרפה וככה גם הגרמניות נראות באירופה משהו חייב להשתנות בליגה הזאת לא פלא שבאירופה הגרמניות עושות פאדיחות ולא מגיעות רחוק, שלא נדבר על זה שרוב הגרמניות מגיעות כאנדרדוג ...
    הרמה של הליגה הזאת חייבת לעלות.
     
  13. D.Irwin Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הודעה ראשונה שלי פה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    אני לא חושב שהמשחק הזה משקף את הרמה הכללית של הליגה, העונה התחלתי לראות והרמה היא לא נמוכה היא אפילו די איכותית.
    המשחק היום הוא משחק חד פעמי אם יהיה שבוע הבא משחק חוזר אני לא מאמין שהתוצאה תיהיה אפילו קרובה לתוצאה של היום, יש ימים כאלה לכל קבוצה כמעט.
     
  14. Frings Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/07
    הודעות:
    325
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני עדיין לא מעכל את התוצאה הזאת !! 5-1 !!???
    איך ? מתי ?
    ב-10 דקות הראשונות ברמן כמעט ולא נגעה בכדור .. רוב ההזדמנויות במחצית הראשונה היו לשאלקה , ופתאום משום מקום ברמן שמה 2 גולים , ובמחצית השנייה עוד 3 !! זה לא יאמן !!
    אחד המשחקים היפים ביותר שראיתי בחיי !! (וזה לא רק בגלל הניצחון, גם אם ברמן הייתה מפסידה הייתי עדיין אומר שזה המשחק הכי יפה שראיתי !!)

    לא מגיע לשאלקה כזאת תבוסה , אבל אין מה לעשות , ויזה הוא שוער ע-נ-ק !!
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    נירנברג - וולפסבורג (הופסק במחצית במצב של 0:1)
    משחק שני רצוף של נירנברג שזוכה להפסקה. בשבוע שעבר הופסק המשחק בגלל התפרעות של אוהדי נירנברג וחודש אחרי כ - 20 דקות. ביום שני ייקבע מועד למשחק חדש שיתחיל מ - 0:0. מה שכן, איזה שוער ענק בנאליו. היה מצויין מאז שהגיע בחורף ואתמול גול שלו לגמרי והנה הטעות נמחקת כנראה.

    קרלסרוהה - רוסטוק 2:1
    שתי הקבוצות הבקיעו גם יחד 3 שערים ב - 5 המשחקים האחרונים והיום לבד עוד 3. רוסטוק היו יותר טובים וההגנה של קרלסרוהה היתה שערורייתית. פעם ראשונה שרוסטוק כובשת שני שערים במשחק אחד בשנת 2008. ניצחון חוץ שני בלבד העונה לרוסטוק והראשון מאז המחזור השביעי וגם פעם ראשונה העונה שרוסטוק מובילה 1:0 במשחק חוץ.

    קוטבוס - בילפלד 0:3
    ניצחון שלישי רצוף לקוטבוס (ורביעי מ - 5 משחקים אחרונים). כנראה הניצחון שישאיר אותם בליגה עוד עונה. משחק בינוני מאוד. ארווין סקלה עם שער שני רצוף (מפנדל גבולי).

    בוכום - הרטה 1:1
    משחק עם המון מצבים. הרטה שלטה ברובו ובמיוחד במחצית הראשונה, אבל הקבוצה רק שני מקומות מעל לקו האדום. מה שכן אם הקבוצה תגיע ל - 40 נקודות לוסיאן פאברה, המאמן, יקבל בונוס של 20,000 יורו.

    האנובר - פרנקפורט 1:2
    עד היום האנובר ניצחה רק פעם אחת בשנת 2008 וגם היום הם פתחו רע מאוד. אם לא רוברט אנקה התוצאה במחצית היתה בקלות 4:1 לפרנקפורט ולא 1:1. פינטו כבש את שער השיוון להאנובר והורחק באדום קצת אח"כ. עם זאת, וב - 10 שחקנים האנובר ניצחה משער מס' 4 העונה למגן השמאלי כריסטיאן שולץ - לתשומת ליבו של תומאס שאף.

    המבורג - דואיסבורג 1:0
    המבורג הגיעה למשחק כשהיא מנצחת רק 3 משחקים מה - 13 האחרונים שלה. מחצית ראשונה חלשה מאוד בה לא ראינו כלום מהמבורג. לעומת זאת במחצית השניה המון מצבים, גם מתוך הרחבה והמון החמצות וכן גם הצלות של שטארק (שהיה היום מאוד שטארק) ואולי אפילו הגיע להם פנדל. השער של גריליץ' היה יפה מאוד. דיאסבורוג עם ניצחון בהמבורג אחרי שניצחו גם בברמן.

