המחזור ה-28 בבונדסליגה:: גלאדבך מארחת את דורטמונד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏10/4/15.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    המחזור ה-28 בבונדסליגה התחיל היום (שישי), עם המשחק בין האנובר להרטה.
    המשחק המרכזי של המחזור יתקיים מחר בין בורוסיה מנשנגלאדבך השלישית, שמאוכזבים מהדחתה מהגביע, לבורוסיה דורטמונד שעלתה לחצי הגמר. קבוצה נוספת שעלתה לחצי - באיירן מינכן - תארח את פרנקפורט ואילו מי שהודחה מול באיירן בפנדלים - לברקוזן - תפגוש את מיינץ. שאלקה אוגסבורג יפגשו את פרייבורג ופאדרבורן מהתחתית (בהתאמה), ומאוחר יותר בשבת יפגשו וולפסבורג והמבורג.
    משחקי יום ראשון יפגישו בין פ.צ. קלן והופנהיים, ובין שתי קבוצות שעד לא מזמן היו קבוצות צמרת ועכשיו מגמגמות - שטוטגרט וורדר ברמן.


    לוח המשחקים של המחזור:
    האנובר 96 - הרטה ברלין (שישי, 21:30)
    בורוסיה מנשנגלאדבך - בורוסיה דורטמונד (שבת, 16:30)
    מיינץ - באייר לברקוזן (שבת, 16:30)
    באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט (שבת, 16:30)
    פאדרבורן - אוגסבורג (שבת, 16:30)
    שאלקה 04 - פרייבורג (שבת, 16:30)
    המבורג - וולפסבורג (שבת, 19:30)
    פ.צ. קלן - הופנהיים (ראשון, 16:30)
    שטוטגרט - ורדר ברמן (ראשון, 18:30)

    שיהיה לנו מחזור מהנה!

    ותוספת קטנה לסיום: מי שמעוניין להיזכר באחד מהמפגשים הזכורים מהשנים האחרונות בין שטוטגרט לורדר ברמן - בכיכובם של מריו גומז, קאקאו, מסוט אוזיל ופר מרטזאקר:
     
    Rosner ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
  2. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    משחק לא רע בכלל של הרטה והאנובר, קצב טוב ותוצאה שמאכזבת את שתי הקבוצות.
     
  3. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    גלאדבך היא סוג של מבצר, קשה מאוד לשחק מולם, בעיקר אצלם בבית.

    משחק טוב שלנו, איך התגעגענו לטיאגו האדיר. איך שלבנדובסקי מחבק אותו, זה נתן חיים למשחק שלו כמה מחץ הוא מוסיף לניהול המשחק. ואי ואי איזה שחקן.

    נקווה שברנט בסדר, הנשימה עוצרת, זה אסון אם הפציעה שלו חמורה!
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    תיאגו זה כנראה הכישרון הכי גדול שגדל בברצלונה מאז מסי. איזה חבורה של דפקטים יש במועדון הזה.

    רק שיהיה בריא, כדי שנוכל להנות ממנו לאורך זמן.
     
    Uli Hoeness ו-JohnTerry26 אוהבים את זה.
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    המבורג מפסידה בבית ופאדרבורן מדלגת מעליה.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
  7. Mastol Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    60
    לייקים שהתקבלו:
    4
    מין:
    זכר
    גול פסיכי של לבנדובסקי
     
  8. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    האנובר - הרטה ברלין : 1-1
    75 דקות ארוכות ומייגעות עד שהגיע הרגע בו כריסטיאן שולץ מהאנובר העלה את המארחת ליתרון מה שלא הספיק למארחים להשאיר את הנקודות בבית, בדקה ה81 הגיע השוויצרי ולנטין שטוקר והשווה את התוצאה. האנובר הגיעה למשחק הזה לאחר התיקו 2-2 מול פרנקפורט, מה שנתן המון מורל לחניכיו של טייפון קורקוט. מהעבר השני הרטה ברלין שעדיין נאבקת על הישרדות בבונדסליגה כמו גם המארחת. המשחק בכולו היה מאוד אינטנסיבי ואפילו איכותי בחלקים גדולים מהמשחק, שתי קבוצות שרוצות להישאר בליגה אומנם לברלין יש את היתרון מבחינת הנקודות וכרגע היא נראית רגועה יותר אך כפי שלמדנו בעבר, בבונדסליגה - עד שזה לא נגמר זה לא נגמר.

    באיירן - איינטרכט : 0-3
    פפ שוב מוכיח שלמרות ההרכב החסר שלו וריבוי הפצועים, הקבוצה שלו יכולה לעשות ככל העולה על רוחה במגרש. באיירן שלטה לאורך כל המשחק והציגה כדורגל כל כך אלגנטי ויפה עם צמד שערים של הכוכב הפולני - רוברט לבנדובסקי שאחד מהם השאיר את כולנו עם פה פעור וללא מילים פשוט ואו. תומאס מולר גם הוא כובש שער טכני מרהיב ופשוט גומר את איינטרכט שממשיכה לא לכבוש מול באיירן. הבאוורים עוד צעד לאליפות נוספת והנשרים מפרנקפורט יצטרכו לחפש נקודות במגרשים אחרים על מנת להגיע למקומות שמובילים לאירופה, כרגע מרחק של 4 נקודות מאאוגסבורג שנמצאת במקום ה-6.