    ברמן - שאלקה 1:5
    בשנת 99 תומאס שאף ערך את הבכורה שלו כמאמן ברמן וזה היה נגד שאלקה. אז הקבוצה הייתה על סף ירידה לליגה השניה, פיטרה את מאגאת ומינתה אותו. אז זה נגמר בניצחון 1:0. קיי קיי הבקיע שער מס' 6 בראש העונה - מס' 1 בליגה.
    ההערות שלי למשחק:
    מצחיק אותי כל אלה שראו היום את ברמן (אבל לא ראו אותה ואפילו לא ממש יודעים מה היו התוצאות שלה כל העונה) ומהללים את הקבוצה, את שאף והשיטה שלו ואת ויזה. איפה הם היו ב - 6 המשחקים האחרונים בהם צברה הקבוצה רק 4 נקודות. אם השיטה של שאף כל כך מוצלחת, איך הקבוצה הודחה ע"י אולימפיקוס (למען השם) מליגת האלופות? איך היא לא עברה את השמינית באופ"א השנה? איך היא חטפה עשיריה מליון (בשני משחקים) לפני שלוש או ארבע שנים? איך היא התבזתה בגביע אופ"א בשנה שעברה מול אספניול? ולכל אלה ששואלים איך ויזה לא בנבחרת ומהללים אותו. אני מציע לראות איך ברמן הפסידו לריינג'רס בגביע אופ"א. שני שערים שלו במאה אחוז. ורק לידיעתכם היום זה אחד המשחקים הנדרים בו הוא לא עשה לפחות טעות אחת חמורה.
    בשאלקה יש בעיות קשות. אחת זה שחקנים שממש לא מתאימים לרמה ששאלקה שואפת אליה והשניה זה ההנהלה שמשגעת את המאמן. סלומקה מאמן מצויין, ולמרות כל מה שהוא משיג הוא כל הזמן (כל העונה הזו וכל העונה הקודמת) שומע שהכיסא שלו מתנדנד. במצב כזה הוא לא יכול לתפקד וגם השחקנים לא.
    לקריסטאיץ' אין מקום בקבוצת אמצע טבלה ואסור לו לשחק בשאלקה. בטח כאשר יש לה בלם מצויין בשם ווסטרמן. מי שרוצה שיבדוק איך נראתה ההגנה של שאלקה כשקרסטאיץ' היה פצוע. האיש נראה אדיש, לא איכפתי, איטי ועם המון טעויות (לא רק היום, כל הזמן וזה בלט גם נגד ברצלונה) אלטינטופ גם הוא לא מתאים. לטעמי הוא עלה לשאלקה בניצחון היום. גול של מאה אחוז הוא אפילו לא בעט לשער ולעומת זאת במקום לשים לקיי קיי את הכדור על הרגל מול שער ריק הוא בעט מזווית קשה כשהוא עם הגב לשער ואחרי זה גם עוד כמה בעיטות הזויות ממרחק. גם לאסמואה אין מה לחפש בקבוצה כזו, שלא לדבר על לובנדקרנס, גרוסמולר או קוביאשווילי וביירמוביץ' כשחקני הרכב. השניים האחרונים יכולים להיות מחליפים סבירים אבל לא שחקני הרכב.
    מעבר לזה, סלומקה היה בלחץ וגם שגה היום קשות. קודם כל הוא לא היה צריך לעלות ב 3-3-4. המשחקים הכי טובים של שאלקה היו כשהקבוצה שיחקה ב - 2-4-4, אז גם קיי קיי פרח והבקיע. ב - 3-4-4 הוא לא מוצא את עצמו וגם כל הקבוצה לא. שנית איך הוא הוציא את סנצ'ז שהיה אחד הכי טובים שלו היום. אמנם הוא טעה בהתקפה אחת אבל כל המצבים כמעט באו ממנו. אלטינטופ היה צריך לצאת הרבה קודם ובמקומו להכניס עוד קשר כשסנצ'ז ישחק חלוץ.
    אם שאלקה רוצה להתקדם (ועם כל הבעיות סלומקה קידם אותה) היא צריכה לעשות שני דברים. ללכת עם סלומקה כמה שנים ולהחליף לא מעט שחקנים.