    מ'גלדבאך - דורטמונד : 1-3
    שצריך להגיד את האמת אז אגיד אותה, בית ספר לכדורגל של לוסיאן פאברה ליורגן קלופ. עמידה נכונה במגרש ולחץ על כל שחקן ושחקן של דורטמונד. נכון, דורטמונד בעטה יותר לשער (כמעט כמו בכל משחק) אך לא הצליחה להכניע את יאן זומר הנפלא בין קורותיה של גלדבאך. פעם רביעית שדורטמונד סופגת העונה כבר בדקה הראשונה וזוהי הבעיה הגדולה ביותר של דורטמונד העונה - ההגנה. אוסקר ונדט, רפאל והאבארד נורתוייד סוגרים את הסיפור של המשחק ואילו רק אילקאי גונדוגאן מצליח לצמק ולא מעבר לכך. גלדבאך בדרך הבטוחה לליגת האלופות בעונה הבאה ולדורטמונד נותר רק לקוות לנס בגביע כאשר תצטרך לעבור את באיירן במינכן בחצי הגמר.

    שאלקה - פרייבורג : 0-0
    ההזדמנות הגדולה ביותר במשחק הייתה דווקא של פרייבורג, בעיטת עונשין מ11 מטרים נשרקה לטובת חניכי שטרייך אך נבעטה מעט מעל המשקוף. שאלקה שלטה במגרש אך תצוגה של שני השוערים ראלף פארמאן (שאלקה) ורומן בורקי (פרייבורג) השאירה את המשחק ללא שערים. שאלקה ממשיכה עם היכולת החלשה ולאט לאט מתרחקת מליגת האלופות בעונה הבאה כאשר הקבוצות שמדורגות מעלייה מנצחות שוב (לברקוזן, גלדבאך, וולפסבורג). פרייבורג יכולה להתנחם בעובדה שלקחת נקודה מאצטדיונה הביתי של שאלקה זה לא מובן מאליו למרות הפנדל שנבעט מעל המשקוף. פרייבורג תמשיך להיאבק על חייה בבונדסליגה.

    מאיינץ - לברקוזן : 2-3
    כל כך קרוב לסנסציה, משחק מרתק מאוד. המשחק היה נראה גמור לחלוטין עד הדקה ה78 כאשר הובילה לברקוזן בבטחה 0-3 באצטדיון קשה מאוד מול קבוצה לוחמנית שלא מוותרת בקלות ואתמול ראינו את זה שוב, שני פנדלים שנשרקים לטובת מאיינץ בדקה ה78 ובדקה ה90 ונכבשים ע''י קוו הנפלא כמעט גרמו לרוג'ר שמידט התקף לב שהיה קרוב לאבד 3 נקודות בטוחות אך בכל זאת הצליח לצאת עם ידו על העליונה. לברקוזן נראית טוב והניצחון היה חשוב מאוד מהבחינה המורלית של השחקנים שיצאו בתחושה של אכזבה לאחר ההפסד בבעיטות עונשין מ11 מטרים בגביע מול הבאוורים. לברקוזן ממשיכה להתמקד במטרתה - להגיע לצ'מפיונס ליג ואילו מאיינץ קרובה לתחתית ותצטרך להיאבק ולהמשיך להילחם עד סיום העונה.

    פדרבורן - אאוגסבורג : 1-2
    עוד משחק מרתק מאוד ומותח עד השנייה האחרונה בבונדסליגה הפעם בבנטלאר ארנה, פדרבורן. אאוגסבורג הגיעה למפגש לאחר תיקו מול שאלקה וקיבלה מכה חזקה מפדרבורן שנלחמת על חייה בליגה וכל נקודה היא כמו אליפות עבור חניכיו של ברייטנריטר. מחצית ראשונה חלשה של שתי הקבוצות עם שער שנפסל לאאוגסבורג. המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין, כדורגל מהיר, אטרקטיבי ולוחמני של שתי הקבוצות. המארחת עולה ליתרון ראשון במשחק כבר עם תחילתה של המחצית השנייה משער של אליאס קאצ'ונגה אך השמחה הייתה קצרה מידי ואאוגסבורג משווה בדקה ה-52, פייר אמיל הויברג המושאל מבאיירן מינכן. בדקה ה60 הגיע סרדאן לאקיץ' מגיע ומנצח את המשחק עבור פדרבורן ומעלה אותה למקום שמוביל אל הפליאוף.

    המבורג - וולפסבורג : 2-0
    אם דוסט לא כובש אז דוסט מבשל, צמד בישולים לבאס דוסט ההולנדי המצויין של וולפסבורג. המבורג ממשיכה להיראות רע מאוד ונראה כי הדרך לליגה השנייה קרוב מתמיד. וולפסבורג לוקחת את הנקודות בכמעט הליכה, שחקניו של דיטר האקינג לא סיפקו תצוגת כדורגל אך פשוט הצליחו לכבוש את המצבים שהיו להם. המבורג הייתה כל כך רחוקה משער, 5 בעיטות לשער בלבד אל מול 15 של וולפסבורג. המבורג ממשיכה לאכזב ווולפסבורג ממשיכה לנצח.

    אין ספק שהליגה ממשיכה לרתק אותנו בקרבות התחתית ובקרבות על המקומות שמובילים לאירופה וזה ימשיך להיות מותח ממחזור למחזור.
     
    Rosner, אלעד, Franco ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הגול של שטוטגארט זה אולי גול של הישארות, לפחות נותן תקווה ומונע את גדילת הפער מהקו האדום.
     
    Rosner אוהב/ת את זה.
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    זה צעד קטן, אבל חשוב. משחקי ההישרדות בבית נגד המבורג, פרייבורג ומיינץ יקבעו. ד״א הרניק כזה אידיוט, פייטר לא נורמאלי אבל אידיוט


    Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.